ارغوانارغوان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

خط خطی های مادرانه

مسابقه وبلاگی

1392/3/13 16:59
نویسنده : niloofar
603 بازدید
اشتراک گذاری

با تشکر از مهسا جون که منو برای شرکت تو مسابقه وبلاگی دعوت کرد.

 

1-بزرگترین ترس تو زندگیت چیه؟

نبودن عزیزانم

2-اگه 24 ساعت نامرئی بشی چیکار می کنی؟

نمیدونم. شاید یه سری به چند تا زندگی اطراف میزدم.

3-اگه غول چراغ جادو توانایی بر آورده کردن 5 الی 12 حرف رو داشته باشه چیه؟

همه آرزوهام

4-از میان اسب و پلنگ و عقاب کدومو دوست داری؟

عقاب

5-کارتون مورد علاقه ی کودکیت چیه؟

بلفی لیلیبیت

6-در پختن کدوم غذا مهارت نداری؟

سوال. من ؟؟؟ غذا؟؟؟ مهارت؟؟؟

7-اولین واکنش موقع عصبانیتت چیه؟

سکوت

8-با مرغ،اورانیم،دریا و خسته جمله بساز

 مرغهای دریایی رو  اورانیوم و عجیب غنی میسازند.

9-دو بیت شعر که خیلی دوست داری

گفت پيغمبر چو بر کوبي دري / عاقبت زان در برون آيد سري
چون نشيني بر سر کوي کسي/ عاقبت بيني تو هم روي کسي

پس ناامید نشوید

10-اگه بخوای با تونل زمان به یه روز زندگیت در گذشته و آینده سفر کنی کجاست؟

در گذشته به روزی برمیگشتم که مادربزرگم زنده بود. آینده رو نمیخوام از الان ببینم.

11-چه رنگی هستی؟

سبز

12-اگه بخوای از ایران بری کدوم کشور رو انتخاب می کنی؟

سوئد.

13-بهترین sms inbox چیه؟

اگه بخوای بزرگترین تجربه زندگی تو بهم یاد بدی چی میگی؟؟

14-اگه قرار باشه سه نفر از عزیزانتو دعوت کنی چه کسانی هستند؟

مادر،همسر،خواهرم

15-اگه قرار بود یک کلمه رو از لغتنامه زندگیت حذف کنی چیه؟

نمیتونم.

16-کسی رو بخوای ملاقات کنی؟

میشه جواب ندم؟؟

17-اگه بخوای اسم دیگه برای وبلاگت انتخاب کنی؟

رنگ انتظار

18-خصوصیت اخلاقی؟

زودرنج و حساس

19-کاشکی؟

به وقتش بیشتر تلاش میکردم


سه نفر و میتونم دعوت کنم. دوست داشتم تعداد بیشتری رو دعوت کنم اما متاسفانه نمیشه.


من از سودابه جون، بهار جون و سروین عزیزم میخوام که زحمت شرکت در این مسابقه رو بکشن.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

سودابه
13 خرداد 92 23:57
مرسی از اینکه منو انتخاب کردی...حالا چه جوریاست این مسابقه؟؟سوالاش همیناست؟از همینجا باید ج بدم عزیزم؟؟


آره سودابه جون. همین سوالها رو کپی کن و جواب بده
ثمره
14 خرداد 92 13:58
سلام عزیزم
منم مثل شما منتظر یه فرشته هستم.وبلاگتو کامل خوندم.انشالله به آرزوی قشنگت برسی.خیلی از وبلاگهایی دیدم که به این عطاری که درقم هست رفتن وجواب گرفتن.
موفق باشی عزیزم
منتظرحضورگرمتون هستم


انشااله ثمره جون. حتما میام و سر میزنم
ثمره
14 خرداد 92 20:36
عزیزم خصوصی تیک نزدم.لطفا تایید نکنید.ممنون میشم.
مامان ماهان
16 خرداد 92 9:24
عججججججججججججججججججججججججيجمي...منم انشالله دمتو ميبينم يه پست و مقام خيـــــــــــلي خاص برات دارم..حالا اصن اشاره نميكنم كه ميخوام معاون اولت كنم..ممنون از لطفت


بابا دمت گرمممممم

مامان ماهان
16 خرداد 92 9:26
نيلوفر جونم اصن بهت نميياد كه غذا بلد نباشي..حالا يه شام ما رو دعوت كن ..به چشم ببينيم


گلم یه وبلاگ زدم میخوام غذاهام و با آموزشش بذارم اونجا. لینکشو هم گذاشتم. البته نخندی به این اعتمادبه نفسا. خوب چیه. منم دارم یاد میگیرم. نیلو هستم یه تازه کار
هیجان
16 خرداد 92 11:47
نیلو جونم منم کارتون بلفی رو خیلی دوست داشتم یادش بخر کلن یاد خودمون هم بخیر...


روزهای بچگی خیلیییییی زود گذشت. تا به خودمون بیایم بزرگ شدیم
مامان ماهان
18 خرداد 92 11:28
سلام نيلوفر جونم از دعوت شام كه طفره رفتي حداقل آدرس سايت آشپزيت رو بده ريم فيض ببريم


شما هر وقت تشریف بیاری حبیبی خخخخخخخ. عزیزم لینکشو تو لیست پیوند های خودم گذاشتم. البته هنوز چیزخاصی نداشتما. بعدا بهم نخندی