ارغوانارغوان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

خط خطی های مادرانه

یه برگ دل نوشته:

1393/7/13 17:10
نویسنده : niloofar
1,065 بازدید
اشتراک گذاری

یک لبخند لبهای ظریفت کافیه تا طوفان سرکش درونم رو آروم کنه.... همه وسعت دستای من لالاییه و شیر اما دستای کوچیک تو آب حیات می بخشه. همین که دستای کوچکت رو میبوسم، سرت که شونه ام و نازبالش رویاش می بینه، زنگار غم از دلم زدوده میشه.  مخدر بوی تنت نشئه ام میکنه، دل از کف میدم. من مادرم و تو فرزند ولی من به آغوش تو محتاجترم تا تو به آغوش من. اگه دوست دارم شیردادنت طول بکشه نه برای آرامش تو، که برای آرامش خودمه. زیرورو میشم با یه گوشه چشم سیاهت که از زیر سینه م زل میزنه تو چشمام. یه دنیا حرف تو چشماته اما من الفبای قشنگ تو رو بلد نیستم، تنها در همین حد که خوبی و خوشحال یا خدای نکرده از چیزی آزرده.

دخترم مادروار مادرت و یاری کن. من یه درختم که نه از ریشه هام، که از برگهای حضور تو حیات میگیرم. چقدر داشتنت عزیزه و مادر بودن چه دلنشینه. چقدر قشنگه که هر شب تا صبح بارها از خواب بیدار شم و بهت زل بزنم که مطمئن شم ریه های قشنگت از هوا خالی و دوباره پر میشن. امروز شصت روز شد که تو رو دارم و ذره ذره قدکشیدن و تغییراتت و تو اعماق قلبم ثبت کردم که مبادا از ذهنم پاک شه. مثل هفتم آذر 92 که دوتا فرشته ی دیگه تا دلم همراهیت کردن. مثل نوزدهم آذر ساعت 6 بعد ازظهر که وقتی خط دوم خودش و نشون داد عین دیوونه ها دور خودم میچرخیدم. مثل سوم فروردین که سه تا ضربه ی کوچیکت از یه آدرس قشنگ صدام زد؛ پایینتر از ناف سمت چپ دلم، مادرانه ترین ارگان یه زن. مثل جمعه ی پیش که تو 54مین روز تولدت گوشهای ظریفت سوراخ شد تا کم کم تن به زینت دنیا بدی اما مبادا دل بدی.

دخترم همه ی خوبیهای دنیا بدرقه ی قدم به قدم راهت. خیلی حرفا دارم که ذهنم بین این حرفا و نوشتار فاصله میندازه. بدون که بزرگترین دلیل آرامش این روزهامی و دلنشین ترین بهانه برای دوام. این روزهایی که برچسب افسردگی بعد از زایمان خورده، روزهاییه که اگه یه لحظه ازت غافل شم از سر ناشکری به سراغم میاد.

پنج شنبه 10 مهرماه 1393


 

امروز 13م مهرماه مصادف با عید سعید قربان دخترنازنینم دوماهه شد. دیروز هم واکسن دوماهگی رو زد.

 

دخترم

 

دخترم

پسندها (5)

نظرات (35)

مامان دوقلوها
13 مهر 93 18:13
خدايا شكرت چقدر ناز شده زيبا نوشتي عزيزم التماس دعا مادر مهربون
niloofar
پاسخ
مرسی مهربون. ایشالا قسمت خودت
مانلی
13 مهر 93 23:24
ای جان چه مظلوم نگاه میکنه دخمل دو ماهگیش مبارک عزیزم
niloofar
پاسخ
مرسی مانلی جونم.
سودابه
14 مهر 93 0:12
niloofar
پاسخ
عزیزمممم
آسيه
14 مهر 93 8:37
ماشالله خدا نگهش داره
niloofar
پاسخ
مرسی آسیه جان
شیمـا مـامـی رادیـن
14 مهر 93 14:10
مبارکهههههههههههه دو ماهگی این عزیز دل ایشالا همیشه سالم و سلامت باشه ماشالا هزااااااااار ماشالا به روی ماهش خیلی قشنگ احساساتت رو نوشتی منم بی صبرانه منتظر این لحظاتم
niloofar
پاسخ
شیما جون چیزی نمونده. 6-7 هفته دیگه صبرکنی رادین بغلته ایشالا
سروين
14 مهر 93 17:36
نوشته هات خيلي خيلي خيلي قشنگ بوددددددد
niloofar
پاسخ
عزیزیییییییییییییییییی
آدی
14 مهر 93 19:41
هزار هزار ماشالله به این گل زیبا... با نوشته هات حال کردم.خیلی زیبا احساساتت رو نوشته بودی.... منم شبا چند بار تنفسش رو چک میکنم
niloofar
پاسخ
مرسیییییی آدی
مامان نــــاديــــا
14 مهر 93 21:44
سلام نيلو جونم واي ماشالله چقدر خوردني شده اين دخملييييييييييييي حتما ببوسش از طرف من عاشق نوشته هاتم دختر نکنه از شب قبلش مينويسي و بعدش اينجا پاک نويس ميکني ولي بدور از شوخي عاليييييييييييييييييييييي مينويسي/ بنويس که با دل من بدجور بازي ميکنه / کي اين روزا برا منم ميرسه واسم دعا کن عزيزم
niloofar
پاسخ
نظر لطفته نادیا جون. گلم بیشتر راه و رفتی چشم به هم بزنی پریناز جون اومده بغلت و همه ی این احساسات و از نزدیک لمس میکنی ایشالا
بهار د
14 مهر 93 22:54
سلام نیلو جون ماشالله هزار ماشالله چقد نازه دخملی
niloofar
پاسخ
مرسیییییییییییی خاله بهار
الی
15 مهر 93 10:16
خیلی قشنگ نوشتی خوش به حالت با این احساسات قشنگت ایشالا این ا فسردگی هم زیاد طولی نمیکشه و سرحال میای هزارماشالا دخترت هم خیلی ناز شده راستی اسمش دقیقا چی شد؟؟ همون ارغوان؟؟
niloofar
پاسخ
آره الی جون. همون ارغوان شد. ایشالا به زودی روزی خودت میشه گلم.
امی
15 مهر 93 12:10
سلام نیلو جون. ماشالاااااااااااااا چه نازززززززززززززه
niloofar
پاسخ
مرسی آمی جون. لطف داری
sahar
15 مهر 93 13:00
ﻧﺎﻧﺎﺳﯽ ﺧﺎﻟﻪ،ﻧﯿﮕﺎﺵ ﮐﻨﭽﻪ ﻣﻮﺷﯿﻪ،ﺧﺪﺍ ﺍﺯﯾﻦ ﻋﺎﺷﻘﺎﻧﻪ ﻫﺎ ﻧﺼﯿﺐ ﻫﻤﻪ ﺯﻧﻬﺎ ﺑﮑﻨﻪ،ﻣﻮﺍﻇﺒﺶ ﺑﺎﺵ ﮔﻠﻢ،ﺭﺍﺳﺘﯽ ﻣﻨﻢ ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺧﺎﻟﻪ ﺷﺪﻣﺎ
niloofar
پاسخ
مبارکههههههههههههه خاله شدن واقعا حس خوبیهههههههههههه
زهرا
15 مهر 93 14:29
نازززززززززززززی عزیزممممم خدا برات حفظش کنه واقعا شیرینه این لحظها
niloofar
پاسخ
مرسی زهرا جوننن
مامان مژگان
16 مهر 93 10:13
هزار ماشالا به این دخملی خوشگل و نازنین و ملوس از وقتی رهامم به دنیا اومده عاشق بچه ها شدم ، همشون برام عزیزن و دوست داشتنی، وقتی تو چشای معصومشون نگاه می کنم نگاه رهامم رو می بینم، احساس می کنم این فرشته کوچولوها هیچ فرقی با هم ندارن و همشون بوی خدا و بهشت رو دارن خدا این ارغوان خانوم خوشگل رو برات حفظ کنه و ایشالا که 120 ساله بشه
niloofar
پاسخ
مرسی مژگان جان. خیلی لطف داری با این احساسات قشنگت
مامان بهار
16 مهر 93 15:48
ووووویییییییییییییی خدا چه نازه ماشالاااااااااااا
niloofar
پاسخ
مرسییییییییییی خاله آرام
ثمره
16 مهر 93 16:22
ماشالله هزااااااااااااااارماشالله،خداحفظش کنه ای جااااااااااااااااااانم قربونت برم عزییییییزم، ببووووووس دخمل نازتو تو گوششم بگو از طرف خاله ثمره بود دوستت دارم ارغوان جونم
niloofar
پاسخ
این بوس ها هم از طرف ا رغوان واسه خاله ثمره ی ناز
زهرا
16 مهر 93 19:23
سلام نیلوفر جان شیرینی این مادری همیشه برات پایدار باشه و لذتش و ببری ماشاله چه دختر نانازیه لوپاشم خوردنی از طرف من یه ماچ گنده بکن .
niloofar
پاسخ
مرسی زهرا جون
مامان صدىقه
16 مهر 93 21:06
سلام عزىزم خىلى قشنگ نوشتى.ارغوان جون خىلى خوشگله
niloofar
پاسخ
مرسی عزیزم. بووس واسه ماهان
بابا و مامان
18 مهر 93 22:45
فدای شما نازی خانم خوشگل ماشالاه
niloofar
پاسخ
مرسی عزیزم. خدا فرشته های نازت و برات نگه داره
مامانی ماهان جون
19 مهر 93 10:26
من دوباره از آخر میام اولل......اسپند دونه دونه ،اسپند سی و دو دونه،چشم حسود و بخیل بترکه تو اسپند........هزار ماشالله به خوشگل خانوووووم
niloofar
پاسخ
ماشاله.
مامانی ماهان جون
19 مهر 93 10:26
وااااااااااااااااااای خدای من خانومی شده ارغوان جونممممممممممممممم
niloofar
پاسخ
مرسیییییییی خاله آیسان
مامانی ماهان جون
19 مهر 93 10:29
نیلو جونم من بازم مست خوندن متن زیبایت برای ارغوان شدم...احسنت به قلم شیوا و مادرانه های بی نظیرت
niloofar
پاسخ
نظر لطفته عزیزممم
مامانی ماهان جون
19 مهر 93 10:29
پس دخملمون گوشواره دارم شده..مبارکه عشق خاله
niloofar
پاسخ
بعلهههههههههههه خاله
آزاده مامان آرتین
20 مهر 93 2:00
دوماهگی ارغوان خاتون مبارک باشه،نیلو جان مثل همیشه زیبا نوشتی،این خوشکل خانومم ببوسش
niloofar
پاسخ
حتما عزیزم. مرسییییی
محبوبه مامان ترنم
20 مهر 93 10:18
جیگرت رو دختر. ماشاالله چه بزرگ و ناز شده این شاخه ابریشم
niloofar
پاسخ
مرسی گلم
مامان ماریا
20 مهر 93 20:20
سلام عزیزم. میشه لطفا برای تبریک تولد 1 سالگی دختر کوچولوم آیشین به وبلاگ ما سر بزنید . دستای پر مهرتونو می بوسم.
niloofar
پاسخ
حتما ماریای عزیز. تولد دختر نازنینت مبارک باشه
shirin
21 مهر 93 18:10
ماشاالههههههههه هزار الله اکبرش بشه، چقدر نازه خودم تنهایی فدای چشمای شیظونش بشم تو اون عکس که تل صورتی داره
niloofar
پاسخ
مرسییییییییی خاله شیرین. بوسسسسس واسه مهرانای نازنین
مامان نــــاديــــا
24 مهر 93 15:39
سلام نيلوفر جون خوبي ؟ارغوان نازم چطوره؟ي سوال داشتم ازت :قند در بارداري از چند به بالا باشه خطر داره و بايد انسولين تزريق کرد؟و اينکه چه چيزهاي رو نبايد مصرف کرد يا کم مصرفشون کرد؟پيش پيش از راهنماييت ممنون
niloofar
پاسخ
نادیا جون میام تو صفحه ت جواب میدم گلم
mozhgan
24 مهر 93 18:28
عزیزم چقد نازه این ارغوان خانم ماشالله بووووووووووس.نیلوفر جون آپم با دو تا پست منتظرم
niloofar
پاسخ
مرسی مژگان جون
مامان سمانه
24 مهر 93 19:42
چقدر نااااااااااااااااااااااازه خدای منننننننننننننننننننننننننن اسفند دود کن مامان براش
niloofar
پاسخ
مرسیییی سمانه جون. لطف داری
مامی فریبا
24 مهر 93 20:03
سلام نیلو جون خوبی ارغوان جون ماشالله چه بزرگ شده کلی ببوسش.دوماهگیشم مبارک انشالله 120 ساله بشه و خوش و خرم در کنارتون زندگی کنه.خصوصی داری نیلو جوننییی
niloofar
پاسخ
مرسی فریبا جون. حتما ماچش میکنمممم
سانا زهرا
25 مهر 93 16:51
ماشاله هزار ماشاله
niloofar
پاسخ
مرسییی خاله
رویا
6 آبان 93 15:18
شکرت خدیا هزاران مرتبه شکرت چقد نازه ماشاالله!
niloofar
پاسخ
مرسی عزیزم
بابا و مامان
15 آبان 93 8:15
زینب
23 آبان 94 17:57
سلام داشتم دنبال آدرس دکترها می گشتم با اسم آدرس دکتر عارفی وبلاگ شما آشنا شدم تقریبا همه پست هاتون را مثل ی رمان دنبال کردم ی جاهایی گریه کردم ی جاهایی خندیدم دقیقا ننوشته بودید مشکل همسرتون چی بود منم همسرم تازه آزمایش داده کم تحرکی اسپرم داره و البته اسپرم های طبیعیش لب مرزه ب ی دکتری نشون دادیم آزمایش هورمونی مشکل نداره ولی دکتر میگه تو سونو واریکوسل داره و باید عمل بشه نمی دونم با عمل به حالت عادی برمی گرده یا نه، تازه اگه راضی بشه برای همین فکر می کنم بریم دنبال روش های کمک باروری یکم سردرگم هستم خدا دختر گلتون را براتون حفظ کنه
niloofar
پاسخ
زینب جان امیدوارم به زودی مشکلتون برطرف شه و یه نینی سالم و خوشگل بیاد بغلتون