ارغوانارغوان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

خط خطی های مادرانه

داروهای آماده سازی میکرو

1391/11/2 20:06
نویسنده : niloofar
2,558 بازدید
اشتراک گذاری

سلام. این چند روزه بخاطر استرس امتحانات و چیزای دیگه دل و دماغ آپدیت کردن وبلاگو نداشتم. بنابر دلایلی هم مجبور شدم زودتر مرخصی مو قطع کنم و برگردم سرکار.

شنبه قرار بود بریم دکتر تا هم داروها رو بگیریم و هم جدول زیفتو. ساعت چهار بعد ازظهر همسری اومد دنبالم. سرچهارراه نواب قرارگذاشته بودیم. اول رفتیم داروخونه. یک میلیون و نیم ناقابل  تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد دادیم واسه داروها که گفتن بعد از ماه اول که داروها تموم شد باید دوباره یه سری دیگه دارو بگیرم که حدود 700-800 تومن هم پول اونا میشه. (داروها باید تو یخچال نگهداری بشه)

داروها رو گرفتیم و رفتیم بالا برای توجیه که بگن چه دارویی رو باید چطوری و چه زمانی مصرف کنیم. یه خانم دکتر جوون اومد و شروع کرد به توضیح که حالا براتون طبق همون جدولی که مرتب کردم مینویسم این داروها باید چطوری مصرف بشه.

 

دوتا مورد هستن که راجع به این کلینیک یه کم منو اذیت میکنه. اول هزینه های خیلی بالا. دوم اینکه همش طرف حسابت دخترای خیییییییلی جوون و بی تجربه ان که خیلی هم حاضرجوابن. ولی همین که فقط یه بار دکتر و دیدم و هر بار میرم با این دکترای خیلی جوون طرف میشم فکرمو مشغول میکنه که نکنه کارهای دیگه شون هم مثل نمونه گیریشون باشه. تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

 

من و همسری برنامه ریزی کرده بودیم که اگه آخر اسفند انتقال انجام بشه کل تعطیلات عید و بدون دغدغه ی کار و دانشگاه استراحت کنم. اینطوری همسری هم خیالش راحت بود و چند روزی رو میتونست کامل به من رسیدگی کنه.

ولی متاسفانه چون این دوره پریود من هنوز شروع نشده بود و طبق حساب کتابمون حدود 20 اسفند برای میکرو آماده میشدیم. ولی دکتر از 15 اسفند تا 15 فروردین میره تعطیلات. تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدهر دو خیلیییییییییی ناراحت شدیم. امیدوار شده بودیم که خیلی زود صاحب نی نی میشیم ولی... تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

خلاصه طبق روال این چندماه گذشته یه بار دیگه با صورت رفتیم تو دیوار.تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيداز یه طرف هم بخاطر استرس امتحانات اصلا مغزم این چند روزه کار نمیکرد.

این مدت خیلی با استرس گذشت. امیدوارم هرچه زودتر این دوماه بگذره. راستی آمپولا تعدادش خیلی زیاده. نگاهشون که میکنم از الان یه جاهاییم درد میگیره.


ترتیب داروها:

روز 5-20 پری قرص سیپروترون شبی 1 عدد

روز 21 پری: آمپول دکاپپتیل. هر صبح قبل از ساعت ده یک واحد کامل در بازو حداکثر 7 روز بعد از این آمپول باید پری شروع بشه.

روز 1-2 پری جدید: دکاپپتیل ا واحد کامل

روز 3-7 پری: صبح (آمپول منو پیورد+225 واحد گونال اف+ قرص ASA+ قرص Nisroped با یک لیوان شیر+

کاپپتیل نیم واحد)

روز 3-7 پری: شب (آمپول منو پیورد+225 واحد گونال اف+ قرص ASA+ قرص Nisroped با یک لیوان شیر)

بعد روز هفتم مراجعه برای سری دوم داروها.

اون دوتا قرص ماه دوم و رو هم من باید بخورم هم همسری. بعدشم دوره های سونو شروع میشه تا ببینیم چی میشه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

هیجان
3 بهمن 91 9:25
عزیزمممممممممممم خسته نباشی

از خدا میخوام پری بیادددددددد
هرچند مطمئنم همینا هم خیری توشه
سحر نزدیک است


حتما همينطوره عشقم. ماكه عقلمون به حكمت خدا قد نميده. فقط بايد شاكر باشيم.
سروین
3 بهمن 91 13:03
روزها رو ساعتها رو میشمارم واسه اینکه به روزی برسم که تو به ارزوت رسیدی
حالا دیگه روزها میخوام با همه سختی ها و تلخی و شیرینی هاشون هاشون خیلی زود تموم بشن فقط اون روز برسه که تو خبر خوب رو بدی پس این روزها رو از عمرمون نشمریم


مرسي عزيزم. من اين روزارو با دلگرمي شماها ميگذرونم. خيلي دوست دارممممممم خيليييييييييييي
مامان فرشته کوچولو
3 بهمن 91 17:30
سلام عزیزم امیدوارم هر وقت صلاحه بهترینا برات رقم بخوره


مرسي عزيزم. انشااله
سادات
17 شهریور 94 7:42
سلام عزیزم خیلی خوشحال شدم وبلاگتو دیدم کا مادر شدی برای همه دعا کن... من الان دارم پیش دکتر کشاف میرم یه سوال ازت دارم از روز 21 که آمپول دکاپپتیل رو شروع کردی دیگه قرص سیپروترون رو نخوردی؟
niloofar
پاسخ
سلام عزیزم. نه با شروع دکاپپتیل قرص سیپروترون قطع میشه. موفق باشی دوستم