ارغوانارغوان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

خط خطی های مادرانه

من بی حوصله

1392/12/13 12:04
نویسنده : niloofar
709 بازدید
اشتراک گذاری

دیدین یه وقتهایی هزار تا حرف داری برای زدن ولی هیچ جمله ای رو نمیتونی سر هم کنی؟؟

من الان دقیقا تو همین حالم. جمعه ی گذشته یکی از بدترین روزهای عمرم بود. روزی که میتونسیت خیلی قشنگ و جالب بگذره به لطف یکی خیلی خیلی بد گذشت. روز همه خراب شد. هرچند مثلا دیگه گذشت. نباید فکرش و کرد.

بعدش دوباره شنبه شد و یکشنبه شد و دوشنبه شد و روزها بازهم دارن میگذرن مثل همیشه. روزهای دوشنبه این ترم خیلی سنگینه. از بس مجبور به نشستن میشم یه روز بعدش هم باید توی خونه دراز کش بمونم. این حوصله م و سر میبره. امسال با اینکه باید خیلی چیزها خیلی متفاوت تر باشه ولی هنوز هیچ رنگ و بویی از عید تو خونه ی ما نیست. شاید فردا دیگه سبزه بذارم. برای هفت سین هم هنوز هیچ کاری نکردم. دوست دارم امسال با تم سفال هفت سین بچینم. اگه وقت شد صبح زود برم بازار گل تا هم یه درختچه با برگهای پهن برای خونه بگیرم هم یه سری کوزه و کاسه ی سفالی.

نظافت و گردگیری خونه رو هم بی خیال شدم. شاید هفته آخر زنگ بزنم کسی بیاد برای نظافت. اون هفته کلی کار خورده ریز دیگه هم دارم. هنوز هیچ لباسی نگرفتم و سونوی آنومالی هم باید برم. اسفند و دوست ندارم. کاش زودتر تموم شه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (23)

نیلوفر جون
13 اسفند 92 12:48
salam azizam pasho pasho alan vaqt ghose nist bikhial ham chy faqd to faqad nini be feker hichy nabashbekhand
niloofar
پاسخ
قربونش برم که این روزها اینقدر وجودش بهم قوت قلب میده. دیگه نمیذاره مثل سابق غصه ای طولانی بشه
رها
13 اسفند 92 14:29
نیلو جان تو باید الان خوشحال باشی و با برنامه ریزی روزهای پایانی سال و سپری کنی عزیزم تو باید قوی باشی قوی ی ی ی ی ی ی دوستت دارم
niloofar
پاسخ
میدونی رها یه سفر خوب میخوام. بدون هیچ حاشیه ای
شیما
13 اسفند 92 15:28
چرا نیلو جون اسفند که خیلی خوبه خخخخخخ اشکالی نداره نگران نباش هنوز مونده تا عید بشه کم کم به همه ی کارات هم میرسی ولی بیشتر استراحت کن اصلا امسال مهم نیست خون تکونی نکنی به فکر خودت و نی نی باش راستی اجازه نده هیچ کس حالت رو خراب کنه
niloofar
پاسخ
شیما کارهای خونه رو که کلا بی خیال شدم. بوی مواد شوینده حالم و بد میکنه. حساسیت دادم بهشون. برای همین دیگه ترسیدم بهشون دست بزنم. یه امسال هم خونه ی من به هم ریخته باشه. به کجای دنیا بر میخوره. نیست؟
ایدا
13 اسفند 92 15:48
کلا امروز همه کسل اند نمی دونم چرا.!! مال اب و هواست یا هر چی!! من خودم رو مجبور می کنم که سر حال باشم ولی بازم نمیشه. خانمی خودت رو خسته نکن زیاد. استراحت برات خوبه. شروع کن به کار های عید یکم شاید شور و شوق بیشتری پیدا کنی. من اسفند رو فقط به امید تموم شدنش شروع می کنم. فقط با فکر اینکه 14 روز استراحت دارم.روز به شب می رسونم.
niloofar
پاسخ
من هم دقیقا همین حس و دارم. به امید همون روزهای تعطیل که دوست دارم واقعا تعطیل باشه وارد این ماه میشم
مامان یاسمن و محمد پارسا
13 اسفند 92 18:21
عزیزم ارزو می کنم امسال برات سالی باشه پر از شادی و ارامش و به ارزوی دلت برسی
niloofar
پاسخ
مرسی دوست گلم. همچنین
زهرا
13 اسفند 92 20:17
خدانکنه مامان نیلوفر ما بی حوصله باشه
niloofar
پاسخ
میگذره. منتظرم این دو هفته هم تموم شه. همیشه باور داریم با اومدن سال نو همه چی قشنگ میشه. انشااله امسال هم همینطور بشه
ترانه
13 اسفند 92 21:12
نیلوفر جون از خدا میخوام همیشه شاد باشی و سلامت .
niloofar
پاسخ
مرسی عزیزممممم
مامی سارا
13 اسفند 92 22:08
نیلوفر جون همیشه تو زندگی افرادی هستند که خوشحالی مارو دوست ندارن و خواسته یا ناخواسته ناراحتمون میکنن ولی الان که دیگه مامان شدی قوی بودنو به نی نی خوشگله یاد بده امیدوارم روزای باقی مونده از اسفند اینقدر خوشحال بشی که تو خاطرت بمونه شاید نینیمون با تکوناش مامانشو از این حال و هوا در بیاره الان داری بهترین لحظات زندگیتو میگذرونی
niloofar
پاسخ
انقدر حق داری که نمیدونم چی بگم. مرسی سارا جون
ساره
13 اسفند 92 23:34
سلام مامی نیلوفر گلم خوبی؟ منم اسفند این شکلی میشم نمیدونم چرا... اما از خدا میخوام به شما که دیگه مادر شدی و به آرزوت رسیدی حس های قشنگ و خوب هدیه کنه...
niloofar
پاسخ
ممنونم ساره ی گلم. فکر کنم از بس همه درگیر و مشغول میشن دوست دارن این ماه زودتر تموم شه.
عطی
14 اسفند 92 1:38
عزیزم نیلوفرم دخمل خوشکلمون چطورن? خوبی عزیزم? نبینم غصه دار باشی نیلوفرم نیلو جونم امسال کلا بی خیال خونه تکونی به قول خودت امسال خونه ات بهم ریخته باشه به هیچ جای دنیا بر نمیخوره فقط به فکر خودت و نی نی جونی و سلامتیتون باس همین. فدای هر دوتون
niloofar
پاسخ
مرسییییییی عطی جون. چه خوبه که اینجا هست و شما هستید
ناديا
14 اسفند 92 11:15
آآآآآآآآآآآآآآآآآ نيلوفر جون تو اين همه ماه خدا همش غصه خورديم و غصه اين ماهو بيخيال باش پاشو کاراي خونتو بکن نيازي به کارگر ني اگه زياد روي چيزي متمرکز بشي اعصاب برات نميمونه يکم به خودتون فرصت بدين با بي حوصلگي هم کاري از پيش نميره اخر همه چي به خودت نگاه ميکنه پس فقط وقتو از دس ميدي پاشو بسم الله بگو گلم خصوصي
niloofar
پاسخ
نادیاجون به موادشوینده حساسیت شدید پیدا کردم نمیتونم خودم دست به چیزی بزنم دیگه.
ناديا
15 اسفند 92 9:43
پس کارگر لازمي دس بجنبون پسنيلو جوني بلاخره تونستي وارد پستم شي؟!
niloofar
پاسخ
آره نادیا جون تونستم بخونم پستتو.
پرتو
15 اسفند 92 10:34
عزیزم برای نظافت خونه حتما یکی و بیار اصلا خودت کاری نکن ، حق داری بی حوصله باشی خیلی وقتا این حس میاد و بیرون برو هم نیست ، به نظرم کارای هفت سین و انجام بده که هم به ذوقت بیاره هم سرت و بند کنه ، بوسسسسسسسسس برای نینی و نیلوفرم مواظب خودتون باش دوستم
niloofar
پاسخ
مرسی پرتو جونم. آره باید همین کارو انجام بدم. شاید یه تغییری کرد
,sahar
15 اسفند 92 11:18
ﻏﺼﺸﻮﻧﻮ ﻧﺨﻮﺭ...ﺑﯿﻤﻐﺰﻥ ﺩﯾﮕﻪ...ﻧﻤﯿﺪﻭﻧﻦ ﺍﻩ ﺯﻥ ﺣﺎﻣﻠﻪ ﻭ ﺩﻋﺎﺵ ﺩﺭﮔﯿﺮﻩ.. ﺑﻪ ﺩﺧﻤﻠﺖ ﺑﺮﺱ..ﻭ ﺯﻭﺩﯼ ﺑﯿﺎ ﺍﺯ ﻭﻭﻝ ﺧﻮﺭﺩﻧﺎﺵ ﺑﮕﻮ ﺑﺮﺍﻣﻮﻥ ﺍﮔﻪ ﺧﻮﻧﻪ ﺗﮑﻮﻧﯽ ﮐﺮﺩﯼ ﻣﻮﺍﻇﺐ ﻭﺍﯾﺘﮑﺲ ﻭ ﺟﻮﻫﺮ ﻧﻤﮏ ﺑﺎﺵ ﻧﻪ ﺍﺳﺘﻨﺸﺎﻕ ﮐﻦ ﻧﻪ ﺑﺎﭘﻮﺳﺘﺖ ﺗﻤﺎﺱ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻪ ﺑﺠﺎﺵ ﺍﺯ ﭘﻮﺩﺭ ﻣﺎﺷﯿﻦ ﺍﺑﻠﯿﻤﻮ ﻭ ﺟﻮﺵ ﺷﯿﺮﯾﻦ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ کن
niloofar
پاسخ
آره سحر. بوی وایتکس بهم میخوره گلوم باد میکنه و بینیم کیپ میشه
ثمره
15 اسفند 92 16:20
niloofar
پاسخ
مامان دونه سیب
16 اسفند 92 13:07
ای مامان بی حوصله پاشو پاشو خودتو جمع کن چه وضعشه هر چند من از تو بدترم هنوز هیچ کاری واسه خونه تکونی نکردم
niloofar
پاسخ
اخر هفته زنگ میزنم یکی بیاد برای تمیز کاری. این خونه اصلا به دلم نمیچسبه. یه گوشه نداره بخوام هفت سین بچینم
لیلا
16 اسفند 92 22:08
از خدا میخوام همه روزات شاد باشه و شادیات نا تموم ... الهی که سال خوبی در انتظارت باشه ... مراقب خودت و فرشتت باش ... مهم نیست تر و تمیزی مهم اینه که امسال سه نفر هستینن پس شاد شاد باش که همین روزها اظهار وجودم میکنه واست مامان نیلووووووووو ممنون که به یادمی بووووووووووووس
niloofar
پاسخ
مرسی لیلا جون. خیلی مواظب خودت باش و از خودت هم خبر بده ببینیم در چه حالی
ایدا
17 اسفند 92 9:38
یثمثئخد دلمون تنگید یهو براتون
niloofar
پاسخ
عسیسمممممممممم
باران
17 اسفند 92 11:26
نیلو جونم 93 سال تولد پاره ی تنته شکرخداکن/درضمن تو که تازه جابه جا شدی پس حتما خونت تمیزه بیخیال گلم/از لحظات نابت عاشقانه مادری کن برای ماهم دعاکن انشاالله زودی بیای ازتکون خوردناش بگی ما قربون صدقش بریم
niloofar
پاسخ
عزیزممممممممم من یه دعای بهتر دارم. انشااله به زودی یه نینی مهمون دل مهربون خودت بشه ما هم خاله شیم.
آیسان مامان ماهان
19 اسفند 92 9:27
نیلوفر جونم سلام،واییییییییییییییی دختر چی میگی ،اسفند و عید امسال به این قشنگی برا تو و خونواده!!!!!!!!!!!!!!!
niloofar
پاسخ
آیسان مامان ماهان
19 اسفند 92 9:29
نیلوفر جونم به قول خودت جمعه گذشته حالا با دلخوری که هر کی انداخته بی خیالش شو
niloofar
پاسخ
آره گذشت و رفت. زخماش هم به مرور زمان میگذره و میره
آیسان مامان ماهان
19 اسفند 92 9:30
بخشید فضولی میکنما نیلو جونم اما اگه ممکنه امسال خودت سزه نزار میگن اومد نیومد داره برا خانم حامله.اگر هم تا الان گذاشتی نگران نباش یه صدقه بزار کنار
niloofar
پاسخ
نه هنوز نذاشتم آیسان جون. مرسی که گفتی نمیدونستم
باران
19 اسفند 92 10:33
فدای تو چقدر این روزها محتاج عنایت خدا ودعای شما هستم
niloofar
پاسخ
نگران چیزی نباش باران جون. خدا حواسش به همه هست.