ارغوانارغوان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

خط خطی های مادرانه

یلدا

1391/10/1 13:15
نویسنده : niloofar
499 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب خیلی شب قشنگی بود.

با حسین شیرینی خریدیم و رفتیم خونه ی مامانم. تا دیروقت هم دور هم بودیم. شب خیلی قشنگی بود.

 

پسرک شیطون خواهرم انقدر دلبری کرد که دلم میخواست گازش بگیرم. دندونامو به هم فشار میدادم که جلوی خودمو بگیرم نیشخند چون تازه راه افتاده و میخواد از همه چیز سر دربیاره خیلی حرکاتش بامزه شده.

البته دختر نازشم هست که پرنسس کوچولوی منه. مژه

خدایا مرسی که خانوادم کنارمن. دوسشون دارم.

 

شب خیلی خوبی بود. با این که هیچ کار خاصی انجام ندادیم کلی انرژی گرفتم.

 

هندونهههههههههههههههههههههههههه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

سروین
1 دی 91 12:48
عزیز دلم امیدوارم این جا خانه شادی های تو باشه و بیای فقط از شادیهات بنویسی
اندکی صبر سحر نزدیک است





مرسی عزیزدلم. ممنونم.
هیجان
2 دی 91 16:39
الهی که خانواده گرمتون همیشه برقرار باشه عزیزم
این و بدون که تو خودت یه منبع بزرگ انرژی هستییییییییی و هرجا که بری ناخودآگاه اونجا پر از انژی میشه این و بدون اغراق میگم


مرسی عزیزم.بعداز خدا و خانوادم من این انرژی رو از تو و دوستای خوبم تو کلوب میگیرم. خیلی دوستون دارم.