ارغوانارغوان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره

خط خطی های مادرانه

ورود به ماه سوم

1392/10/20 18:45
نویسنده : niloofar
840 بازدید
اشتراک گذاری

فردا به امید خدا آخرین امتحان این ترم و میدم و فقط میمونه یه مقاله که باید آماده کنم. برنامه امتحانی این ترم خیلی بهم فشار آورد. 14 واحد سنگین با کلی کار جانبی. در عوض تا شروع ترم بعدی سه هفته وقت دارم که هم از نظر روحی و هم جسمی باید برای ترم جدید آماده بشم.

چهار روز بیشتر به دیدار مجددمون نمونده. سه شنبه وقت دکتر دارم که ببینم جات خوبه و داری قد میکشی یا نه. دیروز دوماهگیت و به پایان رسوندی و قدم به ماه سومت گذاشتی. چقدر این روزها تند میگذره. دوست دارم طناب بندازم گردن دنیا تا آرومتر بچرخه تا من از لحظه به لحظه ی این با هم بودن نهایت لذت رو ببرم.

روز و شب برای سلامتیت دعا میکنم. یه وقتایی انقدر خودخواهی گریبانم رو میگیره که دلم نمیخواد تورو حتی با پدرت قسمت کنم. فکر تنت که بوی شیر میده از الان دیوونم میکنه. خیلی دوست دارم. خیلییییی

جنین

این هفته خیلی هفته ی جالبی نبود. جواب آزمایش دوتا از دوستهام که میکرو کرده بودن منفی شد و مریم عزیزم هنوز درد داره. براشون دعا کنید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (40)

لیلا
20 دی 92 18:49
عزییییییییییییییییییییییییز دلم برات خیلی خیلی خوشحالم.......انشالله این چند ماه به خوبی سپری شه و ما هم فرشتت روببینیم ....برای دوستای عزیزت هم ارزو دارم به خواستشون برسن خدا بزرگههههه ..... برای ما هممم دعا کن گلممممممممممم
niloofar
پاسخ
انشااله این شادی با مامان شدن دوستهای گلم از جمله تو و بهاره و خیلی های دیگه تکمیل بشه.آمییییین
بهار د
20 دی 92 19:41
سلام یه روی ماهت مامان نیلو جون خوبم شکر میدونم تو هم برا من عزیزی ماه من و همچنین جیگر خاله
niloofar
پاسخ
مرسی بهار جون خاله ی مهربون.
نويد
20 دی 92 19:50
سلام ! موفق باشيد .
niloofar
پاسخ
ممنون.
مامان عروسک
20 دی 92 20:49
وای عزیزم انشالله چند ماه دیگه صحیح و سلامت میاد تو آغوشت
niloofar
پاسخ
انشااله. مرسی عزیزم
fariba
20 دی 92 21:56
بسلامتی عزیزم مواظب جوجه فنچمون باشا مامی لولوفرررررررررررررروای نیلو منم از این حسا داشتم اتفاقا به هادیم میگفتم من دوست ندارم سارینا بدنیا بیاد اگه بدنیا بیاد ماله توهم میشه ولی الان که توی شکممه فقط ماله خودمهولی نیلو هرچی به ماههای آخر نزدیکتر میشدم بیشتر حریصتر میشدم توی این حس
niloofar
پاسخ
دقیقا همینطوره. از الان عاشقانه بهش حسادت میکنم.
غزاله
21 دی 92 0:37
خدایا شکرت که این روزهای تو به خوبی در حال رد شدنن.دعای خیرمون بدرقه تو و فرشته تو دلیت هست.به امید حاجت روا شدن همه...
niloofar
پاسخ
آمین بلند من هم برای این دعا. مرسی غزاله جون
ناديا
21 دی 92 0:42
عزيزمي نيلو جون خسته نباشي براي امتحانات ايشالله ني ني خوشگلتم سالمه بابا يکم حستو بزار برا اخرين ماهات کي گفته ني ني هامون ماله باباشونه هان؟ما زحمت کشيديم من که عاشق بوي تن ني ني يم هم نظريم دوست جونم
niloofar
پاسخ
دقیقا. نینی مال مامانه.ههههه.مرسی نادیا جون
ایدا
21 دی 92 9:54
آخ که چه لذتی داره آخرین امتحان رو دادنخسته نباشی!! عزیزم امیدوارم که باقیمانده این دوره با آرامش و آسونی سپری بشه!! حالا دیر و زود گذشتنش با خودت من بجای شما دارم لحظه شماری می کنم نی نی نازی زودتر بیاد. بس که عجولممممم!! ایشاالله که مشکل دوستان هم بر طرف بشه و هیچ منتظری انتظارش طولانی تر از این نشه!!
niloofar
پاسخ
انشااله آیدا جون. دعاشون کن که دعای مومن در حق مومن زودتر مستجاب میشه. واقعا امتحان آخر لذت بخشه. دیگه تموم شد هورااااااااااااااا
سحر(بانو)
21 دی 92 11:17
سلام نيلو جان ايشاله بسلامتي خداكنه همه چي هميشه بخوبي بگذره..تند و ديرش مهم نيس
niloofar
پاسخ
انشااله سحر جون. به دعاهای شما دوستهای گلم.
صبا
21 دی 92 11:55
سلام نیلوفر جون خسته نباشی گلم امیدوارم همه چی عالی باشه عزیزمم
niloofar
پاسخ
مرسی آبجی صبای گل
ایدا
21 دی 92 13:02
نه دیگه نیلوفر جون همون تو خواب میرم پیش عارفی باورت نمیشه بقدری خوابم واضح بود که!!! فعلا تا عید صبر می کنم بعد از عید ببینم چه سرنوشتی در انتظارمه. مرخصی ندارم!!! میندازنم بیرون اگه بگم مرخصی می خوام
niloofar
پاسخ
خوب آیدا الان وقت بگیری دوماه دیگه نوبتت میشه. دیگه تو سال جدید مرخصی داری. نگران نباش
آغوشی برای گریه
21 دی 92 14:08
سلام نیلوفرجون.وقت بخیر. وااای من کشته مرده ی بوی تن بچه کوچولوام....بوی شیر...ای جوووونم.خداکوچولوتو واستون حفظ کنه انشالله.یا علی
niloofar
پاسخ
مرسی دوست گلم. انشااله قسمت خودت بشه و نینی خودت و دل سیررررررررر بو بکشی
هیجان
21 دی 92 14:50
خدایا شکرت شکرت برای این نعمت بزرگ و مقدست خدایا ممنون که چیزی که لیاقت نیلو بود رو بهش هدیه کردی خدایا به بزرگیت قسم براش حفظش کن
niloofar
پاسخ
مرسی نازنین عزیزم. هرچی بوده به لطف دعاهای شما بوده.
مریم.خلوت مادرانه
21 دی 92 15:48
سسلام نیلو جونم حالت چطوره؟وای عزیزم قربونت برم انشالله که نی نیت صحیح و سالم قد کشیده و بزودی. چه بخوای چه نخوایی 9 ماه میگذره و جیگریت میاد تو آغوشت مواظب خودتون باشیدا قندعسلی
niloofar
پاسخ
آره مریم جون. فقط آدم باید سعی کنه خیلی قشنگ بگذره. انشااله قسمت همه دوستهای عزیزم
ادی
21 دی 92 15:58
دیدار دوم خیلی لذت بخشه وقتی اون دستای کوچیکش رو میببنی.من یه هفته پیش دیدمش.دم هم داشت عزیزززززم.
niloofar
پاسخ
ای جونمممممممم. گوارای وجود ادی جون.
نویسنده منم یه هدیه میخام از خدا
21 دی 92 16:15
الاهی قربون این مادر و فرزندش برم من.خوشحالم برات.بوس
niloofar
پاسخ
مرسیییییییییییی خاله زهرای مهلبوننننننننن
نامه های مادرانه
21 دی 92 21:54
سلام نیلوفر جان کامنتت رو امروز دیدم و امروز هم متوجه شدم که منو لینک کردی. معمولا به صورت خاموش میخوندمت اما امروز که کامنت زیبات رو دیدم تصمیم گرفتم روشن شم و عرض سلامی بکنم. بهت هم خیلی خیلی خیلی تبریک میگم که روزهای مادریت شروع شده . امیدوارم این روزها بسلامتی و آرامش سپری بشن و تو فرزندت رو در آغوش بگیری که یقین دارم یکی از بهترین مادرها میشی. الهی هر سه نفرتون در پناه حق شاد و سلامت باشید آمین
niloofar
پاسخ
ممنونم دوست گلم. خیلی لطف داری.
بی هنر
22 دی 92 9:41
سلاااام دوست عزیز. از ابراز محبتتون تو وبلاگ ماهان جونی یه دنیا تشکر... راستش این پست حسااابی ماجراراها داره از یه شیطنت شروع شد و معلوم نیست به کجاها خواد کشید! این شیطنت برای بنده مسئولیتی ایجاد کرد و اونم پاسخگویی به محبت دوستان مهربونی چون شما
niloofar
پاسخ
از دست تو آیسان
گیتی
22 دی 92 9:48
خسته نباشی عزیزم امیدوارم همیشه سربلند و پایدار باشی. انشالله که روزهای بارداریت به خوبی و خوشی تموم بشه و فسقلیت و محکم بغل بگیری. من دعا میکنم که زودتر این روزا تموم بشه آخه اینطوری دل نگرانیم خیلی بیشر ِ.
niloofar
پاسخ
عزیزم نگران هیچی نباش. خدایی که این نینی رو بهت داده خودش مواظبشه
مامان دونه سیب
22 دی 92 10:57
وای عزیزممممممم چقدر زود گذشت نیلوفر جونمم الهی که جاش خوبه و قلبش تالاپ تولوپ واسه مامان و باباش میزنه
niloofar
پاسخ
انشااله. مرسی عزیزم. خدا علیرضا کوچولو رو برات حفظ کنه
مهدیه
22 دی 92 11:05
سلام عزیزم خسته نباشی بابت امتحانا ایشالا ماه های بعدی هم به سلامتی پشت سر بذاری و سالم و صالح به دنیا بیاری.خیلی خیلی خیلی برات خوشحالم دوست جونم
niloofar
پاسخ
مرسییییی مهدیه جون.
مامان محمدمهدي (ماماطهورا)
22 دی 92 12:31
عزيزدلم خدارو شكر كه همه چي خوب پيش ميره انشالله اين چند ماه باقي مونده هم ميگذره و فرشته كوچولو رو به سلامتي بغل ميگيريد
niloofar
پاسخ
مرسی طهورا جان
شیما
22 دی 92 15:10
نیلو جون سه ماهگی نی نی نازت مبارک باشه الهی که همیشه سالم و سلامت باشههههههههه
niloofar
پاسخ
ملسییییییییی خاله شیما
سحر(بانو)
22 دی 92 17:42
نيلو جون فردا منتظر خبراي خوبت هستيم..زياد منتظرمون نذار..بيا از قلب نازنينش بگو
niloofar
پاسخ
ناديا
22 دی 92 19:06
نيلو جون رمزو تاييد نکني يادم رفت بفرستم خصوصي
niloofar
پاسخ
مانلی
22 دی 92 20:28
مامان نیلوی مهربون خسته نباشی.امتحانت دیگه تموم شده و راحت شدی ، چقدر برات خوشحالم که این روزای شیرین رو داری تجربه می کنی و تازه بهترش در انتظارته بوی تنش که دیگه هیچی . عاااالی بهشت عاشقتم که به یاد منی مرسی عشقم
niloofar
پاسخ
مرسیییییی خاله مانلی. خیلی مواظب خودت باش عشقمقراره دوماه دیگه این حرفها از زبون تو جاری بشه
نیلوفر جون
23 دی 92 0:16
اخی نی نی قشنگمون داره بزرگ میشی با این حساب از نی نی من بزرگتر یک هفتی اخی نی نی کوچولوی من عزیزم موفق باشی
niloofar
پاسخ
مرسیییییی نیلوفر جان. انشااله بارداری خوبی داشته باشی
بهار د
23 دی 92 1:36
فدات نیلویه عزیزم ممنون که خوشت اومده از نوشته هام همین میای و بهم سر میزنه میدونی چقدر دلگرم میشم گلم ایشالله تو امتحاناتم موفق باشی عزیزم مواظب جیگر خاله باشی
niloofar
پاسخ
مرسیییییی خاله بهار مهربون.
پرتو
23 دی 92 15:24
انشاالله همین طور تا آخر بارداری راحتی داشته باشی عزیزم تا میتونی استراحت کن و به خودت و کوچولوت برس ، انشاالله توی درسات هم موفق باشی و امیدوارم دل دوستان گلت هم به زودی شاد شه آمین
niloofar
پاسخ
مرسیییی پرتو جون. خیلی لطف داری عزیزم
رویا
24 دی 92 14:48
سلام نیلوفر جون خواهر شوهرم همزمان با من عروسی کرده بود الان سه ماهه حامله است بچه اش هم پسره دست خودم نیست وقتی مادر شوهرم ازونا حرف میزنه فقط اشک میریزم من خیلی سیاه بختم آخه چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مگه من چیکار کردم کناه من اینه که عاشق بچه هام! چرا باید هر روز و هر شب حسرت بچه هارو بخورم آخه چرا نمی تونم نفس بکشم نمی تونم من مرگ می خوام مرگ تو با دل پاکت دعا کن بمیرم!
niloofar
پاسخ
دختر این چه حرفیه میزنی. خدا قهرش میگیره. عزیزم هرچیزی یه وقتی داره. میدونم حرف زدنش راحته ولی فقط و فقط سعی کن همه چی رو بسپری به خود خدا. نگران هیچی نباش. خدا هیچوقت نمیذاره بنده ش لنگ بمونه. اگه اینطوری بود هیچوقت حس امید و تو دل آدم نمیذاشت.
سحر(بانو)
24 دی 92 15:20
نيلو رفتي سونو ?
niloofar
پاسخ
آره سحر جونم. الان پستشو میذارم
ایدا
24 دی 92 16:24
نیلو جونم خوبی؟!! رفتی نی نی ببینی؟!! امروز بود گمونم!! وقتی پست نمی ذاری دلتنگت میشم!! همش می خوام ازت خبر بگیرم
niloofar
پاسخ
رفتم عزیز دلم الان میام خبر میدم.
سحر
24 دی 92 17:20
عزیز دلم خیلی برات خوشحالم نیلو جونم خیلی خیلی
niloofar
پاسخ
مرسییییییییی سحر عزیزم. مرسیییییی
ایدا
25 دی 92 8:38
نیلویی یه عالمه نگرانی دارم الان کجایی؟!!
niloofar
پاسخ
بار ان
25 دی 92 10:42
niloofar
پاسخ
آیسان مامان ماهان
25 دی 92 12:41
آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآخی عزیز دلللللللللم ایشالله که این حسادت مادرانه و عشق به بوی شیر تن جیگر گوشت، هفت ماه دیگه برات قابل لمس میشه
niloofar
پاسخ
انشااله. از الان دلم براش میره
آیسان مامان ماهان
25 دی 92 12:41
نی نی خوشگله سه ماهگیت مبارک،دردونه ماماننننننننننننننننیییییییییییییییییی
niloofar
پاسخ
مرسییییییییییییییی خاله آیساااااااااااااننننننننننن
آیسان مامان ماهان
25 دی 92 12:42
ایشالله برا دوستاتم مشکلشون به دست زینب کربلا حل میشه
niloofar
پاسخ
آمیییییییییین
مامان متین جون
25 دی 92 15:38
سلام خانومی.ادبیاتت خیلی زیباست ایشالا بسلامتی و خوشی نی نی به دنیا بیاد واس همه ارزومندای نی نی دعا کن پیش ما بیا
niloofar
پاسخ
ممنونم دوست عزیز. حتما سر میزنم بهتون. مرسی از دعوتت
باران
28 دی 92 12:02
سلام لولوفر چطوری مامانی؟یه چیزی همیشه اذیتم میکرد که تو این مدت هیچوقت لینکم نکردی/البته مهمم نیست چون بهم سرمیزنی/ولی خب گفتم بگم دیگه.../الانم نگفتم که لینک کنیا /همینکه مامان شدی من یه دنیا خوشحالم وهمیشه بهت سرمیزنم بای
niloofar
پاسخ
خخخخخخخخ ببخشید من فکر میکردم لینکت کردم.