ارغوانارغوان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره

خط خطی های مادرانه

سونوی سلامت جنین

1392/12/19 8:47
نویسنده : niloofar
1,431 بازدید
اشتراک گذاری

از دوشنبه دل درد شدیدی داشتم. نمیتونستم بشینم یا حتی راحت حرکت کنم. گفتم مثل روزهای دیگه که کلاسم طولانی میشه طبیعیه وبرطرف میشه. کل سه شنبه رو دراز کشیدم و استراحت کردم ولی برطرف نشد. روز جهارشنبه زنگ زدم به خانم اسدی که از اون بپرسم باید چیکار کنم ولی سر عمل بود و منم دیگه تاخیر و جایز ندونستم. رفتم پیش دکتر توسلی.

دکتر هم بعد از یه معاینه کلی و کنترل صدای قلب جنین و بررسی برگه های گزارش ان تی گفت شاید طول سرویکس کوتاه تر شده باشه. برام سونوی سلامت جنین نوشت و آزمایش عفونت ادراری که سریعا انجامشون بدم.

صبح پنج شنبه رفتم بیمارستان کسرا. خیلیییی شلوغ بود. حدود 11 و نیم بود که نوبتم شد و رفتم داخل. سونوی سلامت که من فکر میکردم همون آنومالی باشه (دکتر توسلی گفته بود آنومالی رو انجام بدم) حدود 2 دقیقه طول کشید. خدارو شکر همه چی طبیعی بود. طول سرویکسم هم شده بود 37 میلیمتر. ولی یه فیبروم 12 میلیمتری تو دیواره رحم داشتم. یعنی همون چیزی که دکتر ..... به بهونه ی درآوردنش از من 3.5 میلیون پول گرفته بود و عملم کرده بود. واقعا عصبانی شدم. قبلا دکتر توسلی با دیدن عکسهای لاپاراسکوپی بهم گفته بود فیبرومم دست نخورده ولی من تو دلم گفته بودم مگه میشه. پس برای چی دکتر ... من و برد زیر تیغ عمل؟!!!

خلاصه این که امروز هم منتظرم جواب آزمایش آماده بشه اگه شد ببرم پیش دکتر عارفی. امیدوارم مثل هفته ی پیش شلوغ نباشه و بتونم جواب سونو و آزمایش و نشونش بدم تا ببینم دلیل این درد چیه.

 

بعدا نوشت: خدارو شکر هم قندم پایین اومده بود هم عفونت ادراری نداشتم. اسم این دکتر محترم و هم پاک میکنم. نمیدونم دلیلش چی بوده ولی نمیخوام به دلیل یه پست که من میذارم اعتبارش زیر سوال بر.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (33)

ایدا
17 اسفند 92 13:10
واقعا دست نخورده فیبرمت؟!!! چرا؟!!! خدایی هر چه بیشتر می گذره بیشتر دلم می خواد نرم پیش کشاف!!!! ایشاالله که چیزی نیست و فقط خستگی درس و نشستن های طولانیه!! نگران نباش عزیزم. ما رو بی خبر هم نگذار که نگران می مونیم
niloofar
پاسخ
آره آیدا جون. دقیقا. فیبرومم سرجاشه. خدا رحم کرده که با این همه هورمونی که من تو این یکسال مصرف کردم بزرگ نشده
رها
17 اسفند 92 13:52
سلام مامان نیلو انشااله که چیزی نیست و همه چیز عالیه من می دونم تو قوی تر از این حرف ها هستی که بخوام نصیحتت بکنم عزیزم برات دعا می کنم اگر وقت کردی بیا جواب آزمایش و برام بنویس منتظرم
niloofar
پاسخ
مرسییییییی رهای عزیزم
ایدا
17 اسفند 92 14:21
نیلو یه حالی انداختی به دلم که!! موندم مستاصل چیکار کنم. پیش عارفی نمی رسم بیام . فقط کشاف هست که منو عمل می کنه. اونم که اینجوری از آب در اومده
niloofar
پاسخ
آیدا من که از اول بهت میگم بیا پیش عارفی. تو اشتباه من و تکرار نکن تو رو خدا
شیما
17 اسفند 92 15:17
خدا رو شکر نیلو جون که همه چی خوب بوده ای بابا از این دکترا یعنی عملت کرده و فیبروم رو در نیاورده؟ عجب دکتری مواظب خودت باش نیلو جون بیشتر استراحت کن
niloofar
پاسخ
آره شیما. می بینی تورو خدا؟؟ این همه هم از من پول گرفت
ناديا
17 اسفند 92 16:09
ايشالله که چيزي نيست نگران نباش عزيزم
niloofar
پاسخ
فاخته
17 اسفند 92 16:59
راستی یادم رفت نظر رو خصوصی کنم...عمومیش نکن لطفا
نازنین
17 اسفند 92 20:03
نیلو جونم خدا رو شکر فرشتت سلامته ایشالله هیچی نتونه تکونش بدپه وای نیلو قربون اونی که داره تو موزیک متنت می خونه برمممم وای
niloofar
پاسخ
عزیزممممممممممممممم واقعا دوست داشتنیه. آدم دلش آب میشه
ساره
17 اسفند 92 21:24
سلام مامی نیلوفر عزیز... خودت ر نگران نکن مشکلی نیست از علائم بارداریه حتما.. وای به دلم شک افتاد واسه دکتر کشاف... آخه چند مدت دیگه عمل لاپاراسکوپی دارم... خدایا پناه میبرم به تو...
niloofar
پاسخ
نمیدونم که ساره جون. موندم به خدا
ترانه
17 اسفند 92 21:36
نیلوفر جان ،دکتر کشاف اینجوری خودش رو زیر سوال برده که. ادم نمیدونه به کدوم دکتر اعتماد کنه. ایشالله که چیزی نباشه و دوتایی صحیح و سالم این دوران رو بگذرونین. مواظب خودت باش.
niloofar
پاسخ
آره ترانه. برای منم خیلی عجیب بود خیلی. پس من برای چی لاپاراسکوپی شدم؟؟
ساره
17 اسفند 92 22:45
مامی نیلوفر اجازه میدی تو کامنت خصوصی ندتا سوال ازتون بکنم/ اگه حوصله دارید خبرم کنید خیلی مضطربم؟
niloofar
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم این چه حرفیه
زهرا سانا
17 اسفند 92 23:16
سلام نیلو جون تبریک میگم بابت دخمل خوشگلت قند عسل خاله...واقعا فیبرومتو در نیاورده بود .....اونموقع ازش نپرسیدی مال منو که دراورد نمونه داد بردم پاتولوزی ...ثبمتاش واقعا نجومی و بی انصافیه منم برای اردیبهشت از عارفی وقت گرفتم
niloofar
پاسخ
خیلی خووب کاری کردی سانا. واقعا قیمتها فرق داره. عارفی هم خیلی رو حساب کتاب کار میکنه. نه من چه میدونستم. چیزی نشونم نداد. آخه اگه از اول میگفت مشکلی نداره که مهم نبود. گفته بود فیبروم داری و باید عمل بشی
نویسنده منم یه هدیه میخام از خدا
17 اسفند 92 23:41
عزیزدلم خواهرم به خاطر یه سری مشکلات هنوز وقت دکتر رفتن نداره منم کمتر میام وب.ولی همیشه به فکر شمام
niloofar
پاسخ
لطف داری گلم. من خیلی میام سر میزنم ولی دیدم هنوز آپ نشده
نیلوفر جون
18 اسفند 92 1:21
سلام گلم خدا شکر که حالت شما و نی نی خوبه اون دکترم بسپار به خدا
niloofar
پاسخ
مرسی نیلوفر جونم.
مانلی
18 اسفند 92 2:26
خدا رو شکر که اوضاعت بهتره و عفونت هم نداشتی. واسه فیبرومت خیلی جا خوردم . واقعا چیز لازمه الان اون عاقا دکتره! حالا مهم اینه که تو و دخمل الان خوبید . پولی که رفته فدای سر ارغوان کوچک
niloofar
پاسخ
منظورت همون بیل نجمه ست دیگه؟؟خخخخخ آره. فدای سر دخترم
رها
18 اسفند 92 8:21
سلام عزیزم خدا شکر خیلی خوشحال شدم نگران فیبروم هم نباش عزیزم دوستت دارم
niloofar
پاسخ
مرسی رها جون. خدا نینی نازت و برات حفظ کنه
مامان یاسمن و محمد پارسا
18 اسفند 92 9:20
سلام عزیزم نگران نباش ایشالاه که مشگلی نیست
niloofar
پاسخ
مرسیییی گلم. انشااله
مامان محیا(ارام جانم)
18 اسفند 92 10:51
من شمارو لینک کردم واز شماخیلی خیلی ممنونم
niloofar
پاسخ
خواهش میکنم مامان محیا. خیلی خوشحال شدم
پرتو
18 اسفند 92 14:11
خدا رو شکر که حال خودت و فرشتت خوبه ولی خدا نگذره از این دکترا که فقط به فکر پولن و جون مردم براشون مهم نیست ، گاهی فکر میکنم یه دکتر درست و دلسوز وجود نداره تا پول ندی اصلا نگاتم نمیکنن حالا خبرشون پولم میگیرن کارشونم این جوری ناتموم میزارن ، واقعا از ته دلم میگم خدا لعنتشون کنه ، ببخش نیلو جونم آخه با خوندن مطلبت کلی عصبی شدم از این بی فکری دکتر جماعت در کل بازم شکررررررررر که حالتون خوبه عزیزم مواظب خودتو فرشت کوچولوت باش
niloofar
پاسخ
عزیزم این دقیقا همون حسی بود که وقتی دکتر گفت فیبروم داری بهم دست داد.
سودابه
18 اسفند 92 14:59
عزیزم ایشالا که هیچی نیست..توروخدا بیشتر استراحت کن..
niloofar
پاسخ
چشم عزیزدلمممم
لیلا
18 اسفند 92 15:02
نیلو جیگرم شکر خدا که همه چیز خوب هست .... ادم نمیدونم به کی اعتماد کنه دیگههههههههه... نگرانم نباش اصلا دوست من با 3تا فیبرم و 2 تا پولیپ یه پسر 3 ماهه داره که تا هفنه 37 هم دووم اورده .. تازه رشدم کردن خفن تو بارداری ... خدا پشت و پناهت و همچنان خوب و خوش باشی گلمممممممممم
niloofar
پاسخ
لیلا جون نگران فیبروم نیستم چون هیچ رشدی نداشته علیرغم این همه هورمونی که تو این یکسال استفاده کردم. ولی خوب لجم گرفت
ازاده مامان آرتین
18 اسفند 92 16:54
عزیزم نگران چیزی نباش-خدا رو شکر که همه چی رو به راهه
niloofar
پاسخ
,sahar
18 اسفند 92 17:29
ﻧﯿﻠﻭ ﺟﺎﻥ ﻋﺰﯾﺰﻡ ﺩﯾﺪﯼ ﺍﻭﻧﻤﻮﻗﻌﻬﺎ ﻫﻢ ﺑﻬﺖ ﻣﯿﮕﻔﺘﻢ ﺍﯾﻦ ﺑﻨﺪﻩ ﺧﺩﺍ ﮐﺎﺳﺒﯽ ﺭﺍﻩ ﺍﻧﺪﺍﺧﺘﻪ ﻭ ﺍﻟﮑﯽ ﻫﻤﻪ ﺭﻭ ﺯﯾﺰ ﺗﯿﻎ ﻣﯿﺒﺮﻩ ﻧﻤﯿﺪﻭﻧﻢ ﭼﺮﺍﺍﯾﻨﺠﻮﺭﯾﻪ ﺑﻌﻀﯽ ﺩﮐﺘﺮﺍ........... ﻧﯿﻠﻮ ﻣﯿﺸﻪ ﺑﺮﮔﺸﺘﻪ ﺑﺎﺷﻪ ﻓﯿﺒﺮﻭﻣﺖ ﻧﯿﺬﻭﻧﻢ ﻭﺍﻗﻌﺎ ﻣﻮﻧﺪﻡ ﺑﺎﻭﺭﻡ ﻧﻤﯿﺸﻪ ﺍﻟﮑﯽ ﺷﮑﻤﺘﻮ ﺑﺎﺯﮐﺮﺩﻩ ﺑﺎﺷﻦ ﻭ ﺑﺎﺯ ﺩﻭﺧﺘﻪ ﺑﺎﺷﻦ ﻧﯿﻠﻮ ﺩﻟﯿﻞ ﺩﺭﺩﺍﺕ ﻫﻤﯿﻦ ﻓﯿﺒﺮﻭﻣﻪ ﻧﮕﺮﺍﻥ ﻧﺒﺎﺵ ﻧﯿﻨﯿﺖ ﺟﺎﺵ ﺍﻣﻨﻪ ﺍﻣﻨﻪ ﺩﺧﻤﻞ ﺑﻮﺩﻧﺶ ﻗﻄﻌﯽ شد
niloofar
پاسخ
خدارو شکر جای نینی خوبه سحر جون. فکر نمیکنم برگشته باشه. یعنی از اول دست نخورده. باید فیلم عمل و بذارم و دوباره ببینم تا مطمئن بشم که دست بهش نزده
بهار د
19 اسفند 92 2:34
ای جونم شکر خدا که خوبه نینین جیگرم راستی جنسیتش معلوم نشده
niloofar
پاسخ
چرا بهاره جونم. یه دختر خانومه به اسم ارغوان
ساره
19 اسفند 92 8:41
خلاصه پست آخرت رو که دیدم خیلی نگران شدم آخه من دی ماه مدارک تاییدیه دادگاه رو آوردم نوید که گفت میری تو نوبت تا یکسال دیگه که بیای لاپارا انجام بدی و سه ماه بعدش کاشتن جنین اهدایی... میدونی بدی کار کجاست که اصلا دکتر رو نمیبینی باهاش حرف بزنی آروم شی... خلاصه سریع به ترانه گفتم پستت رو بخونه ببینم نظرش چیه...
ساره
19 اسفند 92 8:48
ترانه اصرار داره بعد عید بیام یه سر پیش دکتر عارفی... عزیزم دیدن اونم مث دکتر کشافه که فقط منشی ها رو میبینی یا خودش راحت باهات مشورت میکنه؟ از پریشب اضطراب وجودم رو گرفته نمیدونم چطوری پیش برم... از یه جهت کشاف کلی معطلم میکنه و من وارد سن32 سالگی میشم اردیبهشت... کاش عارفی کارایی که میخوام رو انجام بده... ممنون میشم اگه برام سوال بگیری والبته اگه برات سخت نیست...
niloofar
پاسخ
تو وبت جواب میدم گلم
آیسان مامان ماهان
19 اسفند 92 9:32
خدایا شکرت که حال دوستمون و نی نیش خوبه خوبهههههههههههه
niloofar
پاسخ
مرسی عزیزم. آره شکر خدا
آیسان مامان ماهان
19 اسفند 92 9:34
تو ایول داری دختر که با همه بدی که پزشک در حقت انجام داده اعتبارشو زیر سوال نمیبریخدا به خاطر دلت و مهربونیت نی نیتو حفظش کنه
niloofar
پاسخ
متاسفانه اولش حواسم نبود اسمش و نوشتم.
ثمره
19 اسفند 92 13:55
عااااااایاااااااااااا پیامهای من ثبت نمیشووووووووووووووووووووووود
niloofar
پاسخ
چرا عسیسممممم ثبت میشههههههه
مامان صدیقه
20 اسفند 92 7:45
سلام عزیزم.ان شااله که چیزی نیست.و نی نی صحیح و سالم میاد بغلت.آره بعضی دکترا واقعاً که به درد نخورن میتونم بپرسم شما تو کدم شهر زندگی می کنید؟
niloofar
پاسخ
مرسی صدیقه جون. من تهرانم گلم
مامان محیا(ارام جانم)
20 اسفند 92 15:17
واقعا عملت کرده وهیچی ب هیچی؟ ان شالله ب خیر میگذره عزیزم
niloofar
پاسخ
انشااله. تا اینجا که خدا کمک کرده. انشااله بقیه ش هم به دل خوش بگذره
shiirin
22 اسفند 92 19:29
سلام نیلویمممممممممم خوبی عزیزم ؟ خدا روشکر تهران رفتم همه چی خوب بود کر خدا شنبه نوبت ان تی دارم انشااله اونم خوب باشه انشااله جواب ازمایشات خوب باشن ولی یعنی چی که بهش دست نزده ؟اینقدر ملت بی وجدان شدن؟
niloofar
پاسخ
دست نزده شیرین جون خدارو شکر که همه چی رو به راه بوده. انشااله سونوی انی تی هم مطمئن بشی که جای نینی خوبه خوبه خوبه.
آیدا
24 اسفند 92 16:32
عزیزمممممممممممممممم. عاشق آهنگن شدممممممممممممممم. میخونه موهای تنم سیخ میشه!!!عزیزززممممم می خوامش نیلو میشه؟!!!!!
niloofar
پاسخ
آره گلم چرا نمیشه. لینکش و برات میذارم
مریم.خلوت مادرانه
29 اسفند 92 8:51
سلام نیلو جونم خدا رو شکر که تو و دختر گلت حالتون خوبه سالی پر از سلامتی و شادی برات آرزومندم عیدت مبارک عزیزم
niloofar
پاسخ
مرسی مریم جون. سال نوی شما هم مبارک