ارغوانارغوان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

خط خطی های مادرانه

همسرم

1392/3/4 10:30
نویسنده : niloofar
510 بازدید
اشتراک گذاری

تمام عاشقانه هایم تقدیم تو.

همیشه کنارم بمان تا نفسهایت دلواپسی هایم را تسکین ببخشد.

دستان گرمت را از دستانم دریغ مکن. موهای خاکستری ات را همچنان به انگشتان من بسپار و شانه هایت را تنها برای حضور من خالی بدار. بگذار قلبت حریم و محرم من باشد.

بدان که همیشه دوستت دارم و زمان را مجال این نده که بر رنگ عشقمان گردی بنشاند. بوسه هایت هماره گرم و آغوشت امن باشد. بگذار عشق، دوست داشتن و داشتن باشد. دستانم را از حضورت تهی نکن که چه روزهایی در پیش است که باید باتو زندگی کرد و چه راههایی که باید با تو پیمود...

عشق

روز مرد و روز پدر مبارک.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (12)

سودابه
4 خرداد 92 10:55
راستی این قالب وبلاگت خیلی خوچگله


ملسییییییییییییی عسیسممممممم. اون یکی به هم لیخته بود.
nazanin
4 خرداد 92 11:33
نیلوفر عزیزم برات یه عالمه آرزوهای خوب کردم .

مرسی نازنین جان.
پرتو
4 خرداد 92 12:11
سلام عزیزم انشاالله سالیان سال در پناه حق در کنار هم خوش و خرم زندگی کنید با آرزوی بهترین ها برای شما دوست گلم


مرسی پرتو جون. راستی روز خواستگاری ما هم سیزده رجب بود.
مامان ترنم
4 خرداد 92 13:08
سلا عزیز. الهی که همیشه شاد و سلامت و لب خندان باشید. خدا تو و همسرت رو برای هم حفظ کنه.یک تبریک هم واسه سالگرد خواستگاریتون نیلوفر جان. الهی که با اومدن یک نی نی خوشبختیتون هزار برابر بشه.


مرسی مامان ترنم نازه. بوووووووووووووسسسسسسسسسس
آمی
4 خرداد 92 14:46
چه قشنگ نوشتی. ور نپری خخخخخخخخخخخخ

یاد شوهر خودم افتادم که موهاش خاکستری شده. تقلب میکنم واسش مینوسم نیلو جونم


خخخخ عاشقتم آمی.
بهار د
4 خرداد 92 14:57
نیلو جونم خدا سایه عزیزانتو بابا سرت همیشه نگه داره
انشالله خدا دلتو زود شاد کنه
تو شاد بشی انگار من شاد شدم
ممنون بخاطر همه مهربانی هات

راستی قالب جدید مبارک خیلی قشنگه


مرسی بهارم. خیلییییییی لطف داری دوست گلم.
غزاله
4 خرداد 92 16:29
عزیزم ایشالا تا ابد در کنار هم و پناه هم باشین.با ارزوهای بهترین ها برای تو عزیزم.


مرسی غزال جون.
نغمه(مامان کسری و نیکا )
4 خرداد 92 18:11
انشالاه همیشه بهترین ها واست پیش بیادو خوشبختیتون هم با یه نی نی ناز کامل بشه عزیزم


گیتی
4 خرداد 92 22:40
اشوب همان حس غریبیست که وقتی به لبهای تو لبخند نباشد،دارم.
سایه حق پشت وپناهتون باشه عزیزم ،خدا سایه پدر و شوهر مهربونتو از سرت کم نکنه .انشالله خدا امسال یه نینی باوفا بهتون بده که شادی زندگیتون هزار برابر بشه .
تو اون گوشه دلت برای منم دعا که ایندفعه خدا نینیمو برام نگه داره.



دوست خوبم گیتی جون مرسی از دعات. امیدوارم خدا سایه همسر و پدرتو از سرت کم نکنه و این فرشته آسمونی رو برات حفظ کنه. موفق و سلامت باشی عزیزم.
گیتی
4 خرداد 92 23:02
عسلم برای آرامش بابا دعا کن ،بابام فوت شده عزیزم.


خدا بیامرزدشون. انشااله که مکانشون بهشت باشه.
آيسان مامان ماهان
5 خرداد 92 10:33
خيلي شاعرانه و عاشقانه بود..اميدوارم ساليان سال در كنار هم خوشبخت و سلامت باشيد..اينم هديه من به كبوتران عشق


مرسیییییی مامانییییی.
هیجان
5 خرداد 92 11:12
دستهاتون تا ابد عاشقانه وصل هم بمونه عزیزم


مرسییییییییی عشقممممم.