ارغوانارغوان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

خط خطی های مادرانه

چهارشنبه و سونوگرافی دوم

1392/2/13 21:14
نویسنده : niloofar
1,055 بازدید
اشتراک گذاری

چهارشنبه روز زن بود. این گل تقدیم به همه زنها و مادرای عزیز و همه دوستای عزیزم.

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری چهارم www.pichak.net كليك كنيد

ما هم یه برنامه از قبل تعیین شده داشتیم واسه این روز؛ مراجعه به کلینیک نوید برای سونوگرافی دوم. چهارشنبه روز سیزدهم پری بود و باید میرفتیم تا یه بار دیگه اندازه فولیکولها رو کنترل کنن. طبق معمول اول صبح خودمونو رسوندیم اونجا و بعد از تکرار آزمایش خون و مشاوره های روتین حدود ساعت یازده من تونستم سونو بشم. خدارو شکر همه چی طبیعی و خوب بود.

تا وقت عمل تعیین بشه و داروهای جدید و بگیریم ساعت یک و گذشته بود.  تو یکساعتی که منتظر بودیم جدول زیفت من و تحویل بدن نشستیم و سخنرانی خود دکتر صاحب کشاف رو گوش کردیم. یه جلسه بود با زن و شوهرایی که بچه دار شدن یا تازه دارن اقدام میکنن. ازمانیتورهای سالن هم پخش میشد. حرفهایی که میزد خیلی تاثیر گذارتر از موعظه هایی بود که بعضیا تو لباس خاص انجام میدن.در طول مدتی که دکتر داشت از خاطره هاش تعریف میکرد من یاد تفاوت بین دستهای دعاگر و دستهایی که گره از کار دیگران باز میکنن بودم. niniweblog.com

تو کلینیک دوتا خانم جوون بودن که دونر داشتن. یعنی به جای یکی دیگه این همه داروها رو استفاده میکردن و تخمک هاشونو میفروختن. خیلی براشون ناراحت شدم. هم برای اینا که بخاطر فقط یک میلیون (نرخ جدیدش انگار شده یک و نیم) این همه هورمون و وارد بدنشون میکنن. هم برای اون کسی که نمیتونه تخمک گذاری داشته باشه و باید یکی رو پیدا کنه که بهش تخمک هدیه کنه.خیلی سخته این همه دارو و قرص و استفاده کردن. ولی این بنده های خدا از سر ناچاری استفاده میکنن تا دوماه یه بار بتونن فقط یک و نیم میلیون بگیرن. این کار و سالی چهاربار و حداکثر تا 32 سالگی میتونن انجام بدن. چه چاره ی دردناکی.ناراحت

دیروز هم که از صبح رفته بودیم بهشت زهرا برای خاکسپاری یکی از آشناها و از اونجا رفتیم خونه خواهرم واسه جشن تولد پرنسس. شب جای همه تون خالی بود خیلییییییییی خوش گذشت. آبجی خانوم هم که با سلیقه ش طبق معمول همه رو انگشت به دهن گذاشته بود. هم تو چیدمانش هم تو غذاهاش. جالبترین بخشش هم رقص نور بود.

niniweblog.com

 این دوسه روزه دیگه دارم خیلی اذیت میشم. شکمم بدجوری باد کرده و دل درد دارم. واسه همین ما زود برگشتیم خونه.

وقت عمل هم افتاد روز شنبه. دوستای گلم این چند روز یادتون نره دعام کنید. خودم که دارم با فکر باز و امیدوار میرم جلو ولی ته دلم هم به این فکر میکنم که شاید نشه. تا اگه بعد از 18 روز جواب آزمایشم منفی شد نخوره تو  ذوقم. همش دست خداست دیگه. بخواد میده نخواد نمیده. ما هم گردنمون از مو باریکتر.

راستی تا یادم نرفته بگم هزینه آزمایش روز سیزدهم شد 38000تومن و سری سوم داروهام شد 424هزار تومن ناقابل. حالا ببینید حق دارم وقتی نی نی میاد جای سیسمونی و تخت، جعبه میوه بندازم زیرش یا نه؟؟؟ niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (12)

مامان ترنم
13 اردیبهشت 92 12:00
عزیز دلم ایشاالله که نی نی بیاد اون وقت فقط یک خنده اش جبران تمام این هزینه ها رو می کنه. ایشاالله که عمل موفق امیز باشه .
من بنده ناقابل هم واست دعا می کنم.


دوست گلممممممم مرسی ازت.
نانا و نینی جون
14 اردیبهشت 92 0:07
سلام برو تو نینی تلگراف برات فرستادم رمزو


مرسی خواهرررررررر
در آرزوي دو قلوووووو
14 اردیبهشت 92 8:02
عزيز دلم الان احتمالا تو اتاق عملي يا اينكه كارت تموم شده

با تمام وجود دعا ميكنم هر چي خير و خوبيه برات رقم بخوره

يا صاحب الزمان همراه دوستم باش


عزیزم مرسی که منو از یاد نبردی
در آرزوي دو قلوووووو
14 اردیبهشت 92 8:04
عزيزم هر وقت اومدي و وقت كردي

از حرفهاي كشاف هم برامون بگو

البته اگه دختر خوبي بودي و خوب گوش دادي

من منتظر هسم بر گردي و بياي كلا مراحل عملت رو با جزئيات برام بگي


باشه عزیزم بهتر بشم میام همه رو مینویسم برات.
پرتو
14 اردیبهشت 92 9:08
سلام عزیزم انشاالله که عملت موفقیت آمیز باشه و خدا یکی از فرشته هاش و بزاره تو دلت دوستم , عزیزم به هیچ چی فکر نکن همه چی و بسپر به خدا مطمئن باش پاداش این همه زحمتت تو راهه انشاالله , منم برات دعا میکنم عزیزم .


مرسی پرتو جون. به دعای شما دوستای گلم خیلی نیاز دارم.
سودابه
14 اردیبهشت 92 10:50
سلام نیلو جون اگه نی نی بیاد همه چی یادت میره عزیزم....ایشالا که همه چی خوب پیش میره..


انشااله سودابه جون. خدا یکی دوتا از اون ناز قشنگهای سالم تپلشو هم قسمت تو مهربون بکنه.
پریسان
14 اردیبهشت 92 12:03
عزیز دلم ایشالله که به خیر و خوشی عمل میکنی و نی نی هم زود راهشو پیدا میکنه

من و نی نیم حسابی برات دعا میکنیم دوست خوبممم بوسسسس


مرسییییییییی پریسای گلم. خدا نی نی تو برات نگه داره.
شیما
14 اردیبهشت 92 13:58
نیلوفر جون ایشالا که میشه خدا بخواد میشه
ایشالا روزی رو ببینم که غرق شادی هستی



شیما جونننننننن عزیزم انشااله من هم به زودی لبخند مادر شدن و توی صورت ماه تو ببینم.
لیلا
15 اردیبهشت 92 1:59
نیلوفری گل امیدووارم که هر طور که صلاحت هست و دوست داری این روزات رقم بخوره . آرزو دارم آخر ماه دلت پر از شادی و شور باشه . الهی آمین . من منتظر اون روز نشستم گلم . اگه لایق باشم دعاگوتم


مرسی لیلا جون. بدون دعای شما دوستای گلم نمیشه. مرسی که هستید.
مامان ماهان
15 اردیبهشت 92 13:28
سلام نيلوفر جونم ،،،از ته ته دل برا نتيجه دلخواهت دعا كردم انشالله به آرزوت ميرسي ،،،فدا ي سرت كه چقد خرج كردي گلم ،،،انشالله نتيجشو ميبيني راستي شلوغ خانم هديتو نگفتيا اين يك دومي هم با اجازه لينك شدين ..دوست داشتين مارو لينك كنين لطفا


عزیزم من که خیلی وقته لینکت کردممممممم. هدیه هم لباس بود که سایز کوچیک بود واسه من گامبو. خخخخخخخخخ
غزاله
15 اردیبهشت 92 13:45
عزیزم ایشالا الان عملتو با موفقیت انجام دادی و به زودی هم نتیجشو میبینی.برات بهترین هارو از خدا میخوام.


مرسی غزاله جون. باید تا 30 اردیبهشت صبر کنم تا ببینم نتیجه میده یا نه. امید به خدا.
بهار د
17 اردیبهشت 92 14:05
سلام نيلو جونم ممنون از نظر لطفت
اره گلم پنج تا انتقال دادم چهارشنبه برام خيلي دعا کن


واااااااااااااااییییییییییی بسلامتییییییییییییی. انشااله هر 5تاش بگییییییییییییررررررررررررههههههههههه