ارغوانارغوان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

خط خطی های مادرانه

پرواز

1392/1/21 9:39
نویسنده : niloofar
564 بازدید
اشتراک گذاری

"پرواز را به خاطر بسپار پرنده مردنیست"

 

با این یه جمله فروغ فرخزاد بارها و بارها گریه کرده ام. نمیدونم چرا ولی این جمله خیلی برام سنگین بود. همیشه فکر میکردم چرا بایدپرواز باشه و پرنده نباشه. اصلا پروازی که پرنده نداره پرواز نیست. همیشه با خودم میگفتم من همون پرنده ام که اگه من نباشم زندگی نیست. من نباشم آرزو نیست، احساس نیست، پرواز نیست.

اما الان میفهمم هست. خیلی پروازا پرنده ندارن. مثل پرواز نی نی های دوستام. مثل پرواز دلم پی نی نی. مثل پرواز آرزوها و برنامه هام.  مثل پرواز من به دنبال هر چی رو زمین گشتم و پیدا نکردم.

اشتباه نکرده بودم؛ منم پرنده بودم اما نه از جنس کبوتر، باید ققنوسی باشم که از خاکستر من پرنده ای تازه متولد بشه تا پرواز نمیره. پرنده که رفتنیه.

 

راست میگفت فروغ...

 

پانوشت: این مطالب رو از روی غصه یا ناراحتی ننوشتم دوستای گل. خیلی هم دیدش مثبته. خیلی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

سروین
20 فروردین 92 10:56
این حرفها چیه نوشتی چیزی جایی پرواز نکرده تا تو هستی همشون هستن همراه توان تو باید پرواز رو یاد بدی

دیگه نبینم اینجوری باشی فقط تو عجولی همین


نه باباعجله نیست. همینطوری یه چیزی اومد به ذهنم نوشتم.
در آرزوي دو قلوووووو
20 فروردین 92 11:31
مرثي كه لينكم كردي



نگفتي مشكلتون چيه شما




گلم مشکل ما تعداد و مورفولوژی اسپرمه.


بهاره د
21 فروردین 92 0:08
آموخته ام ... که بهترین کلاس درس دنیا، کلاسی است که زیر پای پیرترین فرد

دنیاست

آموخته ام ... که وقتی عاشقید، عشق شما در ظاهر نیز نمایان می شود


آموخته ام ... که تنها کسی که مرا در زندگی شاد می کند کسی است که به من می

گوید: تو مرا شاد کردی


آموخته ام ... که داشتن کودکی که در آغوش شما به خواب رفته، زیباترین حسی است

که در دنیا وجود دارد

انشالله امسال دل همه مون شاد میشه گلم


بهارههههههههه چقدر قشنگ بود عزیزممممممممم. مرسییییییییییییییی دوست گلممممممممممم
شیما
22 فروردین 92 22:02



عزیزمممممممممم
مریم.خلوت مادرانه
25 فروردین 92 0:53
سلام نیلوفر جونم ممنون که اومدی پیشم،تمام مطالب وبتو خوندم انشالله که بزودی مامان بشی و خدا دامنتو سبز کنه،عزیزم من با افتخار لینکت کردم لطفا اگه دوست داشتی توام به اسم خلوت مادرانه لینکم کن.بوس


مرسی گلم خیلی لطف کردی. صد البته که شما رو لینک میکنم دوست عزیز.