ارغوانارغوان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

خط خطی های مادرانه

سالگرد

1392/4/8 23:28
نویسنده : niloofar
759 بازدید
اشتراک گذاری

نهم تیر مهر عقد ما دوساله میشه.

دوسال پیش روز سه شنبه عید مبعث بود که من و همسرم به عقد هم دراومدیم. امیدوارم این زندگی به کوری چشم اونهایی که این مدت از هیچ مردم آزاری ای دریغ نکردن و به سلامتی همه اونهایی که برای خوشبختی مون زحمت کشیدن روز به روز شیرین تر از قبل بشه.

اینم از تلخ ترین تبریک، تقدیم به من و همسرم؛ تقدیم به ما.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (29)

عاطفه
8 تیر 92 23:34
همه بگید ایشاالا..........
نیلوی عسیسم برات دعا میکنم ان شاالله سالگرد بعدی نی نی هم باشههههه.و سه تایی جشن بگیرید.....


مرسی عاطفه مهربون.
گيتي
9 تیر 92 7:43
از صمیم قلب برایتان آرزوی سلامتی می‌ کنم و امیدوارم قطار زندگی مشترکتان همیشه بر روی ریل‌ های خوشبختی حرکت کند …
سالگرد یکی شدنتان مبارک...نيلو جونم بهت تبريك ميگم انشالله كه ساليان سال با عشق زير سايه حق زندگي خوب و شادي داشته باشي و با اومدن يه نيني باوفا شادي زندگيت چندين برابر بشه.


مرسی گیتی جونم. همچنین برای شما
در آرزوي دو قلوووووو
9 تیر 92 8:43
عزيز دلمممممممممممممممم ايشالله ساليان سال با دل خوش و فرزندان سالم و صالح با هم باشين

زير يه سقف كنار هم


در آرزوي دو قلوووووو
9 تیر 92 8:43
چه خوب كه اينقدر زود متوجه مشكلتون شدين و زود پيگيري كردين

ايشالله تا زياد دير نشه نتيجه ميگيري گلم


انشااله مینو جون
سحر
9 تیر 92 10:09
نیلوفر جونم مبارک باشه ایشالا سال بعد 3تایی این روز قشنگ رو جشن بگیرید.

مرسیییییییی خانوم دکتر
لیلا
9 تیر 92 10:38
سلاااااام عزیز دلم . نه والله گیر بودم و تهران بودم برای دکتر پیش معینی رفتم . تو وبلاگم مینویسم .

اما امیدوارم سالیان سال خوشبخت بموووونید و هزاران بار این پیوند زیبا مبارک باشههههههههههه . و شیرینیش با یه نینی ناز تا 10 ماه دیگه تکمیل بشه انشالله

چقدر خوشحال شدم که شروع کردی دوباره . امیدوارم که این بار میگیره به امید خداااااااااااا و به امید روزهای شااااااااد


مرسی لیلا جون. تهران بودی یه سر هم به ما میزدی عزیزم.
پرتو
9 تیر 92 10:51
سلام دوستم سالگردتون مبارککککککککککک انشاالله به زودی نینی هم میاد شادیتون تکمیل میشه از ته دلم بهترینها رو برات ارزو میکنم امیدوارم همیشه شاد باشی عزیزم


پرتو جون خیلی ماهی
آيسان مامان ماهان
9 تیر 92 12:27
سالگرد ازدواجتون و يكي شدن دلاتون مبااااااااااااااااااااااااااااااااااااارك
انشالله سال بعد سه نفري اين روزو جشن بگيرين


مرسی عزیزم. قربونت تو که دعا میکنی بگو چهارنفره، پنج نفره خخخخخخخخخخخخ
آيسان مامان ماهان
9 تیر 92 12:32
نيلوفر جونم مرسي كه اومدي بهم دلداري دادي بخدا از ته دلم نوشتي كه چه .....
ولي چون ميدونم خونواده شوهرم آدرس وبمو دارن نتونستم همه حرف دل خودم رو بزنم و خالي شم...خيلي بي فرهنگن خدايي،خوبه كه هر كدومشونم كله گنده يه منسبي اند ..كامنتتو گذاشتم بمونه بخونن حالشو ببرن حالا فك نكني كه عروس بد قصه منما... نه خدايي من سال به سال نميبينمشون ،وقتي ام ميبينمشون همه جور سواري بهشون ميدم ،،البته نه ديگه بعد از اين ....

می فهمم چی میگی آیسان. ولی خوب بخاطر شوهرت و بچه ت باید باهاشون بسازی دیگه. وگرنه آدم نه از دیگران میترسه نه به کسی بدهکاره. فقط احترام میذاره که انسانی باهاشون زندگی کنه. میدونم تو خیلیییییی ماهی

سحر
9 تیر 92 12:49
دکتر؟!!!!!!!!!!!


نههههههههههه. ههههههههههههه تو رو با خانوم دکترمون اشتباه گرفتم. ببخشید سحر جون.
شیما
9 تیر 92 13:37
نیلو جون سالگرد عقدتون مبارک باشه ایشالا سالیان سال کنار هم به خوبی و خوشی زندگی کنید

تلخ چرا آخه چی شدهههههههههههههه نبینم ناراحت باشی


شیما جون
سحر
9 تیر 92 15:50
خخخخخخخخخخخخخخخخ !!!!خواهش عزیزم
نجمه
9 تیر 92 15:50
سالگرد عقدت مبارک خواهر



کور شن ، منو تصور کن در حال کوبیدن مشت به سینه خخخ



اقا این عکس زیفت خیلی با حال بود ، ای یو ای رو هم بزار ، داره به علمم افزوده می شه



عاشقتم نیلوفرانه



بوووووووووووووووووووووووووس


عزیزمممممممممممم انشااله سه قلوهاش قسمت خودت بشه خواهر. خخخخخخخخخخ آی یو آی و پایه ام.

علی خوشتیپ
9 تیر 92 16:03
سلام خاله جون.من تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کردم.به رایتون نیاز دارم اگه از عکسم خوشتون اومد کد 118 رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنید. تا 17مرداد فرصت دارید اس ام اس بدید... ممنون
مامان ازاده
9 تیر 92 20:26
مبارکه عزیزم-بسلامتی
ایشالا در کنار هم و نی نی که بزودی قراره بیاد خوش و خرم زندگی کنید


مرسی آزاده جوون
محبوبه مامان ترنم
9 تیر 92 22:10
سالگرد یکی شدنتون مبارک عزیزم. ایشاالله که همیشه خوش باشید و سومین سالگرد رو با میوه های دلت جشن بگیری و نی نی ها دو دستی برن توی کیکتون.
ایــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــشاالله


ای جووووووووونم با این دعای قشنگتتتتتتتتتتتت
فریبا
10 تیر 92 9:34
هورا مبارکه نیلوفرعزیزمان شالله چشم هر حسودی که چشم نداره خوشبختی شمارو ببینه دربیاد الهی آمینان شالله توی سومین سالگرد عقدتون هم 3نفره میشید مثل ماکه توی 3مین سالگرد عروسیمون 3نفره شدیمباورکن همیشه بفکرت هستم نیلوفر


عزیزمیییییییییییی فریبا جون. عاشق خودت و دخمل نازتمممممممممممممم. مرسی
رها
10 تیر 92 12:39
سلام نیلوفر جان
من ivf کردم و به خاطر شرایطتم جنین ها رو فریز کردند و قراره که همین ماه برم برای انتقال خواهش می کنم برای من هم دعا کن عزیزم


عزیزم. انشااله که به امید خدا همین دفعه مامان بشی و دو سه تا از همین نی نی ها جاشونو تو دلت محکم کنند.
مامان دونه سیب
10 تیر 92 19:51
مبارکه عشقم انشالله عشقتون پا برجا و دلتون همیشه خوش باشه و تا سال دیگه یه نی نی بهتون اضافه شده باشه شایدم دو تا


دوتا رو پایه ام. مرسی مهربوووون
ثمره
11 تیر 92 13:36
سلام نیلوفرجونم...
انشالله سالیان سال درکنار همسر بهترینها روبگذرونی وعاشقانه زندگی کنید...انشالله سال دیگه نی نی اومده باشه واین روزو سه نفره جشن بگیرید...


ممنونم ثمره جون. انشااله به زودی خانواده شما هم پرجمعیت بشه
نجمه
11 تیر 92 13:56



دوستت میدارم نجمههههههههه
سودابه
11 تیر 92 14:59
عزیزم بهتون تبریک میگم امیدوارم به زودی خوشبختیتون با اومدن یه فرشته تو زندگیتون تکمیل شه...اینم هدیه من به شما


عزیزمممممممممم مرسی سودابه جون. خودت گلی
مانلی
11 تیر 92 18:27
نیلوی مهربونم،
دو ساله شدن عشقتون مبارک



مرسییییییییییییی عزیزممممممممممم
سحر
14 تیر 92 22:21
نیلوفر جونم کم پیدایی؟!!!!!!! دلم واست تنگ شده چرا پست جدید نمیذاری؟!!!!!


سحر جون این چند وقت سرم شلوغ بود. امروز فردا میام گلم.
بهار د
15 تیر 92 2:56
نیلو جون مبارکه سالگرد عقدتون
همیشه شاد باشید و لحضه هاتون به خوشی
انشالله همین سال با اومدن نینی تو زندگیتون شادکامیتون صد چندان هم بشه
موفق باشی گلی


مرسی بهار جون. با بهترین آرزوها برای شما دوست عزیزم
بهار د
15 تیر 92 3:04
سلام اینو بخونید: البته من ننوشتما یکی برام فرستاده ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید.
ماماطهورا
15 تیر 92 14:58
سلام نيلوفر جون خوبي عزيزم سالگرد عقدتون مبارك انشالله كه ساليان سال همراه و همپاي همسرت به خوبي و خوشي زندگي كني اين گلهام تقديم دوست خوبم


مرسی عزیزم
سودابه
16 تیر 92 14:18
سلام عزیزم سالگرد عقدت رو با تاخیر بهت تبریک میگم..ببخش اینترنت نداشتم...


مرسی سودابه جون.
بهاره د
18 تیر 92 1:39
سالگرد عقدتونم مبارک باشه نیلو جون


بهاره جونم مرسی