ارغوانارغوان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

خط خطی های مادرانه

اینم از برنامه من

1392/3/28 18:56
نویسنده : niloofar
574 بازدید
اشتراک گذاری

بعد از هشت روز تاخیر بالاخره پری خانوم امروز تشریف فرما شد.

هنوز مطمئن نیستم که این ماه بخوام داروها رو شروع کنم. احتمالا بذارم از پری بعد. باید یه ماه قبل از انتقال دوباره سیپروترون و دکاپپتیل استفاده کنم. فکر کنم یه ماه استراحت بدم بد نباشه. اینطوری تو تیرماه که عروسی زیاده با خیال راحت میچرخم. داروها هم میمونه واسه ماه رمضون. بعدشم که ملت چون بخاطر افطاری تازه همدیگه رو دیدن هوس صله رحم نمیکنن و با خیال راحت میتونم استراحت کنم. بدون اینکه کسی شک کنه این دختره کجاست و چرا خبری ازش نیست.

جالبه. ما کسایی که قراره زیفت کنیم همچین این مساله رو پنهان می کنیم انگار میخوایم از دیوار کسی بالابریم. فقط و فقط واسه اینکه از زبون مردم در امان باشیم. خدایا شکرت که بهونه خوبی به اسم پایان نامه دادی دستم.

راستی امروز با پیروزی یک بر صفر درمقابل کره رفتیم جام جهانی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (15)

عاطفه
28 خرداد 92 19:13
من و نی نی برات دعا میکنیم....

مرسی عاطفه جون.

مامان ازاده
28 خرداد 92 19:15
نبلوفر جون عاشق این آهنگ وبلاگتم-خیلی آرامش میده


بوووووووووسسسسسسسس میخوای لینکشو برات بفرستم؟
عاطفه
28 خرداد 92 19:41
گلم من لینکت کردم


مرسی.
ثمره
29 خرداد 92 0:43
دعا میکنم که هرچه زودتر نی نی بیادوسوبرایز بشی ونتونی تو عروسی های که دلتو صابون زدی برقصی



خخخخخخخخخخخخخخ این از اون دعاهای بودار بودا.
پرتو
29 خرداد 92 10:42
سلام عزیزم کار خوبی میکنی یه ماه استراحت خیلی عالیه انشاالله که بعد اون یه ماه قبراق و سرحال درمانت و شروع کنی و نتیجه بگیری من همیشه دعات میکنم عزیزم به امید بهترین روزها برای تو دوست خوبم


مرسی پرتو جان. از اینکه همیشه هستی ممنونم.
محبوبه مامان ترنم
29 خرداد 92 12:33
خوبه که کمی به بدنت استراحت بدی. ایشاالله این دفعه آخری باشه که دارو می خوری و اون نی نی های فریزی که منتظر دل مهربونت هستن نتیجه بدن و محکم بچسبن به دلت.
وای چه کیفی می ده که هر چی تو بخوری نی نی ها پرت کنن بیرون و بگن جامون تنگه. غذا نخور....
و تو هم بگی " حالت تهوع دارم. هر چی می خورم بالا میارم."
اصلا هم نندازیم به گردن نی نی های شیطون.
ایشاالله که زودی اون روز بیاد.


ههههههههه چه باحال گفتی محبوبه جون.
غزاله
29 خرداد 92 12:56
عزیزم ایشالا هر چی خیره برات اتفاق میفته.


سودابه
29 خرداد 92 14:42
عزیزم ایشالا ایندفعه همه چی بر وفق مرادت باشه..........ما هم برات دعا میکنیم..


انشااله سودابه جونم.
در آرزوي دو قلوووووو
30 خرداد 92 9:07
دوباره ميخواي زبفت كني ؟

چرا ميكرو نميكني ؟؟؟؟؟؟


من كه ديگه طاقت ندارم شايد شش هفت ماه ديگه برمممممممم


مینو خیلی هم با هم تفاوت ندارن ولی زیفت احتمال موفقیتش بیشتره. هرچی عقب بندازی بیشتر اذیت میشی.
فاخته
31 خرداد 92 0:52
سلام


ممنون از لطفت....


شیما
31 خرداد 92 12:38
ایشالا که هر چه زودتر نی نی بیاد تو دلت نیلو جون


مرسییییییییی شیمای مهربووووووووووون
گيتي
1 تیر 92 7:42
از پروردگار مهربان برايت آرامشي آرزو دارم كه در سايه آن، داشته هايت آنچنان پر رنگ شود كه غم نداشته هايت آزارت ندهد.
سلام نيلو جونم ،انشالله هر چه خيرِ برات همون بشه.


مرسی گیتی مهربون.
در آرزوي دو قلوووووو
1 تیر 92 12:01
نيلو جان داروهار و كه قطع كردم لكه بيني دارم

الان بايد نماز بخونم يا نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

هنوز پري نشدمممممممممممممممم


والا نمیدونم مینو جون مشکل شرعی برای نمازت داره یا نه.
در آرزوي دو قلوووووو
1 تیر 92 14:24
من الان تازه سه روزه پروژسترون رو قطع كردممممم

ديگه طاقت ازمايش ندارممممممم


عزیزم. میدونم. من خودمم دوست نداشتم دیگه الکی دستام سوراخ سوراخ شه.
آيسان مامان ماهان
2 تیر 92 9:13
سلام گلم ،،چن روزي مريض بودم از وبت دور افتادم ،،شرمنده..انشالله هرچه كه به نفع و صلاحت باشه همون برات اتفاق بيفته...نگران حرف مفت مردمم نباش..بذار هر چي دلشون ميخواد بگن..تو تو كار خودت جدي باش