ارغوانارغوان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

خط خطی های مادرانه

خدایا بازم شکرت شکرت.

1392/9/25 11:29
نویسنده : niloofar
890 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب آز دوم بتا رو دادم. بماند که چه حاشیه هایی پیش اومد. امروز هم جوابش و گرفتم. خدارو شکر مقدارش به 1337 رسیده بود و این خیالم و راحت میکرد. دیروز بعد از ظهر بعد از دانشگاه دوباره رفتم بیمارستان پیش دکتر عارفی تا داروهایی رو که تموم شده بود دوباره برام بنویسن. تا برسم خونه شده بود 8 شب. خیلیییییی خسته بودم. از صبح ساعت 4ونیم بیدار بودم. یه ارائه کلاسی داشتم که خیلی برام سنگین بود و باید حسابی آماده میشدم. خدارو شکر اونم به خوبی برگزار شد.

راستی این چند روزه به غیر از من عاطفه و نیلوفر و لیلا و مارال هم مامان شدن. یعنی دیگه چی میتونه بهتر از این باشه. دوتا از دوستهای خیلییییی گلم هم قراره تا آخر این ماه مامان بشن.

خیلی این چند روزه خوشحالم. به غیر از دل دردهای گاه و بیگاه و سرگیجه های نامنظم هیچ علامت خاصی ندارم. منتظرم ببینم این فینگیلی ها چطوری ابراز وجود میکنن.

دوست دارم همه این حس ها رو داشته باشم. هم ویار داشته باشم. هم شکمم بزرگ باشه. هم درد زایمان بکشم و لحظه به لحظه همه شو تجربه کنم. از همین الان روزی هزار تا مادرانه به سرم میزنه. برای دخترم، برای پسرم. برای فردای هر کدومشون هزار و یه برنامه میریزم. هزار و یه آرزو میکنم.

راستی دوستان اول این که مرسی از ابراز احساساتتون. واقعا ممنونم. دوم اینکه بعضیا راجع به مراقبت ها پرسیده بودن. این سری به غیر از دوروز اول دیگه نخوابیدم. از روز سوم روزی یکساعتی پیاده روی آروم داشتم. فقط تا یه هفته کار دیگه انجام ندادم. بعد اینکه به بلند نکردن چیزهای سنگین دقت میکنم. همین. این روزها براتون خیلیییییییییی دعا میکنم. شما هم برای من دعا کنید. ممنون که هستید.

به زودی دوباره میام و از احوالات این روزها مینویسم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (33)

پرتو
24 آذر 92 18:11
خدا رو شکررررررررررررررررررر که همه چی خوبه ایشالا تا پایان بارداری و به راحتی بگذرونی عزیزم و تمام ویارا هم بریزن سرت و حسابی حالت و جا بیارن مواظب خودت و کنجدات باش گلم
niloofar
پاسخ
واییییی من که بی صبرانه منتظرم پرتو جون
آبجی زهرا
24 آذر 92 18:17
بازم تبریک قدر نینیای نازنینتو بدون منم دوست دارم تموم این حسهایی که گفتی رو تجربه کنم شکمم گنده بشه ، لگدهاشو حس کنم ، درد زایمان و غیره حالا فعلا ببینم اصل مطلب کی میاد تا برم سراغ بقیه آرزوهام
niloofar
پاسخ
انشااله به زودی میاد و همه شو تجربه میکنی. بعد موقع زایمان که میشه با خودت میگی چه زود گذشت
مامان عروسک
24 آذر 92 19:10
خداروشکر عزیزم که خوبی. انشالله همه این لحظاتو تجربه میکنی به خوبی و خوشی. برات 9 ماه بارداری شیرین و پر از خاطرات خوب آرزو می کنم. مراقب خودت باش گلم.
niloofar
پاسخ
مرسی نانازیییییییییی. انشااله
مانلی
24 آذر 92 19:18
مامان خوشگل هنرمند مهربون چی بهتر از این وای چی میشه دو تا بشن ای جووووونم من شیرینی می خوااااام
niloofar
پاسخ
مانلیییییییییییییییییییییییییییییی من برای تو یه دنیا بغل دارم عشقمممممممممممم
ثمره
24 آذر 92 19:34
سلام نیلو جونم عزیییییییییییییییییزمی....مراقب خودت وفینگلی هاباش...خیییییییلی دوستت دارم...
niloofar
پاسخ
منم دوست دارم ثمره جونم
زهرا
24 آذر 92 23:33
سلام من یه بار انتقال دادم منفی شد از خوندن این پست فهمیدم شما بار اولتون نبوده برا منم دعا کنید که بار بعدی بگیره خییییییییییییلی خوشحالم و بهتون تبریک میگم اگر با لینک کردنتون موافق بودین خبر بدین ممنون
niloofar
پاسخ
مرسی. بله خیلی خوشحال میشم.
آمی
24 آذر 92 23:58
سلام نیلو جون فک کنم دو تا باشن فینگیلیاااااا . خیلی خوشحالممممممممممممم عشقم
niloofar
پاسخ
مرسیییییییییییییییییی. وای آمی اگه دوتا باشن که دیگه از خوشحالی بال درمیارم.
بهار د
25 آذر 92 0:33
خدارو شکر که خوبی پستاتو که میبینم برات خیلی خوشحال میشم خیلی
niloofar
پاسخ
مرسی بهاره جونم. انشااله به زودی این شادی و در خودت ببینم.
شهر
25 آذر 92 7:17
خانم تبریکککککککککککک. عزیزم من 2 تا سقط داشتم حواست باشه اصلا زیاد نشینی حتی یک ساعت . بیاده روی هم اگه دکترت گفته انجام بده وگرنه بذار بعد 3 ماهگی. خلاصه 3 ماه اول خیلیییییییییییییییییی مواظب باش . بله کم برو اروم برو .ضرر نمی کنی. امیدوارم به خوبی تا اخرش بیش بری
niloofar
پاسخ
مرسی عزیزم. حتما. خودم هم سعی میکنم خییلی حرکتهای تند نداشته باشم.
مينو
25 آذر 92 7:34
الان دكتر عارفي بهت نگفت از اين به بعد هم استراحت كني ؟؟ يعني ميتوني به درس و كلاست ادامه بدي ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ راسي اين دكتر عارفي كدوم مركز هسش ؟؟؟؟؟؟ اونجا جنين اهدايي هم دارن ؟؟؟؟ هزينش چقدره ميدوني ؟؟؟؟؟؟؟
niloofar
پاسخ
مینو جان استراحت ندارم. فقط باید مواظب باشم. از هفته پیش دانشگاه میرم و میام. کلی هم پیاده روی. من بیمارستان بهمن میرم پیشش ولی مطبش و بیمارستان عرفان هم هستو البته تو مطب دیرتر وقت میده. جنین اهدایی اینطوری که یه خانمی که گرفته بود میگفت هزینه ش 5 میلیونه. البته اون خانم خودش مستقیما طرف و پیدا کرده بود و بهش یه میلیون داده بود.
م
25 آذر 92 7:41
حاشيه هاي كه پيش اومد چي بود فضــــــــــول محله
niloofar
پاسخ
دیگه اون باشه برای من. البته چیز خاصی هم نبود
باران
25 آذر 92 9:28
الهی شکر که هرروز معجزه داره هرروز لطفشو بهمون نشون میده انشاالله صحیح وسالم باشن یه دوره شیرین برات آرزو میکنم وان یکاد بخوان گلم دستت رو روی شکمت بزار و براشون آیت الکرسی بخون/
niloofar
پاسخ
باشه باران جونم. مرسیییییییییییییییی
نرگس شیراز
25 آذر 92 9:40
من سر سینا که حامله بودم تقریبا هفته 7 فهمیدم حاملم که بتام 492 بود نسبت به بتای تو!!!!!!!!!!!!!!!!! تازه من چون نمیدونستم سینا تا دو ماه تو شکم من داشت با من والیبال تمرین میکرد آخی که چقدر توپ تو این 2 ماه خورد تو سر بچم تا فهمیدم حاملم و دیگه کلاس والیبال نرفتم اینا رو گفتم که نگران نباشی ولی احتیاط شرط عقله پس محتاط باش هوای نینیهای نازمون رو داشته باش
niloofar
پاسخ
عزیزم خخخخخخخخخ خوب از اول بچه رو ورزشکار بار آوردی دیگه نرگس. باشه عزیزدلم. حتما مواظبم. مرسیییییییییی
آیسان مامان ماهان
25 آذر 92 10:00
ای جون دلم،ایشالله که چند قلو باشن تا فرصت سر خواروندنم نداشته باشی
niloofar
پاسخ
ایشالااااا
آیسان مامان ماهان
25 آذر 92 10:02
به دوستاتم که قراره مامان بشن تبریک میگمآبجی منم دعا کن عزیز دلم
niloofar
پاسخ
حتما عسیسمممممممممم.
آیسان مامان ماهان
25 آذر 92 10:03
ایشالله سراسر دوران بارداری و زایمانت تو آرامش و آسایش باشه و لذت ببری از این دوران که بخوای تو آینده بازم مامان بشی نه عین من ترس حاملگی و زایمان داشته باشی
niloofar
پاسخ
مرسی آیسان جونم
محیا منتظر
25 آذر 92 10:22
نیلو جون بیا بغلم خواهر...نمی دونی چقدر خوشحالم. مبارکه....مبارکه...مبارکه...هزار بار مبارکت باشه عزیز دلم. نمی دونی چه چراغ امیدی تو دلم روشن کردی...
niloofar
پاسخ
محیا جون. این خوشحالی وقتی کامل میشه که بدونم دوستام هم دیگه از انتظار بیرون اومدن. برات بهترین ها رو آرزو میکنم دوست خوبم.
محبوبه مامان ترنم
25 آذر 92 10:47
سلام نیلوفر جان. الان که این چندتا پست آخرت رو خوندم توی اداره هستم. شاید باورت نشه ولی از شدت خوشحالی نمی تونم که جلوی اشک هام رو بگیرم. خیلی واست خوشحالم. از ته دلم آرزوی سلامتی نی نی های نازت رو دارم. از ته دلم بهت تبریک می گم. خواهر مهربونم الهی که همیشه لبت به خنده باشه و با این فینگیلی های مهربونی که توی دلت هستن مادرانه ای شیرین رو داشته باشی. خیلی مواظب خودت و جوجه های نازت باش.
niloofar
پاسخ
مرسییییییییییییی عزیزدلم. خدا ترنم نازنینت و برات نگه داره گلم. بووووووسسسسسسسسسسس
الی
25 آذر 92 10:57
ایشالا که همیشه به این خوبی باشی خدا شادی این روزات رو ازت نگیره و پایدارش کنه
niloofar
پاسخ
انشااله. خداجونم شکرت
مينووووووووووو
25 آذر 92 11:03
اينقدر خوشحال و خــــــــــــر كيف شدم روزي صد بار وبلاگت رو باز ميكنم تند تند بايد بياي برامون بنويسي بگو خوببببببببببببببببببببببببببببببببببب
niloofar
پاسخ
عزیزمممممممممممممم خاله مینوووووووووووو. تو هر روز بیا. من از خدامه ببینم هستی. هر روزم دعا میکنم زودی یه خونه جدید بسازی و مارو دعوت کنی از خودت خبر بگیریم.
لیلا
25 آذر 92 11:20
خدااااااا رو هزاران مرتبه شکررررررررررررررررررررررررررررررررررر عزییییزم . الهی 120 ساله بشن فرشته هات بووووووووووووووووس مال من ظاهرا بارداری شیمیایی بوده ..... جنین نتونسته به خوبی به دیواره بچسبه .... توکل به خدااااا ..... انشالله فرشته هات سلامت باشن ..... نشد با هم باشیم ....تو به سلامتی انشالله به پایان راه برسی .... اره دیدی بیبی مارکای مختلف + شد و الانم دارن کمرنگ میشن که بتا داره پایین میره
niloofar
پاسخ
خودتو ناراحت نکن گلم. انشااله به زودی بارداری واقعیت ظاهر میشه و نینی برات میمونه گلم.
شیما
25 آذر 92 12:15
نیلووووووووووو جوووووووووووون الهی که مبارکت باشه ایشالا صحیح و سالم بغلشون کنی به زودی ایشالا همه ی اینایی که نوشتی رو تجربه میکنی ویار داری از خونه فراری میشی از آشپزخونه فراری میشی و... ایشالا دوستای دیگه ت هم مامان بشن بووووووووووووووووووس برای خودت و نی نی ها
niloofar
پاسخ
ایشالا
سحر
25 آذر 92 12:50
خداروشکر که همه چیز خوبه عزیزم ایشالا همه نه ماه رو به خوبی بگذرونی.خیلی مراقب خودت و نی نی(ها) باش عزیزم.
niloofar
پاسخ
مرسی سحر جونم
مامان محمدمهدي (ماماطهورا)
25 آذر 92 13:32
عزيزم خصوصي
nice.design
25 آذر 92 14:02
سلام پوستر از خودتون یا نی نی تون می خواین؟ کارت پستال چی؟ کارت تولد؟ کارت دعوت؟ دلتون میخواد یه کارت ویزیت خاص برای خودتون داشته باشین؟ یا یه لوگوی خاص و خوشگل برای وبلاگتون حتی با اسم کودک زیباتون؟ دوست دارین یه هدر خاص و باورنکردنی از کودکتون، بالای وبلاگتون قرار بدین؟ اگه دنبال خاص ترین طراحی ها هستین به وبلاگ نایس دیزاین سر بزنید با بهترین قیمت و بهترین کیفیت
مامان عسل
25 آذر 92 14:13
عزیزم قلم زیبایی داری . چقدر از نوشته هات لذت بردم . بابت نی نی دار شدنت هم بهت تبریک میگم . ولی واقعا بهشت زیر پای مادرایی مثل شماست . عزیزم چقدر با عشق تمام درد ها رو تحمل کردی. فقط خیلی مواظب خودت باش چون راه طولانی در پیش داری
niloofar
پاسخ
مرسی عسل جون لطف داری خانوم.
غزاله
25 آذر 92 14:37
عزیزم خدارو شکر که ی عالمه مامان نو داریم.مراقب خودت باش و تو دلیهاتو خوب بچسبون به خودت.راستی خونه جدید خیلی شگون داشته ها....ی اسپند دود کن.ایشالا همیشه توش صدای خنده و شادی بپیچه.... جای من تو دعاهات خالی که نشده
niloofar
پاسخ
مرسی غزاله جونم. عزیزم مگه میشه اسمی از تو نبرم دوست گلم.
باران
25 آذر 92 15:42
نیلوفر جان خوشحالم که نی نی دار شدی و وقتی گفتی دوس داری ویار و شکم بزرگ و درد حاملگی رو تجربه کنی و فهمیدمت منم دقیقا وقتی باردار بودم مث تو دوس داشتم تموم لحظاتش رو تجربه کنم و صد البته ویار پدرم رو در آورد ایشالله یه نی نی سالم دنیا بیاری و کیفشم کنی
niloofar
پاسخ
عزیزمممممممممم. ولی قبول داری همون اذیتهاش هم قشنگه؟ خدا طاهای گلت و برات حفظ کنه عزیزم.
ساره
25 آذر 92 18:51
سلام نیلوفر جونم خوبی؟ خدا رو شکر که این همه احساس خوب داری... ایشالا با دنیا اومدن نی نی تمام زندگیت پر میشه از امید و عشق... ایام همیشه به کام&مواظب خودت باش گلم.
niloofar
پاسخ
مرسی ساره جون. با بهترین ارزوها برای تو گلم.
آغوشی برای گریه
26 آذر 92 16:55
سلام دوست عزیزم خیلی خوشحال شدم الهی صد هزار مرتبه شکر.... دعا میکنم با سلامتی اینی نه ماهه شیرین رو بگذرونید و فرشته کوچولوتون به سلامتی دنیا بیاد .خیلی مواظب خودت باش خواهرجون.ازته دلم خوشحالم .جدی میگم .
niloofar
پاسخ
ممنونم خیلی لطف دارید.
سحر
26 آذر 92 22:39
نيلوفر جووونم مامان شدنت مبارك...واي چقدر خوشحال شدم...همشو تجربه ميكني..بموقعش
niloofar
پاسخ
مرسی سحر جونم. انشااله برای همه
بهار د
27 آذر 92 19:09
نیلو جونم خداروشکر همه جی خوب و اکیهانیدوارم تا اخر بارداری راحتی داشته باشی و سالم بیا بغلتون نینی جون
niloofar
پاسخ
مرسی بهاره عزیزم.
سودابه
1 دی 92 17:00
مامانی ما چطوره مواظب کنجدمون باشیا...
niloofar
پاسخ
سلام خاله سودابه. کجایی تو پس؟؟؟ دلمون برات یه چیکه شده.