ارغوانارغوان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره

خط خطی های مادرانه

پایان نه ماه عاشقی

1393/5/5 1:19
نویسنده : niloofar
1,016 بازدید
اشتراک گذاری

دست و پاهای کوچیکی که تو دلم وول میزنن نمیذارن به سمت چپ بخوابم. همه تنم از حرارت میسوزه ولی یه فرشته تو دلم مجبورم میکنه لحاف و بپیچم دور شکمم که راحت بخوابه و یه گوشه کز نکنه. هرچی میگذره بیشتر و بیشتر خودش و لوس میکنه. بیشتر شیفته ش میشم و بیشتر به ضربه هاش عادت میکنم. ضربه هایی که تا چند روز دیگه قراره دلم و ترک کنه.

بی صبرانه منتظر به آغوش کشیدنشم واز طرفی هم میدونم دلم برای این همه دونفره ای که تو این نه ماه داشتیم تنگ میشه. یه دلتنگی که شوهرم هیچوقت نمیتونه درکش کنه. مردها نه ماه دیرتر از زن ها این حس و می فهمن. یک دفعه میشن یه گوشه ی یه مثلث. یک شبه "پدر" میشن. یه روز بعد ازظهر همسرشون و به همراه یه نینی کوچولو از بیمارستان میبرن خونه و میشن بابای اون نینی. ولی خیلی چیزها رو از دست میدن چون هیچوقت نمی فهمن وقتی یه کوچولو توی دل آدم دست و پا میزنه تو دل آدم چه خبر میشه. مردها فقط ترک های قرمز روی شکم و می بینن ولی زنها قدکشیدن یه فرشته رو زیر این ترکهای زشت. اونها شبا که میخوابن، خودشونن و خودشون ولی زنها با لذت یه بیخوابی دونفره رو تجربه میکنن.

چقدر دنیای یه مادر با دنیای یه پدر تفاوت داره. چطور ممکنه یه پدر نصف شب هوس پنیر بکنه؟ بی دلیل از بوی غذای خوشرنگ و لعاب بدش بیاد؟ چشمش دنبال یه طعم متفاوت باشه و هیچی ارضاش نکنه؟ وقتی هم به طعم دلچسبش رسید هراس از ترک خوردن بار شیشه ش نذاره لذت مزه مزه کردن اون طعم و ببره. همینه که زن بودن و قشنگ میکنه.

هشت روز دیگه قراره دختر کوچولوم خونه ی اولش و ترک کنه و همخونه مون بشه. برامون دعا کنید. من و دخترم هم برای همه دوستهایی که منتظر حضور فرشته شونن، همه دوستهایی که بار شیشه تو دلشون دارن و همه دوستهایی که این فرشته رو بغل گرفتن دعا میکنیم.

پسندها (7)

نظرات (52)

پرتو
5 مرداد 93 15:28
عزیزم چقدر زود گذشت ولی خدا رو شکر که دیگه به سلامت رسیدی آخر راه ، انشاالله سلامت هم بگیری بغلت ، بی صبرانه منتظر دیدن این فرشته ی زیبا هستم ( البته اگه عکسی ازش بذاری ) التماس دعا دوستم
niloofar
پاسخ
مرسی پرتو جان. حتما عکسش و میذارم عزیزم
آیدا
5 مرداد 93 18:58
الان می خوام بگم خوش بحالت آخرشه.... خیلی قشنگ نوشتی این متن رو... بیصبرانه منتظر دیدن روی ماه ارغوان خانم خوشگل هستم
niloofar
پاسخ
ایشالا به زودی نوبت خودت عزیزممممممممم
مامان فاطمه
5 مرداد 93 22:16
ایشالا به سلامت بیاد بغلت. بی صبرانه منتظر دیدن روی ماهش هستیم. من و دخترم هم برای سلامتی خودت و این خانم خانما دعا می کنیم.
niloofar
پاسخ
مرسییییییییی عزیزم ایشالا
آدی
5 مرداد 93 23:59
خدا رو شکر عزیزم . به سلامتی عزیزم. از من زودتر ارغوان رو میبینی. منم میخوام به دکترم بگم تا 20 مرداد صبر نکنه ولی در باره نوشتت.... با اشک تو چشم خوندم. منم دلم برای این دست و پای کوچیک بی نهایت تنگ میشه. برای روزهای که فقط فقط برای خودمه!!!!!
niloofar
پاسخ
ای جانننن عزیزمممم. آره آدم دلتنگ میشه. خیلیییییییییییییی
دیانا
6 مرداد 93 1:56
نیلوفر جون دیگه چیزی نمونده فرشته کوچولوتو بغل کنی و وجودت با وجودش به آرامش برسه تو اون لحظه های ناب برای همه منتظرا دعا کن
niloofar
پاسخ
حتما دیانا جون. حتماااااا. انشااله هیچ زنی بیشتر از این انتظار برای فرشته شو نکشه
مه‌ناز
6 مرداد 93 8:11
ايشالا كه قدمش پر از بركت و شادي براتون به همراه داشته باشه نيلو جان.
niloofar
پاسخ
مرسی عزیزم. انشااله شما هم نینی رو سالم و سلامت بغل بگیری
مامانی ماهان جون
6 مرداد 93 9:23
پیشاپیش عیدتون مبارک.نماز و روزه هاتون مقبول احدیت
niloofar
پاسخ
همچنین خانوم خانوما. عید شما هم مبارک
مامانی ماهان جون
6 مرداد 93 9:23
ای جاانم شمارش معکوس داره شروع میشه..ایشالله به سلامتی فارغ بشی عزیزم
niloofar
پاسخ
ایشالا. مرسی آیسان جون
زهرا
6 مرداد 93 9:28
سلام نیلوفر جان خوش بحالت دیگه انتظار بغل گرفتن دختر نازت نگاه کردن تو چشماش و بو کردن و بوسیدنش داره به پایان میرسه برای منم دعا کن ان شالله با سلامتی به همراه گل پسرم به این روز قشنگ برسیم
niloofar
پاسخ
انشااله به سلامتی پسرت و بغل کنی زهرا جون. همه روزهای خوب در انتظارت باشه
شیما
6 مرداد 93 11:39
عزیزم نیلو جون ایشالا بسلامتی زایمان کنی و زایمان راحتی داشته باشی حق داری آدم دلش میگیره و دلش برای روزهای با هم بودن تنگ میشه ایشالا همیشه خودت و فرشته نازت سالم و سلامت باشید
niloofar
پاسخ
مرسی شیما جون ایشالا نوبت خودت
مامان دوقلوها
6 مرداد 93 11:56
ایشالا به سلامت بیاد بغلت. خوش بحالت .نيلوفر جون شنيدم وقتي يه مادر موقع زايمانش دعايي ميكنه اون دعا برآورده ميشه پس خواهش ميكنم واسه همه كسايي كه انتظارشون طولاني شده دعا كني منم هفته آينده سيكلم رو پيش عارفي شروع ميكنم ازت التماس دعاي ويژه دارم ممنون مامان دوقلوها (مهري)
niloofar
پاسخ
بووووووووسسسسسسس مرسی عزیزمممممممم. ایشالا سیکل موفقی داشته باشی و تو همین سیکل دوتا نینی سالم و خوشگل قسمتت بشه
لیلا
6 مرداد 93 19:09
نیلوفر گلی خیلی خوشحالم وااااست ....خیلی زیاد ... هنوزم قشنگ می نویسی ....خیلی قشنگ . سراسر لذت و احساس میشمممممم و چقدر زیبا دنیای مادری رو با پدری مقایسه کردی ....به امید پایانی خوش و خوب ....به امید دیدار ارغوان کوچولو ....بوووووووووووس . راستی خسته نباشی مامان طلا
niloofar
پاسخ
خیلی لطف داری لیلا جونمممممممممممممممم مرسیییییییییییییییی
مامان دوقلوها
7 مرداد 93 11:30
عيدتون مبارك نيلوفر گلي و ارغوان جوني
niloofar
پاسخ
مرسی عزیزممممم. عید شما هم مبارک
sahar
7 مرداد 93 23:51
ﻧﯿﻠﻮﺟﻮﻧﻢ ﺍﯾﺸﺎﻟﻪ ﺑﺴﻼﻣﺘﯽ ﺩﻟﻢ ﺑﺮﺍﯼ ﺍﺩﺭﯾﻨﺎﯼ ﺗﻮﯼ ﺷﮑﻤﻢ ﺗﻨﮓ ﺷﺪ،ﺭﺍﺳﯽ ﻣﻌﺼﻮﻣﻪ ﻫﻢ ﺩﺧﻤﻠﺸﻮ ﺑﺪﻧﯿﺎ ﺍﻭﺭﺩ ﻣﯿﺸﻨﺎﺳﯿﺶ ﮐﻪ،ﻣﺎﻣﻨﺘﻈﺮ ﺧﺒﺮﺍﯼ ﺧﻮﺷﺖ ﻫﺴﺘﯿﻢ
niloofar
پاسخ
عزیزمممممممممممم مبارکش باشه. خدارو شکر. مرسی سحر جون. دعا کن به سلامتی بیارمش خونه
مامان نــــاديــــا
8 مرداد 93 10:43
سلام نيلوي نازنين خوبين ؟چقدر زيبااااااااااااااااااااااااااااااااا نوشتي اخ حرف دلم بود يه شبه پدر شدنشون حرصم ميده ايشالله بزودي و بسلامتي ارغوان پرنسس از قصر طلاييش مياد بيرونو بلاخره بعد نه ماه رونمايي ميکنه يادت نره واسمون عکسشو بزاري
niloofar
پاسخ
عزیزممممممممممم. مرسی گلم ایشالا همین که برگردم خونه عکس ارغوان و میذارم براتون
ساناز
8 مرداد 93 15:21
سلام عزیزم از وبلاگ خوبت ممنون از اول باهاتم.منم رفتم دکتر کشاف ولی نتیجه نگرفتم وبلاگت خیلی بهم کمک کرد از تجربه هات خیلی استفاده کردم.برات خیلی خوشحالم باور کن انگار خودم باردار هستم.چقدر قشنگ احساستو مینویسی منم چشمامو میبندم و حس میکنم که چه جوری میشه یه وجود دیگه رو تو وجودت پرورش بدی.برای منم دعا کن دیگه یواش یواش سنم داره میگذره.با ارزوی فرج خیر.میبوسمتون.
niloofar
پاسخ
خیلی لطف داری ساناز جون انشااله به زودی نتیجه مثبت بگیری و اولاد صالح و سالم نصیبت بشه دوست گلم. اگه من هم تونستم مثمر ثمر واقع بشم خوشحالم. امیدوارم این حس های قشنگ و به زودی خودت تجربه کنی
ساناز
8 مرداد 93 16:57
نیلوفر جون من پارسال بهمن ماه زیفت کردم ولی کلینیک نوید هزینه هاش خیلی بالاست فاصله مال من و تو اونقدرام زیاد نبود اما مال من با لاپراسکوپی هجده میلیون تموم شد.ولی دوستم دکتر افلاطونی رفته مال اون بدون لاپراسکوپی هفت میلیون شده.خدا به همه چشم انتظارا کمک کنه.من که کلا ناامید و خسته ام.دارم به فرزند خواندگی هم فکر میکنم.
niloofar
پاسخ
ساناز جون درست میگی هزینه های اون مرکز واقعاااا بالاست. به اضافه اینکه بی حد و حساب دارو به بیمار میدن که خوب همه اینها عوارض هم داره. تعریف دکتر افلاطونیان و خیلی شنیدم. انشااله که موفق باشی عزیزم.
لیلا
8 مرداد 93 21:03
من نظرگذاشتم ولی نیست ..؟ اشکالی نداره دوباره ..... نیلو جون بسیار بسیار خوشحالم و منتظر گل روی ماه ارغوان خاااانمم خیلی خیلی زیبا مثل همیشه و چقدر زیبا این دو دنیای متفاوت ولی عاشقانه رو به تصویر کشیدی ....مثل همیشه با قلم زیبااااات ....آرزو دارم هیچ زن و مردی در حسرت بچه دار شدن و حس این تجربیات زیبا نمونن
niloofar
پاسخ
لطف داری لیلا جون
زهرا
9 مرداد 93 15:03
خداروشکر به سلامت طی کردی نه ماه رو
niloofar
پاسخ
SHIRIN
10 مرداد 93 10:49
نیلوی خوشگلم انشاللههه به سلامتی و دل خوش زایمان خوب,و راحتی داشته باشی و دخار گلت رو صحیح و سالم بغل کنی زودی هم بیای عکساشو برای,ما بزاری,منم دیروز اخرین پرلوتون رو زدم خداروشکر,همش یاده پست تو بودم, اخرین نامهربان:-* مراقب خودت باش دوست مهربونم
niloofar
پاسخ
نوشین
10 مرداد 93 19:46
سلام نیلوفر جون مطالبتو خوندم خیلی بهم آرامش داد انشاا.. نی نی به زودی از تو دله مامانش میاد تو بغله مامانش
niloofar
پاسخ
مرسی نوشین جون
غزاله
11 مرداد 93 0:39
عزیزم خدارو شکر که تونستی این لحظه هارو درک کنی و شیرینیشو بچشی.خیلی خوشحالم که به زودی این هدیه خدارو بغل میگیری...
niloofar
پاسخ
مرسی عشقمممممممممم ایشالا به زودی قسمت خودت
mozhgan
11 مرداد 93 18:25
مبارک باشه عزیزم ایشالله بسلامتی و تندرستی واسه منم دعا یادت نره بوووووووووووووووووووووووس.
niloofar
پاسخ
مرسی نگین جان
آدی
12 مرداد 93 9:50
فکر کنم ارغوان خانم تشریف فرما شده دیگه. به سلامتی عزیز دلم. خوش باشی در کنار گل دخترت. منم 14 مرداد انتظارم تموم میشه
niloofar
پاسخ
ایشالا تا الان دیگه گل پسرت سالم و سلامت تو بغلته
آدی
12 مرداد 93 9:52
ببخشید نیلو جون . این رو برای ساناز مینویسم. ساناز جون من پیش افلاطونیان تو بیمارستان لاله ای وی اف کردم. من خیلی این دکتر رو دوست دارم. چنان انرژی مثبتی بهت میده که شک نداری که همه چی درست میشه.
niloofar
پاسخ
بــــــــــــاران
12 مرداد 93 11:06
عزیزم برات بهترین زایمانو آرزو میکنم قبل اتاق عمل آیت الکرسی یادت نره دوستت دارم فرشتت رو بغل کردی یادم کن
niloofar
پاسخ
ایشالا تو هم امیرعباست رو به سلامتی بغل کنی باران جون
صبا
12 مرداد 93 11:42
نیلوفر عزیزم چه زود نه ماه گذشت ان شالله به زودی کوچولوی خوشگلت و بغل کنی عزیز دلم یادت نره موقع زایمان برای همه چشم انتظارها دعا کنی تا همه مثل شما لذت مادر بودن بچشن ان شالله یادت نره عکس دخمل خوشگلمون برامون بزاری عزیزم
niloofar
پاسخ
مرسی صباجون
شیما
12 مرداد 93 16:19
نیلوفر جون بسلامتی ایشالا فردا ارغوان نازمون رو به دنیا میاری، این 9 ماه هم خیلی زود تموم شد ایشالا که زایمان خیلی خیلی راحتی داشته باشی و گل دخترت رو صحیح و سالم بغل کنی ایشالا که خدا همیشه حافظ و نگهدارتون باشه و همیشه سالم و سلامت باشید
niloofar
پاسخ
شیما جون ایشالا چند هفته دیگه نوبت خودت گلم
ترانه
13 مرداد 93 1:03
به سلامتی نیلوفر جان. ایشاله بزودی نی نیت میاد بغلت. چقدر اون لحظه قشنگه.
niloofar
پاسخ
مرسی عزیزکمممممممممم
آیسان مامانی ماهان جون
13 مرداد 93 9:48
سلاام نیلو جونم خوبی عزیزممممم..دیگه چیزی نموندااااااااااااااااابرات بهترین آرزوها رو دارم
niloofar
پاسخ
مرسی آیسانییییییییییییییی
مامان عاطفه
15 مرداد 93 1:30
سلام گلم امیدوارم زایمانه راحتی داشته باشی عزیزم نی نی وبلاگ وبه قبلیمو حذف کرد این آدرسه جدیدمونه خوشحال میشم بهم سر بزنی
niloofar
پاسخ
گل یخ
15 مرداد 93 8:33
عزیزم آهنگ وبت خیلی قشنگه میشه بگی چطور مییشه دانلودش کنم؟ ممنون میشم.
niloofar
پاسخ
گل یخ عزیز اگه آدرس وبت و بذاری کدش و برات ارسال میکنم عزیزم
ماه بانو
15 مرداد 93 11:12
سلام عزیزم. حتما ارغوان تا حالا به دنیا اومده به سلامتی و شادی باشه زود بیا عکسشو بزار
niloofar
پاسخ
سودابه
16 مرداد 93 1:08
niloofar
پاسخ
عصبانی نشو دختر. خوب نت نداشتم
شیما
16 مرداد 93 11:10
قدم نو رسیده مبارکککککککککککککککک هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا بی صبرانه منتظر عکسای ناز ارغوانم
niloofar
پاسخ
شیمااااااااااااااااااا دخترم دیگه تو بغلمه
sahar
16 مرداد 93 11:22
ﺍﻻﻥ ﺍﺭﻏﻮﺍﻥ ﮐﻮﺷﻮﻟﻮ ﺑﺪﻧﯿﺎ ﺍﻭﻣﺪﻩ ﺑﺴﻼﻣﺘﯽ ..ﻣﺎﻣﻨﺘﻈﺮ ﺩﯾﺪﻥ ﺭﻭﯼ ﻣﺎﻫﺸﯿﻢ
niloofar
پاسخ
سحر
16 مرداد 93 11:59
ای جوووووووووووووووونم خاله به قربونش ایشالا سالم و سلامت در آغوشش میگیری عزیزم. نیلوفرجونم منو فراموش نکن بدجور محتاج دعاتم
niloofar
پاسخ
برای همه یه عالمه دعا کردم سحر جون. ایشالا که قابل باشم
بهار د
20 مرداد 93 1:08
سلام گلم خوبی گل دختر به دنیا اومده حتما تا الان به سلامتی و دلخوش منو از حال خودتون بیخبر نزار
niloofar
پاسخ
سلام بهار جونننننننننن. بالاخره دخترم دنیا اومد
مامانی ماهان جون
20 مرداد 93 9:33
سلام نیلوفر جونم..خوب و خوشی گلممممم؟؟نیستی؟؟خبر مبریه ایشالله؟؟؟ دوست دارم پست بعدیت مزین به عکس ارغوان جونم باشه
niloofar
پاسخ
مرسی عزیزمممم. خبر سلامتی خانووووووووم
مامانی ماهان جون
20 مرداد 93 9:34
برای زایمان راحت و سلامتی فرزند دلبندت دعا میکنم
niloofar
پاسخ
مامانی ماهان جون
21 مرداد 93 9:32
الووووووووووووووووووووووووووو..خانومی کجاایی؟؟
niloofar
پاسخ
برگشتم آیسان جونننننننننننن
ثمره
21 مرداد 93 23:02
سلام نیلوفرجونم...ایشالله بسلامتی عشق زندگیتو درآغوش بگیری...بهترین روزهاروبراتون آرزو دارم...مواظب خودتون باشید
niloofar
پاسخ
مرسیییییییییی ثمره جون. واقعا عشقه عشققققق. ایشالا روزی خودت عزیزدلم
مریم.خلوت مادرانه
25 مرداد 93 9:57
سلام سلام نیلو جونم امیدوارم حال خودت و دخمل خوشگلت خوب باشه الانذدیگه فکر کنم باید چند روزی باشه ک دنیا اومده قدمش مبارک عزیزم خدا براتون حفظش کنه منتظر عکسا و خاطرات زایمانت هستیم بازم تبریک منو پذیرا باش،فدات
niloofar
پاسخ
مرسی مریم جونم. آره ارغوان چند روزیه دنیا اومده. ایشالا به زودی قسمت خودت دوست جونم
مامانی ماهان جون
26 مرداد 93 8:15
niloofar
پاسخ
رویا
26 مرداد 93 21:25
سلام نیلوفر جون برای سلامتیتون دعا می کنم!پیشاپیش مبارکه!
niloofar
پاسخ
مرسیییییییی عزیزم
لیلا
27 مرداد 93 21:45
نییییییلوووووووو کجایی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خودت و ارغوان طلا خوبین ؟؟؟؟؟؟؟
niloofar
پاسخ
سلام لیلا جونم خوبیم شکر خداااااااااااااا
مامی فریبا
27 مرداد 93 22:55
سلام نیلو جون خوبی عزیزم.بسلامتی ان شالله قدمش پربرکت وپر یمن باشه براتون و اقبال بلندی هم داشته باشه شرمنده نیلو جون اینترنت نداشتم کامپوترمم که حسابی بهم ریخته بود از طرفیم سر سارینا یکم شکست و خلاصه کلی گیر بودم فدات شم زودی بدنیا اومد این کوچو عکساش میزاریی
niloofar
پاسخ
الهی بمیرم. چش شده سارینا؟؟ چرا سرش شکسته؟؟ الان بهتره؟؟
آزاده مامان آرتین
28 مرداد 93 16:43
نیلوفر جون ایشالا بسلاکتی،چقدر زود گذشت،البته واسه ما،مسلما که خودت زمان واست دیر میرفته،بیصبرانه منتظر عکسای ارغوان عزیزم هستم،زودی بیا
niloofar
پاسخ
آزاده جوووووووووووووووون بالاخره دخترم اومد بغلم
زهرا
29 مرداد 93 8:44
سلام عزیزممم خوبی نیلوفر جون؟؟ کجایی خانمی؟؟؟
niloofar
پاسخ
سلام زهرا جون. دیگه برگشتم خونه عزیزم
ﺳﺤﺮ
29 مرداد 93 15:59
ﺑﯿﻠﻮﻓﺮ ﻋﺰﯾﺰﻡ ﻧﮕﺮﺍﻧﺖ ﺷﺪﻡ ﮐﺠﺎﯾﯽ..ﺍﺭﻏﻮﺍﻥ ﮐﻮﭼﻮﻟﻮ ﺧﻮﺑﻪ
niloofar
پاسخ
سلام سحر جون. برگشتم عزیزم. با ارغوان کوشولو
مامان علیرضا
29 مرداد 93 18:05
اگر زحمتی نیست برید به این لینک واسه عکس علیرضا نظر و امتیاز بذارید http://okno.ir/index.php?route=information/pictures7
مامی سارا
5 آبان 93 15:52
سلام نیوفر جون دلم میخواد ارغوان جونی رو ببینم تنبل شدی دیگه نه پست میزاری نه به ما سر میزنی
niloofar
پاسخ
شرمنده سارا جون. چند روزی خونه نبودم عزیزم