ارغوانارغوان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

خط خطی های مادرانه

من تپل

1392/3/24 19:33
نویسنده : niloofar
539 بازدید
اشتراک گذاری

تنها چیزی که ناراحتم میکنه ریزش شدید موهام و بالا رفتنه وزنمه که باعث میشه دیگران سر به سرم بذارن.

تو چشم بقیه من الان یه موجود شکموی تنبلم. چقدر بده که نمیتونی در جواب حرف کسایی که باریکی بالاتنه شونو به رخت میکشن بگی که "داروهای هورمونی به من نمیسازه". بهشون بگی که من نصف شما هم غذا نمیخورم. ناراحت تازه از همه شما هاکه نشستید داره به من راهکار نشون میدید هم بیشتر فعالیت میکنم.

امروز همه فامیل خونه مامان بودن. فیلم عروسی خواهرمو که میدیدیم همه وقتی دیدن چقدر اونجا لاغرم شروع کردن به نصیحت که کمتر بخور و ورزش کن.

...

عیب نداره. این روزها هم میگذره. وقتی دوباره دور کمرم شد 70 سانت به همشون نشون میدم.از خود راضی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (23)

مامان ازاده
24 خرداد 92 23:05
انشالا نیلو جان-آره حق داری دوست منم دقیقن همین مشکلو داشت-ولی درست میشه


بهاره د
25 خرداد 92 1:48
سلام نیلو جون من بعد انتقال 4 روز بعدش پری شدم
الانم هنوز به وقتم یه هفته مونده
به نظرم برو دکتر لازم باشه امپول بده هت تا پری بشی بعد دارو هاتو شروع کن گلم


راست میگی برم دکتر بهتره. میترسم باز الکی آز بتا بنویسه دست و بالم و سوراخ کنن.
در آرزوي دو قلوووووو
25 خرداد 92 9:31
اون خانمي هم كه با من انتقال داشت

پريود شده ولي بهش گفتن امپولش رو بزنه

شما بتاتون چند شد؟؟؟؟؟

يه ازمايش دادين يا دو تا؟؟؟؟

من اصلا حس پري هم ندارم





من دوتا آزمایش دادم. تو اولی بتام شد 10. البته اونموقع 5 روز بود پری بودم. تو دومی که سه روز بعددادم بتا شد 1
در آرزوي دو قلوووووو
25 خرداد 92 9:32
كي شروع ميكني ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

من كه ديگه طاقت ندارم


مینو اگه خدا بخواد آخرهای مرداد ماه.
پرتو
25 خرداد 92 10:02
دوست خوبم عزیز دلم اصلا به این حرفها اهمیت نده تو کار خودت و بکن گلم تو این زمونه هر طور که باشی همه ازت ایراد میگیرن کار همیشگیشونه , دوستم انشاالله بعد از اینکه نینی یا نینی های گلت به دنیا اومدن اون موقع بهشون میفهمونی , مهم الان اینه که فکرت و کاملا راحت بگیری و استرس و ناراحتی ممنوععععععععععععععع


راست میگی. مردم فقط ایرادهای ادم و می بینن
گيتي
25 خرداد 92 11:01
سلام تپلي خوشگل ،از چي ناراحتي؟از حرف مردم اصلا برات مهم نباشه كه ديگران چي دارن ميگن (بهشون بگو همسري ميگه بايد چاق و تپل شم وگرنه طلاقم ميده (خدا نكنه)).. غصه نخور عزيزم بازم ميشي همون باربي خوشگل و خوش تيپ خودمون .


گیتی این وزن خیلی روی روحیه آدم تاثیر میذاره.
در آرزوي دو قلوووووو
25 خرداد 92 12:16
كي دوباره شروع ميكني

دوست داشتم اينقدر پول داشتم كه ديگه دغدغه پولش رو نداشته باشم

و تند تند برم تا بشه

ولي شوشو ميگه سال ديگه


راست میگه مینو. اگه برای من هم اینبار نشه میذارم برای سال دیگه. خیلی هزینه هاش بالاست . خیلی. من باید از اواخر تیر دارو مصرف کنم که آخرهای مرداد برم انتقال.
سودابه
25 خرداد 92 12:20
غصه نخور عزیز دلم..به حرف هیچکی توجه نکن قربونت بر م همه چی درست میشه....


عزیزممممم. چشم.
شیما
25 خرداد 92 13:42
نیلو جون به حرفای بقیه اهمیت نده اونا چه میدونن تو چه هدفی داری که از لاغر بودن هم بالاتره ایشالا که نی نی زود بیاد بعد دوباره مانکن میشی بووووووووووووس غصه نخوری باشه


مرسی گلم. چه بوسهای خوشگلی
غزاله
25 خرداد 92 14:40
عزیزم لزومی نداره بخوای فکر مردمو عوض کنی.تو خودت باش فارغ از همه حرفهایی که تا ابد ادامه داره.بیخیال.


انقدر لاغر بشمممممممم تا ببینن.
لیلا
25 خرداد 92 15:07
نیلوفر عزیزم ؛متاسفانه خیلی از افراد به راحتی به خودشون اجازه میدن در امور شخصی دیگران به راحتی دخالت کنن و این رفتار یا از روی یکسری عادات غلط است یا از روی یکسری مسائل غیر اخلاقی دیگه .اما عزیز دلم تو الان تو مسیری قدم گذاشتی که باید مصمم باشی .چون در کنارت همسری رو داری که هر دو با هم انتظار اومدن یه فرشته کوچولو رو دارید.میدونم ؛خیلی سخته تحمل خیلی از حرفها و دیدن خیلی از رفتارها ،اما متاسفانه خیلی از ما در طول دوران زندگی با این مسایل روبرو میشیم اما فقط ازت میخوام توکلت به اون خدای بزرگ باشه و بی اعتنا به این چیزها
با آرزوی بهترینها برای بهترین دوستم


مرسی لیلا جون. ولی واقعا یه وقتایی کم پشت شدن موها و به هم ریختن ظاهرم عصبیم میکنه. مردم هم که...
گلم از خودت چه خبر؟؟ خیلی وقته نیستی.
فریبا
25 خرداد 92 22:06
ان شالله یه نی نی ناز و جیگمیلی گیرت بیاد فدای توبرات همیشه کلی دعا میکنم


مرسیییی مامان سارینا فرشتهههههههههههه

سحر (مامان گندم وبهراد)
25 خرداد 92 22:28
ول کن نیلو جون
اصلا ارزش نداره
من یکمی شکم داشتم همش همه حرف بارم میکردن دوسه ماهی رفتم ورزش کوچیک شد همه یادشون رفت چیا میگفتن
حالا خداروشکر داروها چاقم نکرده البته خیلی کم غذا میخورم ازترسم که شکم در نیارم
زودتر نی نی بیاد راحت بشیم همه


والا نی نی بیاد خودش همون مشت محکمه ست.

بقیه چربیا رو هم فوقش میرم ساکشن میکنم.
بهاره د
26 خرداد 92 0:50
اره نازنینم میگذره یکم صبور باش چاره نداریم فدات شم


محبوبه مامان ترنم
26 خرداد 92 12:51
مردم هر جوری که باشی یک حرفی واسه گفتن دارن.مهم اینه که آرامش داشته باشی و به هدفت فکر کنی. ایشاالله نی نی که بیاد اینقدر دنبالش بدو بدو می کنی که سایز کمرت میشه 65
امیدوارم نی نی نازت زود بیاد تا دیگه از این دارو خوردن هم راحت بشی.


خخخخ اره محبوبه. خواهرم بنده خدا انقدر دنبال پسرش دویده شده 55 کیلو.
مانلی
26 خرداد 92 15:14
تو خوشگل خودمی
یه روز بچه بغل با دور کمر70 واسشون زبون دربیار

نیلو من عاشق این آهنگم . همیشه می خواستم یه بلاگ بسازم با این آهنگ . حیف که از نوشتن می ترسم


عشقمممممم تو خودت ادبیاتی. حتمااااااااا اینکارو بکن. خیلیییییییییی با احساسی. مطمئنم خیلی هم قشنگ مینویسی
فریبا
26 خرداد 92 18:08
ممنون از راهنماییت نیلوفر جون.حالا پسر عموت خوب شده؟ میدونی چه دکتری عملش کرد و خوب شد؟


راستش نه فریبا. اسم دکترشو نمیدونم. خودشم که دو سه هفته ست عمل کرده. هنوز باید پانسمانش هر روز عوض شه
لیلا
26 خرداد 92 21:40
آخیییییییییییییییییییییییییی این پستت درد دل من بود . داییم و داداشم و هر کس یگه نمیدونن وقتی میزنن منو بغل و میگن کم بخووووووووووور تپل . داری میترکی ، چقدر دل نازک و رنج دیده ی من میشکنه . وقتی جلوی همه ی زنها که به موهاشون مینازن من باید به موهای کم پشتم بنازم . هورمون ما رو داغون کرد و کیه که درد ما رو بفهمه . تقصیر اونا نیست . نمیدونن . این سرنوشت ماست .
اما در عوض نیلو جون ما با تموم اینا شوهرایی داریم که شکر و مار و قبول دارن و به ما مینازن . من تو این مواقع فقط و فقط شوشو آرومم میکنه .
دلم عجیییییییییب گرررررررررفت اما خواستم بگم درکت میکنم با ذره ذره سلولاس بدنم . خدا قوت . محکم و قوی ادامه بده که نینی ها منتظررررررن هاااااااااااااا

لیلا دقیقا همینیه که میگی. آدم دلش میشکنه. ولی ما میتونیم. موفق میشیم.
هیجان
27 خرداد 92 12:19
خخخخخخخخخخخخ چقده بدم میاد از این کمرباریکای همه را چاق بین

نیلو جون غصش رو نخور ما هم یه روزی لاعر میشیم عین قدیما (یعنی میشیم؟) خخخخخخ


تو که همینطوری شم مانکنی عزیزم. همچین لاغر میشیم. سایر 36.
ارام
27 خرداد 92 14:56
هر چیز که دل بدان گراید چون مهر کنی بدست آبد
توکلت به خدا باشه
همه چی حله


انشااله. آرام جون از نی نیها چه خبر؟؟؟
سارا
27 خرداد 92 16:17
همشون گه خوردن دوستم، مطمئن باش که خدا با توست، همه این روزا به زودی میگذره


خوشحالم که می بینم اونجوری که باید برگشتی.
شیما
28 خرداد 92 13:18
نیلووووووووووووووووووو آهنگ وبلاگت منو به گریه انداختتتتتتتتتتتتتتت خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا


شیمااااااااااااا نهههههههه. میخوای عوضش کنم؟؟؟؟
شیما
31 خرداد 92 12:40
نه نیلو جون عوضش نکن عالیههههههههههههههههههههههههه بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس


فقط بخاطر تووووووووو