ارغوانارغوان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

خط خطی های مادرانه

برای ما

1393/7/25 20:50
نویسنده : niloofar
971 بازدید
اشتراک گذاری

می بینی روزها چه زود میگذره؟ یادش بخیر. سه سال پیش رفتیم بالای برج میلاد، چشمهای همدیگه رو دیدیم، شهر و دیدیم و آرزو کردیم تو شلوغی این شهر یه خونه هم مال ما باشه. یه سقف گذاشتیم و چهارتا دیوار. دل روی دل استارتش و زدیم و گفتیم یا علی. بعدش تو یه غروب قشنگ پاییز با یه دسته گل سفید و صورتی اومدی دنبالم و هم خونه شدیم. از همون روز اول پشت به پشت هم وایسادیم و چرخهای این زندگی رو با هم هل دادیم جلو. با هم گریه کردیم، خندیدیم، دعوا کردیم، قهر کردیم، آشتی کردیم، شب تا صبح بیدار موندیم، از هم ایراد گرفتیم، پشت هم وایسادیم و یه عمر طولانی رو توی روزهای انگشت شمار سه سال تجربه کردیم.

نه که همه چی عالی باشه. نه که همه چی بد باشه. شدیم یه زن و شوهر از جنس همه زن و شوهرهای معمولی که دوست دارن خاص باشن. یه وقتا تو روزمرگی هامون گم شدیم. یادمون رفت بارمون و دوتایی بسته بودیم و هرکی روشو گرفت به یه سمت. دیدیم کم میاریم، تاس انداختیم، دوباره برگشتیم سرخط. اما هرجا دست هم و گرفتیم، جفت شیش آوردیم.

نوبت رسید به فسقلی، خیلی خواستیمش. از ما اصرار، از لک لک ها انکار. ولی مگه از رو رفتیم؟ بالاخره آوردن، یه خوبشم آوردن. من شدم مامان خونه، تو شدی بابای خونه. مثل همه قصه های خوب. یه روزه بزرگتر شدیم. خانم و آقای خونه یه روزه شدن مامان و بابا. ولی هنوز اول راهیم. خیلییییی پله های دیگه از این زندگی مونده که باید بریم بالا. یادت نره هم قدمیم. یه وقتی من پا به پات دویدم، این روزها من نیاز دارم که تو با من آهسته بیای. این روزها بیشتر از هر وقت دیگه ای نیاز دارم همسرم باشی. همسنگرم باشی. دوستم باشی. پس باش.

سه سالگی زندگیمون مبارک عزیزم.

گل

 

پسندها (9)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (21)

آسيه
26 مهر 93 10:15
پيوندتون خجسته و پايدار نيلوفر جان
niloofar
پاسخ
مرسی عزیزمم
شیمـا مـامـی رادیـن
26 مهر 93 13:16
سالگرد ازدواجتون مبارک باشهههههه نیلو جون ایشالا سه تایی کنار هم همیشه خوش و خوشبخت باشید
niloofar
پاسخ
مرسی شیما جوننننننن
آدی
26 مهر 93 20:30
مبارک باشه عزیزم. خدا رو شکر که امسال یه مامانه خوب هستی... ایشالله 120 سال در کنار هم شاد و خوش باشی
niloofar
پاسخ
مرسی آدی جون
sahar
27 مهر 93 2:05
ﺑﻪ ﺑﻪ ﻣﺒﺎﺭﮐﻬﻤﺒﺎﺭﮐﻪ،ﺩﻗﺖ ﮐﺮﺩﯼ ﺳﻪ ﺳﺎﻟﻪ ﺷﺪﻧﺘﻮﻥ ﻣﺼﺎﺩﻑ ﺷﺪ ﺑﺎ ﺳﻪ ﻧﻔﺮﻩ ﺷﺪﻧﺘﻮﻥ،ﻗﺪﻣﺶ ﺧﯿﺮ ﺑﺎﺷﻪ ﺑﺮﺍﺗﻮﻥ
niloofar
پاسخ
آره سحر ههههههههه. مرسی عزیزم
مامانی ماهان جون
28 مهر 93 10:44
سلاااام نیلوی عزیزم،ارغوان خوشگلم و آقای شوهر و پدر خونه
niloofar
پاسخ
علیک سلامممممممم
مامانی ماهان جون
28 مهر 93 10:45
اول از همه سالگرد ازدواجتون مبااارکخوشحالم که در سومین سال ازدواجتون ارغوان سوی چراغ خونتونو بیشتر کرده الهی که همیشه خونتون پر برق و رونق باشه
niloofar
پاسخ
قربونششششششششششششش برمممممممممممممممممم
مامانی ماهان جون
28 مهر 93 10:46
انصافا و خدا وکیلی متن زیبایی نوشتی نیلو جونم،،من که سطر به سطر جمله هاتو حفظ کردم
niloofar
پاسخ
خیلی لطف داری آیسانی. اینا از محبت توئه عزیزم
مامانی ماهان جون
28 مهر 93 10:48
معلومه که آقای همسری سرعتشو کم میکنه و آهسته قدم بر میداره .....معلومه که پشت به پشت هم تاستون شیش میاره..معلومه که زندگی سه نفرتون شیرینتر از قبل میشه...دوستتون دارم،برا استحکام عشق زندگیتون دعا میکنم
niloofar
پاسخ
آیسانییییییییییییییییی ماااااااااااچچچچچچچچچچچچچچ
محبوبه مامان ترنم
28 مهر 93 11:58
مبارکه عزیزم. الهی سالهای سال با دل خوش در کنار هم زندگی کنید. خدا را شکر که امسال ارغوان هم هست. خوشحالم برای خوشیهاتون.
niloofar
پاسخ
آره واقعا. خدا رو شکر. چه هدیه ای قشنگتر از دخترم میتونست باشه
ثمره
28 مهر 93 22:18
آنکه قصد خوشبختی دارد در را میکوبد و فقط آنکه عشق میورزد در را باز خواهد دید تبریک خاص و ویزه ی منو بمناسبت این روز خاص و بزرگ پذیرا باش
niloofar
پاسخ
ممنون ثمره جان
مانلی
28 مهر 93 23:28
عاشقانه هاتون ابدی دوست مهربونم
niloofar
پاسخ
میسیییییییی
مامان نــــاديــــا
29 مهر 93 13:40
مبارک باشه نيلوفر جون ايشالله تا ابد اين عشق جاودانه بمونه همراه با سلامتي راستي چرا جواب سوالمو ندادي دوووووووستم توي کامنت قبلي پرسيدم؟؟؟؟
niloofar
پاسخ
مرسییییی نادی جون. آخخخخ یادم رفت شرمنده. اومدم
عاطفه بهرام
30 مهر 93 16:43
ساگرد ازدواجتون مبارک
niloofar
پاسخ
میسیییی
مامان دوقلوها
30 مهر 93 18:00
واي بازم دير رسيدم سالروز روزهاي قشنگ عشقولانتون مبارك خيلي قشنگ نوشتيا دردانه ات رو ببوس
niloofar
پاسخ
میسیییی
شهره
1 آبان 93 7:22
سلام مبارک باشه. نی نی من یک هفته است به دنیا اومده خدا به من یک دختر سالم و ناز داده شکر اما نمی دونم جرا یک جوری ام نمی تونم باهاش ارتباط برقرار کنم همش دلم برا حاملگی ام تنک می شه انگار یکی بجه تو دلم که خیلی دوسش داشتم ازم گرفته باورم نمی شه این همونه براش همه کار می کنم اما مثل رباط نه با احساس چرا اینحوری شدم بچه ای که این همه از خدا خواستمش برعکس شوهرم خیلی باهاش خوب و احساس داره. شما اینطور نشدی نه؟
niloofar
پاسخ
عزیزمممممممممممممم مبارکت باشه شهره جون. ایشالا به سلامتی زیر سایه پدر و مادر بزرگ شه. شهره جون من اینطوری نشدم ولی تویه مقاله ای میخوندم که طبیعیه. بخاطر فشار زایمان خیلی از خانمها دچاراینحالت میشن. حالا یا بچه شبیه خودشون نیست یا طوری که تصورش و میکردن نیست یه جورایی سرخورده میشن. ولی به این فکر کنی که چه نعمتی نصیبت شده کم کم آروم میشی عزیزم. بازم تبریک میگم
mozhgan
2 آبان 93 15:36
تبریک عزیزم
niloofar
پاسخ
زهرا
5 آبان 93 23:44
سلام نیلوفر جان مبارک باشه سومین سالگرد ازدواجتون امسال حسابی با سالای دیگه فرق داره آخه یه فرشته کوچولو هم دارین برو حالش و ببر مبارک باشه .
niloofar
پاسخ
واقعا هم همینطوره زهرا جون. مرسی
پرتو
6 آبان 93 11:54
سلام عزیزم خوبی مبارک باشه سالگرد یکی شدنتون انشاالله همیشه و هر سال با هم خوب و خوش این روز و جشن بگیرین و میوه ی عشقتون هم شاهد این روز زیبا باشه آمین خصوصی داری
niloofar
پاسخ
مرسی پرتو جون
ستاره
10 آبان 93 18:09
سلام خیلی خوب می نویسید من با وبلاگ شما وقتی اشنا شدم که می خواستم برم کلینیک نوید تشکیل پرونده بدم یک سال پیش، توضیحاتی درباره عکس رنگی نوشته بودید که خیلی بدردم خورد بعد از اون روز همیشه وبلاگ شما رو می خونم تبریک می گم قدم دخترتون مبارک باشه کلی لذت می برم وقتی از دخترتون عکس میبینم ایشالله 3 تایی همیشه سالم و سرحال و خوشبخت باشید.
niloofar
پاسخ
مرسی ستاره جان. انشااله نوشته هام تونسته باشه به دردت بخوره.
مامان ماریا
6 آذر 93 20:30
عزیزم دل نوشته هات خیلی دلنشینه ... اگه 10 بارم بیام بخونم محاله عینه 10 بار اشکم سرازیر نشه ... خدا کوچولوتونو براتون حفظ کنه و یه جین خواهرو برادر خوشگلو مامانی و صحیح و سالم بهش هدیه کنه....
niloofar
پاسخ
عزیزممممممم خیلی لطف داری ماریا جون.
مامان ماریا
6 آذر 93 20:30
سالگرد ازدواجتون مبارک
niloofar
پاسخ
مرسی عزیزممممم