ارغوانارغوان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

خط خطی های مادرانه

پایان چهل روزگی

1393/6/22 17:24
نویسنده : niloofar
1,734 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزکم یکشنبه روز چهلم تولدت بود. 23م شهریور 1393. روز به روز داری بزرگتر میشی و هر روز کلی با دیروزت فرق کردی. بیشتر و بیشتر داری دنیای اطرافت و ما رو میشناسی. به حضور من و پدرت توی خونه عادت کردی. خیلی عجیبه که از الان میدونی به غیر از من و تو کس دیگه ای هم توی خونه هست که وقتی از بیرون میاد براش ذوق میکنی. دست و پا تکون میدی و انقدر خودت و لوس میکنی و ادای گریه درمیاری تا بغلت کنه. خیلیییی ناز میخندی خیلیییی. دیگه اون لبخندهای غیر ارادیت دارن جاشون و به خنده های واقعی و با احساس میدن.

ساعت خوابت خیلی کم شده. خیلی مقاومت میکنی که نخوابی. مواقع بیداری هم تا کسی باهات حرف نزنه آروم نمیشی. جدیدا هم که تفریحت شده تو بغل ما خونه رو بگردی و از همه جزئیات سر دربیاری. خلاصه اینکه حسابی سر ما رو گرم خودت کردی. تا فرصتی هم پیدا میکنم سعی میکنم استراحت کنم یا به نظافت خونه برسم که خیلی همه چی به هم نریزه.

دیروز دوستهای دوره لیسانسم مهمون من بودن. خیلی روز خوبی بود. دلم هم برای خودشون تنگ شده بود هم برای دور هم جمع شدنمون.

فعلا یه چندتا عکس میذارم تا سرفرصت بیام از این مدت بنویسم.

 

 

ارغوان مشکوک و متفکر:

دخترم

ارغوان در حالت تعجب و نگرانی:

دخترم

 

دخترم

 

دخترم

 

دخترم

 

دخترم

دخترم

پسندها (6)

نظرات (30)

زهرا
28 شهریور 93 11:39
سلام نیلوفر جون ی جااااااااااانم ماشالا به ارغوان نازت خدا حفظش کنه بازم عکس بذار برامون
niloofar
پاسخ
حتما عزیزم
آیدا
28 شهریور 93 12:39
عزیز دلم چهل روزگیت مبارک.حسابی لپ کشانی شدی ارغوان جونم..مامانش اون دستای کوچولوشو بجای من هی ببوس
niloofar
پاسخ
نیلوفر جون
28 شهریور 93 15:15
عزیزم چهل روزگیت مبارک
niloofar
پاسخ
آسيه
29 شهریور 93 9:09
خيلي هزار ماشالله نازه لا حول و لا قوه الا بالله العلي العظيم
niloofar
پاسخ
مرسی آسیه جون. چشمات قشنگ میبینه
بــــــــــــاران
29 شهریور 93 11:56
ایییییییییییییییییییییی جون هزارتا لایک واسه این خوشمل خانم لباس آخریشو ماشااله پرنسس شده. نیلو خیلی ممنون بابت اطلاعات بیمارستان یکی از دوستامم عین حرفای شمارو بهم زد وخداروشکر که زودتر بهم گفتید من همون بیمارستانی که شما گفتید رو یک سر حتما میرم وامیدوارم اگر خواستم اورژانسی برم برای طبیعی قبولم کنن/دکترمم میگه که شرایطت برای طبیعی خیلی خوبه/انشااله ترسمم بریزه و امیر عباس منم سالم بغل یه مامان سالم بیاد/یکم ترسوام
niloofar
پاسخ
خواهش میکنم گلم. بهترین تصمیم و گرفتی باران. اگه میتونی حتما حتما برو برای زایمان طبیعی. من که خیلی اذیت شدم
شیمـا مـامـی رادیـن
29 شهریور 93 12:36
واااااای عزیزممممممم ماشالا هزاااااااار ماشالا خدا حفظش کنه این گل دخمل نازمون رو
niloofar
پاسخ
مرسی عزیزممممم.
sahar
29 شهریور 93 14:01
ﻭﺍﺍﯼ ﻋﺰﯾﺰ ﺩﻟﻢ،ﭼﻘﺪ ﻓﺮﻕ ﮐﺮﺩﻩ،ﭼﻘﺪ ﺧﻮﺍﺏ ﺑﭽﻪ ﻫﺎ ﻧﺎﺯﻩ،ﭼﻘﺪ ﭼﺸﺎﺷﻮﻥ ﻣﻌﺼﻮﻣﻪ،ﺧﺪﺍ ﺍﺭﻏﻮﺍﻧﺘﻮ ﻭﺍﺳﺖ ﺣﻔﻆ ﮐﻨﻪ،ﺯﯾﺮ ﺳﺎﯾﻪ پﺩﺭﻭ ﻣﺎﺩﺭ ﺑﺰﺭﮒ ﺷﻦ،ﻭﺑﻼﮒ ﺩﻭﺳﺘﺎﻣﻮ ﮐﻪ ﻣﯿﺨﻮﻧﻢ ﺩﻟﻢ ﻭﺍﺳﻪ ﭼﻦ ﻣﺎﻩ پﯾﺶ ﺍﺩﺭﯾﻨﺎ ﺗﻨﮓ ﻣﯿﺸﻪ،ﭼﻘﺪ ﺯﻭﺩ ﻣﯿﮕﺬﺭﻩ،ﮐﺎﺵ ﻣﯿﺸﺪ ﻟﺤﻈﻪ ﻟﺤﻈﺸﻮ ﺛﺒﺖ ﮐﺮﺩ،ﯾﻪ ﻣﺎﭺ ﺍﺑﺪﺍﺭ ﺍﺯ ﻝپﻫﺎﯼ ﺕپﻟﯿﺶ ﺑﮑﻦ ﻋﺸﻘﻤﻮ
niloofar
پاسخ
مرسییییییییی خاله سحر. همینه دیگه چشم به هم بزنی این فسقلیا بزرگ میشن. انگار همین دیروز بود عکس تولد آدریناجون و گذاشتی الان دیگه ماشاله 5 ماهش شده
mozhgan
29 شهریور 93 14:52
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای هزار ماشالله خیلی نازه لا حول و لا قوه الا بالله العلي العظيم عزیزم چقد خوردنی خوشبحالت چه دختره نازی بووووووووووووووووووووووووووووووس. بازم از این جیگر خانم عکس بزار ممنون بای
niloofar
پاسخ
حتما مژگان جان. مرسی
مانلی
29 شهریور 93 22:06
40 روزگیت مبارک ارغوان دوست داشتنی
niloofar
پاسخ
مرسیییییی خاله مانلی جون
SHIRIN
29 شهریور 93 23:04
هزار ماشاللههه خدا برات نگهش داره از چشم بد دور باشه, من که دلم ضعف کرد برای این دخملی,میشه بیایم بدزدیمش
niloofar
پاسخ
بعلهههههههه خاله شیرین. دختر کوشولوت دنیا اومد؟؟ زودی خبر بدیا. خیلی دوست دارم ببینمش
بهار
30 شهریور 93 2:10
سلام ، خوش به حالتون ، خدا بهتون ببخشه ، منم مشكل نازايي دارم ميشه بكين به نظرتون برم پيش كشاف يا نه ، يه پست كوتاه از تجربه هاي مفيدت ن مينويسين لطفا
niloofar
پاسخ
حتما بهار جون. در اولین فرصت یه پست برات میذارم. ولی به نظر من بهتره مرکزی مراجعه کنی که از روشهای مدرنتر استفاده میکنه. زیفت یه روش منسوخه
در انتظار مادر شدن
30 شهریور 93 16:39
سلام عزیز،دخملیت خیلی نازه ماشاالله ماشاالله،ان شاالله خدا براتون نگه داره...به وب من هم یه سری بزن
niloofar
پاسخ
مرسی عزیزم. حتما
مامان نــــاديــــا
31 شهریور 93 19:51
سلام نيلوفر جونم خوبي ؟ارغوانم چطوره؟ماشالله خدا براتون حفظش کنه واي کلي ذوق کردم منم بي صبرانه منتظر اين روزام جوجه خانومو ببوسش
niloofar
پاسخ
عزیزممممم چشم به هم بزنی خانوم کوچولو میاد تو بغلت ایشالاااا
لیلا
1 مهر 93 15:46
ماشالله هزار ماشالله .... چه خانم شدههههههههه ... زنده باشه . روی ماهشو ببوس خاله عزیزمممممممممم 40 روزگیت مبارکهههههههههههه
niloofar
پاسخ
ملسیییییییییییی خاله لیلااااا
mozhgan
1 مهر 93 18:04
سلام یه پست جالب گذاشتم خوشحال میشم به وبلاگم سر بزنی.
niloofar
پاسخ
دیدمش خیلییییییی بامزه بود
سروين
1 مهر 93 18:14
اي جااااااااااااااااااااااااااااااااان من بخولم اون دخمل ناز رو خاله فداش بشه الهييييييييييييي
niloofar
پاسخ
خاله یه دنیاااااااااااااااا بغلللللللللللللللللللللل. بهترین خاله ی دنیا
نامه های مادرانه
1 مهر 93 18:40
سلام عزیزم. تولد دختر نازتو تبریک میگم. تاخیرمو ببخش. الهی خدا برای هم حفظتون کنه و قدمش هم براتون پر از خیر و برکت باشه.
niloofar
پاسخ
مرسی عزیزم خیلی لطف کردی. انشااله به زودی قسمت خودت دوست گلم
مامان رهام
2 مهر 93 11:30
چهل روزگیت مبارگ فرشته کوچولوی ناناز ایشالا 120 سالگیت رو جشن بگیری نیلوفر جون دخملیت ماشالا خیلی ناز و ملوسه، خدا حفظش کنه
niloofar
پاسخ
مرسیییییییییی عزیزم خیلی لطف داری
مامانی ماهان جون
3 مهر 93 8:59
ای جااااااااااااااااااااااااااان ای جااااااااااااااااااااااااااااااااانننننننننممممممممممم برا عکسهای ناز دخملــــــــــــــــــــــــــــــــــــی خدایا به حق حرمت کربلا خودت نگهدار ارغوان کوچولو باش
niloofar
پاسخ
آمیننننننننننن
مامانی ماهان جون
3 مهر 93 9:00
این عکساش منو دیوونه کرد شما تا حالا چرا دیوونه نشدین نمیدونم
niloofar
پاسخ
دل و دینم شد و دلبر به ملامت برخاست. دختر خوب من دیوونه بشم کی ارغوان و نگه داره خوب
مامانی ماهان جون
3 مهر 93 9:01
سلام نیلو جونم خخخخخخخخخخخخخ ابراز احساساتبرا ارغوان نازم نذاشت زودتر سلام کنمخوبی خودت
niloofar
پاسخ
قربون اون احساساتتتتتتتتتت
مامانی ماهان جون
3 مهر 93 9:02
میگما نیلویی جون یه عکسم زبونم لال زبونم لال از خودت بزار دیگه شکل و شمایلتون یادمون رفته خب
niloofar
پاسخ
آخه من زشت و میخوای چیکار؟؟؟ فک کن ارغوان آرایش کنه و این حرفا دیگه.
مامانی ماهان جون
3 مهر 93 9:06
نیلو جونم مدیونی اگه همین الان ده تا بوس و یه نیش گاز کوچولو از لپش بجای خاله آیسان نکنی..بعدشم بهم بگو گازش گرفتی دلم خنک شه دندونام غیغاژ میرن خخخخخخخخخخخخخخخخ..بااااشههههههه؟؟؟؟!!!
niloofar
پاسخ
ماچیدمش خاله آیساننننننننننننننننننن
نجمه
3 مهر 93 12:57
ای جانممممممممممممممممممم قربون شکل ماهش برم اینقده بامزه شده ، ماشالاااااااااااااااااااااااااا ینی ماچش کنیا شدید ، لطیف نباش همچی از طرف من ماچش کن صداش بره هوا خخخخخ چهل روزگیش مبارکش باشه . ایشالا صد سالگیش دوستم
niloofar
پاسخ
اتفاقا فقط به خودم اجازه همچین ماچی رو میدم خخخخخ طفلی باباش. مرسیییییییییییی عزیزم.
فریبا
3 مهر 93 17:29
وای عروس نازم تو و شوشوت هر دوتاتون تو نگاهتون یه چیزی هست عزیزم نیلوفر خیلی ماشاله نازه ارغوانم خدا از چشم بد دورش کنه قربونش برم مننننننننننننننننننننن
niloofar
پاسخ
مرسییییییییییییییییی فریبا جونم. دلم برات خیلی تنگ شده بود
آزاده مامان آرتین
6 مهر 93 15:23
ای جونممممممممم-40 روزگیت مبارک خاله-ماشالا تو چقده نازی
niloofar
پاسخ
مرسییییییییی خاله آزاده
عطی
7 مهر 93 16:01
عزیزم چهل روزگیت مبارک خدا برات حفظش کنه نیلوفر جونم من برگشتم با یه پست جدید دوست داشتی یه سر به من بزن دلم واسه تو و ارغوان جون تنگ شده بود
niloofar
پاسخ
به به عطی خانوم. خوش اومدی گلم
مامان عاطفه
8 مهر 93 10:40
عزیز دلم عروس خودمههههههه....قربونش برم اینقد ماه شده....ماشالا
niloofar
پاسخ
این پلک زدن و سرخ شدن از طرف ارغوانه ها
مامانی ماهان جون
9 مهر 93 11:07
سلام سلااااااااااااااااامممم..مامان و دخمل ناز نازی دلبررررررررررررررررررنبودنتون خیلی تو چش میاداااااااااااااااااااااا..کجایین؟؟؟!!!
niloofar
پاسخ
لطف داری آیسان جونی. این چند روز نت نداشتم عزیزکم
ثمره
9 مهر 93 15:14
ماشالله هزااااااااااااارماشالله خدا حفظش کنه... ببوس پرنسس کوچولوی نازمو
niloofar
پاسخ
مرسی خاله