ارغوانارغوان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

خط خطی های مادرانه

مهمونی

1392/7/10 20:55
نویسنده : niloofar
1,238 بازدید
اشتراک گذاری

شب 16م هم به پایان رسید و امشب آخرین دونه ی قرصمو خوردم. به امید خدا از فردا صبح دکاپپتیل شروع میشه. انشااله اینم به خیر بگذره.

  امشب مهمون داشتم. سه تا دایی بزرگهام اومده بودن خونه ی من عید دیدنی. من هم که نفسم به نفس داییام بنده. البته چون از دیروز سرگیجه داشتم نشد تدارک آنچنانی ببینم ولی عکس چند تا از چیزهایی که آماده کردم و میذارم.زبان خدارو شکر مزه شون خوب بود.

اینم از غذای من و تزئیناتش. هر کس هم که دوست نداشته باشه پسردایی هفت سالم عاشق غذاهای منه. خخخخخخخخخخخخخ

niniweblog.comحتی قراره بخاطر دست پختم طلاق منو بگیره و خودش از من نگهداری کنه. عزیزززززززززززم niniweblog.com

 

 

 

 

متاسفم که مجبور شدم عکسها رو پاک کنم. به دلایل امنیتی این کارو کردم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

شیما
24 فروردین 92 13:01
به به کدبانوی ما چه کردههههههههههههه دلم خواست




عسیسمممممممم مرسییییییییی
بهار د
25 فروردین 92 17:47
سلام نیلو جونم

عزیزم چه کد بانو و باسلیقه ای دست گلت درد نکنه



مرسی بهار جووووون
سروین
25 فروردین 92 18:04
ایشالا اولین و اخرین باری باشه که این داروها رو مصرف میکنی گلم
از خانومی و خانه داریت هم هر چی بگم کمه منم از اون غذاهای خوشمزه دلم میخواد


خجالتم میدی عزیزممممممممم
نانا و نینی جون
26 فروردین 92 0:13
سلام
با دستهایی پر از نگرانی و دلهره امده ام
میخوای دلم رو شاد کنی بیا وبمو بخوان برای این دل بی پرو بال ارزو کن


حتما سر میزنم نانا جون
آزاده
26 فروردین 92 12:46
سلام جیگر سیب زمینیهاتو چطور به شکل گل درست کرده و سرخ کردی!!!!


آزاده جون کار خیلی سختی نبود عزیزم. سیب زمینیارو باریک میبری و دور هم میپیچونی. بوووووس
نیلوفر
26 فروردین 92 17:13
هیجاااااااااااااااان عزیزممممممممممم اشتباها پیامت پاک شددددددددد/ شما تشریف بیار من برات یه سفره بندازم از این سر تا اون سر خونه. هرچی دلت بخواد بووووووس
در آرزوي دو قلوووووو
27 فروردین 92 7:40
به به چ نه نه هنرمنديييييييييييي





مرسی عزیزم لطف داریییییییییی
در آرزوي دو قلوووووو
27 فروردین 92 7:49
خانمي برا چي به شما گفتن زبفت كنيد؟؟؟

چه فرقي ميكنه؟؟؟؟؟؟؟؟

چرا به من گفتن ميكرو؟؟؟؟؟

شما دفعه اولتونه كه ميخواين انجام بدين؟؟؟؟؟؟؟


میکرو و زیفت تفاوت چندانی ندارن. فقط تفاوت در محل قرار دادن جنینه. این لینک و ببین.
http://niloofarane.niniweblog.com/post27.php
مامان دونه سیب
27 فروردین 92 10:38
تو خیلی عشقیییییییییییییییییییییی


عزیزمیییییییییی مهسا جوووووووووووون

بوس برای تو و اون اتاق که قراره مال نی نی نازتو باشه.
در آرزوي دو قلوووووو
27 فروردین 92 15:02
جالبه دكتر يه بار برا پر مويي صورتم بهم قرص سیپروترون داده بود

يه مدت كه خوردم ا فتادم سر لكه بيني

يادش به خير نزديك عروسيم بود

مامانم گفتش ديگه نخور

خوب نيست يه تازه عروس لكه بيني داشته باشه


خخخخخخخخخخخ عزیزم. آره واسه درمان پرمویی هم استفاده میشه. ولی باعث چاقی و افسردگی و بزرگ شدن سینه ها میشه. کلا قرص جالبی نبود.
بهاره د
27 فروردین 92 22:39
انشالله امسال مامان میشی نیلو جون تموم انتظار هات تموم میشه


مرسی بهاره جون. انشااله تو هم همین روزا خبر مادرشدنت و میدی و برات جشن میگیریم دوست با احساسم.
شبنم
27 فروردین 92 23:51
عزیز دلم، ببخشید اگر باعث اذیتت شدم با نوشته هام
گلم تو که نباید اصلا نگران باشی و دلت بگیره.
تو و همسرت هنوز راه دور و درازی در پیش دارید تو زندگی تون و من یکی بهت قول می دم که به زودی زود، خونه دلت با یه نی نی کوچولوی خواستنی روشن می شه

شبنم جون حقیقت زندگی همینه که نوشتی. بدون بچه زندگی واقعا ارزشی نداره. انشااله خدا به دلت نگاه کنه دوست گلم.
لیلا
28 فروردین 92 0:57
وااااااااااااااااااای ایول . خوش به حالت چقدر خوش سلیقه . کدبانو مطمئنن لایق مادر شدنی . به زودی زود انشالله .



مرسییییییییی عزیزم. چوب کاری می فرمایید
بهاره د
28 فروردین 92 1:02
بابک جهانبخش اسم خوانندشه
نیلو جونم


خیلی قشنگ بود بهاره. حال کردم با ترانه ش.
عاطفه
29 فروردین 92 16:04
سلام نیلو جون.خوبی؟من اومدم.
من هم تو فکر ای وی اف بودم یعنی قرار بود بعد عید برم که باردار شدم و سقط شد.حالا دودلم که برم یا نه .اخه ما هیچ مشکلی نداریم ولی 2 ساله منتظریم.میکرو خیلی مراحل درمان داره؟هزینه هاش چطور؟


سلام عاطفه جون. مراحل درمانش مثل همینیه که من دارم میگذرونم. هزینه هاش هم بله. نسبت به مرکزش فرق میکنه ولی بالاست. اگه هردو سالم هستید چرا از آی یو آی استفاده نمیکنید؟؟؟؟
مانلی
2 اردیبهشت 92 22:53
به به چه دختر کدبانویی داریم ما.
خوش به حال نی نی نازت
کی بیایم مهمونی خونتون ؟ دلم خواست از همش


شما که تاج سری. هرموقع اومدی قدمت رو چشم
darya
3 اردیبهشت 92 23:57
سلام عزیزم من اولین باره که اومدم به وبلاگت اما وبلاگتو دوس داشتم خیلی کدبانو هم هستی عزیزم فقط اگه ممکنه اون سیب زمینی هاتو روش سرخ کردنشو به ما هم یاد بده
عزیزم برات آرزوی بهترین ها رو دارم و امیدوارم هر چه زودتر نی نی بیاد تو دلت و انتظار به پایان برسه


خوش اومدی دریا جون. لطف داری گلم.

سیب زمینی ها رو هم نازک حلقه حلقه میکنی (با رنده) بعد می پیچی دور هم و با خلال دندون ثابت میکنی و بعدشم سرخ میکنی. به همین سادگی به همین خوشمزگی!!