ارغوانارغوان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

خط خطی های مادرانه

...

1394/6/21 18:31
نویسنده : niloofar
887 بازدید
اشتراک گذاری

میدونم این مدت خیلی کم کارم. خیلی چیزها هم هست که بنویسم ولی الکی الکی حسش نیست. بازم بداخلاقی یقه مو گرفته. همینطوری بدون هیچ کار خاصی خسته ام و نای پا شدن ندارم چه برسه به نوشتن.

ارغوان هم دیگه شدیدا احساس بزرگ شدن میکنه. از همین الان دقیقا میدونه چی میخواد و اگه خواسته ش انجام نشه یا جلوش گرفته بشه جیغ بنفش میزنه. وقتی بخواد از جایی بالا بره یا چیزی رو برداره که سنگینه همه تلاشش و میکنه اگه نشد تازه منو صدا میکنه. راستش این استقلالش یه وقتا من و به وحشت میندازه. اگه یک روز تمام پیش خاله ش بمونه بازم برای من بیقراری نمیکنه مگر این که هوای شیر به سرش بزنه.

چقدر زود بزرگ شدی تو دختر.

یک هفته دیگه اثاث کشی دارم. به امتحانهای مزون دارم نزدیک میشم و از نظر روحی و اعصاب هم که صفرم. خدا آخرش و خیر کنه.

پسندها (3)

نظرات (12)

ثمره
22 شهریور 94 0:57
مامان صدیقه
23 شهریور 94 13:10
سلام .
niloofar
پاسخ
علیک سلامممم
مامان آیدا
24 شهریور 94 13:51
خاله قربون ارغوان مستقلش بشه.. بالاخره دختر نیلوفره دیگهههههه
niloofar
پاسخ
مامی فریبا
25 شهریور 94 14:47
سلام نیلو جون خوبی عزیزم ارغوان چطوره دلم کلی براتون تنگ شده بود بخدامنم چندوقتی بی اعصاب و بی حوصله شده بودم تا اینکه یه 3 هفته ای اومدم تهران حال و هوام عوض شه الانم با یه اخلاق خوشگل برگشتمتوهم بزن بیرون و برای خودت کمی خوش بگذرون.دوستون دارم
niloofar
پاسخ
آفرین به مامی فریبای خوشگل و خوش اخلاق
تک دختر مامانش(kosar)
28 شهریور 94 15:32
سلام خاله جووووونم خوشحال میشم به وبلاگم سربزنید...
niloofar
پاسخ
آلیز
9 مهر 94 17:08
انواع شیک ترین شال و کلاه دخترانه و پسرانه و .... خانم ها و آقایون خوش سليقه از فروشگاه آلیز ديدن نماييد : http://alizeshop.mihanblog.com خواهشمندیم ما را لینک نمایید با تشکر
فریبا
30 مهر 94 9:09
عزیزم همین حس و حال رو منم دارم درکت میکنم راستی ارغوان جونم واسه خودش خانمی شده ها
نازنین
2 آبان 94 17:45
بزرگ شدن دخترک نازت مبارک خیلی زودتر از چیزی که فکر می کنیم داره میگذره خیلی خونه جدید مبارک عزیزم دختران مستقل رو عشق است
ثمره
30 آذر 94 20:32
دوقدم مانده به رقصیدن برف یک نفس مانده به سرما وبه یخ چشم درچشم زمستانی دگر تحفه ای یافت نکردم که کنم هدیه تان یک سبد عاطفه دارم همه تقدیم شما
هنرمند
14 بهمن 94 17:28
ای خداوند، ای خداوند کریم من بر من ببخشای این چنین را آنچنان دیدن در من ، کسی چون مست ،چون میخواره میگرید بیچاره میگرید دلم، بیچاره میگرید می پرسی آیا از چه خاموشم؟ ای دوست!گر دیگر سخن بر لب نمی رانم هرگز نشد گفتن فراموشم در خواب و بیداری درگفتم،آری...
تبادل لینک
9 آبان 95 15:23
نینجا لینک شما کاربر گرامی را به تبادل لینک سه طرفه دعوت می نماید با تشکر
آرام
30 آذر 95 1:42
سلام نیلوفر جان ماشالا دخترت خانوم شده منم پسردار شدم دوماهشه الان
niloofar
پاسخ
به به بسلامتی آرام جان. قدم نو رسیده مبارک عزیزم