ارغوانارغوان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

خط خطی های مادرانه

ورود به آخرین ماه انتظار

1393/4/17 10:47
نویسنده : niloofar
582 بازدید
اشتراک گذاری

روزها میگذرن و اتفاقهای تازه پی در پی هم پیش میان. یکی از این روزها شدیدا گله داره و یکی دیگه بهترین روزهاش و داره میگذرونه. دوستانم و میگم. دوستهایی که برای بعضیاشون از صمیم قلب خوشحالم مثل آیدا و محیا که معجزه مادری رو در وجودشون حس کردن و دوستایی که این روزها دلشون خاکستری تر از هر ابر بهاریه. یا دوستایی که روزها رو میشمرن تا از قطار خیال پیاده شن، تا تکلیفشون معلوم شه که بار شیشه شون و برداشتن یا  نه.

این روزها برای من و تو هم خاصه. برای تو عزیزی که تو راهی. برای تو گل دختری که داری میای تا همه چی رو زیر و رو کنی. بشی دنیای من و پدرت. دیگه چیز زیادی به دیدار نمونده. این چهار هفته آخر و هم باید صبوری کنم که روزها همینطور قشنگ بگذره. امروز باز نوبت ویزیت داشتم. خداروشکر همه چی رو به راه بود. هنوز فسقلی هستی ولی جات خوبه. قرار بعدی ویزیتمون شد 4 مرداد. یعنی وقتی شما 36 هفته و 2 روزه میشی. دوست داشتم دکتر زودتر وقت ویزیت بده ولی سه هفته دیگه رو مناسب دید. فک کنم دیگه بشه آخرین ویزیت قبل از زایمان. تو ویزیت آخر هم باید وقت اومدنت و مشخص کنه و دیگه من و تو بمونیم و یه ساک آماده.

دوروز دیگه ماه هشتمت هم به آخر میرسه و وارد ماه نهم میشی. دوست دارم زودتر بغلت کنم و تنت و بو بکشم. خیلی دوست دارم خیلیییییی

پسندها (9)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (19)

sarvin
17 تیر 93 11:35
خدا رو شكر كه همه چي خوب بوده فكر نميكردم به اين زودي برگشته باشي خونه بالخره يه بار كارت تو مطب زود تموم شد
niloofar
پاسخ
آره به خدا. باورت میشه؟؟؟ ساعت هشت و نیم من کارم تموم تموم شده بود
سحر
17 تیر 93 13:45
سلاااام وااای نیلو نمیدونی چقد برات خوشحالم چقد دلم میخواد زودتر عکس گلتو برامون بذاری میذاری دیگه? قربونش برم وروجک کوچولورو اتاقش اماده اس?دلت ضعف نمیره? ادم طاقتش کم میشه وقتی وسایلش اماده میشه
niloofar
پاسخ
بووووووووووووس عزیزم ایشالا تا سه چهار روز دیگه چیدمانش تموم میشه. همین که دنیا بیاد عکساشو میذارم اینجا که همه دوستام معجزه ی شیرین زندگیم و ببینن
آدی
17 تیر 93 13:55
ایشالله این 4 هفته ی اخر هم به خوشی و سلامت میگذره و ارغوان رو صحیح و سالم یغل میکنی. برای من خیلیییییییییییییییییییی دیر داره میگذره از اول. تازه همه میگن خدا بهم رحم کنه مرداد رو!!!!امیدوارم برای توزود بگذره
niloofar
پاسخ
آدی عجله نکن. بعدا دلمون برای این روزها تنگ میشه ها. واسه این تکونها. اذیت کردنها.
شیما
17 تیر 93 14:03
چقدر زود گذشت انگار همین دیروز بود از شنیدن جواب مثبت آزمایشت کلی گریه کردم خدا رو صد هزار مرتبه شکر ایشالا همیشه سالم و سلامت باشید ایشالا که زایمان راحتی داشته باشی
niloofar
پاسخ
آره واقعا شیما. چه زود میگذره. ایشالا تو هم بارداریت و اینقدر عاشقونه بگذرونی
مامان فاطمه
17 تیر 93 20:17
خدا رو شکر که همه چی خوبه. ایشالا همیشه همه چی رو روال باشه. به امید خدا شمارش معکوس شروع شده و به زودی نازنینت و تو آغوشت می گیری. حتی یه لحظه فکر کردن بهش هم آدم و به وجد میاره.
niloofar
پاسخ
حتی یه لحظه تصورش آدم و دیوونه میکنه از شوق
آدی
17 تیر 93 21:59
معلومه که دلم برای این روزا تنگ میشه. ولی از یه طرف داره پرپر میزنه برای دیدنش. تعارض گرایش گرایش بدیه که من الان درگیرشششششششم.
niloofar
پاسخ
خخخخخخخخخخخ عزیزمممممممم دقیقا می فهمم چی میگی. آدم دوست داره بدونه چه شکلیه. قد و قواره ش چطوریه. دوست داره بغلش کنه. صداش و بشنوه ولی میدونه دلتنگ هم میشه
نیلوفر جون
17 تیر 93 22:00
شمارش معکوس شروع شده و قلبمان از شوق دیدار به تپش افتاده
niloofar
پاسخ
فقط 4 هفته دیگه تا وصال مونده
غزاله
18 تیر 93 1:48
نیلوفر جون خدارو هزاران مرتبه شکر بابت محیای عزیز و دوست دیگرت و اینکه به سلامت این روزهای شیرینت در حال تموم شدنن.چیزی تا دیدار نمونده بیشتر صبوری کن.
niloofar
پاسخ
فقط موند 4 هفته. وای غزاله هنوز باورم نمیشه
لیلا
18 تیر 93 3:06
وااااااااااای ننازی شکر خدا ....شکرش ... انشالله این چهارهفته هم به خوبی سپری میشه ....خوش باشی چقدر برای محیا خوشحال شدم . انشالله این بار فرشتش جای خوبی رو انتخاب کرده باشه . انشالله . مبارکش باشه برات بهترین ها رو آرزو دارم نیلو جون . التماس دعاااااااااااا
niloofar
پاسخ
مرسییییییییییی عزیزمممممممممم. انشااله به زودی قسمت خودت عزیزم. امیدوارم با همین آی یو آی دوتا صاحب فسقلیییییییییی ناز بشی
shiirin
18 تیر 93 10:13
نیلویمممممممم خیلی برات خوشحالم انشااله این چند هفته ی اخر رو هم به سلامت سپری کنی و دختر مثل ماهت رو صحیح و سالم بغل کنی عاشقتم
niloofar
پاسخ
مرسی شیرین جون. همچنین برای شما عزیزمممم.
مانلی
18 تیر 93 11:03
نه ماهگی مبارک عشقم چه مرداد قشنگی در پیشه
niloofar
پاسخ
مرداد قراره قشنگ تر هم بشه. وقتی تو و پریسا و نگار هم خبرهای خوبتون رو بشه.ایشالاااااااااا
مامان خانومی
18 تیر 93 12:20
سلام نیلوفرم خوبی؟ میبنی عجب روزگاریه دوستایی که قبلا مرهمی رو دل هم میذاشتن دیگه سالی یکیبارم نمیان سر بزنن چی شده یا نشده اما خوشحالم برات بخاطر دخترک کوچولوی تو راهیت دلم میخواد برای منو و پسرمم حسابی دعا کنی دعای از عمق قلب یه زن که برای داشتن دخترش چه ها که نکشید
niloofar
پاسخ
عزیزمممم خوب شاید هر کسی یه جوری یه جایی سرش بنده. ایشالا پسر کوشولوت و سالم و سلامت بغل میگیری امینه خانوم
بابا و مامان
18 تیر 93 12:58
ایشالاه به سلامتی
niloofar
پاسخ
مرسیییی
ساره
19 تیر 93 3:57
ای جان چه شود لحطه به آغوش کشیدن ارغوان مامی نیلوفر عزیزم... خدا رو شاکرم بخاطر نعمت قشنگی که به دوست عزیزم ارزونی داشت... به سلامتی ماه آخر رو پشت سر بذاری نیلوفر جونم... ما رو هم دعا کن...
niloofar
پاسخ
قند تو دلم آب میشه ساره. ایشالا قسمت تو و بقیه دوستای گلم
mozhgan
20 تیر 93 0:45
سلام عزیزم ایشالله بسلامتی بگذره خوشبحالت چه حس و حال قشنگی واقعا توصیف نشدنیه تورو خدا واسه منم دعاکن دلم دوقلو پسر خیلی دوس داره یه حاجت دیگه هم دارم واسم خیلی دعاکن عزیزم محتاج دعاتم بووووووووووووووس مواظب خودت باش گلم.
niloofar
پاسخ
دوست گلم ایشالااااا خدا هر چیزی که میخوای و به صلاحت هست رو زودی قسمتت کنه.
مامان دوقلوها
20 تیر 93 7:54
سلام نيلوفر جون نه ماهگيت مبارك عزيزم. الهي به سلامتي ماه آخر رو پشت سر بذاری مهربونم ديروز تو وبلاگت خبر بارداري آيدا جان رو ديدم اصلا باورم نميشد داشتم شاخ در مي‌آوردم گفتم شايد يه آيداي ديگه است خدا رو شكر خيلي مواظب خودت و ارغوان جون باش. راستي بازم التماس دعا دارم به اميد خدا وقت بدنيا اومدن ارغوان جون فرشته منم توي رحمم جاگير بشه
niloofar
پاسخ
عزیزمممم مرسیییی. ایشالا تا اونموقع جای یه دونه دوتا نینی فرشته خونه کرده باشه تو دلت
صبا
21 تیر 93 9:18
عزیزم امیدوارم این ماه هم به خیر و خوشی بگذره دیگه باید کم کم ساک ببندی و راهی بشی یادت نره عکس ارغوان کوچولوبرامون حتما بزاری خیلی مراقب خودت و مسافر کوچولو باش
niloofar
پاسخ
مرسی صبا جون. حتما همینکه دنیا بیاد عکسش و میذارم اینجا.
محبوبه مامان ترنم
21 تیر 93 13:25
الهیییییییییییییی.
niloofar
پاسخ
دیگه چیزی نمونده
عطی
21 تیر 93 13:52
نیلوفر جوونم انشالله ای 4 هفته آخر هم به سلامتی طی میکنی و نی نی خوشکلتو صحیح و سالم میگیری تو آغوشت وایه آیدا و محیا هم خیلی خوشحال شدم انشالله روزهای بارداریشون مثل عسل شیرین باشه براشون واسه اون دوستای دیگه هم دعا میکنم که انشالله بار شیشه شونو بر میدارن و صحیح و سالم به زمین میذارن و اما خیلی دلم گرفت واسه اون دوستایی که گفتی ابر دلشون خاکستریه انشالله اونا هم آسمون دلشون با اومدن نی نی آبی میشه
niloofar
پاسخ
آمیننننن. عطی جون ایشالا همه دوستهای منتظرمون هم هرچه زودتر مامان بشن و ببینن چه روزهای قشنگی در انتظارشونه. همچنین تو دوست خوشگلم.