ارغوانارغوان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

خط خطی های مادرانه

بازم مهمونی و اولین سونوگرافی

1392/2/4 1:01
نویسنده : niloofar
1,459 بازدید
اشتراک گذاری

صبح که سپیده بزنه میریم واسه سونوگرافی. دوباره کلینیک نوید و معاینه که ببینن این داروها تاثیری هم داشته و دارم تخم میذارم یا نه. الانم که بی خوابی زده به سرم.هیپنوتیزم

انشااله که بی نتیجه نمونده باشه. راستی سه روزه دارم آمپولهای گونال و منوپیورم میزنم. از دیروز زیر دلم خیلی درد میکنه. خدا کنه بخاطر تخمک گذاری باشه.

امشب مهمون داشتم. میخواستم یه چیزهایی درست کنم که تک باشه. از دوستام هم کلی نظر گرفتم. بعدا که دیدم فقط یه آقاست به زرشک پلو رضایت دادم خخخخخخخ.نیشخند قرار بود عکس غذاهارو بذارم. البته با اینکه طعمش خوب بود ظاهرش خیلی جالب نبود. دیگه دیدم خانوم همراهش نیست خیالم راحت شد و تنبلی طی کردم.

شمیم جون قول داده بودم عکسارو بذارم.

این از ژله. البته زیرش هم ژله دورنگ لیمو بود. چون کف ظرفم گود بود دیده نمیشه

ژله

 

 

اینم نمونه موفقی از سالاد به سبک تنبلینیشخند

سالاد

 

این از پلو. عکس مرغهارو نمیذارم. از پشت لیوان انداختم جالب نشده.

 

زرشک پلو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (14)

سروین
4 اردیبهشت 92 9:25
اگه غذای بیحوصلگی تو اینه بهترین غذاهای ما هیچیه
امیدوارم امروز با یه خبر خوب برگردی منتظر خبرت هستم گلم


خخخخخخخخخخخخ قربونت برممممممممممم
عسل
4 اردیبهشت 92 13:44
سلام عزیزم خواستم برام توضیح بدی چطور ژله دورنگ درست میکنی که رنگاش قاطی نمیشه و خوشگل شده
ممنون


سلام عسل جون. باید لایه لایه بذاری ببنده بعد لایه بعدی رو بریزی. ژله مایعت رو هم بذار سرد بشه که ژله بسته رو آب نکنه رنگشون قاطی شه/
نانا و نینی جون
4 اردیبهشت 92 14:09
وای ابجی نارم دهنم اب افتاد منم میخواااااااااااااااااام


عزیزممممممممم شما اراده کن م میفرستم در خونه تون
ماماطهورا
4 اردیبهشت 92 14:13
سلام عزيزم انشالله همه چي خوب پيش بره و اين ماه يه ني ني ناز و تپل مپل بياد تودلت


مرسی عزیزم. انشااله برای شما هم نی نی نازی زودتر بیاد
شمیم
4 اردیبهشت 92 14:19
نیلوفر جونم تو غذاهای بی حوصلگی اتم از صد تا غذای با حوصله ما سرتره- آفرین مرسی که عکسارو گذاشتی گلم- خدارو شکر سونوتم خوب بوده عزیزکم


مرسی شمیم جون. خدارو شکر خوب بوددوست گلم
مریم.خلوت مادرانه
5 اردیبهشت 92 0:52
سلام نیلوفر جونم خوبی؟اول تولد مادرت و تبریک میگم انشالله سایه اش همیشه رو سرتون باشه.وااااای چه غذاهای خوشملی من که حسابی دهنم آب افتاد،دختر من رژیم دارم دیگه نذار من هوس میکنم بخورم بعدش هیچی دیگه.....
من با دوتا. آپ اومدم بیا

خخخخخخخخخخخ مرسی مریم جون
بهاره د
5 اردیبهشت 92 2:41
سلام نیلوفر عزیز
انشالله که نتیجه داده گلم دارو ها
داری برا میکرو امپول میزنی یا ای یو ای

تو واقعا بینظیری کد بانو
فدات شم


لطف داری بهاره جون. خدارو شکر خوب بود. همه چی فعلا طبیعیه. برای میکرو دارم آماده میشم.
در آرزوي دو قلوووووو
5 اردیبهشت 92 8:19
ماشالله

ايشالله ني ني من پسر بشه و ني ني تو دخترررررر

من بيام گل دخترت رو بگيرم برا پسرم

از قديم گفتن دختر مادر ميره

والااااااا به خدا همه دنيا هم

بگردم اينطور عروس هنرمندي

گيرم نمياد



خخخخخخخخخخخخخخ عزیزممممممممممم مرسی

چه باحال گفتییییییییی. انشاله خدا بهت هم دخترشو میده هم پسرشو. دختر منم دیگه رو دستم نمونه دیگه خخخخخخخخخخخخ
در آرزوي دو قلوووووو
5 اردیبهشت 92 8:24
راسي آمپولهای گونال و منوپیورم

زير جلدي هسن؟؟؟؟؟



گونال زیر جلدیه. دور ناف میزنی ولی منو پیور عضلانیه.
پریسان
5 اردیبهشت 92 9:04
عزیزم ایشالله این ماه تخم طلا بذاری و به بار بشینه گلممممممممممم

غذاهاتم که مثل همیشه عالیییییییییییییییییییییییییییییی

واقعا که یه بانوی باسلیقه هستی عزیزم


گلمممممم. چوب کاری میفرمایید. خخخخخخخخ.

پریسان یه بار در مورد تو یه پست گذاشته بودم. چقدر خوبه که به این زودی واقعی شد عزیزم.
مهی
5 اردیبهشت 92 12:54
سلام نیلو فر جونم مرسی که بهم سر زدی.منم با اجازه ات لینکت کرده.
راستی دهنمونو اب انداختی اگه حامله بودم باید یه شامم به ما میدادیا
راستی انشالله با خبرای خوب بیای و امسال خانواده تون این شکلی بشه


هههههههههههه مرسی عزیزم.انشااله زودی حامله میشی من هم برات از این غذاها درست میکنم میفرستم.
تبسم
5 اردیبهشت 92 15:59
سلام...........ایشالا روزا رو با ارامش سپری کنی و مامان بشی


مرسیییییییی عزیزم. انشااله شما هم هرچی میخوای برآورده بشه
شیما
8 اردیبهشت 92 12:10
به به مثل همیشه با سلیقهههههههههههههههههههه

راستی دستور کاپ کیک رو که کلوپ گذاشتی درستش کردم عالییییییییییییییی شد


نوششششششششششش جوووووووووووووونت عزیزممممممممممممم
فاطمه
16 اردیبهشت 92 20:22


آفریییییییییییییییییییییین



بوووووسسسسسسسسسسسس.