ارغوانارغوان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

خط خطی های مادرانه

نه ماه انتظار

1391/12/26 9:29
نویسنده : niloofar
471 بازدید
اشتراک گذاری

دقیقا شد نه ماه.

اگه خرداد ماه حامله میشدم الان دیگه باید به دنیا می اومدی.این نه ماهم "نه ماه انتظار" بود. ولی اون انتظار کجا و این انتظار کجا.

وقتی میام توی کلوب و بچه ها میگن "همدرد" یه حال عجیبی میشم. یعنی واقعا نیومدن تو درده؟؟؟؟ حکمته؟؟؟ انتظاره؟؟؟ نمیدونم.

 اگه بخوام با خودم صادق باشم نبودنت برام درد نیست. با اینکه یه وقتا دلم میشکنه، یه وقتا ناخواسته یه چیزهایی به ذهنم میرسه که حالمو میگیره، ولی نبودنت درد نیست.چون میدونم قراره بیای. راستش از وقتی فهمیدم راه اومدنت هموار نیست دلم برات لک زده.

شاید منم مثل خیلی از دوستام مجبور باشم بارها و بارها میکرو کنم تا نتیجه بگیرم. مهم نیست. چندماه پیش که فکر میکردم حتما حامله میشم و به جاش فهمیدم باید بریم سراغ این روشهای درمانی، همچین سرم خورد تو دیوار که دیگه جایی برای شکستنش نمونده. در عوض محکم شده. دیگه نمیخوام و نمیذارم دلم بشکنه. دفعه پیش حسابی بند زدمش.

 

شمارش معکوس برای شروع داروها شروع شده.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مانلی
25 اسفند 91 0:32
آرزو می کنم دلت هیچ وقت دیگه ترک برنداره. آرزو می کنم با اولین تلاشتون خدا دلت رو شاد کنه و آرزو می کنم دوست محکمی مثل تو رو هیچ وقت از دست ندم ..


بووووووووووووووسسسسسسسسسسسسس عزیزم. مرسی. من هم آرزوی بهترین ها رو برای تو دوست زیبا و دل نازکم دارم. حساسسسسسسس من
نانا و نینی جون
25 اسفند 91 10:44
عزیزم دیگه کسی دیر بیاد میخوام رمز دار کنم


خخخخخخخخخخخخ

نه كه خيلي هم تند تند آپ ميكني. رمز دار نكن نانا بذار با خيال راحت بيام بخونم. استرس نده مامان تربچه
پرتو
25 اسفند 91 11:01
سلام عزیزم انشاالله که با شروع این دفه درمان به زودی نتیجه بگیری و دیگه این مسائل بشن برات یه خاطره دوستم در ضمن پیشاپیش عیدت مبارک امیدوارم عیدی تو از خدا بگیری گلم منم برات دعا میکنم


مرسي پرتو جان بابت دعاي قشنگت. آمين.

من هم همين دعا رو براي همه دوستاي منتظرم دارم عزيزم.
شيما
27 اسفند 91 14:25
نيلوفر جون ايشالا که همون دفعه اول ميکرو جواب ميده. انتظار خيلي سخته درکت مي کنم منم از دي 90 دارم اقدام مي کنم که نتيجه ش يه سقط بود


عزیزم. نی نی هنوز قدر مامان هنرمندی مثل تورو نمیدونه که نیومده. ولی به زودی میاد انشااله. منم خیلی امیدوارم که نی نی منم دیگه بیشتر از این ناز نکنه.