ارغوانارغوان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

خط خطی های مادرانه

روز از نو روزی از نو...

1394/4/14 1:43
نویسنده : niloofar
1,089 بازدید
اشتراک گذاری

روزها انگار با هم مسابقه دارن. تند و تند همدیگه رو دنبال میکنن. پاییز بعد از تابستون، زمستون بعد از تابستون، بهار بعد از زمستون و حالا دوباره تابستون گرم و سوزان بعد از یه بهار دلچسب.  به همین زودی همه فصل ها رو تجربه کردی و تا یک ماه دیگه همه ی ماههای سال به کوله بار کوچیک تجربیاتت اضافه میشه.  از همین الان یه دنیای برای خودت داری که توش آدمها و نسبتهاشون معنی داره. شکل ماشینها معنی داره. خونه معنی داره. حتی خرسی کوچولو هم برات آشناست و اسمش معنی داره.

داری قد میکشی و خیلییییی با روز اولت فرق کردی. وقتی تو رو دادن بغلم یه کوچولوی خیلی ظریف بودی با انگشتهای ریز و حساس که انگار پوستی رو بدنش نبود. الان واسه خودت یه ناقلا شدی که میتونه بدون کمک چند ثانیه ای روی پای خودش بایسته، میتونه دست بزنه و برقصه، میتونه قاشقش و دست بگیره حتی اگه همه ی غذاش و روی لباسش بریزه. خیلی با روز اولت فرق کردی. من هم با تو فرق کردم. جاافتاده تر شدم. انگار سالهاست دارم مادری میکنم. شدی همه امیدم. شدی تنها دلیل بودنم، تنها دلیل موندنم.  انگار قبل از تویی برای من وجود نداشته و بعد از تویی هم نخواهد بود.

دخترکم، این روزها شدم پر از دلتنگی و تکرار و تکرار و تکرار. شبها که تا صبح به هر صدایی از طرف تو رشته نازک خوابم پاره پاره میشه و صبح که بعد از بیدار شدن تو محکوم به ترک خوابم، مبادا از روی تخت بیفتی....

بگذریم سر گلایه باز نکنم که خیلی وقته رو سوی این منزل نکرده م. مطمئنم اگه بگم میشم صدای خیلی از مادرا. نه که خدای نکرده از تو گله کنم. شاید از پدرت. شاید از خودم...

دوباره میخوام این خونه رو آب و جارو کنم. خیلی وقته در و دیوارش دستی نخورده. بازم منتظرتونم. از این به بعد با همه یواشکیام. با همه حرفهای زنونه و بعضا خاله زنکیم. با همه بغضا و شادیم. تنهام نذارین.

 
پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (13)

مامان ماریا
14 تیر 94 9:21
به به سلاااااااااااااام به خدا منور کردی اینجارووو ... با اومدنت . مردیم از دلتنگی و فکرو خیال . خوش اومدی دوباره .
niloofar
پاسخ
مرسی ماریا جون. حالا به مرور گزارش این مدت و میدم.
همراه رایانه
14 تیر 94 11:01
مرکزی پاسخگویی به سوالات رایانه ای و موبایل همراه رایانه شماره تماس : 9099070345 لطفا ادرس سایت ما را در پیوندهایتان قرار دهید تا دیگران نیز از این خدمات بهره مند شوند ادرس سایت :http://www.poshtyban.ir
رها (خاطرات انتظار)
15 تیر 94 11:32
سلام نیلو جون خوبی عزیزم ارغوان من خوبه؟ خوشحال شدم وقتی پست جدیدت و خوندم متین من هم دو ماه و نیم دیگه یک ساله میشه چقدر زود گذشت عزیزم دلم خیلی برات تنگ شده
niloofar
پاسخ
عزیزممممم خیلی برات خوشحالم رها جون. خدا برات حفظش کنه ایشالا
نیلوفر جون
16 تیر 94 22:44
سلام عزیزم چه عجبا از این ورا چقدر قشنگ مینویسی عزیزم همیشه حرفای دل منو مینویسی
niloofar
پاسخ
مرسی نیلوفرجان. انشااله کم کاری این مدت و جبران میکنم
بابا و مامان
17 تیر 94 8:51
عزیزم ارزو می کنم پر باشی از ارامش و سلامتی و شادی همیشه در کنارت باشد
niloofar
پاسخ
به به سلام خانومممم
رها(خاطرات انتظار)
18 تیر 94 12:40
نیلو جون کمک عزیزم نیلو متین اصلا غذا نمی خوره چیکارش کنم؟؟؟؟؟؟
niloofar
پاسخ
رهااااااااااا منم با غذا خوردن ارغوان شدیدا مشکل دارم
غزاله
18 تیر 94 14:44
nilufare azizam montazare delneveshtehat hastam banoo.arghavane naze maro bebus.
niloofar
پاسخ
مرسی غزاله جون. حتما
ثمره
20 تیر 94 3:14
آرزو دارم در این شب های عزیز ....ناخواسته به دست آورید،،، آنچه را که بيصدا از قلبتان گذر كرده است. ___________________________________ وب جدیدم
niloofar
پاسخ
پس آدرس جدید کو؟؟؟
ثمره
20 تیر 94 3:16
سلام عزیزم خوبی؟گل دخترت خوبههمیشه میومدم وبتون...خوشحالم از اینکه ی پست جدید گذاشتید، ببوس گل دخترنازتو
niloofar
پاسخ
مرسی ثمره جون خوبی عزیزم/
مامانی ماهان جون
20 تیر 94 10:02
سلااااااااااااااام دوستای خوب خوووووودم حال و احوالتون خوبه ایشالله،نماز روزه هاتون قبول
niloofar
پاسخ
همچنین از شما آیسان جون. عیدتون هم مبارک
مامانی ماهان جون
20 تیر 94 10:03
ای جااااان دلم،چقد برا ارغوان جونم دلتنگ شده بودم،قربونش بشم چه حس خوبیه احساست........
niloofar
پاسخ
آیسان جونممممم
محبوبه مامان ترنم
21 تیر 94 11:35
سلام نیلوفر جان. دلمون تنگ شده بود واسه شما و ارغوان. خوبید؟
niloofar
پاسخ
مرسی محبوبه جون. من هم همینطور
مه‌ناز
21 تیر 94 12:15
سلام نيلويي. خوبي چه خبرااااااااااااااااااااااااااااااااا. دلم واسه قديما عجيب تنگيده نيلو. ارغوان كوچولو چي كارا ميكنه؟ بچه ها الان كجان؟ گروه دارين؟
niloofar
پاسخ
سلام مهناز جان. تو و گل پسرت چطورین؟ بچه ها که تو وایبر گرون زدن دیگه هیشکی نمیاد کلوپ