ارغوانارغوان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

خط خطی های مادرانه

مهمونی من

1391/10/8 13:11
نویسنده : niloofar
690 بازدید
اشتراک گذاری

در دلم هوای تو

در برم نبودنت

دست من به انتظار

پای من همیشه در پی ات

جای خالی تو لیک

دوست میداردم

آنچنان گرفته خو

وانمی گذاردم

شما اینو به پای شعر نذارید. میدونم نه وزن داشت نه قافیه نه هیچی فقط یه احساس لحظه ای بود.

دیشب کلی مهمون داشتم. عمه بزرگم برای اولین بار بود میاومد خونه من مهمونی. خیلی خوش گذشت. مامان ایناهم بودن. البته بنده خدا خواهرم از وقتی اومد تا بره با اینکه پسرش آویزونش شده بود و گیر الکی داده بود و همش بغل میخواست سرپا بود و داشت کمک من میکرد. مخصوصا اون لحظه ای که خواهرم سر ظرف شویی داشت مرغا رو میشست دیدن داشت. با یه زوری مادرشو از آشپزخونه برد بیرون. تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد یادم رفت از کیکایی که درست کردم عکس بگیرم و بذارم براتون.

روی یکی از کیکام سس شکلاتی رو که تازه یاد گرفتم درست کردم و ریختم. همهش هم خورده شد.

چند روزه بدجوری دلم قلیون میخواد تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد مخصوصا اون روز که برف اومده بود. یادش بخیر قبلا با داداشم میرفتیم بام کرج و توی مه و سرما اونجا قلیون میکشیدیم.

دلم برای بام کرج، برای وردیج، برای کوهسار، برای دربند و برای همه جاهای دیگه ای که قبلا میرفتم و خیلی وقته نرفتم تنگ شده.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

arezohayeshirin
8 دی 91 23:23
سلام آبجي ممنون كه قابل دونستيو اومدي واقعا آرزوت قشنگ بود بهت تبريك ميگم خيلي قشنگ بود آرزوتونم ثبت شد.شاد و موفق باشي.باي



عزیزم من از کار قشنگتون تشکر میکنم.