ارغوانارغوان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

خط خطی های مادرانه

دلم بغل میخواد...

1392/9/16 19:32
نویسنده : niloofar
1,364 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا امروز یه عالمه آشوب هجوم آورده سمت دلم. نمیدونم چرا دلم عین شبهای دی ماه یخ زده.

دلم یه بغل میخواد که جز صدای یه قلب آروم هیچ صدایی نباشه. سرم و بذارم و تو این آغوش گم بشم. بعدش یه لیوان شکلات داغ و سربکشم. داغ داغ که درونم و گرم کنه و دیگه اینطوری نلرزم.

دلم دنبال یه زانو میگرده که سرم و بذارم. دلم که اینطوری میگیره تازه میفهمم چقدر بچه ام. دلم زانوی مامانم و میخواد که سر بذارم روش. مامانم هم آروم با دستش رو بازوم ضربه بزنه و لالایی بخونه. همینطوری چشمام سنگین بشه و بخوابم. بعد که بیدارشدم دیگه آدم بدهای قصه نباشن. دیگه شب سیاه تموم شده باشه و شیشه عمر دیو سیاه و یکی شکسته باشه.

نمیدونم چرا امروز اینهمه دل تنگم. دلم برای دلم میسوزه. واسه همین حال بده که قبل از هرچیز همیشه برای دل همه دعا میکنم. دل و که نمیشه با یه استامینوفن آروم کرد. این حالم به ترس آشنای آزمایش ربطی نداره. غبار چیزهای دیگه آینه دلم و تیره و تار کرده.

شاید پس فردا بودن یا نبودن فرشته هارو تست کنم. محیا راست میگه "خط دوم عزیز است، حتی اگر کمرنگ باشد."

 

پانوشت: برای یکی از عزیزانم دعا کنید. با این که ظاهرش سنگ صبوره ولی میدونم دل مثل گنجشکش آشوبه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (37)

صبا
16 آذر 92 17:33
نیلوفر گلم چند وقتی بود به وبلاگت سر نزده بودم شرمنده نگرانت بودم تازه دوباره اتفاقی پیدات کردم خوندم چقدر برای اومدن نی نی تلاش می کنی میدونم چی میگی این تمام حس یک زن بود که من خوندم به عشق مادر شدن تمام دردهامون آروم میشه امیدوارم خدا برات بهترین ها رو مقرر کنه امیدوارم هر چه زودتر بهترین خبر بهمون بدی
niloofar
پاسخ
مرسی صبا جون. خیلی لطف داری گلم.
پرتو
16 آذر 92 17:59
عزیز دلم درکت میکنم منم خیلی وقتا این جوریم ولی سعی کن به چیزای خوب فکر کنی انشاالله فرشته هات برات میمونن و دیگه این حال و هوا سمتت نمیاد گلم تازشم قراره توو همین روزا دو خط پررنگگگگگگگگگگگگگگگگ و ببینم اینجا من که بی صبرانه منتظرم تو رو نمیدونم عزیزم
niloofar
پاسخ
مرسی عشقم. کاش همینطور باشه.
ماماطهورا
16 آذر 92 19:08
سلام نيلوجونم عزيزم انشالله كه خط دوم بي بي رو ببيني امشب راهي مشهدهستيم و انشالله تو حرم آقا برات دعا ميكنم كه دل مهربونت اين بار خوشحال بشه و ني نيات اومده باشن تو دلت عزيزم التماس دعا
niloofar
پاسخ
خوش بحالت طهورا. منم مشهد میخوام. خیلی به دعات نیاز دارم
fariba
16 آذر 92 19:36
سلام نیلوفرم خوبی عزیزم ناراحت نباشی آجی جون همه چیز خودش درست میشه انشالله اینبار دیگه نی نیای گلت خوذشون محکم بهت میچسبون
niloofar
پاسخ
مرسی فریبای گلم. این ناراحتیم واسه دل یکی دیگه ست که اندازه دنیا برام عزیزه.
ترانه
16 آذر 92 21:40
سلام نیلوفر عزیزم. از خدا میخوام تا ارامش رو به قلب مهربونت با دیدن خط دوم هدیه بده. منتظر خبرای خوبت هستیم . چشم اگه قابل باشم.
niloofar
پاسخ
مرسی عزیزم. چقدر داشتن دوستهای خوب خوبه
مامان عروسک
16 آذر 92 22:08
سلام نیلو جونم انشالله دو خط پررنگگگگگگگگگ ببینی. برای اون عزیزتم دعا میکنم تا آرامش بگیره اون دل مهربونش. واسه تو هم آرامش آرزو میکنم.
niloofar
پاسخ
مرسی دوست گلم. الان آرامش اون برام از هر چیز دیگه ای مهم تره.
سحر
16 آذر 92 22:58
فدات شم نیلو جان استرس رو از خودت دور کن استرس سمه عزیزم
niloofar
پاسخ
رز69
16 آذر 92 23:41
 سلام نیلو حون من یک ماهی بود نت نداشتنم به محض این که وصل شدم فقط اومدم به تو سر زدم چون تو این مدت خیلی به فکرت بودم و همش با خودم میگفتم نیلو به چه مرحله ای رسیده میبینم که خدارو شکر همه چیز خوب و سریع پیش رفته وقتی نوشته هاتو میخوندم نمیدونی تو دلم چه غوغایی به پا شد و یاد سختی های گزشته خودم افتادم و خدارو هزار بار شکر کردم که خدا بعد از تحمل سختی هام جواب صبرمو داد و نی نی جون اومد .بی صبرانه منتظر جواب ازمایشتم و فقط برات دعا میکنم که خدا جواب این دل ساده و مهربونتو بده .راستی نی نی جون 17 هفته شده و حسابی گلد میزنه و واسه خالش سلام میرسونه.دوست دارم عزیزم
niloofar
پاسخ
عزیزززززززمممممممم به سلامتی. چقدر زود گذشت. الهییییی. مرسی که به یادم بودی رز جونم. انشااله بقیه راه و هم به سلامتی طی کنی
شیما
17 آذر 92 0:20
نیلوفرم اینبار دلم خیلی روشنه ایشالا که نتیجه بگیری راست میگی خط دوم عزیزه حتی اگه کمرنگ باشه کاش یه روزی ما هم حداقل کمرنگ ش رو ببینیم هر چی دلش میخواد کمرنگ باشه ولی واقعی باشه من به امید اون روز زنده ام منتظر شنیدن خبرهای خوبم ازت کلوپ رو چراغونی میکنیم برات
niloofar
پاسخ
مرسی شیما جون. قبل از خودم واسه شما دوستای گلم دعا میکنم.
مامان خانومی
17 آذر 92 0:34
سلام عزیزم خوبی؟ بنده در حال رجیم و باشکاه رفتن هستن نیلوفر جون زیر زیرکی دارم رژیم میگیرم و تا الان2.5کیلو لاغر شدم
niloofar
پاسخ
آفرین امینه خانوم. اون بستنی ها رو نخوری لاغرتر هم میشیا. بیار بده خودم جور اون بستنیها رو میکشم. قول میدم. بی منت
نیلوفر جون
17 آذر 92 0:46
عزیزم میدونم دلهر تو دلت دلتو به لرزه میاره میدونم سخته انتظاره دلهر همش سخته ولی تو میتونی تو قوی میتونی دستتو بزاری رو زانوهات ادم وقتی زیاد سختی میکشه بزرگ میشه میشه یک کوه برای همه اول خودش عزیزم ایشا.. که نه ماه دیگه باهم نی نی هامون دنیا میاریم دیگه شمارش گر بزار رو صفحت نی نی های عزیزیت تو دلت هستن دارن بزرگ میشن ایشا.. به امید حق که سالم سلامتم دنیا میان ایشا...
niloofar
پاسخ
کاش اینطوری باشه نیلوفر جون. ولی هنوز باید چند روز دیگه صبر کنم که مثل مردادماه با مخ نرم تو دیوار
بهاره د
17 آذر 92 0:55
نیلو جونم ایشالله که مامانی به منم خبر بده خیلی تو فکرتم ارزومه مامان بشی گلم دلتو بسپار به خدا اون خودش میدونه چطور ارامش بده روح و قلب و جسمتو با امید روزهایه شاد
niloofar
پاسخ
ممنون بهار جون. دلم بدجور آشوبه.
مامان گیسو جون
17 آذر 92 0:56
امیدوارم بهترینها براتون رقم بخوره
niloofar
پاسخ
مرسی گیسو جان. خیلی لطف دارید
مينووووووو
17 آذر 92 7:32
فداي دلت بشم عزيزمممممممممممممم منم زياد اينطوري ميشمممممم دلم از زمان و زمونه ميگيره خانمي دواي درد من تو اون لحظات سوره نور هسش دلم رو آروم آروم ميكنه شروع كن به خوندن ختم چهل روزش رو بزار يه ده روز كه گذشت اثرش فوق العادش رو ميبيني اگه لايق باشم برا عزيزت دعا ميكنمممممممم
niloofar
پاسخ
مرسی مینو جون. خیلی به دعا نیاز دارم خیلیییییییییی
مهناز
17 آذر 92 8:42
ايشالا ايشالا كه خدا دل هر دوتاتون رو يهو با هم شاد كنه....
niloofar
پاسخ
آمین. مرسی مهنازم
مانلی
17 آذر 92 10:20
عزیزممم بزرگترین چیزی که برات از خدا می خوام آرامش هست که با داشتنش انگار دنیا زیر پاته امیدوارم فردا خط دوم رخ نمایی کنه آخ چی میشه اگه بشه برای عزیز سنگ صبورت هم دعا فراموش نمیشه چشم
niloofar
پاسخ
مانلیییی خیلی ماهی خیلیییییییییییییییییییییییییییییییی
رویا
17 آذر 92 12:29
سلام نیلوفرجون مگه تو برام پیام نذاشته بودی که تازه فهمیدی مامان شدی و یه حالیه؟ من فک کردم تو مامان شدی! اینو به فال نیک بگیر و بدون صددرصد مامان می شی انشاالله!
niloofar
پاسخ
رویا جون عشقم مامان فندق مامان شده بود نه من. من هنوز به آزمایشم مونده خانومی
رویا
17 آذر 92 12:31
نیلوفرجون من این پست نیلوفر مامان شده برای تو گذاشته بودم حذفش نکردم گذاشتم برای عدم نمایش همین که مامان شدی نمایشش می دم انشاالله!
niloofar
پاسخ
عزیزم. کاش بشه. کاشکی بشه
ثمره
17 آذر 92 14:13
سلام كلم …قربونت برم ايشالله با خبراي خووووووب بياي…منتظرت هستيم مواظب خودت باش اجي…انشالله بياي وعكس بي بي جك مثبت بزاري تووبت …عزيزم به اين ماه عزيز ايشالله حاجتروابشي
niloofar
پاسخ
مرسی دوست گلم. توکل به خدا. خدایااااااااااااااا
عاطفه
17 آذر 92 15:38
سلام نیلوفرم برام دعا من انشاالله پسرم سه روز دیگه میاد به دنیا
niloofar
پاسخ
مبارکهههههههههههه عاطفه جونم. انشااله زایمان راحتی داشته باشی خانوم خانوما.
نرگس شیراز
17 آذر 92 17:20
نیلو به خدا از بس صبح و ظهر و شب اومدم تو وبلاگت شدم عین دیوونه ها هر از گاهی ساعت 12 شب میگم نکنه خبری باشه و دوباره میام تو وبلاگت خلاصه که از بس دعا کردم و حرص خوردم معده درد گرفتم نیلوفرم گلم مادر واقعی تویـــــــــــــــــــــــــــــــــــی بهشت همیشه زیر پاته
niloofar
پاسخ
عزیزممممممم. الهی بمیرم. نکنه حرص بخوری نرگسی جون. مرسی که میای و سر میزنی
نیر
17 آذر 92 19:52
سلامم نیلوفر عزیزم....ممنون که بهم سرزده بودی...من فردا انتقال دارم..برام دعا کن دوست مهربونم
niloofar
پاسخ
موفق باشی نیر جون. در پناه خدا گلم
anii
17 آذر 92 22:01
سلام عزیزم برات خیلی دعا میکنم من همیشه دل نوشتهاتو میخوندم خیلی وقت بود نیومده بودم الان دیدم دکترتون رو عوض کردین و پیش صاحب کشاف نیستید خیلی ترسیدم چون من زیر نظر کشاف هستم و 4 تا آمپول دکاپپتیل زدم یعنی داروهای زیفت رو شروع کردم راستش رو بخایی ی جورایی ترسیدم
niloofar
پاسخ
آنی جان نترس عزیزم. انشااله که همین دفعه موفق میشی و با یک شکم پر از نینی های تپلی بر میگردی خونه. من بخاطر اینکه دیگه زیفت نشم و هزینه های خیلی بالاش دیگه نرفتم. از یه طرف هم متاسفانه زیفت احتمال بارداری خارج رحمی رو بالا میبره. باز هم تو به دلت بد راه نده. دکتر کشاف خیلیییییی آمار موفقیتش بالاست خیلی.
anii
17 آذر 92 22:02
ی چیزی میگه مامانی مطمینم
niloofar
پاسخ
آیدا
17 آذر 92 23:41
عزززیییییززززمم هیچ دردی بالاتر از انتظار تو این روزا نیست. ولی میدونی کاری از دستت بر نمیاد.و کلافگی فقط روحت رو خسته و ذهنت رو ضعیف میکنه.حالت رو لحظه به لحظه با تمام وجودم درک می کنم. ولی مطمئنم که اینبار آخرین باره برای تو. و تا سه چهار روز دیگه دو تا خط قرمز پر رنگ رو رونمایی می کنی.حدیث کسا بخون بهت آرامش میده. به امید خبر های خوبببب
niloofar
پاسخ
مرسی آیدا جون
شیما
18 آذر 92 10:01
نیلووووووووو کی میری آز؟ دیشب تا صبح خوابت رو دیدم تو خوابم خیلییییییییییییی ناراحت بودی و گریه میکردی اینو به فال نیک میگیرم چون خواب زن چپه پس ایشالا گریه خوشحالیت رو ببینم ایشالاااااااااااااااااااااااا
niloofar
پاسخ
شیما کاش همینطور باشه که میگی. آزمایشم سه روز دیگه ست. یعنی میشه؟؟
سپیده
18 آذر 92 10:41
نیلو جون ایشالا یه بی بی با خط پر رنگ میبینی و عکسشو واسه ما می ذاری.........منتظریم
niloofar
پاسخ
مرسی عزیز باسلیقه
باران
18 آذر 92 11:00
چند صباحیه دل منم دل دل میکنه خالی بشه اما بغض چسبیده به سقف حرفهای کهنه/آخه میشه خسته نشد میشه داد نزد منم یه آسمون بغل میخوام یه بهونه ی عروسکی واسه تظاهر به خوب بودن/کاش حس هایمان را میفهمیدن و با حرفها این همه زنده به گور نمیشدیم/تن منم میلرزد از تکرار روزهایی که خودم رو گم کردم/ حتی اشک هم نمی بارد... دوست هم دردت باران
niloofar
پاسخ
آیسان مامان ماهان
18 آذر 92 11:00
سلام نیلوفر جونم، الهی فدات بشم چرا اینهمه آشفته ای عزیز دلم...خدا نکنه غم داشته باشی گلم،عزیز دلم اصلا ربطی به اینکه آدم چن سالش باشه نداره که دلش هوس مامانشو با آغوش گرمش رو بکنه،،ربطی نداره که آدم چقد دلش بخواد با صدای بلند گریه کنه....برا آرامش تو و دوست عزیزت از ته دل دعا میکنم مخصوصا که امروز راهی مرقد مطهر خانم معصومه هستم
niloofar
پاسخ
خوش بحالت آیسان جون. یادت نره اونجا منو دعا کنی دوست جونم.
مامان نغمه
18 آذر 92 12:01
صدای اذان میاد... به حق این لحظات ملکوتی از ته دلم دعا میکنم این بار حتما حتما جواب بگیری عزیزم...
niloofar
پاسخ
لطف داری نغمه جون. مرسی
الی
18 آذر 92 12:53
امروز پس فرداست بیا بگو ببینم چی شد؟؟؟؟؟؟؟؟
niloofar
پاسخ
گفتم یه دفعه برم آز بدم. واسه همین هنوز منتظرم گلکم.
شیما
18 آذر 92 14:45
چرا نشه نیلو جون خدا بخواد میشه خوابهای من همیشه چپه خخخخخخخخ هر موقع خواب میبینم بی بی چکم مثبت شده ، منفی میشه خخخخخخ پس ایشالا انقدر خوشحال بشی که رو پات بند نباشی ایشالاااااااااا
niloofar
پاسخ
عزیزممممممم. انشااله این سری بی بی چک خودت هم مثبت میشه چشم مارو روشن میکنی عشقم.
سروين
18 آذر 92 16:39
اي اون طرف بميره كه تو اينقدر ناراحت شدي اون هم تواين موقعيت اصلا فكرش رو نكن من خودم بي سر و صدا يه صدباري سرش رو با پنبه ميبرم
niloofar
پاسخ
خدا نکنه. عزیزم خودت میدونی ناراحتی من بابت چی بود. دوست ندارم اون دو تا طفلی تو دلشون یه ذره غم بشینه.
مامان خانومی
18 آذر 92 17:12
ای جونم عزیزدلم اره قربونت برم تو بیا اینجا برات چندتا ببس بخوای من نوکرتم هستم جیگر رجیم میگیری
niloofar
پاسخ
شما که تاج سری عزیزم. رژیم که فعلا نمیتونم بگیرم امینه جون. ولی من عاااااااااشششششششق بستنی ام. بوووووسسسسسسس
زهرا سانا
18 آذر 92 20:48
نیلو جونم به دلم افتاده مامانی انشاله
niloofar
پاسخ
انشااله سانا جون. دعا کن تورو خدا
mahe mehr
18 آذر 92 22:15
سلام نیلویمممممممممممممممممممممم برای شنیدن خبرای خوب منتظرم برات دعا میکنم خدا دلت رو شاد کنه زودتر بیا بگو چی شد منتظرم
niloofar
پاسخ
سحر
18 آذر 92 23:40
نیلوفر جونم خوبی؟ در چه حالی؟ ایشالا آز که رفتی خودت رو واسه همه چیز آماده کن و توکلت به خدا باشه مثبت اندیش باش عزیزم
niloofar
پاسخ
مرسی سحر جونم. منتظرم ببینم خدا پس فردا چه تقدیری برام رقم میزنه.