ارغوانارغوان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

خط خطی های مادرانه

سکوت

1392/1/12 13:54
نویسنده : niloofar
651 بازدید
اشتراک گذاری

دلگیرم از همه اوناییکه حد و حدود خودشون و نمیدونن و تو بخاطر دیگرون تحملش میکنی.

وقتی هرچی دلشون میخواد میگن و از وقتی پا تو خانواده ت گذاشتن احترام تورو زیر پا میذارن و بی دلیل هر جایی می شینن پشت سر تو حرف میزنن، وقتی میشنوی شب و روزت خراب میشه اما بخاطر اون کسی که این وسط مونده چیزی نمیگی تا شب عید تو خونه شون دعوا راه نیفته، نمیدونم چی کارباید کرد.

این روزا از رفتار زشت بعضیا خیلی ناراحتم. خیلی زشته وقتی میری مهمونی و شوهرت کنار دستت نشسته تخمه میخوره، صاحبخونه با جارو شارژی حمله کنه به اون دوتا پوست تخمه ای که افتاده زمین و تو پاهاتو بگیری بالا تا زیر پات جارو شه. بعد رفتن مهمون هم میشه خونه رو تمیز کرد.

 

تو این روزهای حساسیت و دلگیری مجبورم به سکوت. کاش این قرصها بیشتر از این روانمو به بازی نگیره.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

بهاره د
12 فروردین 92 14:04
سلام نیلو جون فدات شم خوب میفهمم حالتو تو کلوبم در این مورد صحبت میکردیم
عزیزم خودتو اذیت نکن

راستی ادرس وبلاگمه که توش با نی نیم درد دل میکنم

http://baharddd.blogfa.com/


مرسی بهار جون. حتما میام سر میزنم.
سروین
12 فروردین 92 14:38
برن گم شن هیچ کدومشون لیاقت کلفتی و کنیزی تو رو هم ندارن



میگن جواب ابلهان سکوته. ولی اشتباه. باید بزنی تو دهنشون.
شيما
14 فروردین 92 16:38
کاش همون لحظه تخمه رو از همسرت مي گرفتي بهشون ميدادي و اگه چيزي مي گفتن مي گفتي که ممنون نميخوايم بيشتر از اين خونه تون و کثيف کنيم ببخشيد نيلوفر جون چه بيشعورن بعضيا. م


شیما جون. بعضی حرکتا واقعا جوابی جز سکوت نداره.
یه دوست
15 فروردین 92 11:40
عزیزم اتفاقی وبلاگتو دیدم خیلی با احساس مینویسی ایشالاه خدا تو این سال جدید یه نی نی ناز نسیبت بکنه بیا از اذیتاش واسمون بنوبسی ایشالاه از ته دلم واست دعا کردم خدا خودش کمکت کنه


مرسی عزیزم. انشااله. خیلی خوشحالم کردی که به وبلاگم سرزدی. از دعای قشنگتم ممنون دوست عزیز.
ا
دوست گلم اگه بازم اومدی آدرس وبت رو بذار که من هم به صفحه ی شما سر بزنم. بوووووس

نغمه(مامان کسری و نیکا )
15 فروردین 92 12:56
انشالاه خدا حاجتت رو روا کنه تواین سال جدید یه نی نی ناز بهت هدیه کنه
میشه اسم اهنگ و خواننده وبلاگتو بگی خیلی با احساس من تا حالا نشنیده بودم من با اجازه لینکت کردم خوشحال میشم به منم سری بزنی


مرسی که اومدی نغمه جان. با کمال میل لینکت میکنم. این ترانه مال مازیار فلاحیه عزیزم.
نانا و نینی جون
15 فروردین 92 18:52
سلام
شاپرک دور سرم میچرخن
با هر لبخند خدا بهم چراغ راهم میشن
اگه دوست داری منو تو این راه خدا قرار داده یاری کنی بیا نگران نباش اون با ماست
آپمممممممممممممممممممممم
لطفا بیا فانوسی که تو دستترو برام روشن کن


عزیزم اگه خد راهی برات تعیین کرده حتما خودشم تو این راه یاریت میکنه. موفق باشی.
مامان دونه سیب
16 فروردین 92 2:21
غصه نخور نیلو جونم فدای مهربونیای تو


عزیزممممممممممم کجا بودی؟؟؟؟؟ دلم برات یه ذره شده بود.
شبنم
17 فروردین 92 21:43
سلام نیلوفر جان.از اشناییت خیلی خوشبختم و ممنون که باعث شدی یه دوست جدید تو دنیای مجازی داشته باشم.ای شالله که خیلی سریع نتیجه می گیرید.
رمزم رو هم خصوصی واستون می ذارم.


مرسی عزیزم. خیلی لطف کردی اومدی. بابت رمز هم خیلیییییییی ممنونم. انشااله خدا زودتر دل تو دوست گلم رو هم شاد کنه تا شیرینی زندگیتون چند برابر بشه.
شیم شیم
29 فروردین 92 0:59
میگن دعای دخترا زود میگیره.
سلام،
سال نو مبارک.خیلی وقتا شده که با اینکه هنوز دخترم اما فک کنم که یه روزی منم طعمه بچه دار شدنو نچشم.میترسم از اون روز.اگه بگم درکت میکنم شاید بخندی شاید مسخرم کنی و بگی هنوز واسه این حرفا زوده و بچه ام اما من درکت میکنم.من،شیم شیمم،یه دختر متولد مهر 1372،بزرگ شده ی پایتخت،با تمومه وجودم از ته دلم آرزو میکنم که هر کسی که منتظر بو کردن و در آغوش کشیدن بچشه امسال همون سال باشه براش.همون سالی که صدای بچه نوازش گر گوش همه ی مادرای دنیاست.آرامش رو از خدا واست ارزومندم.توکلت به خدا.29شهریور صدای یه وروجک تو خونمون طنین انداز شد برادرزادم،حالا هم از دست شیطونی هاش سرسام گرفتم خدا نسیبت کنه همچین وروجکی رو تا بفهمی من چی میکشم از دستش..امیدوارم همیشه خنده رو لبات باشه و دل خودت و همسرت شاد

عزیزممممممم مرسی که اومدی و سر زدی. این حرفا چیه. چرا بخندم. هر دختری پتانسیل مادر شدن و داره و کم و بیش میتونه این احساس و بفهمه. انشااله که ازدواج موفقی داشته باشی و تا اراده کردی بی دردسر طعم مادر بودن و بچشی.

مرسی از دعای قشنگت. بازم به من سر بزن.