ارغوانارغوان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

خط خطی های مادرانه

پایان هفته سی و دو

1393/4/5 21:51
نویسنده : niloofar
462 بازدید
اشتراک گذاری

هفته هاست دلبرکی خانه نشین قلبم شده. درست سی هفته ی پیش با پاهای لرزان و ناامید در یک اتاق سرد از تختی بالا رفتم  پر از ملافه های سبز تیره. درست سی هفته پیش خانم دکتری با صلوات سه فرشته ی یخ زده  در دلم جاداد تا از گرمای دلم جان بگیرند. سه فرشته ی میکروسکوپی که سه روز از حیاتشان میگذشت. تا پا به دلم گذاشتند دست به دامن کوثر شدم که رهایم نکنند و آن لحظه چقدر به دلم افتاد که دخترکی سهم من است.

سن بارداری: 32 هفته تمام و سن من به وسعت 32 هفته عاشقی و عاشقی و عاشقی. هر جنبشی از او انقلابی میکند در من. خون میدود سمت گونه هایم. تپشهای قلبم تندتر و تندتر میشود. شبهای بی قراریمان بیشتر شده. عادتم میدهی به شبهای آینده. شبهایی که در پی شیر و آغوش چشمان مرا بیخواب خود خواهی کرد.

انگشتانم سر میخورند روی خانه ات. سرت را نوازش میکنم. پاهای کوچکت باهیجان بیشتری ضربه میزنند و با هر ضربه دلم را صدقه میگذارم. نشستن را برایم سخت کرده ای و دلم را نازکتر. زودتر میرنجم. خیلی تغییر کرده ام. همه شیطنتهایم، یک جا بند نشدنهایم گویی پربسته و رفته اند. آرامتر شده ام و آهسته تر. مبادا غباری به مهمل نشیند...

این روزها بیتابم... اما تو هستی... بمان.

پسندها (8)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (27)

بهار د
6 تیر 93 0:59
عزیزممم سیو دو هفتگی کل دختری مبارک منم خوبم یعنی سعی میکنم خوب باشم این روزا نگرانم ولی سعی مکینم سرگرم بشم کم کم دارم میرم تو سیکل هنوز دارم ال دی میخورم بازم توکل به خدا همیشه دلت شاد و لبت خندون باشه
niloofar
پاسخ
مرسی بهار جون. موفق باشی عزیزممم
نیلوفر جون
6 تیر 93 1:14
هفته های اخر انگار قصد رفتن به جلو را ندارند تاریخ زایمان برای شما کی دادن؟
niloofar
پاسخ
نیلوفر جون برای من آخرمرداد تاریخ زایمان طبیعی دادن. حالا ببینیم چی میشه. امید به خدا
آدی
6 تیر 93 12:18
چقدر قشنگ و با احساس مینویسی.واقعا که تکوناشون چه انقلابی میکنه.......
niloofar
پاسخ
دوسش دارم آدییییی
مامان فاطمه
6 تیر 93 16:14
واقعا این عاشقی بی نظیره. همه ی عمر یه طرف این نه ماه عاشقی و زندگی یه طرف. ایشالا روزای باقیمونده هم همینطور فشنگ و زیبا طی بشن.
niloofar
پاسخ
ایشالااااااا. مرسی عزیزم
رویا
6 تیر 93 20:46
سلام نیلوفر جون شکر خدارو! نیلوفر جون قراره اواسط ماه رمضون میکرو شم دعام کن و اگه توصیه ای داره بهم بگو ممنونم
niloofar
پاسخ
موفق باشی رویا جون. میام تو صفحه ت مینویسم
ترانه
6 تیر 93 21:48
ای جانم. به سلامتی اینروزها هم میگذرن و به زودی میتونی ارغوان کوچولو رو بغل کنی و ارامش واقعی رو اونموقع احساس میکنی. به امید اونروز. قدر این لحظه ها رو بدون.
niloofar
پاسخ
ایشالا ترانه ی گل.
aniii
7 تیر 93 1:17
عزیزم خیلی قشنگ مینویسی انشاالله به سلامتی به دنیا بیاریش نازدونت منم تقریبا با شما هستم من اواسط مردادم انشاالله به من سر بزن خوشحال میشم
niloofar
پاسخ
به سلامتی آنی جون. انشااله این روزهای باقیمونده رو هم به سلامتی طی کنی
رویا
7 تیر 93 11:27
سلام ممنونم نیلوفر جون فقط یه سوال شما تو ماه رمضون که زیفت داشتین روزه هاتون رو نمی گرفتین؟ من نگرانم دلم می خواد روزه بگیرم ولی باید قرص بخورم نمیشه! بازم محتاجم به دعا
niloofar
پاسخ
نه رویا نمیشد. کلی قرص داشتم که نباید همزمان مصرف میشد. برای همین کل روز داشتم دارو میخوردم. نمیشد روزه بگیرن
آیسان مامانی ماهان جون
7 تیر 93 12:19
سلااااام نیلووو جونم و ارغوان نازنیییییین
niloofar
پاسخ
سلام عشقممممممممممم
آیسان مامانی ماهان جون
7 تیر 93 12:20
وااای خدای من همش چند هفته دیگه قراره ارغوان جون زمینی بشه و دخمل مامان نیلو
niloofar
پاسخ
آره آیسانی. دیگه چیزی نمونده. همش 5-6 هفته دیگه
آیسان مامانی ماهان جون
7 تیر 93 12:21
ارغوان جونی تو باید بمانی و باشی و این روزهای خوب مامانی رو جبران کنی
niloofar
پاسخ
سحر
7 تیر 93 16:58
ای جووووووووووووونم ایشالا همیشه شاد باشی مهربونم
niloofar
پاسخ
مرسی عزیزمممم
زهرا
7 تیر 93 21:34
سلام نیلوفر جان چشم رو هم بذاری این مدت باقی مانده هم می گذره که انشالله به سلامتی و دل خوش بگذره و نی نی نازت و بغل می گیری بهترین روز زندگیت میشه روز به دنیا اومدن دختر نازت و نگاه کردن تو چشمای قشنگشه به امید اون روز واسه همه مون .
niloofar
پاسخ
آمینننن. انشااله همه کسانیکه دوست دارن این لحظات و تجربه کنن.
محبوبه مامان ترنم
8 تیر 93 7:13
جانممممممممممم. خوش به حال ارغوان بانو با این مامان خوش احساسش. خیلی زیبا وصف حال کردی نیلوفر جان.
niloofar
پاسخ
بوووووسسسس لطف داری گلم
آسمان
8 تیر 93 16:02
سلام عزیزم من دیشب خیلی تصادفی وبتون رو پیدا کردم من یک دختره هفت ساله شیرین دارم الان یکساله که برای دومین بار اقدام کردم ولی نتیجه ای نداشته از نظر فیزیولوژیک هم مشکلی به نظر می رسه ندارم به پیشننهاد یکی از دوستام می خوام برم مرکز نوید نمی دونم چی جوریه اصلا جواب می ده من برای بار اول هیچ مشکلی نداشتم و خیلی راحت باردار شدم الان ماههاست که نگرانم بیشتر نگران جسمم که نکنه مشکلی باشه فکر می کنم شماراجع به اونجا اطلاعاتی دارین اگه امکانش هست بهم سر بزنید ممنون می شم
niloofar
پاسخ
سودابه
8 تیر 93 20:04
دیگه چیزی نمونده ارغوان کوچولو با قدمهای کوچیکش بیاد پیش مامان مهربونش..
niloofar
پاسخ
آره دیگه سودابه جون. می بینی چه زود گذشت
ناشناس
9 تیر 93 7:40
این پیام امروز اومد منم بهش عمل کردم.. بخونش این پیام مال من نیست ولی بخونش: تو رو به امام زمان قسم می دم این پیام رو بخون.دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم نا امید شدند.شبی خواب حضرت زینب (س)را دیدم در گلوم اب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به بیست نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اعتقاد نداشت کارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت 20 میلیون به دست اورد. به دست کس دیگری رسید عمل نکرد پسرشو را از دست داد.اگه به حضرت زینب اعتقاد داری این پیامو واسه 20 نفر بفرست........... 20 روز دیگه منتظر معجزه باش.
مامان نــــاديــــا
9 تیر 93 9:02
سلام نيلوفر جون ايشالله اين عاشقي تا ابد پايدار باشه چقدر زيبا و با احساس مينويسي دست مريزاد خوشابحال ارغوان کوچولو که ماماني به اين پر شوري داره ميبوسمت عزيزم
niloofar
پاسخ
نظر لطفته نادیا جون
رویا
9 تیر 93 19:34
نیلوفر جون سلام یه سوال داشتم من تو شهری که 5ساعت با شهر ما فاصله داره قراره میکرو شم به نظرتون یه راست بعدانتقال بیام خونه یا؟ نمی دونم چیکار کنم؟
niloofar
پاسخ
عزیزم میام تو پیج خودت جواب میدم
ساره
9 تیر 93 23:32
سلام نیلوفر مهربان... با خوندن این پست قشنگت خدا رو شکر کردم که ارغوان رو بهت هدیه داد... تو این ماه عزیز برا همه اونایی که این هدیه رو تا بحال از خدا نگرفتن دعا کن... خدا به خودت و همسر و ارغوان قشنگت سلامتی عنایت کنه...
niloofar
پاسخ
بووووسسسسسس. اگه قابل باشم چشم ساره ی گلم.
آسيه
10 تیر 93 9:20
نيلوفر جان سلام . كل نوشته هاتو خوندم . چقدر خوب مينويسي.چقدر مهربوني ... خدا را شكر .قدمش مبارك .براي منم دعا كن تا خدا بهم فرزند بده . براي همه منتظرا . آخه تو اين روزا به خدا نزديكتري
niloofar
پاسخ
لطف داری آسیه جون. انشااله خدا هیچ زنی رو منتظر این معجزه قشنگ نذاره
شیما
10 تیر 93 11:14
هورااااااااا 32 هفتگیت مبارکهههههه نیلو دیگه چیزی نمونده ایشالا ارغوانمون صحیح و سالم بیاد بغلت
niloofar
پاسخ
بوووووووووسسسسس خاله شیما. ایشالا دختر گل تو هم سالم و سلامت دنیا بیاد
رویا
10 تیر 93 11:30
واقعا ازت ممنونم بخاطر راهنمایی هات! خدا دختر قشنگت رو حفظ کنه ان شاالله!
niloofar
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم. انشااله که موفق باشی رویا جان
سحر
10 تیر 93 12:32
ای جووووونم دلبرکتو گلی دیگه چیزی نمونده ها ایشاله بسلامتی
niloofar
پاسخ
مرسی عزیزممممم آره واقعا دیگه چیزی نمونده. دلم از الان براش پر میزنهههههههههه
خسته
10 تیر 93 12:45
دعاگوی میکرو ما هم باش به حق لذت مادریت
niloofar
پاسخ
انشااله که موفق باشی دوست عزیز. امیدت به خدا باشه که همیشه یه دری به روی بنده هاش باز میذاره
آیدا
11 تیر 93 8:42
نیلو جون دیگه کم مونده. کمتر از 4 هفته!!! بی صبرانه منتظرم ارغوان خانم و ببینم
niloofar
پاسخ
مرسی آیدا جون. آره دیگه چیزی نمونده
زهرا
11 تیر 93 12:01
انشاالله بقیه راهم بسلامتی و شادی طی کنی و دختر نازتو بغل بگیری
niloofar
پاسخ
ایشالا زهرا جان