ارغوانارغوان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

خط خطی های مادرانه

واسه ی خودم

1391/10/29 12:35
نویسنده : niloofar
645 بازدید
اشتراک گذاری

باز زده به سرم.

همیشه همینطوری میشه. یه هفته مونده به پری قاطی میکنم و قبل از هر چیزی از خودم بدم میاد. دوست ندارم برم جلوی آینه. واسه خودم شدم یه موجود کریه المنظر.  این روزا هزارتا فکر میاد تو ذهنم که حتی وقتی چشمامو می بندم دست از سرم بر نمیداره.

از یه طرف دوست دارم زودتر پری بیاد و برم دنبال مراحل دارویی زیفت تا زودتر نی نی داربشم. از یه طرف از دست همسری ناراحت میشم که تو این همه وقت حتی یه سفر کوتاهم نرفتیم و هیچ تفریح دونفره ای نداشتیم.

درسته نی نی که بیاد یه لذت خاصی به زندگی میده ولی دیگه این دونفره اون دونفره ی سابق نیست. دیگه مال خودشون نیستن و نمیتونن هیچ کاری رو فقط برای خودشون انجام بدن.واسه همین می مونم بین دونفره موندن یا سه نفره شدن.

 

من هنوز لذت این دو نفره بودن و نبردم.

 

این دو سه روز دوست ندارم هیچ تلفنی زنگ بخوره یا هیشکی سراغی ازم بگیره. دوست ندارم حتی با همسری صحبت کنم. از روزهای یه هفته به پری بدم میاد. خودمم نمیدونم چم میشه. فکر کنم تنها چیزی که باعث میشه حواسم به دوره هام باشه همین حس و حاله این روزاست.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

انتظار
29 دی 91 20:25
سلام دوستم خودتو ناراحن نکن این حس و حال طبیعیه منم همین طوریم چاره ای نیست گلم باید تحمل کرد انشاالله بعد از این پری نینی بیاد تو دلت و تا 9 ماه از پری شدن راحت شی .


انشااله. از روزهای قبل پری بدم میاد. دیوونم میکنه.
سروین
30 دی 91 12:10
حالم بد میشه وقتی میبینم حالت بده ولی تو یه اخلاق بدی داری که این جور وقتها نه حرف کسی رو میشنوی نه میخوای کسی کنارت باشه
در ضمن این قدر هم به خودت تلقین نکن اینجوری حساس تر میشی
دوست دارم مواظب خودت باش


ههههههههه مرسي عزيزم. اخلاق سگيه منه ديگه. خخخخخ انقدر از خودم بدم ميااااااااد. عزيزدلمي. الان بهترم.
هیجان
3 بهمن 91 9:30
یعنی این حال و هوای یک هفته قبل پری رو قدر بنه که ایشالله همین روزا که قراره مامان شی لااقل تا سه ماهش رو میدونم که این حال و هوا صدبرابر میشه
من الان حتی از کریه المنظر ترین موجود دنیا هم کریه تر و نچسب تر و وحشتناک تر و ابله تر و بی فرهنگ تر و نادون تر و بی دست و پا تر شدم و همش به امید ماه چهارم هستمکه خیلیا میگن خوب میشم
میخوام بگم کلن ادمها همیشه یه چیزی برای آزار خودشون دارن و تمومی نداره
ایشالله که نی نی میاد و زندگیه سه نفره شروع میشه حالا این وسطم شاید یکی دو دقیقه وقت بود برای اینکه از دو نفرگیهای قدیمیمون تجدید خاطره ای بشه
دوست دارم دوست خوب من و برات بهترین ها رو میخوام تو این دوران


عزيزم انشاله كه اين سندروما هر چه زودتر بگذره و به سلامتي وارد ماه چهارم بشي و از اين به بعد همه احساسهاي خوب و تجربه كني. مرسييييييييييييييي بووووووووووووووووووووووووسسسسسسسسسسسسسسسسس