ارغوانارغوان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

خط خطی های مادرانه

هفته پانزدهم

1392/12/5 20:01
نویسنده : niloofar
977 بازدید
اشتراک گذاری

روزهاچقدر سریع میگذرن. تو یه چشم به هم زدن رسیدی به هفته 15 و من هنوز از این عاشقی سیر نشدم. هنوز معده م درد میکنه. نه به شدت ماههای قبل ولی هنوز هم میتونه خوابم و به هم بزنه. خیلی زود شکمم برآمده شده. هرکسی می بینه فک میکنه حداقل 6 ماهت باشه. منم دروغ چرا لذت میبرم.

وقتی تو مترو یا اتوبوس کسی بلند میشه و جاشو میده به من. یا اینکه یه خانمی اتفاقی تو خیابون میپرسه: آخی. شما بارداری؟ نمیدونی چه حالی میشم. قند تو دلم آب میشه. انگار همه دنیا رو بهم میدن. چقدر به داشتنت افتخار میکنم. دوست دارم این دوران بیشتر و بیشتر کش بیاد.

هنوز هیچی به یمن اومدنت نخریدم. منتظرم بعد از سونوی آنومالی با خیال راحت برم دنبال خریدات. خواهرم میگه از الان براش خرید کنی زود بی طاقت میشی واسه اومدنش. راست هم میگه. مگه میشه هر روز این لباسهای اندازه کف دست و نگاه کرد و دل دل نکرد.

این مدت کمر درد و انقباضهای زیردلم یه کمی بیشتر شده. فکر میکنم بخاطر نشستن زیاد سرکلاس و سرپا موندن باشه ولی اگه بخوام حذف ترم کنم و مرخصی بگیرم میدونم زود خسته میشم. اینطوری لااقل سرم گرمه. دکتر  عارفی آمپول هپارین مو نصف کرد و به جاش پرولوتون داد که دو هفته یه بار بزنم. آمپولش درد داره ولی خیالم بعد از زدنش راحت میشه که این دردها دیگه هیچ کاره ن. میدونم بازم باید بیشتر مراقب باشم. تو رو آسون به دست نیاوردم که خدای نکرده آسون از دست بدم.  میدونی چقدر عاشقتم. پس...

 

 

 

جنین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (31)

مامی سارا
5 اسفند 92 22:44
عزیزم هفته 15 مبارک تو یه چشم بهم زدن زودی میپره تو بغلت عزیزم امیدوارم زودی همه نگرانیات از بین بره
niloofar
پاسخ
ممنونم سارا جون. انشاالههههههه
زهرا
5 اسفند 92 22:52
قربونت برم عزیزم انشاالله بقیه هفته ها هم بسلامتی بگذره
niloofar
پاسخ
مرسییییییی خاله زهرا
غزاله
5 اسفند 92 23:43
اخی نیلوفر باورش باور میخواد به اونکه همه چی تو دستای قدرتمندشه....
niloofar
پاسخ
واقعا هم. خدایا شکرتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت. شکرت که هیچ قدرتی بالاتر از تو نیست
نیلوفر جون
6 اسفند 92 1:17
اخی چقدر زد شکمت گرد شدهمنو هر کی میبینه فکر میکنن هنوز دوماهم منم شکم گند میخوام
niloofar
پاسخ
خخخخخخخخ نیلو اگه بدونی تو دانشگاه چه خبره. دوستام میان و میرن دست میکشن به شکمم قربون صدقه ارغوان میرن. منم انگار دنیا رو بهم میدن
شهر
6 اسفند 92 3:38
به به خدا رو شکر خیلی خیلی مواظب باش. یک سوال بار اول که سونو کردی اندازه جنین جند میلی متر بود؟مرسی خوش باشی و سلامت
niloofar
پاسخ
مرسی دوست گلم. راستش نمیدونم. دکتر چیزی نگفت منم نمیدونستم که اندازه جنین رو میگن. بعدا فهمیدم. ولی مال دوستم 4 میلیمتر بود که دکترش گفته بود خیلی خوبه
مامان صدیقه
6 اسفند 92 7:52
عزیزم ان شاله به سلامتی باشه نه الان واسه خرید زوده آخه خیلی حوصلت سرمیره.من الان تو هفت ماه هستم دیشب رفتم واسه خرید تازه اینم دزدکی آخه مامانم اینا نمیذاشتن
niloofar
پاسخ
خخخخخخخخخخخخخخخخخخ مبارکه صدیقه جون. هرچند وقت یه بار از این کارها بکن. ولی با رعایت احتیاط.
ایدا
6 اسفند 92 9:13
چشم بهم بگذاری شده هفته40 و نی نی ارغوان میدوه میاد بغلت
niloofar
پاسخ
آره آیدا خیلییییییی زود میگذره خیلیییییییی
سودابه
6 اسفند 92 11:28
عزیز دلم برات از ته دلم دعا میکنم تا این هته های باقی مونده رو هم به سلامتی پشت سر بذاری و دختر نازتو تو آغوش گرمت بگیری و شیرین ترین حس دنیا رو تجربه کنی اونم با خیال راحت...نیلوفر عزیزم اصلا به دلت بد راه نده و بیشتر مواظب خودت باشو کمتر سرپا باش..دوستت داریم خاله جون .من و باران واسه دیدن فسقلی بی تابیم.
niloofar
پاسخ
من قربون اون باران کوچولوی بامزه بشمممممممم. خیلی عزیزی سودابه جون. مرسی
شیما
6 اسفند 92 13:51
خدا رو شکر نیلو جون که خوبی بارداری گوارای وجودت تا میتونی ازش لذت ببر چون به راحتی به دستش نیاوردی تا چشم رو هم بذاری این روزها هم تموم میشه ازش لذت ببر
niloofar
پاسخ
مرسی خاله شیمای نازنین. منتظرم با جواب آزمایش مثبت بیای
ترانه
6 اسفند 92 15:41
به یه چشم به هم زدن میبینی این نه ماه گذاشته و بزرگ شده و... فقط باید حواست باشه لحظه ها رو از دست ندی و زندگی کنی باهاشون. خوشحالم برای همه این حسای خوبت. راستی من عاشق اهنگ وبت شدم خیلی حس خوبی داره.
niloofar
پاسخ
آره ترانه. عاشششششششق صدای این فسقلی ام
پرتو
6 اسفند 92 16:38
نیلوفر عزیزم تا میتونی از این دوران نهایت استفاده رو بکن دوستم با هر جمله از حرفات کلی من ذوق میکنم و کلی برات خوشحالی میکنم عزیز دلم ، انشاالله که این فرشته ناز و خدا براتون 120000000 سال حفظ کنه و شما و همسرتم سایتون سالیان سالللللللللللل بالای سرش باشه الـــــــــــــــهــــــــــــــــی آمــــــــــــــیـــــــــــــــــن
niloofar
پاسخ
عزیزمممممممممممممم مرسی پرتوی گلم. مرسیییییییییییییییییی
ســــــــــــــــحر
6 اسفند 92 18:03
سلام عزیز دلم مواظب خودت باش گلم همیشه بفکرتم
niloofar
پاسخ
مرسیییییییییی سحر جان
ناديا
6 اسفند 92 23:09
ايشالله تا اخرش به سلامتي سپري کني چه دوران زيباييه عزيزم فقط زياد خودتو خسته نکن
niloofar
پاسخ
انشااله به زودی خودت هم تجربه کنی نادی جان
سمیه
7 اسفند 92 10:08
عزیزم این روزای قشنگ مبارکت باشه.انشاالله تا اخرش به سلامتی بگذره.
niloofar
پاسخ
مرسیییییییییی سمیه جان. انشاالله
نازنین
7 اسفند 92 15:09
عزیزم واقعن خیلی زود می گذره مراقب خودت و این روزاهات باش مراقب اون فرشته درونت باش خودت و خسته نکن چه خرید کنی چه نکنی هر روز بی طاقت تر از روز قبل میشی
niloofar
پاسخ
آره واقعا. از یه طرف دوست دارم همینطوری تو دلم بمونه از یه طرف فکر کردن به صورتش دیوونم میکنه
شهره
8 اسفند 92 6:17
عزیزم مبارک باشه خدا رو شکر. یک سوال تو ی اولین سونو جنین چند میلی متر بود؟ 2 میلی متر خیلی کوچک است؟ مواظب خودت باش خیلیییییییییییی
niloofar
پاسخ
سلام شهره جون. مال من و دکتر نگفت چند میله. منم نمیدونستم باید بپرسم. ولی 2 میلیمتر اصلا هم کوچیک نیست. نرماله. مبارکت باشههههههههه
ترانه
8 اسفند 92 15:19
سلام مامان ارغوان.خوبی؟ یه سر بزن به وبم تا قبل دوازده شب.
niloofar
پاسخ
مانلی
9 اسفند 92 17:33
قربون اون شکم برآمدت . خیییلی دوسش داشتم
niloofar
پاسخ
عزیزممممممممممم. خیلی خنده دار شده بودم نه؟؟ خخخخخخخخخخخ
بهار د
10 اسفند 92 0:00
اخی نیلو جون 15 هفتگی نینی جون مبارک عزیزمممممم
niloofar
پاسخ
مرسی بهار جونممممممم
رویا
10 اسفند 92 7:09
سلام نیلوفرجان شکر خوشحالم که این تجربه شیرین رو داری می چشی!ان شاءالله به سلامتی دختر نازت بیاد تو بغلت! دیروز بعد 15سال انتظار خبر بارداری کسی رو شنیدم خیلی خوشحال شدم همه ی دیروز رو اشک ریختم و دعا کردم برای تموم منتظرا! منم منتظرم منتظر روزایی مثل روزای شما! برام دعا کن بی تابی نکنم و صبوری کنم!
niloofar
پاسخ
خدایا شکرت... خداروشکر که از این انتظارطولانی دراومد. رویا جونم به زودی نوبت خودت هم میشه گلکم. خدا در همین نزدیکی ست
عطی
10 اسفند 92 12:06
ای جوووووووووووووونم مامان نیلوفرم چه حس زیبایی با تک تک جملاتت قند. تو دلم آب میشه و ذوق زده میشم و شادی تمام وجودمو از خودش پر میکنه خداروشکر خوبین عزیزم.
niloofar
پاسخ
عطی جون انشااله به حق اسم الله خودت به زودی این حس قشنگ و تجربه کنی و بعدش بیای بنویسی خط به خط چیزی که از دلت میگذره رو
سروين
10 اسفند 92 12:08
اينايي كه نوشتي يعني عشق يعني حس مادرانه پس حيف اين چيزهاي زيبا نيست كه به جاش حرص يه سري ادم بيخود رو بخوري كه جز حسودي كردن زندگي ات كه عقده هميشگيشونه كار ديگه اي ندارن جلوي اينجور ادم ها هميشه بايد چند برابر مواظب خودت باشي و خوشحال زندگي كني ديگه نبينم واسه خاطر يه همچين ادمهاي حرص ميخوري تو رو خدا فقط به خودت و ني ني نازمون انرژي مثبت بده به چيزهاي خوب فكر كن
niloofar
پاسخ
بره بمیره. ازش متنفرممممممم. از همه شون دیگه بدم میاد
ازاده مامان آرتین
10 اسفند 92 17:24
خانمی توکلت به خدا باشه خودش داده خودشم مواظبش هست-ایشالا بسلامتی هفته هاتو بگذرونی
niloofar
پاسخ
ممنون آزاده جون. انشااله. دعا کن برام
,sahar
10 اسفند 92 18:59
ﻋﻬ ﻧﻈﺮ ﻣﻦ ﮐﻮﺩﮐﺎﻥ ﮔﻠﯽ ﻣﺒﺎﺭﮐﺖ ﺑﺎﺷﻪ ﻣﻮﺍﻇﺐ ﺍﺭﻏﻮﺍﻥﻮ ﺧﻮﺷﮕﻠﻤﻮﻥ ﺑﺎﺷ ﻣﻨﻢ ﺷﮑﻤﻢ ﺍﺯﻫﻤﻮﻥ ﺍﻭﻝ ﺗﭙﻠﯽ ﺷﺪﯼ ﺍﻻﻥ ﮐﻪ ﻣﺤﺴﻦ ﻣﯽ‌ﮔﻪ ﺑﭽﻪ ﻓﯿﻠ ﺩﺍﺭﯾ ﺗﻮ ﺷﮑﻤﺖ ﻓﮑﺮ ﮐﻨﻢ ﻧﯿﻨﯿﺎﻣﻮﻥ شکموان
niloofar
پاسخ
آره دقیقا همینه. نه که فک کنی من شکموام ها. نه. همش کار نینیه خخخخخخخخخخ
ثمره
11 اسفند 92 0:07
الهی قربونت برم نیلوووووووووووو جونم مواظب خودت وارغوان جونت باش
niloofar
پاسخ
زنده باشی ثمره ی گلم
سحر
11 اسفند 92 10:39
سلام نیلو جونم شرمنده نبودم مدتی..... عسل خاله دختره؟ سحر به قربونش چه اسم خوب و قشنگی واسش انتخاب کردی مبارکش باشه ایشاللا. خدا برات حفظش کنه... نیلو جونم دعا واسه ماها یادت نره عزیزم
niloofar
پاسخ
سلاااااااممممممم سحر جون. سیستمت درست شد؟؟ آره خاله جون. دخملههههههه
رها
11 اسفند 92 10:40
سلام نیلو جان یکشنبه کنسل شد و برای دوشنبه نوبت گرفتم ساعت 5 بعد از ظهر گفتم بهت خبر بدم برام خیلی دعا کن
niloofar
پاسخ
منتظرم که با خبرهای خوب بیای. دلت و صاف کن. انشااله که میری و نینی نازتو می بینی از خوشحالی میری رو ابرا.
معصومه
11 اسفند 92 14:12
عزیزم من و شما فک کنم درست توی یه روز باردار شدیم من آخرین پریودم 27 آبان بوده و ده روز بهش اضاف کنی میشه 7 آذر......و حالا امروز من هفته 16 رو شروع کردم و شما هم احتمالا همینطور عزیزم.ولی به من هنوز نگفتن نی نیم دختره یا پسره گفتن زودهههههههههههههههههه ولی به همه ی اونایی که با من باردار شدن توی سونوی ان تی گفتن و به شما هم گفتن چرا نمیدونم؟نکنه نی نی من ریزه مونده؟نگرانشم خوشحال میشم تند تند بیای پیشم تا دورانمون رو با هم سپری کنیم عزیزم انشالله خدا دخمل نازت رو حفظ کنه
niloofar
پاسخ
مرسی عزیزم. نه ربطی به اندازه نینی نداره. حتما پاهاش بسته بوده. مال خیلی ها مشخص نمیشه. تو سونوی آنومالی دیگه به وضوع معلومه. خوشحال شدم سر زدی.
ساره
12 اسفند 92 11:26
الهی چه احساسات قشنگی... به سلامتی زمان زایمانت فرا برسهمامی نیلوفر عزیز... مواظب خودت باش گلم...
niloofar
پاسخ
مرسی ساره جون. بابت دستور پخت قلیه هم خیلییییییییی ممنون
گیتی
12 اسفند 92 11:56
سلام مامان نیلو جونم بهت تبریک میگم انشالله تا آخرین هفته بارداری تو بخوبی بگذرونی. برام دعا کن نیلو جونم چند روز پيش سرکلاژ کردم فعلا در استراحتم.
niloofar
پاسخ
به به دوست گلم. نگرانت بودم. خدارو شکر که حالتون خوبه. سرکلاژ شدی دیگه خیالت راحت. انشااله به زودی سرپاشی و بقیه راه و به سلامتی و راحتی طی کنی
ایران بوک شاپ
13 اسفند 92 8:18
کتاب بچه داری زیباست راهنمای کامل مراقبت از کودک از تولد تا مدرسه نویسنده/ مترجم: میریام استاپارد 584 صفحه - وزيري (گالينگور) شابک:0-78-6617-964-978 ناشر: معیار آنچه در این کتاب می خوانید : آخرین توصیه ها درباره مراقبت روزانه از کودک به اضافه پیشنهاداتی برای بهبود بهداشت جسمانی و روانی فرزندتان از هنگام تولد تا زمان مدرسه رفتن ، معرفی تفاوتهای نوزادان دختر و پسر و چگونگی برخورد با این تفاوتها ، بیان نکاتی در مورد مراقبت از نوزاد - تغذیه نوزاد( شیر خشک و شیر مادر،معرفی غذای های جامد اولیه برای نوزادان ، غذا خوردن کودکان به تنهایی ،معرفی نیازهایی غذایی در دوره های مختلف سنی ،کنترل وزن نوزادان ،معرفی برنامه های غذایی و...) - حمل نوزاد ، نحوه بغل کردن ، انواع ماساژ و ورزش کودکان و...، - پوشاک (انتخاب لباس مناسب ،لباس خواب برای نوزادان ،نحوه لباس پوشاندن به نوزادان و..) - حمام کردن و بهداشت( نحوه استحمام نوزادان با وان و اسفنج ، مراقبت از موها – ناخن ها – دندان ها و.. ، نحوه پوشک کردن نوزادان ، تمیز کردن وحفظ بهداشت نوزادان ) - خواب و بیداری کودکان ، نحوه خواباندن نوزاد ، دلیل گریه نوزادان و نحوه آرام کردن آنها و...) (لازم به ذکر است که اکثر بخش های کتاب مصور بوده و بیشتر مطالب آن به صورت تصویری توضیح داده اند.) علاوه بر این بیان نقش بازی و زندگی اجتماعی در رشد کودک ، بیان تاثیر خانواده بر رشد کودک ، بیان نیاز های خاص کودکان ، معرفی بیماری های شایع کودکان و نحوه برخورد با آنها و ده مطلب آموزنده دیگر از جمله مطالب این کتاب هستند. برای مشاهده کتاب به آدرس سایت مراجعه نمایید ...