ارغوانارغوان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

خط خطی های مادرانه

بیا

1391/11/20 23:02
نویسنده : niloofar
468 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی وقتا خیلی دلم برات تنگ میشه

بیا تا اگه دختری هر روز برات دامن های چین چین رنگی بدوزم و اگه پسری همش کلاه تنیس بذارم سرت.

دستات یه معجزه بزرگی داره

با اون انگشتای کوچیکت خوشبختی می بخشی.

بیا تا وقتی می خندی دلم برات غنج بزنه

و وقتی گریه میکنی فقط آغوش من پناهت باشه

بیا تا همه مادرانه هامو واسه آینده ی تو خرج کنم

شبا بالای سرت بیدار بمونم و تمام روز محو بازی کردنت بشم.

چه لذتی از این بالاتر؟؟!!!

همین که بدونم تنها پناه توام بزرگترین دلیل زندگیمه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مانلی
21 بهمن 91 11:38
اون روزا که میشینی موهاشو می بافی یا براش کلاه می خری خیلی نزدیکه نیلوفرم . عجب مامان محشری میشی




عشقممممم مرسي. ممنونم ازت.حتما به ني ني هام ميگم چه خاله هاي خوبي داره


هیجان
21 بهمن 91 12:44
بیا که کسی که انقدر خوب میتونه مادر باشه مادرانه هاش رو برای اونی که ارزشش رو داره خرج کنه حیفه اینهمه مادرانه تو سکوت بمونه و دیده نشه و روی سر کودکی ریخته نشه


واقعا حيفه هيجان. كاش زودتر بياد
انتظار
21 بهمن 91 18:02
سلام دوستم الان که این پیام و نوشتم برات دارن اذان میگن منم برای شما و تمامی دوستام دعا کردم انشاالله به زودی دامن شما و همه منتظران سبز بشه و همین طور خودم , دوستم امیدوارم خدا دعامو مستجاب کنه آمین راستی منم میخوام درمان و ادامه بدم


خیلی خوشحال شدم عزیزم. انشااله خدا به همین وقت عزیزی که لطف کردی واسه مون دعا کردی صدای دلت و بشنوه و این امید و از تو نگیره. خدا هر چه زودتر یه فرشته خوشگل سالم برات بفرسته. انشااله.
آمی
23 بهمن 91 13:06
عزیزم ایشالا به زودی. همه مامان میشیم . بعد این قدر بچه شلوغ میکنه و اذیت که میگیم چرا اینقدر هول بودیم خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

به امید اون روز


به امید اون روز آمی جون. همین صداهاست که به زندگی نشاط میده.