ارغوانارغوان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

خط خطی های مادرانه

برای رها

1392/12/13 0:25
نویسنده : niloofar
621 بازدید
اشتراک گذاری

رها جون (نویسنده وبلاگ خاطرات انتظار) خدارو هزاران بار شکر که دیدی قشنگترین نبض دنیا داره برات با هیجان تمام میزنه.

خیلیییییی خوشحالم برات. وبلاگت خراب شده بود نشد پیام بذارم. بهونه ای شد همینجا بهت تبریک بگم و  تجربه ی این لحظه ی ناب و برای همه دوستهای گلم دعا کنم.

 

خدا یه دونه از همین دوست داشتنی ها قسمت تک تک دوستان کنه. انشااله

 

نینی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (14)

زهرا
13 اسفند 92 10:04
مبارکش باشه انشاالله بسلامتی بگذرونه
niloofar
پاسخ
آمییییین
ایدا
13 اسفند 92 10:52
مبارک باشه!! ایشاالله که دوره آسون و بی دغدغه ای رو طی کنه
niloofar
پاسخ
انشااله
نیلوفر جون
13 اسفند 92 12:46
niloofar
پاسخ
خدا میدونه این دختر اون لحظه چه حال قشنگی داشته
رها
13 اسفند 92 14:23
سلام نیلو جون تو جزء بهترین دوست های من هستی خیلی دوستت دارم عزیزم اگر امیدها و جملات تو نبود نمی دونم اون لحظه رو چه جوری تحمل می کردم عزیزم بعد از مامانم تو دومین نفری بودی که بهش خبر دادم برات خیلی دعا کردم برام دعا کن خیلی خوبی عزیزم
niloofar
پاسخ
عزیزیممممممم خیلییییییییی لطف داری. واقعا خوشحالم کردی رها جون. هم با خبر خوبت. هم اینکه لایق دونستی و سریعا برام پیام گذاشتی. مبارکت باشههههههه
رها
13 اسفند 92 14:27
سلام عزیزم قربونت برم مامان نیلوفر جان خیلی دوستت دارم ممنون که همراهم بودی و برام دعا کردی اگر تو نبودی من چه جوری خودم و آروم می کردم برات خیلی دعا کرم
niloofar
پاسخ
عزیزممممممممم. من فقط چیزهایی رو گفتم که از ته دل بهش باور داشتم. خدارو شکر که این خنده رو رو لبات گذاشت. واقعا حقت بود. خدارو شکر.
شیما
13 اسفند 92 15:24
خدا رو شکر مبارکش باشه ایشالا قسمت همه ی منتظرا
niloofar
پاسخ
قسمت خودت شیما جونم. ایشالا
مامان یاسمن و محمد پارسا
13 اسفند 92 18:32
انشالاه نی نی جون سالم و سلامت به دنیابیاد
niloofar
پاسخ
مرسییییییی عزیزم..... خدا بچه های عزیزت و برات نگه داره
مامان یاسمن و محمد پارسا
13 اسفند 92 18:32
مامان کامن قبلیه اشتباه شد لطفا تاییدش نکنید
niloofar
پاسخ
ترانه
13 اسفند 92 21:09
تبریک میگم به رها جون.
niloofar
پاسخ
رها جون انشااله قسمت خودت گلم
ثمره
15 اسفند 92 16:21
تبریک میگم به رهای عزییییییییییییزم...خیلی خوشحالم برای رها جونم ای جاااااااااااااااانم نی نی دل میبره
niloofar
پاسخ
ثمره جون مطمئنم به زودی برای خودت جشن میگیریم. به این موضوع ایمان دارم
سودابه
18 اسفند 92 14:57
آمیییین....
niloofar
پاسخ
آیسان مامان ماهان
19 اسفند 92 9:25
ایشاللههههههههههههههههههههههههه
niloofar
پاسخ
معصومه
23 اسفند 92 14:29
مامان محیا(ارام جانم)
1 فروردین 93 11:22
عیدت مبارک دوست مهربونم
niloofar
پاسخ
مرسییییییییی گلم. عید شما هم مبارک