ارغوانارغوان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

خط خطی های مادرانه

سیزده به در دلگیر

1393/1/13 15:02
نویسنده : niloofar
852 بازدید
اشتراک گذاری

تعطیلات جالبی نبود. خیلی هم زود گذشت. مثل همه تعطیلات نوروز گذشته. نه جایی رفتیم نه کاری انجام دادیم که این کسالت پاییز و زمستون و از تن به در کنیم. همش خونه بودیم. چند روز اول مهمونیهای روتین و انجام دادیم که البته هنوز سهم پس دادن مهمونی های من مونده که طبق معمول دوسال گذشته میافته تو روزهایی که میرم دانشگاه.

نمیدونم چم شده باز. تهوعم تازه شروع شده. دوست ندارم چیزی بخورم. حتی فکر به غذا حالم و بد میکنه. ولی تو این روزها شکر خدا حالت خوبه. تا میتونی تکون میخوری. تا وقتی که بیدارم حس میکنم که تو هم بیداری.

خیلی این روزها کسل شدم. هیچ کار مفیدی انجام ندادم. بی برنامه شدم و تنبل. اصلا هم حوصله ندارم. مخصوصا که دوروز پیش حلقه ازدواجم و گم کردم. بدجوری دلم گرفته. خیلی برام عزیز بود.

دخترکم حتی حال نوشتن هم ندارم. بهتر که شدم سعی میکنم بهتر بنویسم. اینا رو بذار به حساب آشفتگی ذهنی مامانت.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (20)

شیما
14 فروردین 93 12:05
نیلو جونم تحمل کن همین که حال نی نی نازت خوبه خیلی خوبه شکر خدا ایشالا که حلقه ت هم پیدا میشه
niloofar
پاسخ
ایشالا
مامان عرفان
14 فروردین 93 19:34
سلام عزیزم. تو بارداری؟ خوبی؟
niloofar
پاسخ
بله عزیزم. من امروز هفته بیستم و تموم کردم
sahar
15 فروردین 93 12:47
نيلو جون بابت تهوعت يه آزمايش تيروئيد انجام بده خيالت راحت بشه بابت كسالتت اين خاصيت بهاره و مهمونيات سعي كن انجامشون ندي..كار سنگين و خستگي اصن واست خوب نيس هرچند خودم دوهفته ديگخ به زايمانم مونده هرشب مهمون دارم اونم زوركي..دارم عوارضشو ميبينم تو نكن اگه ميتوني
niloofar
پاسخ
سحر جون موقعیت یه کمی ویژه ست. تا جایی که میتونم سعی میکنم مهمونی نداشته باشم ولی وقتی کسی بیاد که نمیشه بیرونش کرد.
مامان یاسمن و محمد پارسا
15 فروردین 93 18:08
ایشالاه که لحظه لحظه زندگیت پر باشه از سلامتی و ارامش
niloofar
پاسخ
مرسی دوست گلم
ناديا
15 فروردین 93 22:25
سلام نيلو جون اينا همش از اون وروجک تو شکمته که داره حس مامان شدنتو تحريک ميکنه اميدوارم زودي خوب شي عزيزم
niloofar
پاسخ
آره نادیا جون. مار کاراین فسقلیه/
نجمه
16 فروردین 93 7:59
سلام دوستم ، بازم عیدت مبارک ، بازم خوش باشی ، بازم هر چی خوبیه بپاشه تو زندگیت ، بازم روزای بی تهوعت بیاد ، بازم حوصله هات سر جاش بیاد ، بازم حلقت پیشت باشه ، کلا همه چی که دوست داری کنارت عزیزم مواظب خودت باش
niloofar
پاسخ
ایشالاااااااااااااا. همینطور هرچی آرزوی خوب داری محقق بشه دوست جونم
الی
16 فروردین 93 9:53
ایشالا سال دیگه عید رو با نی نی تو بغلت میگذرونی و دیگه این کسلی رو نداری هر چقدر هم که دلت بخواد از رو اتیش میپری
niloofar
پاسخ
مرسی الی جونم. ایشالااااااااااا
آیسان مامان ماهان
16 فروردین 93 10:51
اح اح احححححححححححححححح نیلوووووووووووووووووووی بدددددددددد...........دختر تو دیگه چرا؟؟؟؟؟؟؟؟خب موندین تو خونه که موندین خیلیم خوب کاری کردین....ارغوان جونو عشقه بی خیال مسافرت..حالا یکی بخند..بیشترررررررررر..بازم بیشترررررررررررررررررر..ای ول دوست خوبم دیگه نبینم غمگینیااااااااااااا
niloofar
پاسخ
آخه آیسانی نمیتونم تو ماشین بشیممممم که
آیسان مامان ماهان
16 فروردین 93 10:52
وای بمیرم برات که تهوت زیاده منم بارداریم اینجوری بودم قرصهای ویتامین و دوغ و سیرابی حالتو خوب میکنه تهوتم کم میکنه ایشالله خوب میشی
niloofar
پاسخ
مرسی آیسان جون. ویتامین میخورم ولی تحمل دوغ و چیزهای ترش و ندارم
آیسان مامان ماهان
16 فروردین 93 11:00
وای متاسفم که حلقه ازدواجتون گم شدهایشالله پیداش میکنی گلم
niloofar
پاسخ
دیانا
16 فروردین 93 11:14
سلام نیلوفر جون خوبی؟پرنسس گلت خوبه ؟ خیلی وقت بود ازت خبری نداشتم چون دیگه سایت نمیومدم بارداری هم که دیگه به نیمه رسیده ماشالله ....امیدوارم بقیه اش هم به راحتی برات بگذره دوستون دارم
niloofar
پاسخ
مرسیییییییی نادیا جون. آره به نیمه رسیدیم
فاخته
16 فروردین 93 15:52
سلام سال نو بر تو عزیز در راهت مبارک....خوش و خرم و سلامت باشید...
niloofar
پاسخ
مرسی فاخته جان. لطف کردی
بهار د
17 فروردین 93 1:14
اخی نیلو جونم چه خوب دخملی در کنارته ایشالله سالم بیاد بغلت نیلو گرفتم شکستم حوصله نوشتن ندارم همش کارم شده بغض
niloofar
پاسخ
بهار جون نمیپرسم چرا. چون دقیقا می فهمم الان تو ذهن و دلت چی میگذره ولی امیدوارم چیزی که این سنگینی و باعث شده زودتر برطرف شه. آمین
ایدا
17 فروردین 93 8:06
سلام نیلوفر جون... هورررراا به نیمه رسیدی!!! فکرش رو بکن 20 هفته دیگه ارغوان خانم رو در آغوش می گیری. بی حسی خاصیت بهاره!! خودت رو مشغول کاری کن چیزی بدوز. لباس های کوچولو کوچولو خانم خوشگله یا یه مانتو برای خودت... دو تایی برید پیاده روی البته سرده بگذار یکم از فردا هوا گرم تر میشه.. دو تایی پیاده هم نخواستی بری با ماشین برید دور دور!! لذت ببر خانم خانم ها!!! سعی کن وعده های غذایی رو زیاد کنی و مقدارشون رو کم!! تجربه تهوع بارداری نداشتم ولی می دونم خیلی خیلی تاثیر گذاره!! هر چی و هر وقت میلت هست بخور.. یه عالمه روز های خوب و شاد در پیش داری!! یه عالمه اتفاق های قشنگ در انتظارت هستند.... کیف کن.. لذت ببر از تک تکشون.... دلم تنگ شده بود برات
niloofar
پاسخ
مرسییییییییییییی ایدا جونم. خوش برگشتی. دلم برات تنگ شده بود. حتما این کارها رو انجام میدممممم
زهرا
17 فروردین 93 15:41
سلام نیلوفر جان وااااااااااااای منم همینم انگاری افسردگی گرفتم و اعصاب هیچیو ندارمممم ان شاء الله همه اینا میگذره
niloofar
پاسخ
انشاله. امیدوارم واسه همه اتفاقهای خوب بیفته که حال و روزشون خوش بشه
لیلا
17 فروردین 93 17:22
عاشق شدی دیگههههههههههههه حواس پرت شدی .. عزیزم اشکالی نداره حال و هوای بارداریه دیگه .... یه روز شارژی یه روز داغون ...مهم اینه که پایانش خوب و خوش باشه که انشالله هست ....مبارک باشه این حضور گرم دخملکت
niloofar
پاسخ
انشااله همینطور باشه لیلا جون. ولی من حلقه مو میخواااااااااااااممممممممم
هانیه
17 فروردین 93 23:51
سلام نیلو جون!!!! بیحالیت هم واسه بهاره هم واسه هورمونهای بارداری هم احتمالا نینی داره از بدنت همه مواد مغذی رو میگیره...... خب بدنت کم اورده دیگههههههه!!!!! عجییییییجم!!!فک کن همینقدر که اومدی مونده تا ارغوانو در اغوش بگیری و شیر بدی!!!!چیزی نیسسسست!چشم به هم بزاری میگذره!!
niloofar
پاسخ
آره واقعا هانیه جون. چشم به هم بذاری تمومه و ارغوان اومده
بهار د
18 فروردین 93 0:18
گاهی حجم دلتنگیهایم انقدر زیاد میشود که دنیا با تمام وسعتش برایم تنگ میشود!!!
niloofar
پاسخ
درست میشه. مطمئنم
ساره
19 فروردین 93 12:37
سلام نیلوفر عزیزم خوبی؟ این حال و هوا گاهی وقتا میاد سراغ هر کدوم از ما... نگران نباش و بارفتن یه خرید کوچولو واسه ارغوان خودت رو سرگرم کن... در مورد حلقه ازدواجت هم یه سوره مزمل نذر کن بخون هر چیز گمشده ای داری پیدا میشه من خیلی به این سوره معتقدم... حتما امتحانش کن گلم...
niloofar
پاسخ
مرسی ساره جون. حتما میخونمش. انشااله پیدا شه
ازاده مامان آرتین
19 فروردین 93 16:26
نیلوفر جون عیدت مبارک عزیزم-دخملی چطوره؟خانمی تو نصف راهو اومدی تحمل کن ایشالا همه چی بخوبی پیش میره
niloofar
پاسخ
انشاله آزاده جونم. مرسی