ارغوانارغوان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

خط خطی های مادرانه

روز 34م

1391/11/9 13:48
نویسنده : niloofar
571 بازدید
اشتراک گذاری

دوست دارم اين چند وقت يه كار متفاوتتري انجام بدم. از حال و هواي اين روزا خوشم نمياد. نه پري ميشم نه سندرومهاي قبل قاعدگي تموم ميشه. داره افسرده م ميكنه. همش دلم ميخواد بشينم يه گوشه تنها و گريه كنم.

امروز روز 34م دوره مه. از پري هم خبري نيست. بخاطر دردهاي شديدي كه چند روزه تو رحم و تخمدانم احساس ميكردم رفتم پيش دكتر. برام سونوي واژينال و آز تيتر بتا نوشت. ديروز دو ساعت مرخصي گرفتم و رفتم سونو گرافي كاخ كه به محل كارم نزديكه. بعد از كلي معطلي بي دليل معاينه شدم و اومدم بيرون. تو راه خونه هم يه بي بي چك گرفتم. با اين كه ميدونستم منفيه. اما بازم چون بعد 5 روز هنوز خبري نبود گفتم بذارم اگه منفي شد ديگه نرم آزمايشگاه. دوست ندارم الكي دست و بالمو سوزن بزنن.

بي بي چك هم كه به طور كل از من نااميد شده بود ديگه همون يه خط منفي رو هم نشون نداد. مجبور شدم صبح برم آزمايش. گفتن تا بعد از ظهر جوابش آماده ميشه. راستش جوابشو ميدونم. فقط ميرم كه دكتر با خيالت راحت دارو بده و بتونم مسكن مصرف كنم. اميدوارم ديگه مجبور به خوردم سيپروفلوكساسين نشم. صورتم شده مثل بچه هايي كه سرخك ميگيرن.

 

يه چيزي تو برگه ي سونو فكرمو مشغول كرد. نوشته بود حجم فوليكولر نرمال نيست. وقت نداشتم در اين مورد مطالعه كنم. دعا كنيد چيز مهمي نباشه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

هیجان
9 بهمن 91 15:07
نمیدونم چرا هیچ جمله ای رو برای نوشتن مناسب نمیدونم نیلو ...


ههههههههههههه عزیزم. خیلی وقتا آدم یه عالمه حرف میخواد بزنه ولی نمیدونه چطوری باید جمعش کنه... خیلی دوست خوبی هستی گلم.
من یه مامان بهمنی هستم
9 بهمن 91 18:55
نیلو جونم امیدوارم روزای انتظارت به سرعت سپری بشه عزیزم
و خیلی زودتر از اون چیزی که فکرش رو میکردی نی نی بیاد تو وجودت و بعدم بپره تو بغلتتتت
مرسی که وبم رو دیدی
لینکت میکنم


عزیزم. مرسی. انشااله هیچ کس این لحظه های پرتنش و تجربه نکنه. خوشحالم میکنی. منم حتما لینکت میکنم عزیزم.
نانا و نینی جون
9 بهمن 91 23:02
سلام
خدایی که اون بالا بالاهاست میدونه چطور دلتو شاد کنه تولدت مبارک خانوم خوشگله آبی نازم
عزیزم قربون دلت بشم
میدونم دلت خیلی پاکه امیدوارم به زودی زود دلت با یه هدیه شاد بشه


مرسی ناناجون. خیلی ممنونم ازت دوست گلم.
انتظار
12 بهمن 91 21:45
سلام دوستم امیدوارم با این همه هزینه و دردی که متحمل میشی به زودی نینیت یا نینی هات بیان تو دلت و محکم بچسبن بهت و خوشحالت کنن عزیزم آمین
منم از ادامه درمان منصرف شدم دیگه هر چی خدا بخواد خودم و سپردم به خودش راضیم به رضاش


چرا آخه. خدا نكنه نااميد بشي عزيزم. من دو سه روز پيش چيزي ديدم كه خيليييييي اميدوارم كرد. يه روز كه وقت داشتم مينويسم حتما بخون. اگه خدا بخواد فقط يه دونه ... كافيه تا يه ني ني سالم و قشنگ به دنيا بياد. عزيزم حتما خدا براي تو هم ميخواد. ميخواد صبر كني تا بهترينشو بهت بده. مطمئن باش.
نجمه
14 بهمن 91 9:20
من دعا کردم ، هیچ چی نیست دوستم هیچچچچچچچچییییییییییی


مرسي عزيز دلم. خدارو شكر چيز خاصي نبود. ممنونم ازت. بوووووووسسسسسسسسس