ارغوانارغوان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

خط خطی های مادرانه

اي دوست...

1391/12/6 9:30
نویسنده : niloofar
497 بازدید
اشتراک گذاری

 تو اين روز باروني قشنگ اين شعر و تقديم ميكنم به همه كسانيكه دوسشون دارم.

 

 اي صميمي اي دوست

گاه و بيگاه لب پنجره خاطره ام مي آيي

ديدنت حتي از دور

آب بر آتش دل مي پاشد

آنقدر تشنه ي ديدار توام

كه به يك جرعه نگاه تو قناعت دارم

دل من لك زده است

گرمي دست تورا محتاجم

و دل من به نگاهي از دور

طفلكي مي سازد

اي قديمي اي دوست

تو مرا ياد كني يا نكني

من به يادت هستم

من صميمانه به يادت هستم

دايم از خنده لبانت لبريز

دامنت پر گل باد.

 

پانوشت: اگه اشتباه نكنم اين شعر مال آقاي كيوان هاشمي.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

قالب و تقویم کودکانه
6 اسفند 91 10:10
با سلام طراحی منحصر بفرد تقویم 92 با عکس کودکان شما بدون استفاده از تقویم های آماده بدون استفاده از نرم افزار ساخت تقویم آماده با طرحها و ایده های درخواستی شما و انواع تم های دلخواه تقویم اختصاصی 92 با عکس کودک شما و اگر تقویمی خاص مد نظر شماست کافیست توضیحات آن را به ما بدهید تا برای شما طراحی کنیم با تشکر برای دیدن نمونه کارها به وبلاگ زیر بروید: http://baby-graphic.blogfa.com و برای کسب اطلاعات بیشتر با ای میل زیر در تماس باشید calendar.taghvim@gmail.com
ساناز
6 اسفند 91 18:51
سلام خوبين منم ٢٧ بهمن عمل زيفت كردمتوي كلينيك نويد اينروزا رو خيلي پ استرس دارم ميگذرونم تا روز هجده بشه كه برم از ، اميدوارم كه هم من مامان بشم هم تو واقعا اميدوارم عيدي رو مامان بشي


مرسی ساناز جون. مبارکت باشه. زیفت پروسه ی خیلی سختی داره. امیدوارم به امید خدا تو همین اولین آزمایشت جواب بتات بالا باشه و نی نی به سلامتی بیاد پیشت. مرسی که به وبلاگم سرزدی.
نانا و نینی جون
7 اسفند 91 22:50
سلام عزیزم
خوبی قربون دلت بشم
من با خدا دردو دل کردم اگه دوست داشتی بیا
اگه حوصله یه مناجات داشتی بیا..


سلام ناناجون. عزيزم اومدم حرفهاي قشنگتو خوندم. خيلي صميمانه مي نويسييييي دوست گلم.
هیجان
8 اسفند 91 13:43
من به یادت هستم...


چشمی دارم همه پر از صورت دوست
با دیده مرا خوشست چون دوست در اوست
از دیده دوست فرق کردن نه نکوست
یا دوست به جای دیده یا دیده خود اوست