ارغوانارغوان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

خط خطی های مادرانه

تورو خدا مردم آزاری ممنوع...

1392/7/10 22:59
نویسنده : niloofar
758 بازدید
اشتراک گذاری

میگن به جز محبت هرچیزی رو قسمت کنی کم میشه. اگه از دردات پیش دوستت حرف بزنی سبک میشی. غصه ت کمتر میشه. حرفهاکمتر رو دلت سنگینی میکنن.

 

 خیلی از ماها؛ فرقی نمیکنه مشکل دار یا سالم، این وبلاگ ها رو راه میندازیم تا حرفهای نگفته ای که روی دلمون سنگینی میکنه رو بزنیم. تا دوستهای گلی مثل شما بیان بخونن و با نظراتشون دلگرممون کنن، راهنمایی مون کنن و بهمون این حس و بدن که تنها نیستیم. درسته همه خانواده و فامیل و دوستهای نزدیک داریم ولی میدونید که یه سری حرفها رو نمیتونی حتی به نزدیکترین هات بگی. اگه نگی دلت میترکه اگه بگی پشیمون میشی که چرا خودت و کردی سوژه ی محافل. برای همین این محیط و انتخاب میکنیم.

 

 ولی کاش همه مثل شما گل بودن. کاش بعضیا همه هم و غمشون شناسایی ماها نبود. کاش اگر هم شناختن به روی آدم نزنن. بذارن تو دلشون بمونه. کاش کار آدم و به جایی نکشونن که در این خونه رو هم تخته کنه و انقدر حرفهاشو تو دلش نگه داره تا غمباد بگیره. کاش کاری نکنن که آدم علاوه بر ناراحتی از مشکلی که داره از حرف زدن. احساس گناه بهش دست بده.

 

نمیتونم توضیح بیشتری بدم. کاش همه مثل شما بودن و کسی به قصد مردم آزاری جایی نمیرفت. این گلها رو تقدیم میکنم به همه اونهایی که دلشون خیلییییییییییی بزرگه. اونهایی که همدلن. اونهایی که این مدت تنهام نذاشتن و بودنشون رو با هیچ چیز دیگه عوض نمیکنم.

لاله

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (27)

آمی
10 مهر 92 23:11
سلام نیلو جون کی بید که تورو پیدا کرد؟فک و فامیلا بودن؟ خدا خوبشون کنه. منم خودم از ترس اینکه کسی نشناسدم اگه کوچکترین حرفی بنویسم تو کلوب که یه ذره خصوصی باشه فرتی پاکش میکنم تا چندروزه م میگم کاش نگفته بیدم خخخخخخ


نه آمی جون. من نبودم. یکی از دوستام بود که رازی که به کسی نمیگفت و طرف فاش کرد.انگار که دزد گرفته باشه
ترانه
10 مهر 92 23:20
خودت گلی که اینجوری در مورد بقیه فکر میکنی.
اصلا اهمیت نده به این جور موردا که ظاهرا داره زیاد میشه.


ترانه این کارشون باعث شد یکی از دوستان وبلاگش رو حذف کنه.
بهاره د
10 مهر 92 23:47
ممنون نیلو جونم کامنتت خیلی قشنگ بود و ارومم کرد
ایشالله دو تایی با هم زودی مامان شیم
امینننننننننننننننننن عشقممممممممممم دوستت دارم همیشه کنارم باش


دعا میکنم تا اجابت بشه
دعا میکنم چون دلم روشنه.

خیلی ماهی بهار جون.
عطی
11 مهر 92 1:28
وااااااای ننیلوفر جونم نمیدونم چرا اینجوری میکنن.
منم یه بار یکی از اقوام پیدام کرده بود و رفته بود همه جا گفته بود راستش منم میخواستم وبمو حذف کنم مه همسری نذاشته بود.
عزیزم من از ماه دیگه دوباره میرم واسه درمان.
انشالله تا ماه دیگه تو هم معجزه خدا بیاد تو دلت


خیلی کارشون زشته عطی جون. آفرین به تو و شوهرت که موضعتون و حفظ کردید.

mahe mehr
11 مهر 92 8:53
سلام نیلو جون
خوبی عزیزم ؟
بی بی ها + هستن ولی من امپول hcgزدم روز یکشنبه 7/7

و دارم روزانه بی بی چک میزام تا مطمئن بشم که اثر hcgتا چند روز تو بدن می مونه
امروز هم 11/7 بی بی چک گذاشتم خطش کمرنگ تر شده
یعنی این بی بی هایی این مدت اثر hcg بوده

فعلا برای خوشحال و ناراحت شدن زوده عزیزم
ولی انشااله با دعای دوستای عزیزم من مامان میشم
میدونم خدا دلم رو نمیشکنه و صدامون رو میشنوه


مهری جون انشاالهههههههههه که مثبت میشه عزیزم. امیدت به خدا. ما هم برات دعا میکنیم
سحر
11 مهر 92 10:30
نیلو جونم می دونم چی میگی منم از ترس شناسایی شدن خیلی چیزا رو نمی نویسم... واقعا چرا اینطورین اخه؟ چرا نمیذارن ادم یه جا اسایش داشته باشه.... نمی دونم چی بگم واقعا


بخاطر اینکه دنبال سوژه میگردن تا دل آدم و سوزن سوزن کنن. انگار زندگی خودشون مدینه فاضله ست و هیچ وقت مشکلی براشون پیش نخواهد اومد. سحر بعضیا خیلی خودخواهن
گيتي
11 مهر 92 12:17
نيلو جونم
از اين آدماي بيكار و علاف كه كارشون فقط دخالت تو كار و زندگيه ديگرانه دورو برمون زياده، فقط نبايد بهشون اهميت داد.
مرسي از گلهاي خوشگلت.


قابل شما رو نداره گیتی گلم.
تبسم
11 مهر 92 14:00
اره منمممم خیلییییی ناراحت شدم دوستم وبشو پاک کرد........عجب ادمایی پیدا میشن به خدا


غزاله
11 مهر 92 14:43
چه ادمای بی مغزی وجود دارن.بین این همه وبلاگ و این همه ادم از هر گوشه ایران چطور پیدا میکنند؟؟؟وای به حال ما که تو شهرستانیم....
بابت گلایی که تقدیممون کردی سپاسگزاریم بانو.این هم از طرف من


غزاله جونم چه گلهای نازی. مثل خودت
هستی
11 مهر 92 20:42
نیلوفر عزیزم! قربون اون دل دردکشیدت برم که می دونم چه بار سنگینی رو به دوش می کشه. عزیزم این تجربه های تلخ ما سراپا درد و ضرر بوده اما فقط یه سود برامون داشته اونم اینه که بهمون یاد داده صبور باشیم و نسبت به بی رحمی های دنیا و بعضی آدماش سعی کنیم بی تفاوت باشیم و به بزرگی خودمون ببخشیمشونعزیزم هر کی دلی رو بشکونه یه روزی یه جایی دلش می شکنه پس بذار با بی فکریهای خودشون به خودشون ضربه بزنن.


هستی بعضیا خیلی نامردن.
سحر
11 مهر 92 23:36
اين اتفاق دقيقا براي منم افتاد...وب قبليمو كه سه سال خاطراتمو توش مينوشتم پاك كردم چون يكي خونده بود و فقط به خانواده خودش گفته بود ولي شوهر هرزه اش شماره منو از گوشي خانومش برداشته بود و به هواي اينكه باج بگيره يا مخ بزنه نميدونم چي همش مسيجهاي عاشقانه ميداد,ببين مردم چقدر عوضي ان,خيلي طول كشيد تا فهميديم كيه..اونم دادم شوهرم انقد زنگ زد تا ج داد..يادش ميفتم حالت تهوع ميگيرم..
طفلكي دوستت,,ناامني تو دنياي مجازي


چقدر بد سحر
محیا منتظر
12 مهر 92 0:29
سلام
نمی فهمم این خانم همراه این موسیقی دلنشین چی داره میگه! اما دل خستم رو آروم کرد...اولین باره اومدم اینجا و حس خوبی دارم. نیلوفر جان دعات می کنم، با تمام وجودم. به امید شبهایی که آهنگ وبلاگت بشه لالایی نی نیت، وقتی داری پست جدید میزاری...


مرسی محیا جان.
ماماطهورا
12 مهر 92 14:05
سلام نيلوجونم قربونت برم درکت ميکنم عزيزم نميدونم بعضياچه مشکل روحى روانى دارن که اينطورى ادم ازارميدن ولى مطمىنم خداجواب اوناروهم ميده جواب دل شکسته هاروهم ميده منم خيلى حرفا شنيدم واذيتاکردن تواين3سال ولى خداروشکرالان خودشون ضايع شدن درسته الان هم يطورديگه دارن اذيت ميکنن ولى اهميتى نداره مطمىنم که خدايه روزى جوابشونوميده عزيزم خودتوناراحت نکن فقط به هدفى که دارى تمرکزکن دعاميکنم همه ى اونايى که منتظرن خدازوده زود دامنشون سبزکنه واين مردم ازارهاروهم خودش جوابشون وبده


طهوراجون
عاطفه
12 مهر 92 18:39
اینا همه واسه نیلوفر جونه خودم........قربونت برم من که اینقده دلت بزرگه

مرسیییییییییییییییی عاطفه جونمممممم. عزیزمممممممممممممم
مانلی
12 مهر 92 22:18
ااا من کلی نوشته بودم. پیام منو پاک کردی یا تو راه دزدیدنش ؟

خلاصه ش این بود که امان از آدمای بیکار علاف خاله زنک

دوست دارم
چه خوب که دوباره همین آهنگ محبوب منو گذاشتی


عزیزدلمممممممممممم نیومده که پیغامت. فکر کنم سر راه دزدیدنش خخخخخخخخخخخخخ خیلییییییییی عزیزیییییییی
ترانه
13 مهر 92 1:39
آیسان مامان ماهان
13 مهر 92 10:43
سلام نیلوفر جونم آدم خوب و بد همه جا هست،حتی تو دنیای خیالی و مجازی، نکنه به خاطر آدمای بد دوستای خوب و مهربونمون رو فراموش کنیم و با عقب نشینی میدون رو برا آدم بدا بزرگتر کنیم بیخیال بدی و بدها،باش و شاد باش عزیزم


آخه آیسان جون این کارشون باعث شد دوستم وبلاگش و حذف کنه که طرف بیشتر از این کنکاش نکنه.
ترانه
13 مهر 92 19:26
قالب نو مبارک عزیزم.


مرسیییییییی ترانه جونم
مامان نخودی
14 مهر 92 0:12
سلام عزیزم متاسفم برای کسی دل میشکنه
بهاره د
14 مهر 92 0:40
نیلو جونم روز یازدهم سیکلم سونو دارم با ایمد به خدا ببینم وظعم چطوره
خدا کنه همه چی خوب پیش بره برام هنوز زمان تخمک کشی مشخص نشدهه
ماچچچچچچچچچچچچ گلم دوستت دارم


به سلامتی بهار جونم. موفق باشی عزیزدلم.
آیدا
14 مهر 92 9:52
sarak keshidan to kare ham dige o bahane peida kardan engar jozi az farhange bazia shode. ya inke onghadar bikaran ke az sare bikari donbale soje baraye tafrih migardan hatta be bahaie narahatie digaran!! in adama ghabele tarahoman nilofar joon. chon to khodeshon hichi baraye eraee nadaran va mikhan ba kochik kardane baghie khodeshoono bozooorg jelve bedan.kash be dostet migofti harfaye sad ta ye gaze chenin adameye bi arzeshi chizi az vojode nabe dostet kam nemikone ke taze arjah boodane oono ham neshoon mide.adameie kotoleie fekri hame ja vojod daran khanoomi.ma bayad baraye khodemoon zendegi konim


آره دیگه آیدا جون. اگه طرف خودش آدم حسابی باشه که پی کنکاش و پیدا کردن ایراد تو زندگی مردم نمیره.

آخه این ادم!!!! راز مگوی دوستمون رو تو روش زده بود. خوب برای دوستم هم خیلی سنگین بود.
نجمه
14 مهر 92 11:43
همه اینها که همراهیت کردن دوستم ، پاداش این همراهی رو می گیرن ، مثل تو که پاداش صبرت رو میگیری به امید خدا

ماه خوبیه میدونی که ، دست به کار شو دوباره


بوووووووسسسسسسسسسس عزیزم جواب آزمایشم که بیاد به امید خدا دوباره میرم دنبالش. مرسی که هستی.
شیما
14 مهر 92 11:54
نیلوووووووووو کی وبلاگش رو حذف کرده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خدا نگذره از این آدمای بیکار توی وبلاگ خودمون هم احساس راحتی نباید بکنیم فقط همینجا رو داریم برای درد دل کردن اینجا رو هم میخوان ازمون بگیرن خدا ازشون نگذره


اینطوریه دیگه شیما جون. یکی از بچه ها بخاطر این مساله وبلاگش و ترکوند.
فاخته
14 مهر 92 15:36
سلام


نیلو جان از وبلاگ "میخوام پس میشه" خبر داری؟؟؟؟؟انگار حذف شده....


عزیزم یکی از همکاراش فهمیده اینه. بعدشم تو روش زده. عاطفه هم وبلاگش و حذف کرده که دیگه کسی بیشتر از این کنکاش نکنه
اب نبات
15 مهر 92 10:31
برو خصوصی عزیزم
عطی
15 مهر 92 10:39
آیسان مامان ماهان
15 مهر 92 11:13
سلام نیلوفر جونم خوبی عزیزم،نیلوفر جونم من کلی برا این پستت کامنت گذاشته بودم کهجلل الخالق نکنه تو وبم دزد اومدهبیخیال آبجی از اول کامنت میزارم که این مدیریت وبلاگ و دزدا رو یه جا از رو ببرم


خخخخخخخخخخخخ آیسان جون یکی دیگه از بچه ها هم میگفت پست گذاشته ولی پستاش نبود. فک کنم باید دزدگیر بزنیم.