ارغوانارغوان، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره

خط خطی های مادرانه

خرید با طعم ارغوان

1393/12/6 15:10
نویسنده : niloofar
1,370 بازدید
اشتراک گذاری

آخییییییییییی چه نازه..... سلام نینی..... میتونم یه لحظه بغلش کنم؟.....  عزیزمممممم این به چی میخنده؟..... چه فسقلیه...... تلش و ببینننن..... واییییییییی بوی نینی میده....

این جملات قشنگ و این روزا زیاد میشنوم. تقریبا هر مغازه ای که میرم برای خرید فروشنده یا مشتری های دیگه از خوش اخلاقی ارغوان به وجد میان و میخوان بغلش کنن یا ازش تعریف میکنن. منم از ته دل کیف میکنم و تو دلم میگم خدایا شکرت.

ارغوان خیلی راحت با همه ارتباط برقرار میکنه و به هرکسی که بخواد باهاش بازی کنه عکس العمل نشون میده. همین هم باعث جلب توجه دیگران میشه. خیلی حضور توی جمع و دوست داره. البته به شرطی که من کنارش باشم و خیالش از این بابت راحت باشه. اوایل فکر میکردم از این به بعد خرید رفتن خییلی برام سخت بشه ولی میبینم که اونقدرها هم که فکر میکردم سخت نیست. بالعکس جالب شده. دخترکم کلا بیرون رفتن و دوست داره. مخصوصا اگه پیاده باشم و توی بغلم همه جا رو ببینه. وقتی هم که خسته شد بی سر و صدا سرش و میذاره روی شونم و میخوابه. چقدر دختردار شدن خوبه. زود از تنهایی درمیای. خیلی زود میشی دو نفر. این مادرو دختری رو برای همه دوستهای منتظرم آرزو میکنم.

راستی اولین دندون شازده خانوم پریروز جوونه زد. زمان چه زودمیگذره. دوست دارم همه ی این لحظه ها رو بغل کنم که اینقدر زود نگذره. به همین زودی داریم به سمت هفت مامه میریم. از من هم که بپرسید امروز احساس خیلی خوشایندی داشتم. بعد از دوسال هرجا که برای خرید وارد مغازه شدم سایزم رو گفتم و لباسی که پرو کردم کاملا اندازه م بود. البته ناگفته نماند یه مدتی رژیم گرفتم که فعلا دوباره ولش کردم. به توصیه دکتر ارغوان فقط قراره قند و چربی و محدود کنم که خدای نکرده وزن گیری دخترم مختل نشه. یادتونه قبلا از تمسخر بقیه مینوشتم؟ الان دیگه با افتخار و با خیال راحت لباس میپوشم و تو جمع حاضر میشم. الان دیگه بقیه میگن چرا این ریختی شدی؟ چرا اینقدر لاغر شدی؟ تپلی بهت میاومدا... و من لذت میبرم از این ابراز علاقه های زنانه. البته فکر نکنید مانکن شدم. هنوز خیلیییییییی دیگه مونده. ولی خدا رو شکر. خدا رو شکر که همه چی داره رو به راه میشه. این بار سه نفره.

 

همه موهای دور سر دخترکم ریختهزبان

دخترکم

 

وقتی صدای فلش دوربین بیدارش میکنه:

دخترکم

وقتی سرحاله:

دخترکم

پسندها (5)

نظرات (14)

مامان ماریا
7 اسفند 93 8:40
سلام عزیزم به ما هم سر بزن و خوشحالمون کن
niloofar
پاسخ
سلام مامان آیشین جون
سروین
7 اسفند 93 10:37
خدا رو شکر که همه چی خوبه و اروم و تو به روزهای قبلت که پر از شادی و نشاظ بودی و خسته نمیشدی داری برمیگردی خدایا شکرت
niloofar
پاسخ
اول زیر سایه ی خدا بعد هم به شکرانه بودن شماها تو زندگیم عزیزمممم
آیدا
7 اسفند 93 12:54
آخ جیگرشو برم... خانم خوشگله روو.. ماشاالله چقدر بزرگ شده...عزیزم راست میگی آدم دوست داره زمان رو نگه داره....موهای ارغوان تازه داره میریزه ، من منتظر مو رو سر سامم...پسر من با موهای ریخته اومد خیال ما رو راحت کرد
niloofar
پاسخ
عسیسممممممممم خاله قلبون کله کچلش برههههههههههههههههه
شیمـا مـامـی رادیـن
8 اسفند 93 16:58
هزااااااار ماشالا ارغوانمون چه خانوم شده ای جونمممممم ایشالا همیشه سالم و سلامت باشه منم خیلی دوست دارم بتونم با رادین برم بیرون یکی دوباره با کالسکه رفتیم ولی هنوز هوا سرده جرات ندارم دوباره ببرمش از اضافه وزن هم نگو که دلم خونه ، با وجود اینکه بعد زایمان سریع به وزن قبل بارداریم برگشتم ولی بازم راضی نیستم بووووووس برای خودتو جیگر خاله
niloofar
پاسخ
شیما جون تو که از اولش هم مانکن بودی پس غصه نخور. از این هم لاغرتر و قشنگتر میشی. ایشالا همین که هوا یه کم گرم شد هر روز با پسرت برو بیرون. خیلیییییی میچسبه
مانلی
9 اسفند 93 12:27
ای جونم ارغوان ای جونم مامان مانکن ارغوان هردوتون رو دوست دارم
niloofar
پاسخ
عاشقتممممممممممم
ستاره
9 اسفند 93 14:55
ماشالله ...لا قوه الا بالله خدا نگهش داره خيلي نازه . ماچ ماچ ماچ
niloofar
پاسخ
مرسییییییی ستاره جون
مامانی ماهان جون
12 اسفند 93 11:46
ای خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای منننننننننننننننننننننن،،قربونش بشمممممممممممم این ارغوانههههههههههههههه؟؟؟؟؟
niloofar
پاسخ
خاله می بینی چه عوض شده دخترم خخخخخخخ
مامانی ماهان جون
12 اسفند 93 11:47
قربونش بشم من چقد این بچه رو دوسش دارم....الهی به حرمت عزیزانت هر چی بلا و بد نظریه از این بچه دورش کن
niloofar
پاسخ
مرسی عزیزمممممم
مامانی ماهان جون
12 اسفند 93 11:48
ارغوان جونم به مامان بگو بی وفا من باهات قهلمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
niloofar
پاسخ
مامانی ماهان جون
12 اسفند 93 11:53
خب به خاله آیسانش رفته دختر دلبرمون..بعععععععععله،نگران منم نباشین قدم کوتاهه به سقف صدمه نمیرسه
niloofar
پاسخ
ولی بابت من باید نگران باشین با این قدم خخخخخ
مامانی ماهان جون
12 اسفند 93 11:55
منم یه دخمل میخوام،اینجوری باشه ناز باشه
niloofar
پاسخ
خدا قسمت کنه ایشالااااااااااااااا
مامانی ماهان جون
12 اسفند 93 11:55
وای خدا ارغوان جونم مرواریدت مبارک،عشغ خاله
niloofar
پاسخ
مرسی خاله جونیییییییی
مامانی ماهان جون
12 اسفند 93 11:57
واااااااااااااااااااااااااااا فک کردی مث من 38 میشی خوشبحالت میشه تپلیییییی؟؟؟؟؟خخخخخ الان باهات لجم نیومدی حالمو بپرسی بد جنس شدم
niloofar
پاسخ
آیسان به خدا اینقدر این مدت سرم شلوغه و وقت ندارم که هرچی بگی حق داری
مامانی ماهان جون
12 اسفند 93 11:58
بازم بووووووووووووووووووووس
niloofar
پاسخ
واسه ماهان لپوی قشنگ خاله