ارغوانارغوان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

خط خطی های مادرانه

پایان هفته سی و یک

1393/3/29 14:27
نویسنده : niloofar
525 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزکم. دختر بندانگشتی من. امروز نوبت یه دیدار جدید بود. سونوگرافی داپلر که طبق تجویز دکتر عارفی باید انجام میدادم. چه سونوی طولانی و دلچسبی بود. یه دکتر مسن مهربون که همه اعضای وجودت و تک به تک نشونم داد. مانیتورش طوری تنظیم شده بود که کسی که میخوابید روی تخت کاملا میتونست همه چیز و ببینه. خودش هم کاملا توضیح میداد. رحم کوچیکت رو بهم نشون داد. سرت چرخیده و سفالیک شدی جفتت هم اومده بالا.

خواستم صورتت و ببینم که اسکنر و حرکت داد و اومد روی صورت معصومت. یه صورت کاملا گرد با یه بینی کوچیک و گونه های برجسته. چقدر حس کردم دخترم شبیه به خودمه. چقدر لذت بردم. چقدر با صدای دوباره قلبت عاشق تر شدم.

سه روزی بود که بعد از امتحانات رفتم خونه ی مامان. فعلا شرایط و اوضاع همینطور به هم ریخته ست. خدا هیچ خانواده ای رو درگیر مریض داری نکنه. واقعا سخته. یه هفته ای میشه بابا مرخص شده ولی هنوز همه در رفت و آمدن و مامان در حال پذیرایی از مهمونها. امروز اومدم خونه. احتمالا فردا دوباره برگردم پیش مامان. درسته کار خاصی از دستم برنمیاد ولی حس میکنم همین که کنارش باشم لااقل براش قوت قلبه.

چهارم تیرهم آخرین امتحان و میدم و فقط میمونه ارائه دوتا مقاله. انشااله وقت کم نیارم. دوست دارم  دیگه همه وقتم برای خودم باشه و خودت. چیز زیادی از خریدات باقی نمونده. وقتی همه چیز آماده بشه دیگه ما میمونیم و روزشماری برای رسیدنت.

پسندها (8)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (17)

آدی
29 خرداد 93 21:12
ای جانم چه دختر خوشگل و جیگریییییییییییییی. عروس من میشی؟ پسرم دقیقا هم سنته. قول میدم مادر شوهر خوبی باشمممممممممممممممم. قوووووووووووووووووووول این سونو برای چیه؟
niloofar
پاسخ
آدی جونم دچار کم خونی شده بودم دکتر برای بررسی خونرسانی جنین و جفت این سونو رو خواست. پسملت که به مامانش بره حتما پسر خوبی میشه
ترانه
30 خرداد 93 0:07
الهی بگردم چه دخمل نازی. به یه چشم بهم زدن میاد تو بغلت. خدا حافظ دوتاییتون باشه.
niloofar
پاسخ
مرسیییییییی ترانه جون
شیما
30 خرداد 93 22:19
خدا حفظش کنه نیلو جون انقدر قشنگ توضیح دادی انگار منم اونجا کنارت بودم ایشالا که سالم و سلامت بیاد بغلت ایشالا که حال پدرت هم هر چه زودتر خوب خوب بشه
niloofar
پاسخ
مرسی خاله شیمای نازنین
بهار د
31 خرداد 93 0:49
عزیزمممم متنظر روی ماه گل دخترتم
niloofar
پاسخ
مرسی بهار جون
بابا و مامان
31 خرداد 93 2:08
ایشالاه به سلامتی بیاد تتو اغوش گرم ومهربونت عزیزم انشالاه حال پدر جونم بهتر میشه
niloofar
پاسخ
مرسی عزیزم
ایدا
31 خرداد 93 9:44
niloofar
پاسخ
آیدایی چرا وبلاگت و دوقفله کردی؟؟؟؟
آیدا
31 خرداد 93 12:29
وقتی می نویسم بیشتر دلم می گیره نیلو جون.. عوض اینکه سبک بشم بیشتر غصه دار می شم. دروغ چرا حتی جدیدا حسودیم میشه.. حسی رو که اصلا دوست ندارم. همه اش میگم کاش من جای فلان کس بودم... فایده نداره.. ولی اتفاقی بیفته میام و می نویسم حتما
niloofar
پاسخ
انشااله اتفاقهای خوب بیفته که حال و هوات عوض شه گلم. ناامیدی رو بریز دور
مانلی
1 تیر 93 11:52
صورت گرد و گونه های برجسته چه دخملی بشه اییییین ای جونم ایشالا بابا هم بهتر و بهتر بشن و با دل خوش برید به استقبال ارغوان. عاشقتونم دخترا
niloofar
پاسخ
مرسییییییییییی مانلیییییییییییی عزیزمممم
نیلوفر جون
1 تیر 93 12:09
niloofar
پاسخ
نازنین
2 تیر 93 0:22
قربونش برم با اون صورت مپل ماهش ایشالله که داری حسابی از جات لذت میبری و به موقع و قبراق و سرحال میای پیشمون ارغوان خوشگلم ایشالله که بابا هم زودتر سلامتیشون رو بدست بیارن تا حال مامان نیلو هم بهتر بهتر شه دورادور هواسم بهتون هست خوشگل خانوما
niloofar
پاسخ
مرسی نازنین گلم. خیلی ماهیییییی
مامان فاطمه
2 تیر 93 16:53
وای چقدر شیرین. الهی صحیح و سالم بیاد تو بغلت. ایشالا پدر عزیزت هم به زودی دوران نقاهتشون و بگذرونن و سلامتی کاملشون و بدست بیارن. ایشالا این روزهای شیرین و بی دغدغه بگذرونی.
niloofar
پاسخ
مرسی فاطمه جون. خیلی لطف داری. ایشالا
SHIRIN
2 تیر 93 20:52
الهییی قلبونش بشم,لوس خانوم مادر خانومی از ته دلم با دخترم برای سلامتی باباجونیت دعا میکنیم
niloofar
پاسخ
بووووووووسسسسسسسس واسه خاله شیرین گل
مریم.خلوت مادرانه
3 تیر 93 0:08
نیلو جونم سلام خوبی گلم ؟ارغوان خوشگله چطوره ؟خدا رو شکر ک همه چی خوبه گلم
niloofar
پاسخ
مرسی مریم جون. اره خدارو شکر خوبه خوبه
عطی
3 تیر 93 3:04
عزیییییزم الهی فدای هر دوتون بشم مامان که ماهه گل دخترشم عین خودشه دوستتون دارم نیلوفر جووونم
niloofar
پاسخ
مرسییییییی عطی نازنینم
ثمره
3 تیر 93 17:26
سلام عزیزم...ای جااااااااااااااااانم ببوسم این دخمل طلای نانازوووخداحفظش کنه...ایشالله سالم وصالح در آغئش بگیری فرشته ی قشنگتو مواظب خودتون باشید...دوستتون دارم خیلی زیاد
niloofar
پاسخ
مرسیییییییییی ثمره جون
محبوبه مامان ترنم
4 تیر 93 7:17
جانمممممممممممممممممممممممم
niloofar
پاسخ
آیدا
4 تیر 93 8:16
سلام سلام خانمی امتحاناتت تمام شد؟!! مبارک باشه!!! خودت خوبی؟!! همه چی مرتبه؟!!
niloofar
پاسخ
مرسی آیدا جون. آره خدارو شکر تموم شد