ارغوانارغوان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره

خط خطی های مادرانه

من، تو، مادرم

1392/10/13 19:30
نویسنده : niloofar
771 بازدید
اشتراک گذاری

چند روزیه وجودت و با شدت بیشتری نشون میدی. دائما حالت تهوع دارم و مزه دهنم عوض شده. دائما خوابم میاد. اشتهای عجیبی پیدا کردم. تپش قلبم بالا رفته و من همه اینها رو به فال نیک میگیرم.

با هر آزاری که بهم هدیه میدی دل من بیشتر و بیشتر دوست داره به پای مامان بیفته. تو از 7 آذر بامنی و من اینطور عاشقتم. مادرم که این همه سال زندگی و عمرش و به پای ما ریخته جای خود داره. یک عمر با ما خندیده و با ما گریه کرده. با ما کنکور داده. با ما دل بسته. با ما خسته شده و با ما قدم به قدم جلو رفته. همه ی زندگیش و وقف ما کرده و من هیچی ندارم به پاش بریزم جز یه دل عاشق. الان می فهمم وقتی مامان میگه شماها ثمره ی عمر منید چه احساسی داره.

امتحانها تا ده روز دیگه تموم میشه. بعد من میمونم و یه عالمه وقت تا 13 بهمن که شروع ترم جدیده. این مدت باید حسابی کارهای عقب افتاده مو جبران کنم. خیلی سایزم بالا رفته. باید تحرک و بیشتر کنم که از الان چاق نشم. کلی هم کار خیاطی دارم. اگه بشه مانتوی عیدمو بدوزم و دوسه تا سارافون برای روزهایی که قراره دیگه هیچی تنم نره. یه وقتا حس میکنم هزار و یه کار نکرده دارم و وقت کم میارم براشون. ولی تو باش. تو که باشی به همه دنیا میرسم.

باباییت چندروزه دنبال صدای قلبت میگرده. از وقتی قلب سه تا نی نی دوستش وایساده خیلی نگرانه. تو باما از این بازیا نکنی.

 

بعدا نوشت: خدایا نگران نیستم. مطمئنم اگه تو این تحفه ی نور و به ما بخشیدی خودت هم حافظش خواهی بود. حتی اگر مصلحتت چیزی غیر از خواسته ی من باشه. میدونم که تو هستی حتی اگه همه ی دنیا رو از من بگیری حضور خودت کافیه. وعده دادی به ذکرت دل ها رو آرامش میدی پس این آرامش و به همسرم هم عطا کن.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (37)

شیما
13 دی 92 14:03
الهیییییییییییییییییی، این حالت تهوع ها هم خودش یه شیرینی خاصی داره همین که میدونی به خاطر نی نی ناز تو دلیته دلت غنج میره و یه جورایی فکر میکنم لذت بخشه و اینکه بهت اطمینان میده که حال نی نی ناز نازی خوبه خوبه شکرررررررررررررر
niloofar
پاسخ
آره واقعا خداروشکر که حالش خوبه. دوسش دارم شیماااا
نرگس شیراز
13 دی 92 17:38
منم خودم از وقتی که مادر شدم بیشتر چشمهای نگران مادرم رو درک میکنم اسم مادرم اومد گریم گرفت الان 5 ماهه ندیدمش برای قلب نی نی هم نگران نباش اصلا استرس خوب نیست اون چون 3 قلو بوده و خطر ریسکش بالا بوده اینطوری شده 1 یا 2 قلو مهم نیست
niloofar
پاسخ
بنده خدا تخمک اهدایی گرفته بود. بعد از چندسال درمان
بهار د
13 دی 92 18:17
ایشالله نیلو جونم بارداری راحتی داشته باشی و نینی جون سالم بیاد بغلتون از الان بگم فکر بد ممنوع خدا خودش حافظشه
niloofar
پاسخ
آمین بهار جون
نیلوفر جون
13 دی 92 19:09
عزیزم نگران نباش میدونم نمیشه ولی باید سعیمون رو بکنیم ایشا.. نی نی هامون به سلامت دنیا میان ایشا..
niloofar
پاسخ
انشااله عزیزم.
زهرا سانا
13 دی 92 20:27
نیلو عزیزم خیلی به زحمتت انداختم قربونت بوس بوس نگران کنجدت هم نباش حالش خوبه خوبه مامان مهربون صبور شاکر از این روزها لذت ببر برای ماهم دعا کن
niloofar
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم چه زحمتی. سرم شلوغ بود وگرنه زودتر برات میفرستادم خاله سانا.
پرتو
13 دی 92 22:56
عزیزم نگرانی خوب نیست ها تا میتونی هم خودت هم همسرت به این چیزا فکر نکنین ، همه چی و بسپرین به خدا انشاالله که بارداریت تا تهش بی خطر پیش بره گلم آمین
niloofar
پاسخ
آمین. مرسی پرتوی عزیزم.
غزاله
13 دی 92 23:00
همه این حس های خوب و سخت مادرانه گوارای وجودت.به امید روزهای خیلی خیلی خوب برای هر سه تاتون....
niloofar
پاسخ
مرسی خاله غزاله ی گل
رویا
13 دی 92 23:17
انشاالله که سالم و صالح باشه! و خدا همیشه با ماست!
niloofar
پاسخ
و ما هیچ جمله ای برای شکرگذاری از خدا نداریم.
آیدا
14 دی 92 0:59
مادری دارم بهتر برگ درخت,دوستانی بهتر از آب روان و خدایی که در این نزدیکیست,لایه این شببو ها,پای آن کاج بلند, من وضو با تپش پنجره ها می گیرم,..... از لحظه لحظه اش لذت ببر مامان نیلوفر گل.
niloofar
پاسخ
مرسییییییی عزیزم
مينوووووو
14 دی 92 7:38
عزيز دلممممممممممممممم ايشالله هموني كه داده همون هم به بهترين نحو حفظش ميكنه برات راستي دكتر بهت نگفته استراحت كن اين همه كار ميخواي بكني ؟؟؟؟؟؟؟؟ هنوز هم امپول پروژسترون ميزني؟ داروهات چي هسن؟؟؟؟؟؟؟ من هنوز شروع نكرده ياد امپولهاي پروژسترون مي افتم تنم ميلزره باورت ميشه هنوز جاي قبليها گلوله گلوله هست كاش ميشد شياف پروژسترون بدن
niloofar
پاسخ
گلم استراحت ندارم. تازه فصل امتحانات هم هست حتی یه روزهایی نمیتونم درست بخوابم. روزی 4-5 ساعت دیگه آمپول نمیزنم. همون دو هفته تا آزمایش و زدم. بعد چون هر دوطرف آبسه کرد مجبور شدم قطع کنم. به جاش روزی 4 تا شیاف میذارم
مينو
14 دی 92 7:39
من خيلي دلم ميخواد دوباره شروع كنم همش ميترسم زياد مرخصي بخواد نتونم بگيرم سر كارم الان شرايط جوري هست كه نميتونم مرخصي بگيرم
niloofar
پاسخ
مینو جون دوباره شروع کن. ولی بیشتر از دوروز مرخصی نگیر. واقعا نیازی نیست. بخواد بگیره با خوابیدن و پاشدن نیست.
مينوووووو
14 دی 92 13:19
دكتر بهت اجازه داد به جاي امپول شياف بزاري ؟؟؟؟ چرا از اولش شياف نميدن خوب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اينطوري پدر ما رو در ميارن الان داروت فقط شيافه؟؟؟؟
niloofar
پاسخ
نه مینو الان پردنیزولون و هپارین و داروهای دیگه هم دارم. ولی آمپول من و کشت و زنده کرد. خییلی اذیتم کرد. دیگه نمیتونستم راه برم. همه جاش سیاه شده بود دیگه ازم مثبت شد دکتر اجازه داد قطع کنم
گیتی
14 دی 92 13:34
واییییییییییی نیلو از این حالت تهوع که نگو ، زورکی دارم میام سرکار اصلاً حوصله هیچکسی و ندارم. الهی سایه مادرت و همه مادرا بالای سر بچه هاشون باشه واقعاً داشتن مادر نعمتیه که اصلا قابل توصف نیست.
niloofar
پاسخ
آمین عزیزم. مرسییییییی
گیتی
14 دی 92 13:43
وای نیلو نگو از حالت تهوع ،اصلاً حال و حوصله هیچکس و ندارم حتی زورکی میام سرکار. الهی سایه مادرت و همه مادرا بالای سر بچه هاشون باشه واقعاً داشتن مادر نعمتیه که اصلاً قابل توصیف نیست.
لیسا
14 دی 92 14:27
نیلو جونم عاشقتم عزیزم... بهمن ماهی من ... می دونستی تو فقط 10 روز از من بزرگتری؟
niloofar
پاسخ
جدی؟؟؟؟ میدونستی دیگه خیلیییییییییی بیشتر دوست دارم؟؟؟ عزیزم.
صبا
14 دی 92 17:13
ای جانم ...چقدر بودن این فسقلی ها حتی وقتی اندازه یک نخود هستن لذت بخشه الهی این لذت به همه زن ها بده بزار همه محبت حس کنن اینم یک خانواده کوچولو نیلو فر جون چقدر خوبه خیلی مراقب خودت باش گلم
niloofar
پاسخ
مرسی صبای نازنینم. واقعا بودنش خیلی خوبه.
ساره
14 دی 92 20:36
خدا نی نی رو واست نگه داره گلم... آرامش داشته باش و به خدا دل ببند...
niloofar
پاسخ
مرسی ساره جان. انشااله
ازاده مامان آرتین
14 دی 92 20:49
نگران نباش عزیزم-همینطور که خدا خودش داده خودشم حفظش میکنه-ایشالا به دنیا میاد و بزرگ شدنشو میبینی
niloofar
پاسخ
انشااله. همه امیدم به لطف خودشه.
سحر
14 دی 92 23:22
به به مامانی هنرمند خیاط هم هستی تو خانوم گل؟؟ عزیزم ایشالا که بارداری و زایمان راحتی داشته باشی خانومی اصلا فک نکن این نی نی خوشگل تا اخر آخرش باهاته
niloofar
پاسخ
خجالتم نده خاله سحر
مينووووووو
15 دی 92 7:36
شرمنده آبجي يه سوال ديگه هم بپرسمممممممممم شما تو اون پانزده روز نماز نشسته ميخوندين ؟؟؟؟؟ دبل فرنگي استفاده ميكردين؟؟؟؟؟؟؟ من يه مشكلم اينه كه سر كارمون دبل فرنگي نداريم
niloofar
پاسخ
نه عزیزم. دستشویی سنتی. فقط موقع نشستن و پاشدن مواظب باش. اروم بشین ولی نماز و نشسته بخونی بهتره. اینطوری خیلی خم و راست نمیشی که به دلت فشار بیاد.
شهره
15 دی 92 9:05
سلام . خوب که خیلی برنامه داری ولی قدر نعمتی که خدا بهت داده بدون الان وقت سایز کم کردن نیست دیگه بعد زایمان می تونی یکدفعه کم کنی الان موقع استراحت و فوقش آروم راه رفتن .تحرک و زندگی نرمال تو حاملگی مال کسایی که طبیعی حامله می شن نه ماها که 100 تا مشکل داریم خلاصه مواظب باش
niloofar
پاسخ
واقعا شهره. ولی خوب کار ما هم یه خوبیهایی داره که بقیه ندارن دیگه. مگه نه؟ مثلا کی میتونه جنینش و وقتی فقط چند تا سلوله ببینه؟؟ ما میتونیم.
باران
15 دی 92 9:26
نیلو جونم خصوصی
باران
15 دی 92 10:05
اگر رمز رو خصوصی نفرستادم خواهشا تایید نکن مرسی
niloofar
پاسخ
چشم گلم
هستی
15 دی 92 10:43
وااااااااااااااای چه عاااااااااااااااااااااااالی. چه عالی مامان نیلوفر که خیاطی بلدی. چه خوبه. عزیزم به قول معروف، هرچه از عزیز دل رسد نیکوست، حتی اگر حالت تهوع باشد!!!. ان شااله ان شااله ان شااله خدا برای تا 120 سال حفظش کنه گلم. الهی آمین.
niloofar
پاسخ
مرسیییییییییی هستی جونمممممممم.
سحررر
15 دی 92 17:39
عزیزم چه قدر قشنگ نوشتی ایشالا که همه چی برات تااخرش خوب پیش میره نگران نباش بووس
niloofar
پاسخ
مرسی سحر جون. انشااله
مامان عروسک
15 دی 92 17:59
سلام نیلوفر جونم خوبی عزیزم؟ نی نی جونی چطوره؟ ای جووووووونم تا باشه از این حالت تهوع ها. راستی گلم تو 3 ماهه اول خیلی باید مراقب خودت و نی نی باشی خیلی فعالیت های سنگین نکن میدونم کارات زیاده اما باید مراقب باشی تازه بی خیال رژیم شو اما سعی کن خیلی اضافه نکنی دیگه ادامه ندم چون شهره جون بهت گفته دیگه میدونی که مسئولیتت خیلی سخته ها مامان نیلوفر یه باری از شیشه داری که خیلی عزیزه واسه همه ما.
niloofar
پاسخ
مرسییییییییییی خاله عطی جون. چشممممم. بوووووسسسسسسسسسسسس
مائده
15 دی 92 18:57
ایشالله به سلامتی بدنیا بیادنوشته ات خیلی قشنگ بود
niloofar
پاسخ
مرسی مائده جان. لطف داری
سودابه
16 دی 92 1:48
آمیییییییییییییییییییییییییییییییییییییین
niloofar
پاسخ
ایدا
18 دی 92 12:25
نیلو جان خوبی؟! همه چی رو به راهه؟!! دیشب خواب می دیدیم که رفتم مطب عارفی. بعد تو هم اونجا بودی. هی حواسم بهت بود بعد که منشی صدا کرد. تو خواب گفتم ااا این نیلوفره !! تپلی بودی یه کوچولو.بعد اومدم جلو گفتی بیا بریم به دکتر معرفیت کنم بهت زودتر نوبت بده البته معرفیم نکردی چون تا دنبالت بیام دست همسر محترم محکم کوبیده شد تو صورت بنده و من از خواب پریدم. مواظب خودت باش. خواستم بگم خلاصه تو بیداری که نه ولی تو خواب دیدمت
niloofar
پاسخ
عزیزممممممم. ولی آیدا فکر خیلی خوبیه ها. کاش یه سر به دکتر عارفی بزنی. اگه الان وقت بگیری تا دوماه دیگه بهت وقت میده. واقعا دکتر خوبیه. منم خیلی دوست دارم ببینمت.خیلی هم تپلم
سحر(بانو)
18 دی 92 12:53
نيلوجونم كنجدمون در چه حاله؟ خودت خوبي؟واي ايشاله سال نودو سه همه نينيهامون سالم دنيا اومدن بقيه مامانا هم باردارن
niloofar
پاسخ
انشااله سحر جون. انقده دوستهای گلی دارم که روزشماری میکنم مامان بشن.
آغوشی برای گریه
18 دی 92 20:23
www.sedayeghalbam.blogfa.com سلام نیلوفرجون.خداروشکر .دعامیکنم بهترین روزهاروداشته باشی انشالله .واسه همه مامانای چشم انتظار دعاکن .حتی واسه من که دیگه کارم از چشم انتظاری هم گذشته..اما بازم خداروشکر. دوسداشتی بهم سربزن.ساده است وبم اما...خوشحال میشم.یا علی
niloofar
پاسخ
تا وقتی خدا هست نباید ناامید شد. دوست گلم خوش اومدی.
ناديا
19 دی 92 15:36
سلام دوستم استرسو از خودت دور کن تا ني ني هم جاش امن باشه خوشبحالت خياطي ياد داري منم مانتو مي خوام با اجازه لينکتون کردم بيا به منم سري بزن خوشحال ميشم دوست جونم
niloofar
پاسخ
حتما نادیا جون. مرسی عزیزم.
سودابه
19 دی 92 23:40
چطوری عزیزم..حال عمومیت خوبه؟؟کنجدمون خوبه ایشالله؟؟
niloofar
پاسخ
مرسی خاله سودابه کنجد هم خوبه.
سحر(بانو)
20 دی 92 9:49
نيلو جان چي شد رفتي سونو قلب
niloofar
پاسخ
به امید خدا سه شنبه میرم.
آیسان مامان ماهان
25 دی 92 12:32
حتما هم که فال نیک و خبر خوبیه عزززززززززززززیزم
niloofar
پاسخ
آمین
آیسان مامان ماهان
25 دی 92 12:37
واااااااااااااااااااای نعععععععععععععععع نیلوفری به کلت نزنه که رژیم بگیری یا ورزشهای سخت انجام بدیاااااااااااااا..اصلا برا شما همون خوبه که چاق و چله بشی خوووووووووووووووووب
niloofar
پاسخ
نه آیسان جونی. فقط پیاده روی مو بیشتر کردم. نینی ورزشکار بشه
آیسان مامان ماهان
25 دی 92 12:38
ایشاللا آرامش هم به قلب تو هم به قلب همسری خونه میکنه
niloofar
پاسخ
دعا کن آیسان جان