ارغوانارغوان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

خط خطی های مادرانه

بهاری نو

1392/1/18 9:16
نویسنده : niloofar
669 بازدید
اشتراک گذاری

یا محول الاحوال

سالی نو در راه است

تغییرده تقدیرم را

ارزانی کن لطف بیکرانت را

و بذري در دلم قرارده از عشق

بذري كه با دمش خود زنده گردانيش

تا جوانه زند 

در اعماق قلبم برويد و نهالي شود كه در من ريشه دارد

نهالي كه با هر رويش برگي و با هر راست كردن قامتي دلم را به تسخير خود درآورد

نهالي كه پل ميان دو زندگي و دو انسان باشد

با سبزي خود بشارت زندگي دهد

و با طراوتش روحي ببخشد اين جان مرده را

نهالي كه از شاخه هاي خود به دنيا بياويزد

و هر شاخه ی آن میوه ی نور دهد

دستان كوچكش در پي دامان من و خوابهايش پريشان لالايي آغوشم باشد.

ای گرداننده ی روزها و شب ها

شب های زندگی ام را به روز مبدل ساز.

 

 niniweblog.com

پی نوشت: فردا سال دیگه ای به انتها میرسه و تاریخ یه بار دیگه ریست میشه.امیدوارم این سال نو برای خانواده م، دوستانم و عزیزانم خوشبختی و تحقق آرزوهای خوبشون و به ارمغان بیاره و بخت خفته شون با زنگ تحویل سال بیدار شه. آمین!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

شيما
29 اسفند 91 10:40
نيلوفر جون عزيزم سال نو پيشاپيش مبارک ايشالا که سالي پر از برکت و سلامتي براي خودتون و خونواده تون باشه ايشالا که تو سال جديد انتظارت به پايان برسه و زندگيتون سرشار از شادي و اميد باشه



مرسی شیما جون. انشااله.
بهار
29 اسفند 91 17:06
نیلوفر عزیز ایشالله که دل هممون شاد بشه گلم با ارزویه سالی خوش همراه خانوادت

دلم خیلی شکسته نیلو دوس دارم بغضم بترکه دارم خفه میشم
مینویسم تا سبک بشم
ببخش اگه ناراحتت کردم


بهار جون. شاید نتونم هیچ حرفی بزنم که تورو تسلی بده. ولی یه وقتایی غیر از صبر واقعا چاره ای نداریم. خدا به همین دل شکسته تو نگاه کنه و دستتو بگیره. برای آرامشت دعا میکنم دوست گلم.
سروین
3 فروردین 92 19:03
عزیز دلم سال نو مبارک امیدوارم و دعا میکنم این سال جدیدت از همه سال های عمرت زیباتر و قشنگتر باشه و تا اخر همینجوری دوام داشته باشه


عشقممممممممممممممم مررررررررررررررسسسسسسسسسسسسسسیییییییییییییی

همچنین برای تو عزیزدلم.