ارغوانارغوان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره

خط خطی های مادرانه

عاشقانه های من و تو

1393/3/18 19:19
نویسنده : niloofar
597 بازدید
اشتراک گذاری

یه چایی برای خودم میریزم و میام. می شینم جلوی تلویزیون روی زمین. دیگه نشستن روی مبل و آویزون موندن پاهام برام سخت شده. یه چیزی توی دلم تکون میخوره. پیرهنم و میزنم بالا، سرم و با خنده میندازم پایین و به وروجکی خیره میشم که به وضوح میشه دید داره میچرخه و سرش و تکون میده. دنبال یه جای راحته که لم بده. منم از این حالت لذت میبرم. میچرخه و تکون میخوره و پوست شکم منم با خودش به چپ و راست میکشونه. چند دقیقه ای ادامه میده و بالاخره یه جای راحت پیدا میکنه و آروم میشه. الان فقط با پاهای کوچیکش داره ضربه میزنه. دستهاش و میکشه به دیوار دلم.

شیطنتم گل میکنه. اینبار دراز میکشم که با تغییر حالت من باز هم دنبال جای راحت بگرده. بعد از دو سه دقیقه شروع میکنه به چرخش. دوست دارم ساعتها بشینم و بی وقفه نگاهش کنم. چقدر عاشقانه دوسش دارم. چقدررررر وجودش برام نازنینه. چقدرررر دلچسبه. انقدر سرگرم میشم که یادم میره چایی ریخته بودم.

شب میشه. دوتایی دراز میکشیم و کنترل تلویزیون و میگیره دستش. با اولین حرکت شکمم از جا میپره و شروع میکنه به قربون صدقه رفتن. اصلا به ظاهر مردونه ش نمیاد اینطوری مثل بچه ها دست روی شکمم بکشه و قربون صدقه ی کوچولوش بره. لباسهای کوچیکت و دونه دونه نگاه میکنه و دلش غنج میزنه واسه روزی این لباسها میشه تن پوش دختر سفید کوچولوش.

ارغوانم خدارو شکر که هستی. فکر کردن به بودنت کافیه که غم همه چیزهای دیگه رو رو دل آدم سبک کنه. حتی اگه چیزی عوض نشه و اتفاقهای بد برگشتی نداشته باشن باز هم وجود تو دردشون و کم میکنه. دخترکم ممنونم بابت همه رنگی که به زندگیمون دادی. بابت اینکه شدی بهونه ی قشنگ آشتی. شدی دلیل خوب بودن.

خدایا شکرت. میدونم همه چی درست میشه. این و وقتی ارغوان و بهم دادی ثابت کردی.

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (20)

آدی
18 خرداد 93 20:18
واقعااااااااااااااااااا حس بی نظیریه.از الان دلم برای این روزا تنگ میشه. منم اصلا فکر نمیکردم شوهرم انقدر احساسی باشه. الان میفهمم چقدر مراعات حال من رو میکرده تو اون روزهای انتظار. خدا خانواده سه نفرتون رو زیر سایه خودش حفظ کنه
niloofar
پاسخ
مرسی عزیزم. همچنین.
عطی
18 خرداد 93 23:06
ای جوووووووووووونم عاشقانه هاتون مستدام مامی نیلوفر
niloofar
پاسخ
این عاشقانه رو برای همه آرزو دارم عطی جون
مامان فاطمه
18 خرداد 93 23:29
چقددددددددددددددددر عالی. چقدر احساسات مادرانه مشترکن. ایشالا به سلامت بیاد بغلت نیلوفر جون. ندیده دوسش دارم. مخصوصا وقتی فکر می کنم یه گل دونه تقریبا همسن خودش تو وجود منه. دختری که مثل دختر نازت زندگی رو برای بابا مامان رنگی کرده. الهی خدا برات نگهش داره.
niloofar
پاسخ
مرسی فاطمه جون. همچنین عزیزم
مانلی
19 خرداد 93 0:02
پروانه ایم کردی رفت قربون خودت و ارغوان دوست داشتنیت . خوشحالم که بهونه ای برای لبخند زدن و شکرگزاری داری عزیزم. بهانه ت مستدام
niloofar
پاسخ
مرسییییی عزیزمممم
آزاده مامان آرتین
19 خرداد 93 1:19
چه احساس قشنگی،آره خیلی شیرینه وقتی همه لحظه های شیرینو با هم دنبال میکنید،خدا واستون حفظش کنه،عزیزم ببخش من دیر به دیر بهت سرمیزنم،ولی دوستون دارم،مواظب خودتون باش
niloofar
پاسخ
مرسی آزاده گلم
بهار د
19 خرداد 93 1:59
اخی عزیزمممم نیلو جونم شکر خدا این روزای قششنگ رو حس میکنی
niloofar
پاسخ
واقعا خدا رو شکر بهار جون. انشااله این لحظه ها نصیب همه دوستای گلم بشه
غزاله
19 خرداد 93 2:40
عزیز دلم تمام این حسای شیرین گوارای وجودت.الهی تا ابد با هم بمونید.....
niloofar
پاسخ
آمین. مرسی غزاله جون.
آیدا
19 خرداد 93 8:40
خیلی زیبا بود... لذت ببر از این همه حس های قشنگ
niloofar
پاسخ
بووووووسسسس آیدا جون
آیسان مامانی ماهان جون
19 خرداد 93 12:53
ای خداااااااااای من،چقد لذت بردم از این عاشقانه های ناااااااااب نااااب
niloofar
پاسخ
آیسان مامانی ماهان جون
19 خرداد 93 12:56
ای قربون تکونات بشم ارغوان جونم که چقد مامانی رو با اینم کارات خوشحال میکنی
niloofar
پاسخ
واقعا تکونهاش خیلی دلچسبه آیسان
آیسان مامانی ماهان جون
19 خرداد 93 12:56
آرامش و عاشقانه هایتان پایدار گلم
niloofar
پاسخ
مرسی آیسان جون
نیلوفر جون
19 خرداد 93 16:18
خدا برایمان حفظش کند
niloofar
پاسخ
آمییییییییین
بــــــــــــاران
20 خرداد 93 12:50
niloofar
پاسخ
زهرا سانا
20 خرداد 93 15:04
خیلی خوشحالم که خوشحالی عزیزممممممممم
niloofar
پاسخ
شیما
20 خرداد 93 16:13
وااااااای عزیزمممممم چقدر قشنگ نوشتی دلم بدجوری غنج رفت کی میشه منم این حس ها رو داشته باشم ایشالا که ارغوانمون همیشه سالم و سلامت باشه
niloofar
پاسخ
شیما جونم توهم از یکی دوماه دیگه ایشالا همه ی این احساسها رو خواهی داشت. خدا فرشته کوچولوت و برات حفظ کنه
گل یخ
21 خرداد 93 9:19
نیلوفر جون خیلی خوشحالم که نتیجه گرفتی. منم دکترم رو عوض کردم میخوام برم پیش دکتر عارفی بنظرت چطور دکتریه میخوام یکم ازش بدونم. خوشحال میشم کمکم کنی.
niloofar
پاسخ
گل یخ دکتر عارفی واقعا دکتر خوبیه. خیلی دقیق و روی حساب کتاب کار میکنه. خیلی براش مهمه بیمارش نتیجه بگیره. فکر پول و الکی مطب کشوندن مریض نیست
سودابه
21 خرداد 93 15:41
الهی همیشه خوش باشید و خدا هم نی نی رو برات حفظ کنه
niloofar
پاسخ
آمییییین. مرسی گلم
همکلاسی
22 خرداد 93 8:46
گل نرگس چه شود بوسه به پایت بزنم تا به کی خسته دل از دور صدایت بزنم گـل نرگـس نکنــد مــهر ، زمــن بــرداری داغ دیـــدار رخـــت را بـه دلـم بگــــذاری تعجیل در فرج مولایمان صلوات ولادت باسعادت ولی عصر اقا امام زمان مبارک باد
niloofar
پاسخ
مامان نــــاديــــا
22 خرداد 93 11:27
واي چقدر زيبا مينويسي نيلوفريييييي خدا برات نباتتو حفظ کنه که اينقدر واسه مامان و باباش شيرينه ايشالله تا اخرين لحظات همه چي بخوبي پيش بره اي دلم ميخواد زودي اين روزها بگذره برسم به مرحله ي تو و منم کلي کيفففف کنم ميبوسمت عزيزم
niloofar
پاسخ
نادی جون چشم به هم بذاری به این مراحل هم میرسی عزیزدلم
SHIRIN
22 خرداد 93 18:52
نیلویمممم دلم برات یهذره شده بود خدارووشکر به اخرای بارداری نزدیک میشی,انشالله سروقتش دنیا بیاد صحیح و سالم, من چند وقته حالم خوب نبود نرفتم وبلاگ رو به روز کنم,دخملی رو ببوس
niloofar
پاسخ
مرسی عزیزدلم. همین که بدونم حالت خوبه کافیه شیرین جون. انشااله به زودی تو هم این سه ماه دوم و پشت سر میذاری و خیالت دیگه راحت راحت میشه