ارغوانارغوان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

خط خطی های مادرانه

پيشواز بهار

1391/12/20 9:59
نویسنده : niloofar
442 بازدید
اشتراک گذاری

روزهاي قشنگ بهاري داره مياد. هوا انقدر دلچسبه كه نگو.درختا ديگه دارن سبز ميشن و هوا يه خنكي خوبي داره. همه چي داره ميگه كه عيد نزديكه. اگه زودتر مياومدي الان تو هم داشتي حال اين روزا رو ميبردي عزيز مامان.

عيب نداره. اميدوارم سال هاي ديگه اي كه هستي هميشه و هر روز سال قشنگ باشه دلچسب باشه و لحظه لحظه ش برات با شادي بگذره.

البته يادت نره. ممكنه يه وقتا زمين هم بخوري. دردت هم بگيره ولي تا اين دردا نباشه آدم بزرگ نميشه.

دوست دارم ني ني هنوز نيومده.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

نانا و نینی جون
20 اسفند 91 18:48
سلام ابجی نازم
یه فانوس تو دستمه
ولی نیازمند دعام
پس بیا دستو بنده به من تا با هم باشیم
دلم میخواد امشب از ته دلت برای من و اونایی که منتظر یه معجزه درونین دعا کنی


و خدایی که در این نزدیکی ست...
نانا جون عزیزم خدا خیلیییییییییی مهربونه مطمئنم به زودی یه معجزه زیبای کوچولو هم به تو نشون میده. انشااله. من همیشه برای تو و همه دوستام دعا میکنم عزیزم.
شيما
20 اسفند 91 19:13
بهار به کامت نيلوفر جون


مرسی عزیزم. همچنین برای شما
نانا و نینی جون
21 اسفند 91 0:33
سلام
قربونت برم عزیزم
انشاا... معجزه وجودت زود شکوفا بشه


بووووووووسسسسسسسس براي تو دوست مهربونم و تربچه اي كه قراره زودي بياد


پریسان
21 اسفند 91 11:14
عزیزمممممممممممممم
امیدوارم سال دیگه سه نفری از این لحظات لذت ببرید
بی شک روزهای خوب و شاد تو سال جدید در انتظارتون هست


مرسییییییییییییییی دوست جونممممممممممممممممممم
نجمه
22 اسفند 91 10:05
ببین جیگره خاله ، اگه زودتر می یومدی این هنرایی که مامانت امسال خرج کرده رو می دیدی ، حالا مجبوری عکسش رو ببینی ،
نیلوفریییییییییییییییییییییییییی سال دیگه به امید خدا هنر جدید یاد بگیر عضو جدید خانواده ببینه

عیدت مباررررررررررررررررررررررررک


مرسي دوست گلممممممممممم خيلي دوست دارم نجمههههههههههه
حبيبه
24 اسفند 91 12:35
سلام
من خواننده خاموش ني ني سايتم هرچي مينويسين من همه رو ميخونم از حدود پنج ماه پيش من همه مطالب و نوشته هاي بچه هاي منتظر پري رو ميخونم من يك ماه پيش يه سقط داشتم دو ماهه كهواسه اين ني ني كلي منتظر شده بودم ولي خيلي زود از دلم پركشيد به بچه بگومنم دعا كنن به آرام بگو تو ليست صلواتشا منم بياره دستت درد نكنه
بابت سارا خيلي خوشحالم مامان شده
برا منم دعا كنيد
من راحت الحلقوم شما رو دو بار درست كردم كه خيلي خوشمزه شده بودن
امروز هم ميخوام گراتن بزارم
خيلي گلي نيلو جون


لطف داری عزیزم. چشم حتما به سارا میگم. به بقیه دوستانم میگم برات دعا کنن. به جمع ما خوش اومدی عزیزم.