ارغوانارغوان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

خط خطی های مادرانه

کوچولوی مامان

1393/11/26 0:55
نویسنده : niloofar
1,276 بازدید
اشتراک گذاری

شش ماه و دوازده روز زندگی با دخترم. دختر کوچولویی که از الان یه نگاهش کافیه که همه خستگی راه و از تنم دور کنه. یه دختر کوچولو که از الان شده مونس و همدم مامان. یه دختر کوچولو که بعضی وقتا مثل آدم بزرگا جدی نگاهت میکنه و بعضی وقتا به کسی که برای اولین بارشه با محبت و دوستی لبخند میزنه. یه دختر کوچولوی بزرگ که همه رو عاشق خودش کرده.

خیلی وقتا سعی میکنی ادای من و دربیاری. من تو رو میبوسم و تو هجوم میاری سمت من و صورت من و به سبک خودت میبوسی. هرچه بوسه های من طولانی تر بشه بوسه های تو هم طولانی تر میشه. من برات آواز میخونم و تو هم با صدای قشنگت با من همراهی میکنی. اونوقته که دوست دارم همه دنیا صامت شن تا صدات همه جا بپیچه، هرچند غان و غونی بیشتر نیست.

هر روز که میگذره تو به من وابسته تر میشی، من هم به تو. اگه بابات هم تو رو بازی بده در اوج خنده باید مطمئن باشی که من میبینمت. چقدر این حس و دوست دارم که تو فقط و فقط دختر منی.

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

بابا و مامان
26 بهمن 93 3:51
فدای غان غون کردنات نازنینم
niloofar
پاسخ
عزیزمممممممممممم
فعلا مامان آزاده و بابا حسين
27 بهمن 93 20:12
ای خاله قبونش بشه،خاله آزاده بی معرفت،بخورمت با اون بوسیدنات
niloofar
پاسخ
آزاده جونم درک میکنم. یه وقتا وقت نمیشه سرتو بخارونی
مژگان
30 بهمن 93 18:58
سلام عزیزم چقد قشنگ و با احساس نوشتی ایشالله ارغوان جون واست هزار دونه بشه و درکنارهم به همه ارزوهاتون برسید بوووووووووووووووس واسه ارغوان خانم گل
niloofar
پاسخ
مرسیییییی عزیزمم
مامان آیدا
2 اسفند 93 11:08
عاشقشمممممممممممممممم
niloofar
پاسخ
SHIRIN
2 اسفند 93 21:43
این حس عالیهههه نیلو جونممم,انشالله خدا حفظش کنه,کنار هم شاد و سلامت و خوشبخت باشید
niloofar
پاسخ
مرسی شیرین جونم
خانه دوست كجاست؟
3 اسفند 93 15:11
چون جمالش صد هزاران روي داشت بود در هر ذره ديداري دگر لاجرم هر ذره را بنمود باز از جمال خويش رخساري دگر... -------------- بايد در پس همه ي اين زيبايي ها او را ديد و شكر كرد شكر زباني و عملي ------------- به جهان خرم از آنم كه جهان خرم از اوست عاشقم بر همه عالم كه همه عالم از اوست -------------- موفق باشيد...