ارغوانارغوان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

خط خطی های مادرانه

مادر که باشی...

1392/9/19 20:16
نویسنده : niloofar
1,006 بازدید
اشتراک گذاری

مادر فقط یه زن نیست. خالق دومه. اونه که بعد از خدا تنها دلیل بودن یه بچه ست.

مادر بودن یعنی خواستن. انتظار کشیدن. دویدن و بدست آوردن. یعنی دست بذاری روی شکمت. دست و پای کوچولوشو عین ماهی تو دلت تکون بده و تو صدقه بذاری برای سلامتیش. یعنی لحظه به لحظه یه وجود و حمل کنی. ولی فقط حامل نباشی. وقتی داریش سعی کنی کامل باشی.

مادر بودن یعنی شبای آخر و از زور درد نتونی بخوابی. تا صبح کمر درد بکشی ولی نادعلی (ع) و معراج از لبات نیفته که مبادا سر زایمان ضربان قلبش افت کنه. یعنی در حالیکه به حد مرگ درد میکشی از لحظه لحظه ی این درد لذت ببری. یعنی اونیکه قبلا محتاج خونت بود حالا بشه محتاج شیره ی جونت.

مادر بودن یعنی بی خوابی و لالایی. یعنی یکی حتی اگه خواب خواب هم باشه بازم بوی تورو از بقیه تشخیص بده، سرش و برگردونه سمت تو. یعنی اگه زمین خورد قبل از هر کس دیگه تو از جات بپری و رنگت مثل گچ سفید شه.

مادر که باشی کسی رو داری که هر اتفاقی براش بیفته بازم میاد بغل تو تا آروم بشه. حتی اگه سی سالش هم بشه بازم سرش دنبال زانوی تواه. مادر که باشی یکی رو داری که عاشقانه عاشقته. تورو میپرسته. مادر که باشی با همه غصه هات خوشبخت ترین زن روی زمینی.

 

  نمیدونم پس فردا چی در انتظارمه. ولی سعی میکنم لذت این دوروز آخر و ببرم. شاید مادرانگیم باز هم تا روز آزمایش نفس داشت.

نینی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (22)

mahe mehr
19 آذر 92 11:30
نیلویمممممممممم نمیدونم چی بگم همه چی دست خداست عزیزم انشاالله خدا دلت رو شاد کنه عزیزم امیدوارم خدا زودتر خانواده ت رو این شکلی کنه عزیزم
niloofar
پاسخ
مرسی مهری جون. انشااله
fariba
19 آذر 92 12:38
چقدر زیبا بود ان شالله تا 9 ماه دیگه این حس و نینی باهات بمونه.الهی آمین
niloofar
پاسخ
آمیییییین.
پرتو
19 آذر 92 13:01
عزیز دلم ایشالا که دو روز دیگه دست پر میای اینجا و برامون مینویسی از ته دلم برات دعا میکنم خدا دلت و شاد کنه عزیزم منتظر خبرهای خوبتم
niloofar
پاسخ
مرسی پرتوجون. انشااله
تبسم
19 آذر 92 13:37
خدایااااااااااااااااااااااااااااااا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار.........ایشالا نتیجه زحمتتاتو ببینی دوست من
niloofar
پاسخ
خدایااااا.
زهرا سانا
19 آذر 92 14:10
سلام وای مبارکه ...به دلم افتاده ......فقط این دوروز اخر را کامل بی خیال باش ... فکر کن اصلا انتقال ندادی راستی استرادیول داری یا نه
niloofar
پاسخ
آره زهراجون. روزی دوتا استرادیول دارم. تا 20روز
رز69
19 آذر 92 14:14
نیلو جونم تست گزاشتی چی شد نتیجه اش؟ همش تو فکرمی .حتما یه خبری بدی .ایشالا ماه دیگه این موقع بیای از حالت تهوع بارداری و ازیت های نی نی واسمون بگی .
niloofar
پاسخ
خدایاااااا. مونده دوروز
نجمه
19 آذر 92 14:29
تمام امیدم ، امیدمون به اینکه این مادرانگی ادامه دار باش دوستم لحظه لحظه یادتم
niloofar
پاسخ
یه قلب بزرگ تقدیم به تو دوستم
شیما
19 آذر 92 16:40
نیلو جون ایشالا مادرانگیت تا 8 ماه دیگه ادامه داشته باشه و بعد به اوج خودش برسه و با بغل کردن گل نازت یادی از این روزها میکنی و با خودت فکر میکنی چقدر زود گذشت
niloofar
پاسخ
انشااله شیما جون. انشاالهههههه
نرگس شیراز
19 آذر 92 17:46
یا الله یا الله یا الله یا رحمان و یا رحیم خودت کمک کن خدانیلوفر ما حق شاد شدن داره خدایااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
niloofar
پاسخ
مرسی عشقمممممم
سحر
19 آذر 92 19:20
نیلو جان چقد خوشگل نوشتی عزیزم.... ایشالا مادرانگیت تا ابد باشه عزیزم امیدوار باش و مثبت اندیش خدا با ماست
niloofar
پاسخ
مرسی عشقم. کاش خدا این نعمت و به همه مون بده که این حس قشنگ و رویایی رو تجربه کنیم.
مامان عروسک
19 آذر 92 20:13
عزیزم تک تک این لحظه ها رو برات آرزو می کنم. مادرانه هات مستدام و پایدار تا ابد. انشالله پس فردا با خبرای خوب میای عزیزم.
niloofar
پاسخ
ممنون که هستی
فاطمه
19 آذر 92 21:19
انشالله که بچه نصیبت میشه خیلی حس عجیبیه وقتی یه بچه تو شکمت باشه، عاشقشی از همون اولش
niloofar
پاسخ
مانلی
19 آذر 92 23:08
دارم لحظه ها رو میشمارم تا پنج شنبه آخ نیلو ...
niloofar
پاسخ
مانلی میدونی که چی تو دلمه
آیدا
19 آذر 92 23:31
نیلو جان با تک تک کلماتت گریه کردم.آرزو میکنم مادرانهای ابدی از همین هفته برات شروع بشه..آرزو می کنم نه ما دیگه با بغل گرفتن نی نی خوشگلت همه این ها یادت بره.آرزو میکنم... بهترین ها رو آرزو می کنم برات عزیزم
niloofar
پاسخ
مرسی آیدای مهربونم. یک دنیاااااااا تشکر
نیلوفر جون
20 آذر 92 0:12
عزیزم میدونم الان در انتظار صبح وازمایشی چقدر سخته این انتظار ولی با تمام وجود ارزو میکنم که با دست پر بیای بیای عکس بی بی چک عکس ازمایشتو بزاری یک دنیا ما رو خوشحال کنی عزیزم منتظر خبرای خوبت هستم
niloofar
پاسخ
مرسی نیلوفر گلم. مامان خانوم
باران
20 آذر 92 10:54
تا میتونی آیه الکرسی بخون وبعد همه چی رو بسپر به خدا/ گرنگهدارمن آن است که من میدانم/ شیشه رادربغل سنگ نگه میدارد
niloofar
پاسخ
چه شعر قشنگی باران. توکل به خدا
رها
20 آذر 92 11:01
انشااله مثبت شده عزیزم امیدوار باش
niloofar
پاسخ
رها
20 آذر 92 11:54
تمام وبلاگت و خوندم خیلی سختی کشیدی ولی این و یادت نره: زمان بندی خدا بی نظیر است ، نه هیچگاه دیر نه هیچگاه زود ، کمی بردباری می طلبد و ایمان بسیار ، اما ارزش انتظار را دارد
niloofar
پاسخ
دقیقا. چه بده چه نده باید گفت خدایا شکرت
ثمره
20 آذر 92 13:41
خدایاااااااااااااااااااا دل نیلوفرجونمو شاد کن..... خدایاااااااااااااااااااا خدایااااااااااااااا خدایاااااااااااااااا جواب تمام سختی های که نیلوفرجونم دراین راه کشیده را بده.... برات ایه الکرسی میخونم ایشالله بادست میای وخبر مامان شدنتو به ما میدی پنج شنبه سفره حضرت رقیه دعوت هستم از ته دل برای تو ومامانی چشم براه دعا میکنم...
niloofar
پاسخ
عزیزممممممممم مرسی ثمره گلم. مرسییییییییی
آمی
20 آذر 92 19:37
سلام نیلو جون از صمیم قلب برات آرزو میکنم به اونچه که میخوای برسی عزیزم. نگرانتم خیلی
niloofar
پاسخ
مرسی مهربونممممممم
بهار د
20 آذر 92 21:08
نیلو عزیزم ارزویم برات لبخند خداست از خدا میخوام معجزه شو نشون بده و تو مامان شده باشی گلم توکل کن خدا بخواد براش تو یه لحظه انجام میشه خیلی تو فکرتم خیلیییییی
niloofar
پاسخ
مرسی بهاره خوبم
مانلی
21 آذر 92 0:39
یه کم دیگه مونده تا صبح
niloofar
پاسخ