ارغوانارغوان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

خط خطی های مادرانه

روزهای شمارش

1391/12/3 10:25
نویسنده : niloofar
514 بازدید
اشتراک گذاری

یه حس عجیبی دارم این روزا.

نمی تونم توصیفش کنم. یه جور خواستن و نخواستن توامان. یه مخلوطی از سودای رفتن و اشتیاق موندن. یه حالی بین انتظار و بی تفاوتی.

روزهای عجیبی رو دارم میگذرونم.

روزهایی که میدونی و بازم نا امیدانه شروع به شمارش روزها میکنی. روزهایی که هر دردی و هر حالت جدیدی رو دوست داری به فال نیک بگیری اما میدونی هیچ اتفاقی قرار نیست بیفته. اعداد رو از یک تا بیست و هفت هر روز و هر روز مرور میکنی.


خدایا! یه وقتا فکر میکنم باید بلندتر داد میزدم تا صدام میرسید اون بالا بالاها. انقدر بالا که دیگه بهونه ای برای نشنیدنش نداشته باشی. ولی بعدش می بینم نه. این خبرا نیست. تو اقرب من حبل الوریدی.

پس به انتظار می شینم که بهترین و از تو بگیرم. هروقت سرت خلوت شد، جایزه ی صبر منو بده. من بهترین و ازت میخوام، مثل همیشه. اینبارهم منتظرم. همینجا رو زمین کوچیکت نشستم. کافیه سربرگردونی.

دلم برای گپ زدن باهات تنگ شده. خداجونم، وقت کردی یه فنجون قهوه مهمون من...


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

سروین
3 اسفند 91 23:03
باورم نمیشه اینقدر رو این موضوع حساس شده باشی دعا میکنم زود زود خدا ارزوت رو براورده کنه


مرسي عزيزم. حساسيت نيست. خيلي سعي ميكنم بي تفاوت باشم. ولي بعضي وقتا بي دليل يادم مي افته. منم مي نويسم. تو زياد جدي نگير عشقم.
مامان دونه سیب
5 اسفند 91 8:30
نیلو جونم الهیییییییییییییییییییییی عزیزم غصه نخورررررررررررر

انشالله نی نی گلت زود بیاد پیشت سالم


مرسي عزيزم. اين دونه هاي سيب خيلي سربه هوان. خيلي
شیما
6 اسفند 91 11:06
سلام نیلوفرجون خوبی میدونم چه حالی داری حستو درک می کنم خیلییییییییییی سخته که سعی کنی بی تفاوت باشی آخرش هم نمیشه سعی کن خودتو سرگرم کنی این روزها هم مثل روزای دیگه میگذره به خودت بگو این نیز می گذرد
انشالا که خدا هرچه زودتر جایزه صبرتو بده
همیشه برات دعا می کنم


مرسی شیما جون. این وسواس شمارش یه وقتا میاد سراغ آدم. کاریش هم نمیشه کرد. باید وایسیم با بگذره. ممنون از دعات.
آزاده
7 اسفند 91 20:05
سلام خوبی
این انتظارو خیلی ها کشیدن
اول وبلاگ منم نگاه کنی متوجه میشی که منم بیقرار بودم
دعا میکنم هر چه زودتر به مراد دلت برسی
آرزوی موفقیت برات دارم دوست خوبم



آزاده جون اتفاقا وقتی وبلاگ تورو خوندم و دیدم خدا نی نی کوچولو رو بهت داده خیلی امیدوارتر شدم. مرسی که اومدی و به ما سرزدی عزیزم.