ارغوانارغوان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره

خط خطی های مادرانه

عشقی از جنس ارمیا

1393/4/29 13:18
نویسنده : niloofar
786 بازدید
اشتراک گذاری

دیا (خاله. فکر کنم به قیاس از کلمه ی دایی ساخته). دیا دیا...

هر کاری که میخواد انجام بده صدا میزنه که برگردم و نگاهش کنم. حتی اگه اون کار و برای بار صدم انجام بده. من هم با همه وجود دوست دارم بشینم و نگاش کنم. نمی تونم عشقی که بهش دارم و با کلمات تفسیر کنم. دوسم داره و من هم شدیدا دوسش دارم.

هنوز نمیتونه کامل جمله بندی کنه. بیشتر دوست داره با ایما اشاره حرف و منظورش و برسونه. انقدر حرکاتش دلنشینه که دوست داری انگشتهای کوچیک مردونه ش و گاز بگیری. مخصوصا وقتی لقمه میخواد. انگشت اشاره دست راستش و میزنه کف دست چپش و میگه "نونی". موتور شارژی داره ولی یکبار محض رضای خدا رو صندلی موتورش نمیشینه. مثل این موتورسوارهای حرفه ای یا جلوی چرخ و بلند میکنه که تک چرخه بزنه. یا به پشت سوار میشه و عقب عقب میره. دست فرمونش که خدایی خیلی خووبه. خیلی حرفه ای. با دهنش هم صدای گاز موتور و درمیاره و با نهایت دقت رانندگی میکنه. عاشق موتور و ماشینه.

یه وقتهایی که اوج عشق و احساسش و میخواد نشون بده انگشتهای یه دستش و میذاره تو دهنش و در حالیکه شیطنت توی چشمای سیاه درشتش موج میزنه با دست دیگه ش مشت میکوبه. اصلا عاشقی با ارمیا یه حال و هوای دیگه داره. یه رنگ دیگه. نمیدونم درک میکنید این جمله رو یا نه؟ ولی یه وقتهایی واقعا دوست دارم قلبم و بشکافم و این بچه ی دو ساله رو توش جابدم.

یه بچه چقدر میتونه دوست داشتنی باشه؟ چقدر مهربون. چقدر احساساتی. دیروز که سر مامان درد میکرد خودش از تو یخچال برای مامان بزرگش دارو و آب آورده بود که زودتر حالش خوب شه. از الان سر نینی نیومده با من چونه میزنه. تقسیم وظایف هم کرده. شیرش و مامان ارمیا میده، زیرش و مامان ارمیا عوض میکنه. روی تخت آبجی ارمیا میخوابه. ارمیا هم باهاش بازی میکنه. البته ناگفته نماند فعلا دیا (خاله) نینی رو هام کرده.خنده خدایا خودت این مرد کوچولو رو حفظ کن که نفسم به نفسش بسته ست.

 

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (15)

شیما
31 تیر 93 11:24
عزیزمممممممممم خدا حفظش کنهههههههه
niloofar
پاسخ
ایشالااااااااااااااا
oiRcQebdCjFL1KmrSzG1VvaCt5jlziD-FLpDrVyeSTA.
31 تیر 93 14:26
عزیزمممممم..خدا حفظش کنه..پس کلی کیف می کنی با ارمیا...چرا دیا نی نی رو هام کرده بگو زود باشه نی نی رو پس بده به ارمیا ...و البته دیا آیداش هم خیییلی منتظره۳ روز دیگه میشه بعدش ۵ روز دیگه خخخخخ ۸ روز دیگه نی نی ارغوان میاد بغل مامانشششششش
niloofar
پاسخ
دیا هم میخواد نینی رو پس بده. نینی جاش گرم و نرمه نمیاد خخخخخخخخخخ
آدی
31 تیر 93 22:18
خدا حفظش کنه. منم عاشقانه خواهر زادم رو دوست دارم . یعنی الان که بهم میگه پسر ما چطوره میخوام قورتش بدم. یا میاد دست میزاره رو دلم میگه نی نی تکون میخوره؟ اصلا میتونم بگم پسر خودمه . برای همین قشنگ درک میکنم عشقت روووووووووووووو(البته نمیدونم خواهر زادته یا نه)
niloofar
پاسخ
خدا حفظش کنه. آره آدی جون این شازده پسر خواهر زاده مه.
الی
1 مرداد 93 8:30
عزیزم خدا حفظش کنه همیشه میگم خاله مادر دومه حتی دوست داشتنش هم مثل مادر میمونه
niloofar
پاسخ
دقیقاااا. راضی نیستم خار به پاش بره
محبوبه مامان ترنم
1 مرداد 93 12:01
خدا حافظ همه نی نی ها باشه. پس نیلوفر جان روزهای قشنگی ان شاالله با ارمیا و ارغوان دارید.
niloofar
پاسخ
انشااله محبوبه جون. انشااله
آدی
2 مرداد 93 1:19
ای جان . خدا حفظش کنهه موش بالااااااااااااااااا
niloofar
پاسخ
مرسیییییی آدی جون
غزاله
2 مرداد 93 2:10
خدا بهتون ببخشتش ایشالا همیشه سالم در کنار هم باشین.نیلوجان من ده ماهه که خاله شدم تمام حس و حالتو میفههم.من عاشق خواهرزادمم اونقدر که دوستش دارم فشارش میدم....
niloofar
پاسخ
مرسییییییییییی غزاله جون. حالا تازه اول راهه. بزار به حرف بیفته. دنبالت گریه کنه. دستت و به زور بکشه و دعوتت کنه بری خونشون. هرچی میشه بیاره به تو نشون بده. بعد ببین خواهرزاده چه شیرین میشه
ساره
2 مرداد 93 12:56
خدا حفظشون کنه... درکت میکنم چی میگی نیلوفر... خیلی شیرینن...
niloofar
پاسخ
خیلییییییییییییی خداییش نفسن نفس
ترانه
3 مرداد 93 0:49
خدا حفظش کنه برتون. به همین زودی در اینجا یک عدد نی نی به اسم ارغوان خانوم رویت میشود. الهی به امید اون روز قشنگ.
niloofar
پاسخ
ایشالا. مرسییییییییی عزیزم
مامان صدیقه
3 مرداد 93 12:17
عزیزم چه بامزه است.
niloofar
پاسخ
نفسمه صدیقه جون نفسسسسسسسسس
مامان باران
4 مرداد 93 4:05
بسلامتی. انشاله تولد کوچولوت....
niloofar
پاسخ
مرسی ایشالااا
مامانی ماهان جون
4 مرداد 93 13:46
سلام نیلو جونم خوبی..آهسته آهسته میمدم تو و انتظار داشتم تو این ده روزی که نبودم ارغوان جونو بدنیا آوردی و عکسشم گذاشتی
niloofar
پاسخ
دیگه چیزی نمونده عزیزم
مامانی ماهان جون
4 مرداد 93 13:47
الهی که ارغوان جونمون اینقد(به اندازه ارمیا جون و حتی بیشتر تر) شیرین و تو دل برو بشه
niloofar
پاسخ
مرسی عزیزم ایشالا
مامانی ماهان جون
4 مرداد 93 13:48
تنش سلامت و زیر سایه پدر و مادر باشه ارمیا جون..معلومه که حسابی عاشقشی..بپا دامادت نکنی با این همه تعریفات
niloofar
پاسخ
من که از خدامه وای آیسان عاشقشمممممم
مامان نــــاديــــا
5 مرداد 93 10:33
سلام نيلوفر جون خوبين؟واقعا خواهرزادها واس ادم يه چيز ديگن منم با اينکه خواهرزادهام بزرگن ولي هنو مثل بچگياشون برام شيرينن خدا براتون حفظش کنه مراقب ارغوان جوجو باش خوشبحالت ديگه داري بارتو بسلامتي زمين ميزاري واسه منم دعا کن ميبوسمت
niloofar
پاسخ
مرسی عزیزم. ایشالا خودت به زودی برسی به این روزها.