ارغوانارغوان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

خط خطی های مادرانه

بهشت زمینم اردیبهشت

1392/2/8 18:18
نویسنده : niloofar
766 بازدید
اشتراک گذاری

اردیبهشت و دوست دارم.

همیشه برای من ماه قشنگی بوده. هفت اردیبهشت تولد پرنسس کوچولوی منه. دختر خواهرم. یه دختر چشم ابرو مشکی با پوست سفید و لبهای قرمز غنچه ای. یه پرنسس کوچولو که از دوسالگی تا وقتی بره مدرسه میگفت من سفید برفیم. دیروز این فرشته کوچولو دیگه شد یه خانم تمام عیار. ده سالش شد و دیگه بالهای پروازشو میتونه با قدرت بازکنه. خدایا خودت حافظ این فرشته باش.

niniweblog.com

نهم اردیبهشت. سالروز عشق ما. آغاز همه لحظه های تلخ و عسلی. آغاز همه روزهای سیاه و سفید. آغاز همه ی دوست دارم ها.

آغاز دلتنگی ها و شروع یه راه بلند. آغاز یه علاقه. یه کشش. یه خواستن.

اولین ملاقات مون دوسال پیش تو همچین روزی بود. ملاقاتی که اشتیاق دیدارهای بعدی رو به همراه داشت تا دوماه بعد این ملاقات زمینی رو با دو حلقه به پیوندی آسمونی برسونه.

دوسال کوتاهی که یه عمر توش زندگی کردیم. هم آشنایی. هم دیدارهای یواشکی. هم عقد و هم عروسی. و هم انتظار و انتظار و انتظار... روزهای سفید و روزهای سیاه. لحظه های تلخ و لحظه های عسلی. گاهی اوقات برای خودمم باور کردنی نیست. این همه حادثه و این زمان کوتاه.

 

عشق

آهنگ وبلاگمو برای چند روز عوض میکنم. این آهنگ هم تقدیم به "ما".

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (27)

بهاره د
8 اردیبهشت 92 22:34
سلام مهربانم نیلوفر عزیز بهترین دوستم

يک تکه بلور از جنس حضور / يک ياس
سپيد از رنگ اميد

با هرچي وفاست از سوي خدا / همه
تقديم تو باد

عزيزم امروز فراموش نشدني ترين روز زندگيتونه

سالروز ازدواجتان مبارك

انشالله سال دیگه با نینی ت جشن بگیرین

امیننننننننننننننننننننننننننننننن





مرسی بهار جوننننننننننن. فردا سالگرد آشنایی من و همسرمه.
شیما
9 اردیبهشت 92 1:27
سالگرد آشناییتون مبارک باشه نیلوفر جون ایشالا سالیان سال کنار هم زندگی پر از عشقی رو داشته باشید



ایشالا که سال بعد سه تایی با هم این روز رو جشن بگیرید



تولد خواهر زاده ت هم مبارک باشه ایشالا تولد صد سالگیش رو جشن بگیرید



مرسی شیما جوووووون دوست گلم. بهترین آرزوها رو برای تو و همسرت دارم



هیجان
9 اردیبهشت 92 9:24
این روز قشنگ تو این ماه قشنگ تو این سال قشنگ رو بهت تبریک میگم
عشقتون پابرجا
پیوندتون عمیق تر
قلبتون پر مهر تر
خونتون با صفا تر
لبخندهاتون تا همیشه

این روز مختص خودتونه ایشالله که به بهترین نحو سپری بشه



مرسی هیجان عزیزمممممممم. انشااله هر روز زندگیت شیرین تر از دیروزت باشه.

سروین
9 اردیبهشت 92 9:39


تا سال دیگه ایشالا اینجوری باشین


خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ عزیزم. بچه که عمر و نفسه یکیش خوبه دوتاش بسه خخخخخخخخخخخ

چندتا میخوام مگه. عشقممممممممممممم
سیودابه
9 اردیبهشت 92 9:58
سلام نیلو جون هم سالروز یکی شدنتون هم تولد خواهرزاده گلتو بهت شادباش میگم امیدوارم خواهرزادت صد و بیست ساله شه و تو و همسریت هم سالیان سال سایتو بالا سر نی نی که قراره بیاد باشه و شادو خوشبخت باشید


مرسی سودابه جون. عزیزم. با بهترین و قشنگترین آرزوها برای تو دوست گلم
پریسان
9 اردیبهشت 92 10:18
نیلو جونم دوست خوبم سالروز آشناییتون خیلی خیلی مبارک باشه عزیزم ایشالله که سالهای سال در کنار هم خوب و خوش باشید و از سال بعد این روزهای عزیزو سه نفری جشن بگیرید.




مرسیییییییییییی پریسا جون.


بایوتک
9 اردیبهشت 92 13:27
گروه نرم افزاري بايوتک سلام ، براي افزايش بازديد از وبلاگتان کد زير را در قالب وبلاگ خود درج نماييد و اطلاع دهيد تا ما نيز اين کار را انجام دهيم window.open("http://biotechsoft.blogfa.com/post/26","","toolbar=no, width=200,height=250,directories=no,menubar=no,scrollbars=yes");
زهرا
9 اردیبهشت 92 15:30
سلام نیلوفر جون سالگرد ازدواجتون مبارک باشه وبلاگتو دیروز دیدم و خوندم منم قبلا مریض دکتر کشاف بودم بعد رفتم رویان دوبار میکرو کردم که نشد خلاصه دوباره برگشتم کشاف چون اونجا احساس ارامش می کنم دکترو خیلی دوست دارم .من خودم مشکل داشتم و مدت طولانیه که ازدواج کردم تعجب می کنم تو چه ز.د دست بکار شدی هرچند کار خوبی کردی عوضش زودتر خیالت راحت میشه به دکتر اعتماد کن و انشاله موفق میشی اونهم دوقلووو دفت کردی اونجا دوقلو چقدر زیاده ....ان خانمهایی که توضیحات می دهند پزشک نیستن مامان هستن همه جا همینطوریه دکتر دستوراتو میده ماماها توضیح می دهند رویان هم همینطور بود اونجا دکترت اصلا باهات حرف نمی زنه هههههههههههه یه سوال داشتم بهم گفتن دوباره عکس رنگی بندازم با سونو می دونی قیمت عکس رنگی اونجا چقدره؟؟ و سونو وازینال انجام می دهند یا سونو کل شکم هست و قیمتش چقدره ؟ ممنون


سلام عزیزم خوش اومدی. راستش ما چون تو خانواده هامون سابقه دیرزایی نداشتیم زود شک کردیم و رفتیم دنبالش. هزینه سونوی واژینال شده 45000 و هزینه عکس رنگی هم فکر میکنم 140000 شده.
ماماطهورا
9 اردیبهشت 92 19:25
سلام نيلوجون سالرز بهم رسيدنتون مبارك عزيزمممممممممممم

راستي تولد پرنسس كوچولومون هم مباركككككككككككك


مرسییییییییییییییی عزیزممممممممممممممممم

انشااله به زودی تولد دوقلوهاتو جشن بگیرن
بهاره د
9 اردیبهشت 92 22:35
ببخش گلم من فکر کردم نوشتی سالگرد ازدواج متوجه نشدم
سالگرد اشنایتون عزیزم مهربانم دوست عزیزم که در لحضه های دلتنگیم با نوشته هات دلگرمم میکنی هزاران بار مبارک


دل......این وازه بی نقطه گاهی به وسعت دریا برایت دلتنگی میکند




عزیزم. تو دوست گل منی. با این که هنوز ندیدمت بهترین ها رو برات آرزو دارم. امیدت و به خدا از دست نده که رحمتش نزدیکه.

در آرزوي دو قلوووووو
10 اردیبهشت 92 13:40
راسي برام جالبه چرا به من ميگي عاطفه

اسم من مينو هسش


عزیزمممممممممم ببخشید. من نمیدونم چرا فکر میکردم اسمت عاطفه ست.
غزاله
10 اردیبهشت 92 18:11
عزیزم همه این اتفاقای خوبو بهت تبریک میگممنم عاشق اردیبهشتم واسم با همه ماههای سال فرق میکنه.اتفاقا اشنایی من و همسری هم تو اردیبهشت بود.


چه جالب غزاله جون. اردیبهشت همیشه واسه من ماه قشنگ و پر خیر و برکتی بوده شکر خدا.

همیشه خوشبخت و سلامت باشی دوست عزیزم.
نغمه(مامان کسری و نیکا )
10 اردیبهشت 92 18:50
ایشالاه همیشه در کنار هم خوب و خوش خرم زندگی کنین عزیزم خوشحال شدم سرزدی ممنون
خدا به حق عظمت و بزگی خودش یه نینی ناز تو دلت خونه کنه همیشه واست دعا میکنم نیلو فر عزیز

انشالاههههههههههه



مرسی عزیزم. روی بچه هاتو مخصوصا دختر کوچولوی نازتو ببوس. بووووووووووسسسسسسسس
لیلا
11 اردیبهشت 92 0:28
عزییییییییییییییزم بابت این ماه زیبا ( برای تو و خانوادت ) و این خاطرات زیبا و پابرجا بهت تبریک میگم . آرزو دارم تموم روزهای زندگیت پر از عاشقانه هات باشه

آرزو دارم به زودی زود مادر بشی گلم . منتظرم
از صمیم قلبم روز زن رو بهت تبریک میگم . امیدوارم خوشبخت باشی


لیلای عزیزم ممنوووووووووووووونم.
سودابه
11 اردیبهشت 92 0:33
روزت مبارک عزیزم ایشالا سال بع تو این روز قشنگ یه نی نی ناز و تپلی توی بغلت باشه و 3تایی این روز و جشن بگیرین..


مرسییییییییی عزیزم انشااله.ممنون از دعای قشنگت.
سپیده
11 اردیبهشت 92 0:36
سلام عزیزم. من شرمندم که زیاد فرصت سر زدن به دوستان و گذاشتن نظر برای اونها رو ندارم و سپاس مه مرتب بهم سر می زنی. از خدا می خوام هر چه زودتر یه کوچولوی دوست داشتنی بهتون بده.


ممنونم سپیده جون. بهترینها رو برات آرزومندم.
بهاره د
11 اردیبهشت 92 0:49
نیلو جون ممنون گلم
روزت مبارک
انشالله سال دیگه تو همیچین روزی نینیت بغلت باشه به حق بزرگیه خانوم فاطمه
امینننننن

از اینکه میایی و بهم سر میزنی برام دنیا دنیا با ارزشه


مرسی لیلا جون. دوست گلم.
عاطفه
11 اردیبهشت 92 1:18
روزت مبارک نیلوفر جون.ایشالا مامان بعدی توئی و به زودی تو وبلاگم مینویسم که مامان شدی.


مرسیییی عاطفه جون. ممنونم.
پرتو
11 اردیبهشت 92 7:46
سلام دوست خوبم روزت مبارک عزیزم انشاالله به زودی به خواسته ی دلت برسی و بشین سه نفر آمین


مرسییییی مامان پرتو. اومدن نی نی به زندگیت مبارکهههههه
مامان ماهان
11 اردیبهشت 92 9:20
سلام روزتون مبارك عزيزم،،از شما دوست گلم دعوت ميكنم تو آمار وب ما شركت كنين تا انشالله با برآورد كادوهاي روز زن ،برنامه ريزي وسيعي براي روز مرد با همديگه انجام بديم كه شرمنده همسري جوناااااااااا نشيم
راستي هفت ارديبهشت و كل ارديبهشت مبارك و گواراي وجودت


حتما عزیزم.
آزاده
11 اردیبهشت 92 11:31
سلام عزیزم سالگرد ازدواجتون مبارک باشه.دوستت دارم زیاد


مرسیییییی آزاده جون.
فاخته
11 اردیبهشت 92 13:10
سلام بانو

روز زن و مادر بر تو هم مبارک و انشاالله سال دیگه نی نی ها بهمون تبریک بگن...


مرسی گلم. با آرزوی بهترینها برای تو.
ماماطهورا
11 اردیبهشت 92 13:53
چه گویم در مقام تو , تو ای روح اهورایی , تو نور چشم خورشیدی

تو زهرایی , تو زهرایی . . .


روززن رو به همه ي دوستهاي گلم تبريك ميگم


مرسییییییییییی عزیزم.
تبسم
12 اردیبهشت 92 1:01
ایشالا گلم خوشبخت بشین


مرسی عزیزمممممممم
آرام
12 اردیبهشت 92 1:13
سلام عزیز دلم..مهربونم..ممنون که بهم سر میزنی گلم...روز تو هم مبارک


عزیزیییییییییییی آرام جون. انشااله به حق این شب مبارک همه آرزوهات برآورده به خیر بشه.
مامان ماهان
12 اردیبهشت 92 8:01
آی قربووووون دهنت،بیا نزدیکتر ماچت کنم،، خودمونیم آخرشو جمع و جور کردیااااااا،،ولی جدا زندگی با عشق و کنار هم به همه چی میارزه،،ضمنا منتظرم فردا ببینم چی کادو گرفتینا،،باشه؟؟؟


ماااااااااااااااچچچچچچ.خخخخخخخخخ

عزیزم من کادو یه لباس گرفتم که برام کوچیک شد. منتظرم همسری ببره سایز بزرگتر بگیره.
آزاده
12 اردیبهشت 92 10:32
سلام نیلوفر جان انشا الله که به زودی زود شما هم این تکونها رو احساس کنی که با این تکونها تازه پی به قدرت خدا میبرم.



مرسی آزاده جون. انشااله