ارغوانارغوان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

خط خطی های مادرانه

پایان هفته سی و سه

1393/4/10 23:16
نویسنده : niloofar
609 بازدید
اشتراک گذاری

الالالا که لالاتم
اسیر قد و بالاتم
الالالا گل زردم
به قربوت تو می گردم
الالالا گل سوسن
سرت خم کن لبت بوسم
الالالا حبیب من
به دردی طبیب من

 

دوروزه هوا پر از گرد و خاکه. انقدر آلوده ست که مدام میگن تا کار ضروری ندارین از خونه بیرون نیاین. ولی مگه میشه تو خونه موند. دلم واسه اونهایی که روزه میگیرن میسوزه. خدا اجرشون بده. گرمای هوا و طولانی بودن ساعت های گرسنگی و تشنگی یه طرف، آلودگی هوا هم یه طرف. نفس میکشی همه ریه هات میشه خاک.

یه سری از تکالیف دانشگاه رو انجام داده بودم امروز باید میبردم تحویل میدادم. با شوهرم رفتیم دانشگاه و از اونجا هم یه سر رفتیم برای خرید ساک و کریر. یه آویز خوشگل هم برای بالای تختش خریدیم. چهارتا خرس عروسکی کوچولو ازش آویزونه.

فقط موند سفارش تخت که تا یکی دو هفته دیگه اون هم بیاد و واسلام. هرچی بیشتر براش خریدمیکنیم بیشتر دلمون غنج میزنه برای اومدنش. راستش با اومدنش دیگه از شر آمپولها و قرصهای جورواجور هم خلاص میشم. یه دلیل دیگه که دوست دارم این یه ماه زودتر به سرانجام برسه همینه. دیگه دردهام بیشتر شده. مخصوصا شبا استخون لگنم و مهره های پایینی کمرم به شدت درد میگیره. موقع خوابم که انگار پهلوهام میخواد کنده شه. بیدار شدنهای دوساعت یکبار برای دستشویی هم که جای خود داره.ولی دیگه داره به آخر میرسه. خدایا شکرت.

راه خیلی سختی رو اومدیم برای همین اینا رو مینویسم که وقتی برای کار دیگه به مشکلی برخوردم یادم نره هر چیزی چاره ای داره. راستی یه هفته دیگه با تموم شدن هفته 34 وارد ماه نهم میشیم. سختترین و قشنگترین ماه انتظار.

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (27)

بــــــــــــاران
11 تیر 93 12:51
عزیزمممممممممممم مبارکش باشه الهی هردوبا تن سالم این ماه آخرم طی کنید حالا سه زارینیه یا طبیعی؟برات دعامیکنم ارغوانو صحیح وسلامت بغل کنی شما هم مارو دعاکن
niloofar
پاسخ
مرسیییییییییی باران جون فک کنم سزارین باشه گلم
ایدا
11 تیر 93 13:18
وای که اگر بگم اندازه خودت منتظرم ارغوان رو ببینم !!کلی ذوق دارم خانمی.. ایشاالله این یک ماه آخر رو هم آسون برات می گذره و زود هم می گذره
niloofar
پاسخ
ایشالا آیدا جون. بعدشم تا آخرهای مرداد یه خبرهای خوبی هم از تو میگیرم که خوشحالیم چند برابر میشه
نغمه(مامان کسری و نیکا )
11 تیر 93 13:32
نیلوفر جون خدا روشکر که این روزا رو میبینی ایشالاه این یک ماه هم میگذره و دخترخوشگلتو در اغوش میگیری هر وقت سر به وبلاگت میزنم یاد سختیات می افتم چشمام پر از اشک میشه افرین بر این همتت خدا خانواده سه نفرتونو شلوغتر بکنه و در گنار هم شاد و خوش حال باشین
niloofar
پاسخ
مرسی نغمه جون خیلیییی لطف داری گلم. همه ش لطف خدا بود و دعای دوستان
نیلوفر جون
11 تیر 93 17:30
من که دارم دیونه میشم همش یعنی تموم میشه یعنی من اون روزا رو هم میبینم امیدوارم برای هممون که به خوشی تموم بشه
niloofar
پاسخ
آمینننننننن. ایشالا به سلامتی زایمان کنی نیلوفر جون
سعيده
11 تیر 93 17:53
عزيزممممممممممممممممم بسلامتي ديگه داره تموم ميشه اين انتظار شيرين كلي بيتابيم تا ارغوان جون و ببينيم راستي خانومي خصوصي داري
niloofar
پاسخ
مرسی عزیزم ایشالاااااااا
سحر
11 تیر 93 20:25
اره خیلی سخته ولی خوبیش اینه که وقتی نینی اومد حتی در بدترین شرایط خسته نمیشی اصلا
niloofar
پاسخ
فدای همه شیطنتاشششششششون
رویا
12 تیر 93 13:38
ان شاالله به سلامتی عزیزم دعا کن نیلوفر جون منم تموم این سختی های مادر شدن رو بکشم خیلی زود ان شاالله راستی نیلوفر جون چیکار کنم هر کاری می کنم که خودم رو مشغول کنم و به روز پانکچر و انتقال و نتیجه فک نکنم نمیشه چیکار کنم؟ راستی با دختر قشنگت دعام کن تا استرس نداشته باشم و به خواست خدا راضی باشم ممنونم
niloofar
پاسخ
امیدت به خدا باشه رویا جون. اگه خدا بخواد همه چیز تو یه لحظه حل میشه.
مامان فاطمه
12 تیر 93 13:39
خدا رو شکر که داری به بغل کردن و بوسیدن نی نی نزدیک و نزدیک تر می شی. همه ی این سختی ها به یه لحظه دیدن صورت ماهش و لبخند نازش می ارزه. ایشالا به سلامتی و خوشی این یه ماهم می گذره و نی نی سالم میاد بغلت.
niloofar
پاسخ
مرسییییییی عزیزدلم. ایشالااااا. دعا کن دوستم
زهرا
12 تیر 93 14:33
ای جونممممم خرید کردن لباسای ریزه میزه اونم از نوع دخترونش خیییییلی قشنگه من که همین چند تا تیکه ای که خریدمو میذارم جلوم هی نیگاش میکنم دلم ضعف میزنه خداروشکررررررر بزودی دختر نازتو بغل میکنی برای من و دخترمم دعا کن بخوبی بگذرونیم
niloofar
پاسخ
وای آره. انقدررررررر لباسهای دخترونه قشنگه آدم دلش میره. ایشالا که شماهم به سلامتی به آخر راه میرسی زهرا جون
بابا و مامان
12 تیر 93 17:23
ایشالاه به سلامتی این روزها را طی می کنی عزیزم
niloofar
پاسخ
مرسییییی عزیزدلمممم
پرتو
12 تیر 93 19:54
عزیزم خدا رو شکر دیگه چیزی نمونده کوچولو به دنیا بیاد حق داری گلم خیلی اذیت شدی و این دردها دیگه آخرشه و امیدوارم دیگه هیچ وقت درد نکشی دوستم ولی ارزشش و داشت مگه نه گلم مواظب خودت و دخملی باش
niloofar
پاسخ
واقعا ارزشش و داشت پرتو جون. مرسییییی که همیشه همراهمی
مامان نــــاديــــا
13 تیر 93 10:27
عزيزم مبارکه سيسموني جوجه کوچولو ايشالله بسلامتي ازشون استفاده بشه خوش بحالت که داري کم کم اين بار شيشه رو ميزاري زمين براي من که تازه اول راهم دعا کن ماه نهمتون بسلامتي طي بشه و خاطر انگيزترين روزها در انتظارتون باشه مراقب خودتون باششششششيد
niloofar
پاسخ
نادیا جونم چشم به هم بزنی میگذره گلم. ایشالا از این به بعدش و راحت و سلامت بگذرونی
مامان ماریا
13 تیر 93 12:21
سلام عزیزم انشاا.. تا چشم به هم بزنی این 1 ماهم تموم می شه و به سلامتی هلویه نازتو بغل می کنی . ما هم بی صبرانه منتظریم فقط تورو خدا نی نیه خوشگلت اومد مارو تو بی خبری نزاریاااااااااااااااا زود بیا خبر بده . راستی مامانی عکس اتاقشو نمی زاری ببینیم؟ خیلی شیرینه لحظه ای که نی نی رو می دن ببینی بهترین لحظه عمر هر مادریه البته اگه بعضی ها با زبونه تلخشون این شیرینی رو از بین نبرن!!!
niloofar
پاسخ
ماریا جون یه بخش اتاقش توسط وسایل اضافی اتاق خود ما غصب شده خخخخ. عمرا اگه دیگه بذارم با حرفاشون کاری پیش ببرن. تا حالا زیادی سادگی کردم.
رویا
13 تیر 93 12:47
سلام نیلوفر جون نگران شدم نیستی؟! خوبین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
niloofar
پاسخ
عزیزم دو روز خونه مامان بودم
لیلا
13 تیر 93 19:31
عزیزمممممممممممممم نیلو گلی شکر خدا ....خیلی خوشحالم به پایان راه رسیدی .....هزاران بار شکر خدا ...یه عالمه بووووس الهی ارغوان گل تا 120 سال زنده باشه نیلو عاشق قلمت هستم ....چقدر زیبا مینویسی خیلی زیباااااااااااااااااااااا
niloofar
پاسخ
لطف داری لیلا جونننننننن. دختر کجایی تو؟؟ نمیگی دلمون تنگ میشه برات؟
مامی فریبا
13 تیر 93 21:49
سلام نیلو جون خوبی مبارک باشه ان شالله خرید جهزیه این فسقلی خانوم که تا چشم بهم بزنی هم باید دنبال خرید جهزیه باشی
niloofar
پاسخ
آره والا. چشم به هم بزنم دخترم خانم شده و خواستگارا صف کشیدن واسش
مامان صدیقه
14 تیر 93 10:44
مبارک باشه.بذار دنیا بیاد نیلوفر بیخابی می کشی الان که راحتی
niloofar
پاسخ
عزیزممممممممممم
مامی فریبا
14 تیر 93 22:29
ای نیلو بد مگه تو شوهر دادنم داری هادی که میگه من سارینارو شوهر نمیدم یه ظرف بزرگ داریم قرار اون تو ترشی بندازه ساریناروآخه از پدر زن شدن میترسه از بس مسخرش میکنم میگم اصلا بهت نمیاد پدرزن باشی کلی ترسیده
niloofar
پاسخ
بنده خدا. بابا خوب دختر بزرگ میشه ازدواج میکنه دیگه خخخخخخخخخخ. ایشالا که بخت و اقبالشون بلند باشه.
عفت
15 تیر 93 2:15
سلام عزیزی که مادری را خدا برایت هدیه آورده من دو بار نامادری کردم. میان عاشقانه هایت با دخترکی از جنس نور مرا هم دعا کن که دیگر روحم همراهی نمیکند. یاعلی
niloofar
پاسخ
نگو نامادری عفت جان. همین که این حس در درونت ریشه بزنه یعنی مادری. حتی اگه طولش فقط 14 روز باشه
مامانی ماهان جون
15 تیر 93 9:17
سلااااام نیلو جون و ارغوان عزیزززززززززززززززززززززززززم
niloofar
پاسخ
سلام به روی ماهتتتتتتتتت
مامانی ماهان جون
15 تیر 93 9:18
وای خدای من پایان سی و دو هفته..فقط دو هفته دیگه موند..........
niloofar
پاسخ
نه دیگه آیسان. میمونه 4 هفته خواهر. البته چشم به هم بزنی گذشته ها
مامانی ماهان جون
15 تیر 93 9:19
آخــــــــــــــــــــــــی مبارکش باشه خوشگل خانوم..مامان بابای مهربونم دستشون درد نکنه
niloofar
پاسخ
مرسی عزیزمممم
مامانی ماهان جون
15 تیر 93 9:21
به حق شهید این ماه انتظارتون به شیرینی به پایان برسه...راستی نیلو جونم سر زایمان یادت نره آجی منم دعا کنی..اونم انگاری بهلههههههههههه..البته یه هفته دیگه مشخص میشه
niloofar
پاسخ
مبارکهههههههههه خاله آیسانننننننننننن
عطی
15 تیر 93 13:09
سلام خوشکل مامان ایشالله به سلامتی مبارکش باشه عزیزم انشالله این ماه آخرو هم به خوبی میگذرونی و صحیح و سالم زایمان میکنی و نی نی خوشکلتو تو آغوشت میگری عزیزم
niloofar
پاسخ
مرسی عطی جون ایشالاااا. راستی وبت چرا به هم ریخته
sodabe
15 تیر 93 15:07
توکلت به خدا باشه ایشالا به سلامتی این ماه رو هم پشت سر میزاری...بوس س س س س س
niloofar
پاسخ
مرسییییی سودابه جون ایشالااا
زهرا
16 تیر 93 20:17
سلام نیلوفر جان وای خوش به حالت دیگه داره تموم میشه فکرش و بکن روزی که دختر نازت به دنیا می یاد چقدر می تونه قشنگ باشه بهترین روز زندگی آدم میشه کی میشه منم برسم تو ماه 9 و روز شماری برای دیدن نی نی نازم .
niloofar
پاسخ
دقیقا همینطوره زهرا جون. خیلی هیجان انگیزه
عطی
21 تیر 93 13:54
نیلوفر جوون یه آهنگی واسه وبم گذاشته بودم که بهمش ریخته بود و خودم متوجه نشده بودم اما الان درست شده
niloofar
پاسخ
آره عطی جون دیدم صفحه تو. خوب شد درستش کردی.