ارغوانارغوان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

خط خطی های مادرانه

سپاس نامه

1392/3/8 21:04
نویسنده : niloofar
1,437 بازدید
اشتراک گذاری

تکه نانی دارم

خرده هوشی سر سوزن ذوقی

 مادری دارم بهتراز برگ درخت

دوستانی بهتر از آب روان

و خدایی که دراین نزدیکی است

لای این شب بوها

پای آن کاج بلند...

 

 این پست رو میذارم برای تشکر از همه دوستایی که تو این مدت باهام همدردی کردن. بهم سرزدن و با صحبتها و پست هاشون نذاشتن احساس تنهایی کنم.

برای تشکر از خاله عزیزم که دوهفته تمام با دلسوزی مادرانه و همصحبتی خواهرانه کنارم بود.

برای تشکر از مادر و خواهرم که هر لحظه از نظر روحی کنارم بودن و نذاشتن دلسرد بشم.

برای تشکر از همسرم که هر لحظه بیشتر از قبل با محبت هاش سعی کرد بهم آرامش بده.

و برای تشکر از خدایی که دراین نزدیکی ست...

دیگه باید بشینم به انتظار دکتر که برگرده و ببینیم چرا این نی نی ها نموندن و نی نی های منجمدم و کی میتونم انتقال بدم.

 دوستای گلم حالم خوبه. از همه تون ممنونم.


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (20)

فریبا
29 اردیبهشت 92 23:30
سلام عزیزم خوشحالم که حالت بهتره .مامنتظریم ان شاللله اینبار دیگه جواب مثبت بگیری که ماهم یه شیرینی حسابی گیرمون بیاد.الهی آمین و به امید تو


مرسی مامان فریبا.
بهار د
30 اردیبهشت 92 2:56
نیلو جونم سلام
خدارو شکر که خوبی
ولی من.......
داغونم خیلی سختمه از اول شروع کنم نمیدونم چطور ارامش بدم به خودم
تازه دکترمم کسالت داره فریز ندارم
چی کار کنم خدا.........


انشاللهه با فریزات مامان میشی عزیزم


مرسی بهار جون. انشااله

ولی تو هم باید بلند شی. دوباره باید شروع کنی. هیچ کار دیگه ای نمیتونیم انجام بدیم. انقدر میریم دنبالش تا بالاخره نتیجه بگیریم. نبینم خسته بشی.
الی
30 اردیبهشت 92 8:46
نیلو جون
بالاخره جواب صبرمون رو میگیریم

راستی دکتر کجاست؟؟ بازم رفته امریکا؟؟ کی میاد؟؟


الی جون نمیدونم. فکر کنم. به هرحال از 28م تا 3 خرداد مطبش تعطیله. امیدوارم زودتر برگرده.
تبسم
30 اردیبهشت 92 13:26
خوشحالم که بهترررررررشدی دوست من


پرتو
30 اردیبهشت 92 13:36
سلام عزیزم خدا رو هزاران مرتبه شکر که حالت بهتره انشاالله به زودی جواب این صبرتو بگیری گلم خودتو بسپر به خدا خودش بهترین ها رو برات رقم میزنه میدونم انتظار خیلی سخته ولی مطمئنم به زودی جوابتو میگیری مواظب خودت باش عزیزم

مرسی پرتو جون.
نانا و نینی جون
30 اردیبهشت 92 16:15
salam
قربونت برم انشاا... این ماه امان میشی مطمئنم
دوست دارم


مرسی ناناجون. امیدوارم تو دوست گلم هم به زودی از انتظار بیای بیرون
مامان ترنم
30 اردیبهشت 92 17:51
سلام عزیزم. خدا را شکر که حالت خوبه و روحیه ات هم خوب. خدا حتما پاسخ این امیدت رو به بهترین شکل می ده. ایشاله که از فریزیهات جواب می گیری.


به لطف خدا و شما دوستای عزیزم.
گيتي
31 اردیبهشت 92 7:48
سلام عزيزم خدا رو شكر كه خوبي انشالله ديگه با فريزها جواب ميگيري .خدا سايه مامان گلت، خواهر عزيزت، خاله نازينينت و همچنين شوهر مهربونت و از سرت كم نكنه.


ممنونم گیتی جون. خیلی خوشحالم که به خواننده های این صفحه اضافه شدی.
نغمه(مامان کسری و نیکا )
31 اردیبهشت 92 13:35
نیلوفر جون این مدت نت نداشتم ولی همش تو فکرت بودم
مطمن باش هیچ کار خدا بی صلاح و مصلحت نیست ان شالاه دفعه بعد به شوهرت هم امیدواری بده مردا زود کم میارن
انشالاه خدا جواب این همه صبر و بردباریتو میده نگران نباش


مامان فرشته ها حتما همینطوره. فقط ما حکمت کارهای خدا رو درک نمیکنیم.
ماماطهورا
31 اردیبهشت 92 19:17
سلام نيلوفرجونم قربونت برم خوشحالم كه حالت خوبه


مرسی دوست عزیزم.
آيسان مامان ماهان
1 خرداد 92 8:28
عززززززززززيز دلم،واقعا چشم پر اشك شده با اين ابتكاراي خانومـــــا،،تو آماراي بعدي از نظرات ارزنده شما گلهاي محمدي استفاده خواهد شد،،نميري نيلوفر چقد خنديدم..اد باشي هميشه



آيسان مامان ماهان
1 خرداد 92 8:34
همه شاديهايم هديه به تو ،،اندك بودنشان را خرده نگير"
اين تمام سهم من از روزگار است....نيلوفر جون از اينكه سلامتيت و روحيه ات را دوباره باز يافتي از صميم قلب خوشحالم و خدا رو شكر ميگويم...اين هديه ناقابل از طرف مرا پذيرا باش به اين مناسبت


✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
┊   ┊┊   ┊┊ ✿
┊   ┊┊  ✿✿
┊    ┊┊  
┊   ✿✿



ــــــ★
ــــــــ★
ــــــــــــــ★★
ـــــــــــــــــــــــ★★★
ــــــــــــــــــــــــــــ★★★★
ـــــــــــــــــــــــــــــــ★★★★★
ـــــــــــــــــــــــــــــــ★★★★★
ــــــــــــــــــــــــــــ★★★★
ـــــــــــــــــــــــ★★★
ــــــــــــــ★★
ــــــ★

ــــــ★
ــــــــ★
ــــــــــــــ★★
ـــــــــــــــــــــــ★★★
دوست داشتني،،دوست دارم


مرسیییییییییی آیسان جون. چه خوشگلههههه
مانلی
1 خرداد 92 16:56
عاقا چرا دقیق از من تشکر نکردی ؟

عزیز دلم از اون ته ته تهای دلم برات آرزو می کنم که فریزهات منتظر باشن که تا 9 ماه تو دلت جا خوش کنن
اونم دو تا . یه دخمل یه پسر

دوست دارم


عزیزمممممممممممممم خیلیییییییییییییی ازت متشکرممممممممم خخخخخخخخخخخخخ
غزاله
1 خرداد 92 20:04
عزیزم اگه بدونی چقدر منتظر بودم اخر اردیبهشت خبرای خوب بشنوم ازت ولی...
من نبودم با بدبختی و اولین بار از گوشیم رفتم تو نت و وقتی خوندم نشد دلم هری ریخت پایین و دوست داشتم زار بزنم.منم دیروز پریود شدم و امیدم رفت...اگه صبر نکنیم کار دیگه ای ازمون برمیاد؟؟؟


عزیزم مرسی از همدردیت. خودتم فکرشو نکن. انشااله به زودی مامان میشی
مریم.خلوت مادرانه
2 خرداد 92 15:26
سلام نیلوفر عزیزم خدا رو هزار مرتبه شکر که خوبی؟انشالله که بزودی زود با خبرای خوب میایی.مواظب خودت باش


مرسی مریم جون.
بهار د
2 خرداد 92 15:47
نیلو جونم قالبت چرا بهم ریخته عزیزم ؟؟؟؟

انشالله با فریزهات نتیجه بگیری و زودی مامان بشی
من که نه دکترم خوب شده نه دیگه فریزی دارم برام خیلی سخته از اول شروع کنم خیلی ناراحتم انگار تو برزخم
نیلو برام خیلی دعا کن چون خیلی خستم


بهار جون همیشه به فکرتم به خدا. خییلی برات ناراحت شدم. انشااله که این بار نتیجه بگیری دوست عزیزم.
نانا و نینی جون
2 خرداد 92 19:09
سلام
با دلی پر امید امدم
اگه دوست داشتی یه چیز جالب ببینی بخونی
بیا برای کامل شدن زندگیمون دعا کن
این پست خیلی فرق داره


اومدم عزیزم.
سودابه
2 خرداد 92 19:30
نیلوجون ماما طهورا تصادف کرده براش دعا کن عزیزم


وااااااااااااااایییییییی چی شده؟؟؟؟ طوریشم شده؟؟؟؟؟

الان حالش خوبه؟؟؟؟؟؟

آزاده
4 خرداد 92 11:06
سلام عزیز دلم ممنون از اظهار لطفت.
امیدت به خدا باشه و همه چیز رو به خودش بسپار.


خواهش میکنم گلم. بله باید به لطف خدا امیدوار بود. انشااله خودش همراهمون باشه. راستی آزاده جون مرسی از راهنماییت بابت اون موضوع. احتمالا این هفته یه سر بریم. [خوشحال]
هیجان
5 خرداد 92 11:12
تو کلامت یه آرامشی حس می کنم و همین خیلی ارزشمنده به امید خدا که نی نی های منجمدت رو زدگی ببخشی عزیز دلم
ایشاللهههههههه


مرسی هیجانم. آره خدارو شکر این مدت خیلی آرومم. منتظر بستنی های یخی مم.