ارغوانارغوان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره

خط خطی های مادرانه

برای مریم

1393/3/4 18:54
نویسنده : niloofar
803 بازدید
اشتراک گذاری

دلم با نوشته هاش بیشتر گرفت تا خبر منفی شدن میکرواش. انگار خدا هرچی صبر و سکوته ریخته تو وجود این دختر. ولی صبرشم عجیبه. دل آدم و بدجود درد میاره. میدونستم که دو هفته ست منتظره. میدونستم که جای پروژسترونهاش درد میکنه. میدونستم که حتی قدمهاشو هم آهسته آهسته برمیداره مبادا که ترک بردارد چینی نازک...

گل مریم قصه ی ما دو هفته پیش چهارتا فرشته ی یخ زده رو با خودش برد خونه تا با گرمای وجودش بهشون زندگی بده. ولی قسمت نشد. دلم خیلی سوخت. یاد روزی افتادم که با همه ابهت مردونه ش نشست وسط خونه و عکس مادرش به بغل زار زار گریه کرد. دلم خیلی سوخت. برای مریم، برای پریسا، برای بهاره، برای مینو، برای آیدا، برای السا، برای ... و برای همه مردهایی که بعد از دو هفته سرشون و میندازن پایین و با خجالت میگن "ببخشید".

 

پ.ن: نمیخواستم بنویسم. اگه نوشته شو نمیخوندم مطمئن نمیشدم که دلش آشوبه. میدونم اونیکه صبر صداش بیشتره همه ی این توفان و تو دلش دفن کرده.

بیاین برای همه ی مریم ها دعا کنیم. روزهای خوب نزدیکه

 

پسندها (9)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (19)

نیلوفر جون
4 خرداد 93 23:17
امین
زهرا
5 خرداد 93 0:06
وااااااااااااااااای نیلوفر یاد روزی افتادم که جواب آزم منفی شد.....یاد گریه هام افتادم که شوهرم آرومم میکرد...........وااااااااااااااییی انشاالله برنگررده انشاالله به حق خانم فاطمه زهرا همه ی خانمهای آی وی افی و همه و همه روزهای منو شما رو تجربه کنن الهی آمین الهی بگردم مریم جونو با اینکه نمیشناسم ولی خیلی درکش میکنم انشاالله خدا بزودی یه فرشته ناز بذاره تو دلش الهی آمین
niloofar
پاسخ
آمیییین
الی
5 خرداد 93 9:02
niloofar
پاسخ
شیما
5 خرداد 93 11:12
الهیییییییییی که خدا به زودی دلش رو شاد کنهههههههه
niloofar
پاسخ
مانلی
5 خرداد 93 19:48
نیلوفر دوست داشتنی من مرسی که دوست منی، هستی و انقدر با محبتی بودن کنار آدم هایی مثل تو که درکم می کنن و این روزا رو گذروندن، بهم امید و روحیه میده. چون مطمئنم آخر قصه من هم به همین شیرینیه دوستت دارم
niloofar
پاسخ
آخر قصه ی عزیزی مثل تو باییید شیرین باشه
سحر
6 خرداد 93 23:25
نیلو جون ایشاله دامن همه مریمها سبز شه ایشاله تو هم تااخر بارداریتو صحیح و سلامت بری و این دیابت دست از سرت برداره منم لب مرز بودم که خداروشکر اخرای بارداریم بود و وضعم خطیز نشد
niloofar
پاسخ
انشااله سحر جون. خدارو شکر که به سلامتی این راه و به آخر رسوندی
آدی
7 خرداد 93 9:33
ایشالله به زودی زود دل مریم و هر کسی مثل مریم منتظر معجزه خداست رو شاد کنه
niloofar
پاسخ
آمینننن
بهار د
8 خرداد 93 1:51
عزیزم چه خوب بیشتر راهو رفتی نیلو خیلی دعامون کن برا همه اونایی که سختیشونو تو خیلی شدیدتر حس کردی دعا کن
niloofar
پاسخ
اگه قابل باشم بهار جون من همیشه دست به دعام برای دوستام
مامی یکتا
8 خرداد 93 14:51
نیلو جون عزیزم اول اینکه بهت تبریک میگم دوم اینکه وبت خیلی قشتگه مخصوصا نوشته هات سوم اینکه انشاله نی نی ت سالم دنیا بیاد و خودت هم از دست قند راحت بشی سوم اینکه خدا دل همه مریم ها رو شاد کنه همونطور که دل ما رو شاد کرد آمین
niloofar
پاسخ
آمین. مرسی یکتا جون خیلییی لطف داری
زهرا
8 خرداد 93 18:37
سلام نیلوفر جان امیدوارم زودتر خودت خوب بشی و برای مریم و همه کسایی که در راه سخت بچه دار شدن هستند دعا می کنم انشالله همه دلشون شاد بشه .
niloofar
پاسخ
مرسی عزیزم.
مریم
8 خرداد 93 20:07
سلام گلم چقدرمهربونی عزیزم.خیلی دل روفی داری .مطمین باش خداجواب خوبیهاتومیده.نه تنهابرای مریم هابلکه برای همه حاجت دارا دعاکنیم.اگه دوست داشتی به منم سری بزن
niloofar
پاسخ
شما لطف داری مریم جون. انشااله که خدا خودش گره از کار همه باز کنه.
مامان نگار
10 خرداد 93 13:57
عزیزم من خدا رو شکر می کنم که دوران بارداری رو به لطف خدا بدون هیچ مشکلی پشت سر گذاشتم . شنیدم خدا دعای مادرایی که بچه شیر میدن رو مستجاب میکنه اگه اینطور باشه دعا میکنم اول اینکه به سلامتی این دوران به پایان برسه و کوچولوی نازت رو بغل کنی طعم این میوه زندگی را بچشی و دوم برای همه کسانی که مثل مریم گلم هستند ( مثل دختر خاله خودم) دعا میکنم که هرچه زودتر دامن اونها هم سبز بشه الان نزدیک به میلاد سه امام عزیز هستیم به حق این امامان همه به مراد دلشون برسند.
niloofar
پاسخ
آمینننننن. نگار جان حتما همینطوره که میگی. از دعای خیرت محروممون نکن. انشااله به حق این سه عزیز دعا و آرزوی همه برآورده به خیر بشه.
آیدا
12 خرداد 93 9:18
نیلوفر جون خوبی؟!! همه چی روبه راهه؟قندت در چه حاله؟!! دلم تنگ شده یک دفعه برات خوب
niloofar
پاسخ
مرسییییی آیدایی خوبم خدارو شکر. من و قندم داریم یاد میگیریم باهم کنار بیایم
ساره
12 خرداد 93 12:40
یا اقا ابالفضل عیدی مریم جان رو امروز بهش بده یه نی نی خوشگل سالم... آمین...
niloofar
پاسخ
آمیننننننن
سعيده
12 خرداد 93 13:10
سلام نيلوجان ببخشيد مزاحم شدم داريم ختم حديث كسا ميگيريم گفتم به شماهم خبربدم اگه دوست داشتي شركت كني بهم خبربده
niloofar
پاسخ
مرسی عزیزم که خبر دادی
مانلی
12 خرداد 93 23:35
دوستت دارم نیلوفر خیلی
niloofar
پاسخ
سعيده
13 خرداد 93 12:26
نيلوجون اسمتو نوشتم زمان شروع رو بهت خبرميدم
niloofar
پاسخ
پرتو
13 خرداد 93 17:25
عزیزم براش ناراحت شدم ولی چاره چیه همش دست خداست و جز اون کسی نمیدونه امیدوارم دل این مریم عزیز به زودی زود شاد شه و لبش خندون بمونه الهی آمین . خدا رو شکر که خودت و فرشتت خوبین عزیزم دیگه تا به دنیا اومدنش راهی نمونده امیدوارم بقیه راه و به سلامت بری و در آغوش بگیریش دوستم . راستی ممنون بابت اینکه به فکرمی عزیزم ولی من تهران نیستم و مشهدم سخته برام اومدن و رفتن فقط برای دکتر ، ولی حتمنی اینجا پیش یه متخصص خوب و با تجربه میرم عزیزم بازم ممنون که به فکرمی
niloofar
پاسخ
موفق باشی پرتو جون. امیدوارم هر راهی رو انتخاب میکنی خدا خودش راه و براتون باز کنه
عطی
18 خرداد 93 22:57
niloofar
پاسخ
... و خدایی که در این نزدیکی ست