ارغوانارغوان، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

خط خطی های مادرانه

قدم قدم تا بهاری نو

1393/12/18 11:40
نویسنده : niloofar
1,054 بازدید
اشتراک گذاری

اسفنده و تکاپوی سال نو. همه دنبال نو کردنن. دنبال تکوندن و برق انداختن. من هم امسال با جون و دل همه جا رو برق انداختم. خیلی وقت بود همه نظافتها فقط سطحی انجام میشد. نه روی کابینتا دستمال میخورد نه زیرشون. زیر فرشها خیلی وقت بود تی نکشیده بودم. دیوارها هم که به لطف دود تهران یکدست جرم گرفته بود. مبل ها و صندلی ها زبون نداشتن که فریاد بزنن یه شامپوی حسابی میخوان. تابلوهای رو دیوارها و ظرفهای تو ویترین زیر سنگینی پتوی خاک رنگ باخته بودن...

کارم تقریبا تموم شده. مونده فرش آشپزخوونه که باید شسته شه. یه قدم میرم عقب و با لذت همه جا رو نگاه میکنم. شبیه روزهای اولی شده که این اثاث و چیدم. همه چی بوی تازگی میده. مونده من و دخترم و هفت سینی که امسال به نیت اون پهن میشه. اولین هفت سین برای اولین بهار ارغوان. طرحی که میخوام بزنم تو ذهنمه. انشااله از امروز شروع میکنم به آماده کردن ظرفها. سبزه رو هم باید کم کم بندازم. پارسال به سفارش یکی از دوستای گلم که گفته بود سبزه انداختن برای زن باردار اومد نداره دست و دلم وا رفت و آماده گرفتم. هرچند الان تو دلتون میگین خرافاتیه ولی یه وقتایی جرئت نداری این جادوی قشنگ و حتی با خرافه به خطر بندازی.

خیلی دلم بهار میخواد. هوای نو. روزهای گرم و دلچسب. فرار از زمستون قشنگی که سرماش و بهونه کردیم و موندیم خونه. دوست  دارم دیوارهای دورم و بشکنم و دلم تازه شه. این چند ماه دیوارها به هم نزدیکتر و فضای خونه دلم تنگ تر شده. دیگه وقتشه یه خورشید گرم من و دخترم و به پیاده روی های عصرونه پارک دعوت کنه.دیگه وقتشه دفترچه یادداشت کوچیکم و دربیارم و از الان شروع کنم به نوشتن آرزوهام و دعاهام. نکنه یادم بره قراره برای کی چی بخوام. از ته دل هم بخوام.

 

پ.ن: دوستای گلی که برای دیدن فرشته تون قراره از این مسیر عبور کنید، حق بدین که شماره م رو در اختیارتون نذارم. اگه خودتون و به جای من بذارین درک میکنیدو دلگیر نمیشید. هرچیزی که تجربه کردم و تو وبلاگم نوشتم.

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

زهرا
25 اسفند 93 14:43
سلام نیلوفر جان سال جدید پیشا پیش مبارک سال خوبی داشته باشی کنار دختر نازت و خانواده دقیقاً حس من و داری منم دلم هوای دلنشین بهار آفتاب ملایم سبز شدن درختها و جوونه زدن گلها و پیاده توی یه پارک سبز با عزیزتر از جونم گل پسری رو دارم .
niloofar
پاسخ
زهرا جون عید تو هم مبارک. ایشالا تو روزهای قشنگ پیش رو هر روز با پسر نازنینت میری هواخوری و حالش و میبری
مامان ماریا
28 اسفند 93 20:16
سعادت ، سخاوت ، سربلندی ، سروری ، سلامتی ، و سرور که بهترین هفت سین زندگی است را برای شما دوست عزیز آرزومندم . . . سال نو پیشاپیش مبارک
niloofar
پاسخ
مرسییییییییییییییی ماریا جون. عید شما هم مبارک
الی
15 فروردین 94 10:05
سلام نیلوفر جان دخمل گلت خوبه؟؟ ایشالا سال خوبی در کنار دخمل گلت داشته باشی
niloofar
پاسخ
مرسی الی جان شما هم همینطور
ثمره
23 فروردین 94 0:34
مادر ای پرواز نرم قاصدک مادر ای معنای عشق شاپرک ای تمام ناله هایت بی صدا مادر ای زیباترین شعر خدا روزت مبارک
niloofar
پاسخ
زهرا(معجزه زندگیم دخترم)
2 اردیبهشت 94 18:16
سلام عزیزم سال نو با تاخیر مبارک انشاالله در کنار خانواده سال خوبی سپری کنید عزیززم کجایی دختر
niloofar
پاسخ
مرسی زهرا جون
عطی
6 اردیبهشت 94 14:18
سلااااااااام به نیلوفر عزییییزم خوبی خانومی؟ ارغوان جون چطوره؟ دلتنگتون بودم انشالله هرجا هستی خوش و سلامت باشین.
niloofar
پاسخ
شیمـا مـامـی رادیـن
2 خرداد 94 16:13
نیلو جون کجایی دلمون برات تنگ شده
رویا
8 خرداد 94 13:01
خوشحالم برااااااااااااااااتوووووووووووووووون
مامی فریبا
11 تیر 94 10:59
سلام نیلوفر جون خوبی خانومی کجایی چرا پیدات نیست نگرانتما .فقط خدا کنه حال تو و ارغوان خوب باشه .هرجاهستین خوش باشین
مامان سمیه
11 تیر 94 16:14
سلام خدا نی نی نازتو برات نگهداره.... به من هم سری بزنید...